Hoe trek ik kijkers voor mijn huis?
dinsdag 10 maart 2009 om 07:49
ik doe mee iig, want de koper die ik heb, die wacht op haar koper tot die verkocht heeft, dus eigenlijk zit ik dan te wachten op een huis dat in het zuiden van het land is verkocht, ik ga dus weer voor mijn eigen verkoop en als ze op tijd zijn, hebben ze geluk, wat ik wel voor haar hoop, want ik gun haar echt mijn huis, dat zou/had ik heel leuk gevonden.
Maar de makelaar die ik nu heb is wel wat levendiger moet ik zeggen.
En wij moeten nu toch wel opschieten denk ik,maar dat weet ik aps zeker als manlief zijn contract heeft, als ie die krijgt en dat horen we geloof ik vandaag.
ene kant hoop ik dat ie dat krijgt want dan gaan we vd zomer al, maar als dit niet zijn plek is, dan hebben we nog ff de tijd voor t huis.
Maar de makelaar die ik nu heb is wel wat levendiger moet ik zeggen.
En wij moeten nu toch wel opschieten denk ik,maar dat weet ik aps zeker als manlief zijn contract heeft, als ie die krijgt en dat horen we geloof ik vandaag.
ene kant hoop ik dat ie dat krijgt want dan gaan we vd zomer al, maar als dit niet zijn plek is, dan hebben we nog ff de tijd voor t huis.

woensdag 11 maart 2009 om 09:30
Vrijdag de 13e loopt dus de financierings termijn af....
Over 2 dagen en we hebben nog steeds niks gehoord!! je zou toch zeggen dat je nu ook wel weet of het wel of niet gaat lukken?
Maarja, de makelaar laat niks van zich horen.
Naja als die mensen vrijdag niks laten weten gaat de 10% regeling in werking.
( en mocht de makelaar het dan al wel weten en wij niet, dan is het exit makelaar)
Maar ik wil gewoon dat huis weg!
Over 2 dagen en we hebben nog steeds niks gehoord!! je zou toch zeggen dat je nu ook wel weet of het wel of niet gaat lukken?
Maarja, de makelaar laat niks van zich horen.
Naja als die mensen vrijdag niks laten weten gaat de 10% regeling in werking.
( en mocht de makelaar het dan al wel weten en wij niet, dan is het exit makelaar)
Maar ik wil gewoon dat huis weg!
woensdag 11 maart 2009 om 12:00
Hallo allemaal weer in huizenland,
ff niet geweest sorry (had het jammer genoeg niet te druk met bezichtigingen)
AFG zat kwamen er kijkers oor de 2de keer maar nu is het ondertussen woensdag en ik heb niks vernomen.....
Ze hadden hun vaders mee (jong stel) een van de vaders vondt de zolder kwa afwerking een rotzooi ... balen dus
Wanneer is de landelijke open huizen dag
suc6 allemaal he !!!
ff niet geweest sorry (had het jammer genoeg niet te druk met bezichtigingen)
AFG zat kwamen er kijkers oor de 2de keer maar nu is het ondertussen woensdag en ik heb niks vernomen.....
Ze hadden hun vaders mee (jong stel) een van de vaders vondt de zolder kwa afwerking een rotzooi ... balen dus
Wanneer is de landelijke open huizen dag
suc6 allemaal he !!!
woensdag 11 maart 2009 om 15:42
Pffffffffffffffffffffffffffffff
Toevallig belde ik mijn schoonvader net nadat de makelaar hem had gebeld.
De makelaar weet nog niks... er moeten nog een paar puntjes op de i gezet blabla, daar hebben ze nog 2 dagen de tijd voor.
Maar het komt allemaal goed, ja dat zei je 2 maanden geleden ook.
Ik heb er geen vertrouwen meer in, je weet het nu al wel of het wel of niet lukt lijkt mij?
Toevallig belde ik mijn schoonvader net nadat de makelaar hem had gebeld.
De makelaar weet nog niks... er moeten nog een paar puntjes op de i gezet blabla, daar hebben ze nog 2 dagen de tijd voor.
Maar het komt allemaal goed, ja dat zei je 2 maanden geleden ook.
Ik heb er geen vertrouwen meer in, je weet het nu al wel of het wel of niet lukt lijkt mij?
woensdag 11 maart 2009 om 21:05
nee, maar misschien zijn ze eerst al 2x afgewezen .
de kopers van wie ik afhankelijk was zijn ook afgewezen tot 2x toe.
het is gewoon heel moeilijk om een hypotheek te krijgen, bij t minste geringste is het een dikke vcette nee.
bij een bkr van 10 euro stopt het al, het computersysteem weigert gewoon door te gaan op een hypotheek aanvraag, mensen krijgen 4 en half keer hun salaris, reken maat uit wat de gemiddelde koper kan krijgen als starter, etc etc.
uieindelijk komt het altijd goed.
positief blijven, dat trekt positiviteit aan.
de kopers van wie ik afhankelijk was zijn ook afgewezen tot 2x toe.
het is gewoon heel moeilijk om een hypotheek te krijgen, bij t minste geringste is het een dikke vcette nee.
bij een bkr van 10 euro stopt het al, het computersysteem weigert gewoon door te gaan op een hypotheek aanvraag, mensen krijgen 4 en half keer hun salaris, reken maat uit wat de gemiddelde koper kan krijgen als starter, etc etc.
uieindelijk komt het altijd goed.
positief blijven, dat trekt positiviteit aan.
woensdag 11 maart 2009 om 22:59
quote:Flashy schreef op 11 maart 2009 @ 18:49:
Ja Sarah,
maar het wil er bij mij gewoon niet in dat je 2 dagen voor de ( met de 2 weken verlengde!!!) financieringstermijn nog niks weet!Tsja, bij ons duurde het ook heel lang terwijl we model-klanten waren. Gevraagde bedrag zat meer dan een ton ónder wat we max konden lenen, en we hadden nergens schulden, nooit gehad ook, dus het was mij een raadsel waarom het zo lang moest duren. Maar toch was het zo en we konden er niks aan doen.
Ja Sarah,
maar het wil er bij mij gewoon niet in dat je 2 dagen voor de ( met de 2 weken verlengde!!!) financieringstermijn nog niks weet!Tsja, bij ons duurde het ook heel lang terwijl we model-klanten waren. Gevraagde bedrag zat meer dan een ton ónder wat we max konden lenen, en we hadden nergens schulden, nooit gehad ook, dus het was mij een raadsel waarom het zo lang moest duren. Maar toch was het zo en we konden er niks aan doen.
donderdag 12 maart 2009 om 11:24
De ellende is, dat de koper geen cent te makken heeft, en een bkr registratie... Het kan allemaal net, of niet. Haar pa zou misschien bijspringen als het nodig was.
Maar het komt volgens de makelaar allemaal goed......
yeah right 4 weken de tijd en 2 dagen voor afloop weet je nog niks, zeg het dan nu als het niet lukt!!! dan kunnen we misschien nog mee in de publiciteit voor de open huizen dag enz.
Sorry maar ik vind het gewoon erg stressvol en frustrerend dit.
Sarah, ik ga duimen dat je bezichtiging goed verloopt!
Maar het komt volgens de makelaar allemaal goed......
yeah right 4 weken de tijd en 2 dagen voor afloop weet je nog niks, zeg het dan nu als het niet lukt!!! dan kunnen we misschien nog mee in de publiciteit voor de open huizen dag enz.
Sorry maar ik vind het gewoon erg stressvol en frustrerend dit.
Sarah, ik ga duimen dat je bezichtiging goed verloopt!
donderdag 12 maart 2009 om 15:45
arme Flash, vind het erg rot voor je al die stress.
ik heb vandaag poetsdag, ze komen al om 9 uur in de ochtend , ook zo handig met een gezin, maar ze kunnen me wat, iedereen doucht vanavond, bij hoge uitzondering en morgenochtend is de badkamer verboden gebied.
weer ff zoveel mogelijk frutsels en rommeltjes weg gezet, maar ik ga geen broodje meer bakken hoor, heeft tot nu toe niks gebracht, toedeloe.
er staan verse rozen .
we hebben een hele lijst gemaakt wat we achter kunnen laten, (nemen we toch niet mee de grens over) en dat is best heel erg veel.
ik heb vandaag poetsdag, ze komen al om 9 uur in de ochtend , ook zo handig met een gezin, maar ze kunnen me wat, iedereen doucht vanavond, bij hoge uitzondering en morgenochtend is de badkamer verboden gebied.
weer ff zoveel mogelijk frutsels en rommeltjes weg gezet, maar ik ga geen broodje meer bakken hoor, heeft tot nu toe niks gebracht, toedeloe.
er staan verse rozen .
we hebben een hele lijst gemaakt wat we achter kunnen laten, (nemen we toch niet mee de grens over) en dat is best heel erg veel.
donderdag 12 maart 2009 om 19:39
nee, geen broodje, ik heb doorgedacht he
er komt een man alleen , misschien is ie net gescheiden en maakte ze afschuwelijke exvrouw altijd verse broodjes op zondag, krijgt ie meteen een golf van weet ik wat voor gevoel over zich heen.misschien draaf ik wat door, maar het moet ook kunnen zonder broodje, tot nu toe deed ik dat altijd en dan zei de makelaar: o ze vonden het zo lekker ruiken, maar kopen ho maar.
nou toedeloe.
er komt een man alleen , misschien is ie net gescheiden en maakte ze afschuwelijke exvrouw altijd verse broodjes op zondag, krijgt ie meteen een golf van weet ik wat voor gevoel over zich heen.misschien draaf ik wat door, maar het moet ook kunnen zonder broodje, tot nu toe deed ik dat altijd en dan zei de makelaar: o ze vonden het zo lekker ruiken, maar kopen ho maar.
nou toedeloe.