Mode & Beauty alle pijlers

Dikke vrouwen en mode

24-06-2008 20:46 6255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Met deze warmte ben ik altijd geneigd om korte broeken te gaan kopen. Dit doe ik echter niet omdat ik dik ben. Nu vroeg ik me af, laat jij wel eens kleding achterwege omdat je echt te dik of te dun bent? En dan niet een shirtje wat niet zo leuks taat maar dus idd niet je armen en benen laten zien omdat ze te dik of te dun zijn?

Of vind je dit completen nonsens en hijs je jezelf in alles wat je maar leuk vind?

Houdt je er rekening mee wat anderen er van vinden of niet?
18 april is mijn zoontje jarig , dus helaas geen beurs voor mij.

Ik kom trouwens uit de Zaanstreek, zijn er uberhaupt wel meiden die ook uit deze buurt komen?

Misschien dat ik tegen die tijd de beurs ook niet meer nodig heb, dan kan ik weer naar de gewone maten winkels .

Heb een nieuwe winterjas van Miss Etam, heerlijk ding en in maat 46-48, ben blij! Een paar maanden geleden had ik me daar niet in kunnen wurmen. Krijg ook allemaal complimentjes over de jas (zo bijzonder is ie niet hoor, maar wel heerlijk voor als je veel fietst).

Moordwijf, ik heb bewondering voor je!
quote:mamalelie schreef op 29 oktober 2008 @ 19:52:

He, als die beurs 2 weken later is zie ik dat alsnog wel zitten!!

Heeeeeeeeeel goed gevonden

Moordwijf, hoe lang mag/moet je nog leren eer je klaar bent?

Ik kreeg gisteravond ook een mailtje dat het verschoven was....lekker op tijd ook hahaha

Jazzie, de beurs is op 18 en 19 april, en wat mij betreft wordt het de zondag.......misschien kun je dan ook? Of vier je die verjaardag het hele weekend?
Goedemorgen,

Zo dat bijlezen werkt niet echt makkelijk met die verwijderde berichten.

Hoe was je etentje Lola? Toetje kan ik echt niet weerstaan hoor, sla ik liever het voorgerecht over.

Jazzie, klinkt goed toch complimentjes over je nieuwe jas. En die -13,4 kilo super!!

Je gaat goed MW!

Gisteren druk geweest met van alles en niks, maar wel een leuk shirt en een broek gescoord, en het shirt ook nog een maat kleiner dan anders, dus dat geeft de burger weer moed.

Lekker vroeg MissC
Goedemorgen dames!

Ik zie er momenteel ff niet uit... Niet opgemaakt, mond open en rode neus: jawel!!! Verkouden

Zal ook wel weer overgaan voor ik een jongetje ben, maar voel me niet echt lekker nu. Mijn ogen zien er uit of ik zojuist een huilbui van een uurtje of wat achter de rug heb, en het staat ook zo charmant die halfopen mond.

Zo maar eens even neusspray halen, dan kan in ieder geval die mond dicht

Ga nu toch maar ff aan het werk....
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Môgge dames...

Hulde aan de lijners onder ons en hun resultaten! Echt klasse. Ik sta even stil (-3 kg dus nog maar), maar dat kan me niet zoveel schelen. Ik voel me goed momenteel en mijn lichaam voelt wat sterker door het fitnessen. Het gewicht heeft niet mijn focus, gezond zijn staat voorop.

@Moordwijf: go Moordwijf, go!!! Je kunt het!

Was het vanochtend ook zo koud in jullie delen van het land? Wij moesten eerst flink krabben om de auto ijsvrij te maken. Stomme aangevroren mist... Ik heb mijn warme winterschoenen maar aangetrokken, want gisteren heb ik toch wel erg koude voeten gekregen in mijn zomerinstappers.

Geen belangstellenden hier dus voor de Disneyzegels? Dan ga ik ze weggeven in de AH zelf en er iemand blij mee maken.

@ Netje: Beterschap!
Jaaaa alle verslagen zijn af en ingeleverddddddd

*dansje doet*

Nu slechts nog leren en mijn interview voorbereiden. Slechts...

voor iedereen die er behoefte aan heeft, ik heb pauze tot 12 en dan ga ik weer aan de slag!
Zo, Moordwijf! Ik neem bij deze mijn petje voor je af! Je hebt blijkbaar erg veel zelfdiscipline want het afvallen gaat ook al zo goed!

