Erectie in de sauna

10-01-2019 13:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn vrouw ga ik regelmatig naar de sauna. Ook al ben ik inmiddels 58jaar ik krijg op de meest ongelegen momenten een erectie die meestal 1 of meerdere uren aanhoudt.

Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief en zegt dat ze het niet erg vindt het is een goed teken het toont aan dat ik nog gezond en nog heel potent ben.

Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.

Graag zou ik van andere saunabezoekers horen hoe zij hier over denken en ook hoe ze reageren.
René schreef:
10-01-2019 16:08
Waarschijnlijk kan ik het niet veranderen natuurlijk loop ik niet uren met een stijve over de ligweide ik heb toch gezegd ik verberg het zo goed mogelijk. Ik blijf bijvoorbeeld heel lang in het bubbelbad.
Als je dit zegt vraag ik me af of je echt de intentie hebt om je erectie weg te laten gaan. Als er namelijk iets stimulerend werkt dan zijn het wel die bubbels die in een continue stroom tegen je pik aan knallen.
NosceTeIpsum schreef:
11-01-2019 07:48
Als je dit zegt vraag ik me af of je echt de intentie hebt om je erectie weg te laten gaan. Als er namelijk iets stimulerend werkt dan zijn het wel die bubbels die in een continue stroom tegen je pik aan knallen.
Kwestie van anders gaan zitten. Als er iets niet stimulerend is dan wel die bubbels die in een continue stroom tegen je ballen aan knallen, alsof je door een elftal kabouters voor je kloten wordt geschopt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ouwewijsneus schreef:
10-01-2019 23:27
ik vind het nogal onbeleefd om een reactie te plaatsen als je niet eens TO zijn topic doorleest!
Hij is al meerdere malen geweest!!
Onbeschoft van jou om zo te reageren,
Waar héb je het over? Ik heb het topic gelezen. To heeft alleen een OP en zegt niet naar de huisarts te zijn geweest.
JollyRider schreef:
11-01-2019 07:51
Kwestie van anders gaan zitten. Als er iets niet stimulerend is dan wel die bubbels die in een continue stroom tegen je ballen aan knallen, alsof je door een elftal kabouters voor je kloten wordt geschopt

:rofl:
honingbijtje schreef:
11-01-2019 12:15
Waar héb je het over? Ik heb het topic gelezen. To heeft alleen een OP en zegt niet naar de huisarts te zijn geweest.
Dan nog maar een keertje lezen denk ik want er staat wel dégelijk dat hij naar de ha is geweest.
.
René schreef:
10-01-2019 15:17
Ja ik ben hiervoor meerdere keren bij de huisarts geweest. Zij zegt dat ieder mens wel lichamelijke problemen heeft en dat medici niet alle ongemakken kunnen verhelpen
Hier bv.
.
Rooss4.0 schreef:
11-01-2019 12:19
Hier bv.
Oja, komt door de 'lees meer' functie dat ik het niet kon vinden.

Het klopt dus dat het niet gezond of viriel is.

To kan beter een sauna in huis installeren.
Ik denk dat de TO er verstandig aan doet om een doorverwijzing naar een uroloog te vragen.
Banpaal schreef:
11-01-2019 14:53
Ik denk dat de TO er verstandig aan doet om een doorverwijzing naar een uroloog te vragen.

Ik ga geen medische adviezen geven...
Wel het advies om gewoon weg te blijven uit publieke sauna's totdat je je kleine hengst getemd en beteugeld hebt... of ga naar een ander soort sauna. Simpel.
Chocolotje schreef:
10-01-2019 16:53
De meeste tekenen ervoor om op 58 jarige leeftijd (toch bijna bejaard! grapje) nog met zo'n paal rond te stuiteren. En dat uren lang.
Ik denk dat mensen eerst schrikken in de sauna. Want de erectie staat gelijk aan opwinding en seks.
Misschien kun je bij elke vrouw die kijkt zeggen 'sorry, ik zie je kijken en je denkt vast, daar zit zo'n oude viezerik. Maar beste dame, ik kan er niets aan doen. Ik krijg aan de lopende band erecties alsof ik een puber ben. Zeer langdurig, zeer hard. Heeft niets met u te maken, ik vind u niet eens aantrekkelijk. Een ander zou er van opdrogen. Maar ik helaas niet, ik zit met dit ding opgescheept [even vriendelijk wenken naar de jongeheer daar beneden]'.
Zo krijg je wat meer sympathie voor je probleem.
Dat lijkt me iets te optimistisch :)
Fok-it schreef:
10-01-2019 21:18
Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief

Ik zou je vrouw leeg laten lopen en weer onder het bed verstoppen, en dan weer teruggaan naar mijn voornaam.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven