En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Patat en een kaassouflé!!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik eet alleen, en had nog wat koude pasta over. Daar een salade van gemaakt met pesto, olijfjes, cherrytomaat, geitenkaas en pijnboompitjes.
goulash
Licht en simpel; ijsbergsla met cherrytomaatjes, geitenkaas en heerlijke oreganodressing van AH Excellent. Daarbij stokbroodje gegratineerd met geitenkaas en honing. Voor vriendlief gerookte zalm, bosuitje en kruidenkaas op t stokbrood. Wijntje erbij, dikke prima!
spätzle, speklapje, salade
verse zelf gemaakte pasta met lekkere tomatensaus.

en wat komkommersalade erbij.jummiejummie
Boemboe Bali (met kipfilet), rijst, boontjes en komkommer.
Ik was van plan om vanavond 'american steak' met gebakken krieltjes te eten, maar stuitte op een recept die ik jullie niet

wil onthouden (nu ja, heb niet pcies hetzelfde gedaan)

namelijk: wokgroenten (maakt niet uit welke) in de wok of koekepan met wat olie, pastasaus erbij. ondertussen oven voorverwarmen. ovenschaal met vis (tilapia, kabeljauw, maakt niet uit, ik had koolvis...) beetje citroensap, peper, zout, de saus met wokgroenten eroverheen en ongeveer 20 minuutjes in de oven.

spaghetti over andere pasta koken, en groene pesto erdoorheen. bij de recept deden ze er ook nog rucola doorheen, deed ik niet want had ik niet echt geen zin om te halen

ga het straks mijn vriend (die is kok) nog ff laten keuren, maar ik vond het heerlijk...
Basmati rijst, wokgroenten met kruiden, kip met sausje van kruidenpasta en kokosmelk, kroepoek.
Lontong met klapper, eiercurry met doperwten, komkommerraïta.
Door de posts van Yette heb ik altijd heel wat te google-en

Hier burrito's met rundergehakt, prei, ui, paprika, champs, tauge, tomaat en veeeel kaas.
denk dat het een boerenschnitzel worden met gemengde groenten, bakaardappelen en een gebakken ei, heb alleen geen zin om naar de winkel te gaan..
Bami. (mienestjes, kipfilet, omeletreepjes, roerbakgroentes en een zakje bamikruiden)

Met natuurlijk pindasaus, sambal en augurkjes!
gestoomde broccoli met runderchipolatjaworstjes en aardappeltjes
Pasta

Penne met zelfgemaakte tomatensaus, groente (Ui, Paprika en Courgette) en gehakt. Heb er zin in!!
Stamppotje met rauwe postelein, met daarin kruidenroomkaas en cashewnoten. Yumm!!
Spaghetti met olie, knoflook, peterselie en parmezaan

Parmezaanse kip

Salade caprese

was lekker
Vanavond: Pasta met roomsaus en allerlei groentes en Zalm. ik flans gewoon wat in elkaar
kweetutnogniet.

tis een bordje uit de vriezer en straks in de plingggg geworden

met spinaziestampot en worstje met jachtsaus.

als voorgerecht komkommer-feta salade.
Griekse rundergehaktballetjes met zelfgemaakte tzaziki en komkommersalade met light feta en paprika met donkerbruin brood.

Jammie....
Ik eet vanavond dat wat moeders me voorschotelt.

Voor mij is het nog een grote verassing!!
Tilapiafilet met groenten die ik nog moet kopen en rijst of pasta (beetje afhankelijk van de groente(n) die ik ga kopen).
Gebakken pangafilet, bosworteltjes, broccoli en aardappelpuree (zelfgemaakt uiteraard )
zuurkoolschotel met (verrassing!) zuurkool, appel, ananas en aardappelpuree
Gekruide kipfilet, sperzieboontjes, rode paprika gewokt in een sojasaus. Met noodles en cashewnootjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven