Hardlopen, van 1 naar 60 minuten.
zaterdag 28 maart 2009 om 17:21
Happy_Me, gefeliciteerd met jullie kleinzoon!
De Dam tot Dam loop is leuk! Die heb ik langggg geleden een keer gelopen, volgens mij in 1 uur en 40 minuten.
Het is daar zo gezellig, veel mensen langs de kant die fanatiek aanmoedigen.
Volgend weekend is de marathon van Rotterdam, Sportman doet ook mee.
Hij loopt 'm niet uit, het is meer een training voor de triatlon van eind mei.
Mijn schoenen heb ik nog niet, zijn in bestelling ik hoop dat ze snel komen én dat ze er een beetje leuk uitzien!
Pennelien, gefeliciteerd met je 4 minuten. Leuk is dat hè, dat het soms 'opeens' zo goed gaat!
De Dam tot Dam loop is leuk! Die heb ik langggg geleden een keer gelopen, volgens mij in 1 uur en 40 minuten.
Het is daar zo gezellig, veel mensen langs de kant die fanatiek aanmoedigen.
Volgend weekend is de marathon van Rotterdam, Sportman doet ook mee.
Hij loopt 'm niet uit, het is meer een training voor de triatlon van eind mei.
Mijn schoenen heb ik nog niet, zijn in bestelling ik hoop dat ze snel komen én dat ze er een beetje leuk uitzien!
Pennelien, gefeliciteerd met je 4 minuten. Leuk is dat hè, dat het soms 'opeens' zo goed gaat!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 28 maart 2009 om 19:39
Pennelien, ik heb netjes al mijn hardloopspullen in mijn koffertje gestopt en daar zitten ze nog steeds. Ik kom er gewoon niet aan toe. We zijn maar 5 dagen in Nederland en ik wordt geclaimd door de hele familie. Wel erg leuk, maar ik zal straks wel een paar lessen over moeten doen. De hardloopwinkel is maandag of dinsdag aan de beurt.
Happy Me en Happy She, van harte gefeliciteerd!!
Happy Me en Happy She, van harte gefeliciteerd!!
zondag 29 maart 2009 om 13:33
Na een weekje niet gelopen te hebben vandaag weer de weg op gegaan, en het was inderdaad heerlijk weer om te lopen. Eerst bijna een half uur d1 en daarna 30 minuten d2, en zo loop je ongemerkt al bijna een uur zonder echt doodmoe te zijn.....voelt lekker
En Nikkinuts: hoeveel is het geworden vandaag?
Rubis: ook wij hadden een weekje niet gelopen....en pakken het moeiteloos weer op!
En Nikkinuts: hoeveel is het geworden vandaag?
Rubis: ook wij hadden een weekje niet gelopen....en pakken het moeiteloos weer op!
maandag 30 maart 2009 om 12:12
@ Pennelien: Ik loop weer helemaal op schema. Net heerlijk in de zon les 7 van Evy gelopen. Het gaat steeds gemakkelijker. Ik merk echt dat mijn conditie verbeterd .
Ik zit er echt aan te denken om met de Ladiesrun in juni mee te doen.
Ik zit er echt aan te denken om met de Ladiesrun in juni mee te doen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 30 maart 2009 om 19:07
Morgen ga ik shoppen Sun lover. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Ik heb nog steeds niet gelopen hier en heb me erbij neergelegd dat ik straks thuis weer er tegen aan ga. Met nieuwe schoenen.
Sun lover, met mijn gebrek aan zelfdiscipline haal jij me wel weer in met je lessen. Zoals het er nu naar uitziet ga ik pas vrijdag les 10 lopen.
Sun lover, met mijn gebrek aan zelfdiscipline haal jij me wel weer in met je lessen. Zoals het er nu naar uitziet ga ik pas vrijdag les 10 lopen.
donderdag 2 april 2009 om 19:15
Hey Pippi bedankt voor de aanmoediging!
Ben net thuis van een weekje Nederland en heb dus niet gelopen. En sh*t, sh*t, sh*t, ik ben nu zo verkouden dat ik er nog even niet aan moet denken. En ik heb nog wel nieuwe schoenen! Dat is trouwens echt een aanrader: een hardloopwinkel waar je goed advies krijgt en waar schoenen voor je gezocht worden die goed bij je passen. Iedereen loopt weer anders, en loopt op andersoortig terrein, ze houden overal rekening mee. (zelfs met je portemonnee, ik kreeg 20% korting omdat het een model schoenen is wat uit de collectie gaat).
Ik weet niet wanneer ik weer ga lopen, maar ik hoop dat het in het weekend gaat lukken.
Ben net thuis van een weekje Nederland en heb dus niet gelopen. En sh*t, sh*t, sh*t, ik ben nu zo verkouden dat ik er nog even niet aan moet denken. En ik heb nog wel nieuwe schoenen! Dat is trouwens echt een aanrader: een hardloopwinkel waar je goed advies krijgt en waar schoenen voor je gezocht worden die goed bij je passen. Iedereen loopt weer anders, en loopt op andersoortig terrein, ze houden overal rekening mee. (zelfs met je portemonnee, ik kreeg 20% korting omdat het een model schoenen is wat uit de collectie gaat).
Ik weet niet wanneer ik weer ga lopen, maar ik hoop dat het in het weekend gaat lukken.
vrijdag 3 april 2009 om 09:11
Beterschap Rubis. Ik hoop dat je in het weekend weer fit genoeg bent om met je nieuwe loopschoenen op pad te gaan .
Ik heb net les 9 gelopen. Het ging lekker, voor mij een heerlijk begin van het weekend. Ik ga nu slapen. Ik hoop maandag weer te lopen maar ik kom dan terug van een stedentrip, dus of dat gaat lukken?
Fijn weekend!
Ik heb net les 9 gelopen. Het ging lekker, voor mij een heerlijk begin van het weekend. Ik ga nu slapen. Ik hoop maandag weer te lopen maar ik kom dan terug van een stedentrip, dus of dat gaat lukken?
Fijn weekend!
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
dinsdag 7 april 2009 om 21:24
Was het maar zo'n feest Rubis!
Ik heb gewerkt, niet normaal.
57 uur in 5 dagen, ik had dus écht geen tijd vorige week, om te gaan lopen.
Ik heb ook al een dag of 10 last van mijn heup, zitten, lopen en liggen alles is pijnlijk.
Morgen heb ik een afspraak met de huisarts.
En dan maar hopen dat het meevalt, ik baal er zo van!
Nu vroeg naar bed, morgen weer vroeg op om een dagje te werken!
Succes allemaal!
Ik heb gewerkt, niet normaal.
57 uur in 5 dagen, ik had dus écht geen tijd vorige week, om te gaan lopen.
Ik heb ook al een dag of 10 last van mijn heup, zitten, lopen en liggen alles is pijnlijk.
Morgen heb ik een afspraak met de huisarts.
En dan maar hopen dat het meevalt, ik baal er zo van!
Nu vroeg naar bed, morgen weer vroeg op om een dagje te werken!
Succes allemaal!
woensdag 8 april 2009 om 22:35
Nikkinuts, hoe is het afgelopen bij de huisarts? Hebben ze iets kunnen ontdekken aan je heup. Ik kreeg jaren geleden ook ineens last van mijn heup, heb er foto's van laten maken maar daar was niks geks op te zien. Het is uiteindelijk vanzelf over gegaan, maar af en toe speelt mijn heup nog een beetje op.
57 uur in 5 dagen is wel heel veel. Dat is hopelijk niet elke week zo voor je.
57 uur in 5 dagen is wel heel veel. Dat is hopelijk niet elke week zo voor je.

dinsdag 14 april 2009 om 10:31
quote:Pennelien schreef op 13 april 2009 @ 21:47:
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Happy-Me wel tijd om te lopen naast het genieten van je kleinkind? Gefeliciteerd!
Het lopen is er inderdaad een beetje bij ingeschoten de laatste weken. Waar wij eerst trouw 3 keer per week de schoenen aantrokken is het de laatste tijd bij 1 keer gebleven.
Maar vanaf deze week pakken wij het schema weer op want wij hebben ons niet voor niets ingeschreven voor de Dam tot Damloop
En bedankt voor de felicitaties.
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Happy-Me wel tijd om te lopen naast het genieten van je kleinkind? Gefeliciteerd!
Het lopen is er inderdaad een beetje bij ingeschoten de laatste weken. Waar wij eerst trouw 3 keer per week de schoenen aantrokken is het de laatste tijd bij 1 keer gebleven.
Maar vanaf deze week pakken wij het schema weer op want wij hebben ons niet voor niets ingeschreven voor de Dam tot Damloop
En bedankt voor de felicitaties.
woensdag 15 april 2009 om 21:08
Zoooo hèhè poepoe ik ben er weer!
Heup viel mee volgens huisarts, waarschijnlijk een overbelasting / ontsteking in spier.
Ik had lekkere pijnstillers maar daar ben ik sinds maandag mee gestopt en dat gaat goed.
Gisteren ben ik voor het eerst weer gaan zwemmen en wat viel dat tegen zeg!
Ik had constant het gevoel dat ik tegen de stroom in aan het zwemmen was! Ik had ook na 35 minuten gzien in het water!
Vanavond voor het eerst sinds 3 weken weer gaan lopen en dat viel me weer erg mee.
Ik heb gewoon weer begonnen waar ik was gestopt en heb net lekker 3 x 4 minuten gelopen met 1 minuut rust er tussen.
Happy_Me, de Dam tot Dam is zo leuk om te doen!
Ik heb 'm 1 keer gelopen, had nog nooit zo'n eind gelopen en ik was blij dat ik er was maar het was een ervaring om nooit te vergeten. En dat voor iemand die uit de buurt van Rotterdam komt..............................................................!!
Lelijk zijn die loopschoenen hè! Ik snap niet dat ze ze niet in een leuk kleurtje kunnen maken!
Je hebt wel hele leuke van het merk Zoot, zijn eigenlijk triatlonschoenen en alleen geschikt voor lichte lopers.
Nix voor mij, ik wil nog wel een kilo of 10 kwijt!
Ik hoop dat alles ok gaat met iedereen en dat we weer regelmatig wat laten horen!
Heup viel mee volgens huisarts, waarschijnlijk een overbelasting / ontsteking in spier.
Ik had lekkere pijnstillers maar daar ben ik sinds maandag mee gestopt en dat gaat goed.
Gisteren ben ik voor het eerst weer gaan zwemmen en wat viel dat tegen zeg!
Ik had constant het gevoel dat ik tegen de stroom in aan het zwemmen was! Ik had ook na 35 minuten gzien in het water!
Vanavond voor het eerst sinds 3 weken weer gaan lopen en dat viel me weer erg mee.
Ik heb gewoon weer begonnen waar ik was gestopt en heb net lekker 3 x 4 minuten gelopen met 1 minuut rust er tussen.
Happy_Me, de Dam tot Dam is zo leuk om te doen!
Ik heb 'm 1 keer gelopen, had nog nooit zo'n eind gelopen en ik was blij dat ik er was maar het was een ervaring om nooit te vergeten. En dat voor iemand die uit de buurt van Rotterdam komt..............................................................!!
Lelijk zijn die loopschoenen hè! Ik snap niet dat ze ze niet in een leuk kleurtje kunnen maken!
Je hebt wel hele leuke van het merk Zoot, zijn eigenlijk triatlonschoenen en alleen geschikt voor lichte lopers.
Nix voor mij, ik wil nog wel een kilo of 10 kwijt!
Ik hoop dat alles ok gaat met iedereen en dat we weer regelmatig wat laten horen!
woensdag 15 april 2009 om 22:03
Fijn dat het weer beter gaat nikkinuts.
Met mij gaat het goed. Ik heb vorige week even niet gelopen, maar deze week gaat het weer goed. Vandaag heb ik les 11 van Evy, een pittige les, gelopen.
Enne... ik wil ook nog een paar kilootjes kwijt. Maar helaas vind ik ook zo veel dingen lekker.
Met mij gaat het goed. Ik heb vorige week even niet gelopen, maar deze week gaat het weer goed. Vandaag heb ik les 11 van Evy, een pittige les, gelopen.
Enne... ik wil ook nog een paar kilootjes kwijt. Maar helaas vind ik ook zo veel dingen lekker.
donderdag 16 april 2009 om 15:07
Hallo,
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik loop al een aantal jaar maar de klad is er in gekomen en nu moet ik weer opnieuw gaan opbouwen.
Ik probeer twee keer in de week te gaan hardlopen. Afgelopen dinsdag heb ik 25 min gelopen. Vanochtend wilde ik weer 25 min lopen maar na 15 min kreeg ik het benauwd en mijn hartslag ging als een tierelier omhoog. Na een minuutje lopen ben ik 5 minuten afwisselend gaan wandelen en joggen. Toen heb ik nog 5 min hardgelopen.
Uiteindelijk wil ik weer 2 keer in de week 45 min lopen. De 60 min die TO noemt heb ik nog nooit gehaald.
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik loop al een aantal jaar maar de klad is er in gekomen en nu moet ik weer opnieuw gaan opbouwen.
Ik probeer twee keer in de week te gaan hardlopen. Afgelopen dinsdag heb ik 25 min gelopen. Vanochtend wilde ik weer 25 min lopen maar na 15 min kreeg ik het benauwd en mijn hartslag ging als een tierelier omhoog. Na een minuutje lopen ben ik 5 minuten afwisselend gaan wandelen en joggen. Toen heb ik nog 5 min hardgelopen.
Uiteindelijk wil ik weer 2 keer in de week 45 min lopen. De 60 min die TO noemt heb ik nog nooit gehaald.
donderdag 16 april 2009 om 22:20
Gezellig xxxjes.
Ik heb die 60 minuten wel gehaald, maar dat is echt lang, lang geleden hoor.
25 minuten achter elkaar lukt me nu nog niet eens!
Grappig joh, ik heb een beetje spierpijn van het lopen van gisteren!
Niet veel maar wel een beetje.
Morgen ga ik weer zwemmen en zaterdag weer lopen.
En nu de was opruimen, ook leuk.
Ik heb die 60 minuten wel gehaald, maar dat is echt lang, lang geleden hoor.
25 minuten achter elkaar lukt me nu nog niet eens!
Grappig joh, ik heb een beetje spierpijn van het lopen van gisteren!
Niet veel maar wel een beetje.
Morgen ga ik weer zwemmen en zaterdag weer lopen.
En nu de was opruimen, ook leuk.
vrijdag 17 april 2009 om 13:58
Goed dat jullie nog steeds bezig zijn!! Ik heb hier ook een paar keer geschreven, maar ik was zo druk met scriptie dat ik niet meer op kon brengen om te lopen.
Ik heb gemerkt dat zo hard studeren ook niet een goede manier is, dus doe het was rustiger aan nu en heb weer tijd om hard te lopen.
Dus vorige week weer begonnen en vandaag 5 x 6 minuten gedaan en het ging goed!!
Nikkinuts; zwemmen is ook lekker idd, maar hardlopen vind ik soms wat makkelijker, hup schoenen aan en gaan.
Sun lover; ik zou ook nog wel wat kilootjes kwijt willen, dus probeer gezond te eten, in de praktijk lukjt dat niet altijd, haha
fijn weekend
Ik heb gemerkt dat zo hard studeren ook niet een goede manier is, dus doe het was rustiger aan nu en heb weer tijd om hard te lopen.
Dus vorige week weer begonnen en vandaag 5 x 6 minuten gedaan en het ging goed!!
Nikkinuts; zwemmen is ook lekker idd, maar hardlopen vind ik soms wat makkelijker, hup schoenen aan en gaan.
Sun lover; ik zou ook nog wel wat kilootjes kwijt willen, dus probeer gezond te eten, in de praktijk lukjt dat niet altijd, haha
fijn weekend

zondag 19 april 2009 om 17:18
Ik ben net terug van het lopen en het ging lekker!
Ik moest eigenlijk 3 x 6 minuten met 1 minuut rust maar ik heb
2 x 6 minuten gedaan en 1 x 15 minuten.
Jullie ook lekker gelopen in het mooie weer?
Ik heb wel gewacht tot het een beetje bewolkt werd, ik nooit zo goed tegen de hitte.
Nu douchen en kijken wat ik morgen zou kunnen lopen!
Pennelien, hoe is het met je schenen? Ik zou zeker niet gaan hardlopen als je nog last hebt, het is heerlijk weer om te gaan wandelen, als je daar niet te veel last van hebt!
Ik moest eigenlijk 3 x 6 minuten met 1 minuut rust maar ik heb
2 x 6 minuten gedaan en 1 x 15 minuten.
Jullie ook lekker gelopen in het mooie weer?
Ik heb wel gewacht tot het een beetje bewolkt werd, ik nooit zo goed tegen de hitte.
Nu douchen en kijken wat ik morgen zou kunnen lopen!
Pennelien, hoe is het met je schenen? Ik zou zeker niet gaan hardlopen als je nog last hebt, het is heerlijk weer om te gaan wandelen, als je daar niet te veel last van hebt!