Thanx voor de knuffel! kon hem wel ff gebruiken. Mehn, wat kun je je beroerd voelen door een simpele verkoudheid.. Bleh!

Zo ff lekker geklaagd nu weer over tot de orde van de dag.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Och Netje, beterschap hoor. En ook een dikke vanaf hier.
Moordwijf, tegen de tijd dat je klaar bent met studeren ben je bejaard

Netje, beterschap. Knuffelen doen we in dit geval alleen virtueel hoor, ik ben de vorige week al verkouden geweest.

Lola, wat heb je gegeten gisteravond???

En hier was het gisteren steenkoud. Autokrabbenkoud. Vandaag viel het erg mee, het was vanochtend toen ik wegging toch al 3 graden (ipv -2 gisteren). Ik heb trouwens zo'n spray om het ijs te ontdooien. Ik heb namelijk best wel een grote auto, met veeeeeeeel ramen, en ik vind mijn auto super, maar krabben.... niet.

Heeft Daantje het opgegeven???
Zo'n spray heb ik ook wel Mamalelie, maar die gebruik ik nu nog niet. Dat is het zware geschut dat ik inzet als het overdag ook blijft vriezen. Nu ging ik superstoer het ijs te lijf met een krabber.

Ik vind het trouwens wel komisch dat de openingspost nog steeds begint met: "Met deze warmte..."
voor Netje. Je kan je inderdaad flink belabbert voelen met een verkoudheid.

Het eten was lekker gisteren. Braaf een biefstukje gehad. Geen voor en nagerecht, en een flesje spa. Netjes???

Ik heb hier nog niet hoeven krabben, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik fiets De auto is wel bevroren `s morgens hoor.

MW super hoor dat je alles af hebt. Petje af!

PB, nee geen belang bij de zegels, ik spaar nu eens niet iets

18 en 19 april kan ik beide wel denk ik.

Misschien kunnen PB en Elle eerst een stuk met de trein en dan met JM en mij verder. Mits JM een grote auto heeft. In mijn suzuki-tje passen we niet in met zijn allen 2 kinderen op de achterbank kan nog net, maar een volwassene kan niet op de achterbank....sorry Maar dan kunnen we de kosten delen en wordt heb voor iedereen aantrekkelijk om te komen.

Jazzie, gaaf dat je zoveel complimentjes krijgt van je jas!
Goed gedaan Lola!!!

Pinksterbloem, wie heeft er gewonnen?? Wie moet koken?

Ik denk allebei de dagen wel, maar heb geen agenda bij de hand. En tuuuuuurlijk, samen is sowieso gezelliger.
quote:elleinspe schreef op 30 oktober 2008 @ 14:21:

Pinksterbloem, wie heeft er gewonnen?? Wie moet koken?

Pinksterman kan niet koken Elle. Die weet nog een diepvriespizza te verpesten. Hij is meer van het opeten.

Enne: we hebben niet echt zo'n relatie hoor! (maar dat had je vast wel door)
*proest het uit*

Bloem, ik denk dat onze mannen samen goed overweg zouden kunnen. Papalelie kan nog net water koken
quote:Pinksterbloempje schreef op 30 oktober 2008 @ 20:22:

[...]

Pinksterman kan niet koken Elle. Die weet nog een diepvriespizza te verpesten. Hij is meer van het opeten.

Enne: we hebben niet echt zo'n relatie hoor! (maar dat had je vast wel door)Heeeeeel bekend, en ja ik had 'm door
Justme heeft ook niet een hele grote bak, maarre er kunnen wel 2 volwassenen achterin, maar er is niet veel beenruimte.. maaaaaaaaar het kan wel ;) Misschien tegen die tijd wel een grotere bak!!!

@ netje.... beterschap!!
Ach misschien is tegen die tijd het schip met geld hier wel gestrand....dan koop ik gewoon efkes een grote auto!
Tja, ik heb een hele grote auto, maar dan moet ik wel héél erg ver omrijden

Ik wil graag even opscheppen, want ik heb gisteren een nieuw mobieltje aangeschaft. Dat wil zeggen dat ik hem in combinatie met een abonnement niet hoef te betalen maar evengoed vind ik hem heeeeeeeeeeeeeeeelemaal geweldig

http://www.ladyphoneshop....sgh-l310-brown-black.html

Een schip met geld verwacht ik niet. De belastingdienst moet nog steeds betalen. En daarvan zou je (hier althans) een aardig autootje kunnen kopen. Maar ja, zolang ze het zelf houden......
iehhhhhhhh een telefoon met een calorieëncalculator!!

Dat is eng!
Ik heb trouwens ook een nieuwe sinds deze week http://www.pdashop.nl/pro...htc-p4550-tytn-ii-nl.html

Mocht een nieuwe uitzoeken omdat ik mijn abo verlengd heb, zó leuk he, nieuwe speledingetjes!
Snotdorie, wat een telefoons! Die van MissC is hevig ingewikkeld (ik ben niet zo handig met mobieltjes en die heeft zelfs een heusch toetsenbord).

En die van jou kan je vertellen wat voor geur je lekker zult vinden Mamalelie??? Ik ben reuze benieuwd of dat gadget echt werkt. Wil je dat testen please????

Mijn Samsung wordt minder (ik heb al anderhalf jaar zo'n tiptoets slidefoon). Ik hoop dat 'ie het nog een tijdje volhoudt tot dit abonnement stopt en ik iets anders kan kiezen (wat niet erg ingewikkeld is).

Sommige mannen zijn niet zo handig in de keuken nietwaar? Ik noemde Pinksterman toen we net samen waren altijd mijn afhaalprins i.p.v. mijn keukenprins. Hij wist alle afhaalmogelijkheden in onze woonplaats te benutten. Hij wil wel leren koken maar hij is er veel te snel afgeleid voor. In de praktijk lukt het dus niet zo goed.

En die diepvriespizza heeft 'ie dus daadwerkelijk echt verknald. Ik had hem gezegd de pizza op het rooster te leggen, maar dat rooster lag onderin de oven, op de bodem (ik had de bakplaat erin gehad eerder die week en dan leg ik dat rooster daar neer). Pinksterman heeft dus niet het rooster even weer middenin de oven gedaan. Nou, jullie hebben dan vast wel een idee wat er met de bodem van de pizza is gebeurd.

Ik heb geen grote auto (er kunnen gewoon 3 mensen achterin), maar erg royaal is het niet. Als we wel een meeting doen, denk ik wel dat ik met de auto kom. Ik kan dan op mijn route wel mensen oppikken. Of gaan jullie gewoon naar die beurs, gaat het daar over?

Ik ben heerlijk vrij vandaag. Ik heb een goed boek liggen waarin ik straks verder wil. Kopje koffie erbij, lekker! Pinksterman is al naar het werk. Hij was weer erg vroeg wakker en op en heeft ook al de afwas voor me gedaan (hij weet dat ik daar een hekel aan heb en in ruil voor mijn koken doet hij vaak de afwas). Lief, want ik had er vandaag wel tijd voor.
Het idee is volgens mij meeting&beurs-in-1, toch?

Ik heb wel een grote auto en zou eventueel op de route ook mensen mee kunnen nemen, of van een station kunnen oppikken.

Ik ben ook een dagje vrij, lekker! Moet zo eerst even de weekendboodschappen halen, en dan lekker rommelen. En afwachten of er misschien nog een dienstje voor zondag binnenkomt, anders ben ik het weekend helemaal vrij.
Zo ingewikkeld is die telefoon niet hoor, je kunt er zelfs mee bellen!
Wat een leuke telefoons;)

En wat lekker allebei vrij!! Ik moet vanmiddag nog heen van 1230 tot 1700 maar een paar uurtjes maar toch... Een intake met ouders voor het eerst... spannend vind ik dat toch wel een beetje. Het komt wel goed, dat weet ik wel, maar je moet er toch even voor gaan!.

Moet straks eerst even een auto op mijn naam zetten en in de verzekering gooien... maar eerst ff hier lekker rustig lezen en bij lezen en nog eens lezen onder het genot van een bak koffie!
Ik heb besloten me niet meer aan mijn shopverbod te houden (moest nog twee weekenden) en ga zo de stad in....ben er helemaal klaar voor!

Leuk die samsung telefoon! En die andere met zo'n toetsenbord....belt dat nu prettig, krijg weer zo'n koelkast gevoel...of valt het formaat wel mee...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven