stemmen op groenlinks

05-03-2017 22:42 527 berichten
Alle reacties Link kopieren
*closed topic
anoniem_290341 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 12:37
Reden: Remove account request
% gewijzigd
Accountkiller
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 22:02:

Ik vind budget voor defensie helemaal niet belangrijk, we moeten gewoon een europees leger oprichten, kost minder en is een veel sterker dan welk europees land dan ook zelf heeft.

In deze tijden van onstabiele grootmachten is het wel zo veilig als Europa ook een leger van formaat heeft ipv 15 kleine rotlegertjes met ouwe meuk.

We hebben een militaire samenwerking in Europa in de vorm van de NAVO

Daarbij komt dat een Europees leger alleen kan als Europa een regering heeft die over de inzet kan beslissen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 21:06:

Gaat het in alle "stemmen op.." topics zo? dat er meer mensen komen posten die er niet op stemmen dan mensen die er wel op stemmen?Ja,kijk maar in VVD een hoop groenlinksers
Is toch prima voor de discussie? Eigenlijk zou je 1 verkiezingstopic moeten hebben. Maar eerder is gebleken dat het er dan niet gezelliger op wordt. Dan maar zo.
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 22:02:

Ik vind budget voor defensie helemaal niet belangrijk, we moeten gewoon een europees leger oprichten, kost minder en is een veel sterker dan welk europees land dan ook zelf heeft.

In deze tijden van onstabiele grootmachten is het wel zo veilig als Europa ook een leger van formaat heeft ipv 15 kleine rotlegertjes met ouwe meuk.

En dat Europese leger met veel achterstallig spul kan op tegen grootheden als Amerika,Rusland en China die jaarlijks miljarden investeren in hun oorlogsmaterialen en voertuigen?

Voordat het Europese leger weer zover is zijn we minimaal 20 jaar verder.
quote:hollebollegijs schreef op 10 maart 2017 @ 22:27:

[...]

We hebben een militaire samenwerking in Europa in de vorm van de NAVO

Daarbij komt dat een Europees leger alleen kan als Europa een regering heeft die over de inzet kan beslissen.Ja en aangezien Europa nog lang niet vlekkeloos verloopt lijkt alleen een Europees leger mij niet veilig genoeg.
Als Jesse Klaver hulp nodig heeft en krijgt te horen helaas onze munitie is op ,red u zelf, dan praat hij wel anders
In dat geval kan hij altijd nog : pinda,pinda, roepen. Dat schijnt een doeltreffend alternatief te zijn bij een tekort aan munitie.
Zeg maar pang pang aldus Pechtold
oa Groen Links wil het anti kraak verbod opheffen.

Straks krijg je dit dus als je ff voor zaken of wat anders in het buitenland bent

http://www.destentor.nl/b ... n-roma-hun-huis~a69893a7/
quote:Habbekratz schreef op 11 maart 2017 @ 15:59:

oa Groen Links wil het anti kraak verbod opheffen.

Straks krijg je dit dus als je ff voor zaken of wat anders in het buitenland bent

http://www.destentor.nl/b ... n-roma-hun-huis~a69893a7/Het ironische is dat die mevrouw schijnt te werken bij een nogal links clubje die opkomt voor de belangen van minderheden en eerlijk alles delen predikt..
Dus als Jesse Klaver op vakantie is en zijn huis staat leeg mag je het kraken

Hij woont in Den Haag dus er zullen daar best een hoop krakers willen wonen
Ik zal het tegen die tijd wel doorgeven aan mijn dochter, die is nog op zoek naar een leuk optrekje.
quote:Habbekratz schreef op 11 maart 2017 @ 16:12:

Dus als Jesse Klaver op vakantie is en zijn huis staat leeg mag je het kraken

Hij woont in Den Haag dus er zullen daar best een hoop krakers willen wonen Je weet dat er regels omtrent het kraken bestaan/ bestonden en dat op vakantie nog lang niet lang genoeg leegstand is om gekraakt te worden?
quote:Mevrouw75 schreef op 11 maart 2017 @ 16:20:

[...]

Je weet dat er regels omtrent het kraken bestaan/ bestonden en dat op vakantie nog lang niet lang genoeg leegstand is om gekraakt te worden?In België kennelijk wel..
quote:Mevrouw75 schreef op 11 maart 2017 @ 16:20:

[...]

Je weet dat er regels omtrent het kraken bestaan/ bestonden en dat op vakantie nog lang niet lang genoeg leegstand is om gekraakt te worden?Dit, er bestonden zeer zeker wel regels omtrent het kraken
quote:Zinerva schreef op 11 maart 2017 @ 20:05:

[...]

Dit, er bestonden zeer zeker wel regels omtrent het krakenKlopt en er is een leegstand wet ingevoerd.

https://deraadgevers.nl/b ... rond-van-de-leegstandwet/

Het is een combinatie, een leegstandwet en een kraakverbod.

Heel netjes opgelost.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Jesse denkt dat ie god is.

En de mensen maar applaudisseren....

Dom kuddevolk
Jesse Klaver is een populist. Wilders wordt altijd een populist genoemd, maar als je naar de omschrijving van een populist kijkt, dan voldoet Klaver helemaal aan dat profiel:

http://www.encyclo.nl/begrip/populist
wat interessant Pientje.. Jesse wil een beter milieu en Wilders wil een burgeroorlog..wat zei je ook al weer?
quote:Pientjexxxx schreef op 11 maart 2017 @ 23:26:

Jesse Klaver is een populist. Wilders wordt altijd een populist genoemd, maar als je naar de omschrijving van een populist kijkt, dan voldoet Klaver helemaal aan dat profiel:

http://www.encyclo.nl/begrip/populist+1
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 23:28:

wat interessant Pientje.. Jesse wil een beter milieu en Wilders wil een burgeroorlog..wat zei je ook al weer?Het gaat erom wanneer je iemand een populist kunt noemen. Als je de omschrijving van dat woord in de link leest (wat je zeer waarschijnlijk niet hebt gedaan) dan zie je dat Jesse Klaver objectief gezien wel degelijk een populist genoemd kan worden. Dat jij daar als Klaver-fan niet aan wilt dan begrijp ik.
Ik ben geen klaver-fan ik vind klaver een eikel..maar stem wel GL
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 23:52:

Ik ben geen klaver-fan ik vind klaver een eikel..maar stem wel GLKlaver is in ieder geval geen reclame voor Groen Links. Groen Links is juist een partij die het altijd over populisme heeft. Raar dat ze dan zelf ook die kant op gaan met een voorman als Jesse Klaver. Alles voor de stemmen......
We stemmen op een partij, niet op een persoon
quote:tomcat schreef op 12 maart 2017 @ 00:15:

We stemmen op een partij, niet op een persoonIk vind een lijsttrekker wel heel erg gezichtsbepalend voor een partij. Stel dat Groen Links de grootste partij zou worden (gelukkig zit die kans er niet in) dan zou Klaver zomaar MP kunnen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven