Entertainment alle pijlers

ATWT spoilertopic deeltje 2

09-09-2006 20:34 1454 berichten
Alle reacties Link kopieren
...En een nieuw topic te openen.

Kunnen we hier lekker door blijven kletsen.
SPOILER!!!!

May I present to you; De nieuwe Lily Snyder!!!! Sinds mei 2008 speelt deze actrice onze Lily....

[quote]Vicky schreef op 30 oktober 2008 @ 18:57:

[...]

Deze Craig vond ik ook erg leuk! Vooral icm Carly. Prachtige typisch Amerikaanse spreekwoorden over en weer, tussen hun. En zoals deze Craig the bad guy kon spelen, maar dan toch weer zielig doen dat je dacht 'ach je bent toch wel een lieverd'. Super.[/quote]

Ja dat vond ik nou ook! Hij had van die foute acties, maar hij kon het maken....!

De craig=niks!

Thanx voor de emily uitleg! Zo zat dat dus!Ze is dus wel een soort van moeder...
quote:Vicky schreef op 30 oktober 2008 @ 19:10:

SPOILER!!!!

May I present to you; De nieuwe Lily Snyder!!!! Sinds mei 2008 speelt deze actrice onze Lily....

[afbeelding]Omdat lily in het echt ziek is? zoiets was het toch?
Lily is ontslagen.... Het hoe en waarom weet ik niet precies maar het heeft flink gerommeld achter de schermen. Ik meen dat er nog meer vertrouwde gezichten zijn verdwenen?
Oh wat een verschrikkelijke verhaallijn, met die nep-Gwenn.

Om te huilen zo slecht...
heej jaimie Dus lily heeft gerommeld?? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?? Snap zowiezo het doel haar verhaallijn ook niet helemaal...Dat gezeur om die pillen..

De Gwen dubbelrol is inderdaad te erg!! Ze kan niet eens fatsoenlijk praten met dat nep gebit in!
Ja jammer, want ik vind haar voor de rest best wel goed acteren...
Voor mij is er maar 1 Lily, hoewel ik haar een beetje een zeur vind geworden.

Komt Carly nog weer terug? Denk t wel, want ze is nog steeds te zien bij de openingstune.
Ja hoor Carly komt nog terug...ik zou alleen graag zien dat Katie een enkeltje naar de maan nam ofzo...wat een irritant kind vind ik dat zeg pffff Henry en Vienna vind ik hilarisch :-D Ik vond Kirk en Samantha toch altijd wel het leukste stel..jammer dat zij van de aardbodem verdwenen zijn...
die cleo.... ieuw, walgelijk! en jad... kunnen ze daar ook geen fatsoenlijke verhaallijn voor schrijven, of beter haar er helemaal uit schrijven?

het is altijd enorm wennen aan nieuwe acteurs van een bepaalde rol... maar na een tijdje wen je er toch weer aan en kan je je amper herinneren hoe de vorige was

en ik heb de verhaallijn voor de komende weken doorgelezen... ennuh carly komt eerder terug dan ik verwacht had!

hier kan je het zelf lezen: http://www.atwt.nl/diversen/spoilers.htm
Ik vind de nieuwe (of moet ik zeggen oude) Craig niet goed spelen hoor! En hij ziet er ook niet echt goed uit. Doe mij die twee terug maar. De vorige blonde dus....maar ja..
Die nieuwe Lily lijkt sprekend op Meg. Lekker verwarrend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het een slechte keuze om voor de oude craig te kiezen, deze craig speelde een schatje die geen kip kwaad deed, en nu speelt hij een slechterik.

Echt heel stom vind ik dat
"ik ben het, Barbabelladingdong"
In Amerika komt er alweer een nieuwe Craig! Tja.

Casey gaat de bajes in en ziet er daarna zo uit :

nou ja, hij heeft in ieder geval lekker kunnen trainen daar en ik hoop dat deze niet zo sloom praat

De nieuwe Mike ik wil deze niet, geef mij maar de oude..... Hij gaat ook maatpakken enzo dragen, dan is het toch niet geloofwaardig als Mike? Mike moet zijn hele leven een stoere klusser blijven met te strakke t shirts aan.

De nieuwe Chris is wel daarentegen wel een lekkertje

En verder:

Brad gaat trouwen met Katie!

Dusty gaat dood!!!

James Stenbeck komt terug

Emily krijgt wat met Casey :puke:

meg wordt ontvoerd door James en ontdekt dat Dusty leeft

Dan gaat James dood en erft Dusty alles van hem

Volgens mij gaat james nooit dood, die duikt altijd eens in de zoveel tijd weer op met zijn snode acties.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb een tijdje niet gekeken en zie nu opeens een nieuwe Allison... en ik probeer me de hele tijd te herinneren hoe die

' oude' er ook al weer uitzag... die met Aaron was (komt die trouwens ooit nog terug?).

Heeft iemand een foto van haar ??

Je bedoelt deze Alison?
Ik moet ook ff kwijt dat ik het verhaal rondom Gwen en haar dubbelrol echt vreselijk vind. Is een reden om even te stoppen met kijken.

Ik moet ook erg wennen aan de nieuwe Alison, vond de eerste altijd erg leuk. Doe creaties die ze met haar haar deed.

Volgens mij gaat rond januari het verhaal rondom Luke en Noah beginnen. Daar ben ik erg benieuwd naar!

Lieve James, wil je alsjeblieft dood gaan (je mag zelf kiezen op welke wijze) dan je heel diep begraven laten worden, en dan nooit nooit meer terugkomen in ATWT?????
quote:Maleficent schreef op 07 november 2008 @ 11:07:

Die nieuwe Lily lijkt sprekend op Meg. Lekker verwarrend.

Was ook mijn eerste reactie!

Ik geloof dat de huidige Lily gestopt is omdat ze graag wilde meebeslissen in de verhaallijnen en dat wilden de schrijvers niet.

Dat Cleo-gedoe vind ik ook helemaal niks. Ik vind de verhaallijnen momenteel sowieso niet zo spannend eigenlijk. Als ik dan lees wat er nog meer gaat gebeuren en al die wisselingen van acteurs dan zie ik het somber in
http://intruderchronicles...mforum=intruderchronicles

Intruderchronicles...DE ATWT site ...

Helemaal leuk...kom kijken...
Er komt veel soras aan..
Emily met Casey :D

Veeg me op....
quote:Sandra57 schreef op 22 november 2008 @ 19:45:

http://intruderchronicles...mforum=intruderchronicles

Intruderchronicles...DE ATWT site ...

Helemaal leuk...kom kijken...

nou ehhh...leuk?

Er staat niks op?
Wat vinden jullie van de nieuwe openingstune?? Ik moet vooral een beetje gniffelen om Kim Hughes, die even zo parmantig met haar hoofd schudt, en om Lucinda die zo vragend/uitdagend in de camera blikt. Echt van die ouderwetse modellenmaniertjes. Ik vond de vorige opening mooier. Wat flitsender. Nu zo raar dat ze dan de onderkanten van de acteurs hebben vervaagd. Let er maar eens op!
Ik vind het geen mooie openingstune om te zien maar het muziekje is iig oke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven