De verwarming..
zondag 3 maart 2019 om 16:36
Jawel en het is inmiddels 21 graden.
zondag 3 maart 2019 om 16:38
Ook ik kan soms met een kleinigheidje zitten en wat geeft dat nou, er is toch geen reet te doen op het forum. Nu had jij ook eens de kans om iets te melden, fijn toch?
zondag 3 maart 2019 om 16:40
Je moet gewoon zo denken: er zijn mensen die het snel warm hebben, die houden van de winter en zullen niet snel tropische bestemmingen uitkiezen. Je hebt mensen die het snel koud hebben en die houden van de zomer en alle weer. Als je bij de laatste categorie hoort is het verantwoord om altijd de verwarming op te zetten als je het koud hebt!
zondag 3 maart 2019 om 16:40
Bij ons stond de thermostaat op 19 vandaag zonder kachel aan. Toch had ik vanmiddag de kachel even op 21,5. Dan is het toch iets behagelijker. Ik zet hem dan na een tijd weer lager, anders wordt het te warm in huis.
groentuintje wijzigde dit bericht op 03-03-2019 16:43
7.58% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
zondag 3 maart 2019 om 16:45
Lief hè, dat gescharrelte?gizzmo-returns schreef: ↑03-03-2019 16:41hahaha moet heel hard om je lieve plaatje lachen, als ik naar links kijk, liggen er 2 hele grote poezen in hun mandjes op de warme verwarming. Zij vinden het ook heerlijk! Hoe gaat het met jouw katje?
Met Balin gaat het goed. Hij ligt nu in zijn verkrotte huisje tegen de verwarming aan.
Hij is wel vreselijk aan het puberen en spreekt me tegen als iets niet mag, dus ik heb er twee handen vol aan, maar desalniettemin vind ik het erg gezellig.
zondag 3 maart 2019 om 16:45
Ik zal er aan denken.Poker schreef: ↑03-03-2019 16:40Je moet gewoon zo denken: er zijn mensen die het snel warm hebben, die houden van de winter en zullen niet snel tropische bestemmingen uitkiezen. Je hebt mensen die het snel koud hebben en die houden van de zomer en alle weer. Als je bij de laatste categorie hoort is het verantwoord om altijd de verwarming op te zetten als je het koud hebt!![]()
zondag 3 maart 2019 om 16:46
Heerlijk, ik ben niet anders gewend met katten in huis. Zo gezellig als ik dan thuis kom en ze trouw op me aan het wachten zijn. Bij mij zijn ze nog vrij jong ook, dus af en toe vliegen ze hier van boven naar beneden en in de gordijnen.... Zou niet zonder kunnen. Leuke naam heb je hem gegeven, hoe kom je daar aan?Cateautje schreef: ↑03-03-2019 16:45Lief hè, dat gescharrelte?
Met Balin gaat het goed. Hij ligt nu in zijn verkrotte huisje tegen de verwarming aan.
Hij is wel vreselijk aan het puberen en spreekt me tegen als iets niet mag, dus ik heb er twee handen vol aan, maar desalniettemin vind ik het erg gezellig.
en sorry, of topic..
zondag 3 maart 2019 om 16:54
Ja, als Balin een zonnestek heeft dan vliegt hij ook door het huis en midden in de nacht wil hij nog weleens buren wakker maken met zijn geren.gizzmo-returns schreef: ↑03-03-2019 16:46
Heerlijk, ik ben niet anders gewend met katten in huis. Zo gezellig als ik dan thuis kom en ze trouw op me aan het wachten zijn. Bij mij zijn ze nog vrij jong ook, dus af en toe vliegen ze hier van boven naar beneden en in de gordijnen.... Zou niet zonder kunnen. Leuke naam heb je hem gegeven, hoe kom je daar aan?
en sorry, of topic..
Balin is de meest wijze dwerg uit de Hobbit. Volgens mij ook de oudste, want hij heeft een hele lange witte baard.
17 maart is hij alweer een jaar. Het is hard gegaan. Hoe oud zijn die van jou?
zondag 3 maart 2019 om 16:58
Haha, als ik een opvlieger krijg schiet ik alles uit en ga ik buiten in mijn ondergoed staan. Veel efficiënter dan thermostaat naar beneden, dan is mijn opvlieger al voorbijCalamitycat schreef: ↑03-03-2019 16:46De thermostaat gaat hier als ik thuis ben zo'n driehonderdduizend keer hoog en weer laag. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt dankzij mijn opvliegerTs![]()
zondag 3 maart 2019 om 17:00
zondag 3 maart 2019 om 17:01
Dat is me op één keer na gelukkig bespaard gebleven-, maar ik weet hoe het is en leef met je mee, want 45 graden koorts mos nie magge.Calamitycat schreef: ↑03-03-2019 16:46De thermostaat gaat hier als ik thuis ben zo'n driehonderdduizend keer hoog en weer laag. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt dankzij mijn opvliegerTs![]()
zondag 3 maart 2019 om 17:02
Een jaar al weer!Cateautje schreef: ↑03-03-2019 16:54Ja, als Balin een zonnestek heeft dan vliegt hij ook door het huis en midden in de nacht wil hij nog weleens buren wakker maken met zijn geren.
Balin is de meest wijze dwerg uit de Hobbit. Volgens mij ook de oudste, want hij heeft een hele lange witte baard.
17 maart is hij alweer een jaar. Het is hard gegaan. Hoe oud zijn die van jou?
4 en 2. Het zijn binnenkatten, Af en toe hebben ze echt een gekkenuur en moeten ze even hun energie kwijt, tot ik er helemaal zelf gek van wordt
zondag 3 maart 2019 om 17:04
Dat heb je met twee, die dagen elkaar uit. Ik kan er goed mee leven.gizzmo-returns schreef: ↑03-03-2019 17:02Een jaar al weer!
4 en 2. Het zijn binnenkatten, Af en toe hebben ze echt een gekkenuur en moeten ze even hun energie kwijt, tot ik er helemaal zelf gek van wordt.
zondag 3 maart 2019 om 17:18
Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
zondag 3 maart 2019 om 17:19
Calamitycat schreef: ↑03-03-2019 17:18Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken![]()