Verdwenen vliegtuig Malaysia Air

08-03-2014 21:51 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me dat hier nog geen topic over geopend is!

Ik vind het een heel angstaanjagend verhaal.

Hoe kan zo'n groot vliegtuig nou zomaar verdwijnen en nog steeds niet gevonden zijn?
music is my life
quote:573g8b schreef op 25 maart 2014 @ 13:04:

[...]

Is het eigenlijk al duidelijk of de motoren ook 7,5 tot 8,5 uur hebben gevlogen? rolls-royce-denies-engine-data-reportDat lijkt me wel, want zweven kan je niet zo lang. Maar we zullen het nooit weten want de onderzoeken gaan nu op een laag pitje en mensen zullen het gaan vergeten. Dat is waar zij ook rekening mee houden denk ik. Behalve de nabestaanden die niet alleen hun geliefden kwijt zijn, maar zelf ook nog eens het bos in zijn gestuurd met als ze geluk hebben misschien ooit nog een knapzakje.
2 uur vanmiddag, the Guardian

Chris McLaughlin, the head of the British satellite company Inmarsat, has been explaining how the company tracked MH370's final flight path.

The company has helped narrow the search to a large expanse of the southern Indian Ocean, but at times he makes it sound as if the plane has been found. He said: "This is the first time we have been asked to find something with just a single signal once an hour. It really is a great tribute to our scientific team that they were able to achieve this."

Malaysia has set up an international working group to try to establish more precisely where the plane crashed.
http://www.theguardian.co ... nst-malaysia-live-updates

Hele lange technische uitleg over de satelliet en het vliegtuig.
In het onderstaande artikel staat het wat korter uitgelegd. Er staat ook dat het lokaliseren van de zwarte dozen pas op 5 april begint.

Nieuwe-rekenmethode-leidde-tot-conclusie-crash-MH370

Zoektocht-zwarte-doos-MH370-is-race-tegen-de-klok
anoniem_152603 wijzigde dit bericht op 25-03-2014 15:43
Reden: Link naar volkskrant artikel erbij gezet
% gewijzigd
Nieuwe satellietbeelden tonen meer dan honderd objecten in de Indische Oceaan ten westen de Australische stad Perth. Het gaat mogelijk om brokstukken van het vermiste toestel van Malaysia Airlines.

De beelden zijn van een gebied in de I.O. zo'n 2500 kilometer ten westen van Perth.

@RTL nieuws app, 1 minuut geleden
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 maart 2014 @ 22:09:

wat ik wel opvallend vind: gezegd wordt dat Immarsat de analyse heeft gemaakt. Vlak voor de verdwijning hadden ze een enorme opleving op de beurs na maanden in de min. Toeval?

ILLOEMIENAASIE!

Ga jij nou ook al die kant op?
Op nieuwe satellietbeelden zijn 122 objecten te zien.

Schepen zijn aan het zoeken, maar morgen wordt het weer heel slecht weer.
Schiet niet echt op hé? Maar blijven hopen voor de nabestaanden dat iets wordt gevonden. Iets!
quote:copacabana schreef op 26 maart 2014 @ 11:35:

[...]

ILLOEMIENAASIE!

Ga jij nou ook al die kant op?ja ik was even benieuwd wie er in dat visje hapte
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 maart 2014 @ 18:28:

[...]

ja ik was even benieuwd wie er in dat visje hapte

Ow op die fiets. Nou ik wil wel happen zodat jij de statistiekjes vannacht weer kan boosten. Heb je ook wat te doen.

Inmarsat wordt achter de schermen uiteraard bekonkelefoest door Sjors Soros en kornuiten, dat weet de goegemeente niet want die wordt onderwijl vermaakt met gehypte hypes over Wilders’ Marokkaantjes en de uitgewoonde haai klaas hoertjes die na afloop van de nucleaire top in De Residentie weer moeten worden opgelapt voor het Haagse keur.

Afijn. Ondertussen. Terwijl iedereen de andere kant op kijkt: goudstaafjes uit de kluis van de ex-energie minister van Oekraine huppetee richting FED en Vaticaan, waar de langschedels zich schuil houden, samen met een oude bekende.

De MarMot.

Jawel. In hoogsteigen persoon. Machtigste vrouw ter wereld. Merkel is er een hobbit bij vergeleken. De MarMot dus. Van nederige komaf, maar een hersenpan zo groot als Jupiter. En Jupiter is een gasplaneet, dus dat wil wat zeggen. En dat brengt ons rechtstreeks naar Putin. De nieuwe Wan Wurreld Urder topman. Die zijn hand nou eens niet aan de gaskraan heeft gelegd, maar aan iets anders.

Dat vermiste vliegtuig staat gewoon in de parkeergarage onder het Kremlin, wat ik je brom.
Brigitte Marmot? de actrice uit de jaren 70 met flirtaties met extreem rechts en connecties met dierenactivitisten zoals Martin Graus en Marianne Timmer
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 maart 2014 @ 21:21:

Brigitte Marmot? de actrice uit de jaren 70 met flirtaties met extreem rechts en connecties met dierenactivitisten zoals Martin Graus en Marianne Timmer

Neeehhhh! Ik had gedacht dat jij als Peter RRR adept wel zou snappen wie wat waar en hoe.

Graus is een soort kakkerlak. Bang voor het licht, nul komma nada vooruitgang geboekt in de evolutie.

Timmer, tja. Een soort koala. Cute om te zien, maar het brein van een pijnboompit en de hele dag stoned door de eucalytusblaadjes van de broedkippenrevolte.
quote:copacabana schreef op 26 maart 2014 @ 21:39:

Graus is een soort kakkerlak. Bang voor het licht, nul komma nada vooruitgang geboekt in de evolutie.

Timmer, tja. Een soort koala. Cute om te zien, maar het brein van een pijnboompit en de hele dag stoned door de eucalytusblaadjes van de broedkippenrevolte.Graus weet anders wel hoe je een losgeslagen jack russel weer in het gareel krijgt. En Timmer is toch de dochter van Gert en Hermien?
quote:copacabana schreef op 26 maart 2014 @ 21:27:

[...]

Neeehhhh! Ik had gedacht dat jij als Peter RRR adept wel zou snappen wie wat waar en hoe.

[afbeelding]conjo, is zij nog met die lange?
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 maart 2014 @ 22:02:

[...]

conjo, is zij nog met die lange?

Daar zeg je zowat, swa.

Deze is op speurtocht voor de kust van Perf.

is dat de blauwe draek? het schip van Neeltje Jacoba Smit Kroes?
Die, ja.

Kremlin, conjo. Je weet tog.
Veel klopt er niet in dit verhaal

http://olympiczion.nl/ind ... a-draait-op-volle-toeren/
Wat een walgelijk stukje Hanaa
Kennelijk wordt het al gezien als een fait accompli.

Maatschappijen-keren-uit-aan-nabestaanden-vermiste-Boeing
quote:tekenis schreef op 27 maart 2014 @ 12:54:

Wat een walgelijk stukje Hanaa

Kwam jij er doorheen dan? Je kon mij al wegdragen bij die foto met dat vleesmes

Stelletje droeftoeters.
Een Nieuw Zeelands vliegtuig heeft mogelijke brokstukken gespot. Ze verwachten dat een boot pas zaterdag op de locatie kan zijn om wat er gezien is te identificeren.
quote:Hanaa schreef op 27 maart 2014 @ 11:33:

Veel klopt er niet in dit verhaal

http://olympiczion.nl/ind ... a-draait-op-volle-toeren/
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven