Napraattopic 130
maandag 1 juni 2020 om 19:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 11 juni 2020 om 21:14
Je kletst je hier niet meer uit. Mensen met een atheneumdiploma zijn heel haatdragend.
Ja, ik las het. Je hebt een heel gevoelige snaar geraakt, maar ik zag niet echt waarom: jij vindt Nikkie de Jager niet leuk, dat is toch niet zo ernstig, me dunkt.
donderdag 11 juni 2020 om 21:15
https://www.voxweb.nl/nieuws/een-diplom ... woon-kopen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 11 juni 2020 om 21:18

In een oude luistertoets (die ik elk jaar nog wel een keer gebruik) zit altijd een mooi fragment over een man die een drs. kat had, omdat hij een diploma voor zijn kat gekocht had. Dat is echt het cadeau voor de man die alles al heeft.
donderdag 11 juni 2020 om 21:22

donderdag 11 juni 2020 om 21:25
Je bent haar morsdood aan het maken met uiterlijkheden die afleiden van haar Boodschapcharlottew88 schreef: ↑11-06-2020 21:22Ik stoor mij aan de stem van Nikki die trek ik echt niet. Voor de rest vind ik haar wel ok.
Maar serieus, als je niet meer gewoon iemand irritant mag vinden omdat die persoon uit een gemarginaliseerde categorie komt en het moeilijk heeft gehad, vind ik dat juist die persoon niet voor vol aanzien.
donderdag 11 juni 2020 om 21:33
Er zijn altijd fans die gaan steigeren als je hun BN'er oid irritant vind. Dat mag niet dat ben je of gemeen, of jaloers op hun succes, of je hebt geen smaak of ....(vul zelf maar in). Iemand irritant vinden omdat je diegene niet leuk vind dat snappen de fans niet.Murrmurr schreef: ↑11-06-2020 21:25Je bent haar morsdood aan het maken met uiterlijkheden die afleiden van haar Boodschap
Maar serieus, als je niet meer gewoon iemand irritant mag vinden omdat die persoon uit een gemarginaliseerde categorie komt en het moeilijk heeft gehad, vind ik dat juist die persoon niet voor vol aanzien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 11 juni 2020 om 21:44
Joh, trek het je niet aan. Ik ben gewend van je dat je altijd zo ironisch bent. Het is één forummer die dit tegen jou zegt en ook een forummer met wie elke weldenkende forummer (ic ik) wel eens een conflict heeft gehad vanwege haar vrij bijzondere wijze van communiceren.
donderdag 11 juni 2020 om 21:49
Betty_Slocombe schreef: ↑11-06-2020 21:44Joh, trek het je niet aan. Ik ben gewend van je dat je altijd zo ironisch bent. Het is één forummer die dit tegen jou zegt en ook een forummer met wie elke weldenkende forummer (ic ik) wel eens een conflict heeft gehad vanwege haar vrij bijzondere wijze van communiceren.
Dit. Laat gaan joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 11 juni 2020 om 21:51
Inderdaad ja terwijl Suzan en Freek ontzettend irritant zijn. Shit nu dacht ik niet meer aan ze maar heb nu weer dat vreselijke zeiklied Blauwe dag in mijn hoofd

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 11 juni 2020 om 21:51
Dank, je hebt ook helemaal gelijk. Dit was me onironische half uurtje weer voor deze week. Tot volgende week in een nieuwe aflevering "Sincerity met Murr".Betty_Slocombe schreef: ↑11-06-2020 21:44Joh, trek het je niet aan. Ik ben gewend van je dat je altijd zo ironisch bent. Het is één forummer die dit tegen jou zegt en ook een forummer met wie elke weldenkende forummer (ic ik) wel eens een conflict heeft gehad vanwege haar vrij bijzondere wijze van communiceren.
donderdag 11 juni 2020 om 21:52
Maar de 1000 lagen make up leiden nogal snel af van de persoon zelf..Murrmurr schreef: ↑11-06-2020 21:25Je bent haar morsdood aan het maken met uiterlijkheden die afleiden van haar Boodschap

donderdag 11 juni 2020 om 21:53
Ja, nu is het straks mijn schuld dat de rest van dit forum jouw oprechte verschijningsvorm niet te zien krijgt.
Dat is ook niet de bedoeling.
donderdag 11 juni 2020 om 21:55
charlottew88 schreef: ↑11-06-2020 21:51Inderdaad ja terwijl Suzan en Freek ontzettend irritant zijn. Shit nu dacht ik niet meer aan ze maar heb nu weer dat vreselijke zeiklied Blauwe dag in mijn hoofd![]()
Ik heb dat lied vandaag serieus voor het eerst gehoord. Ik had hier wel een topic Suzan en Freek gezien, maar dacht dat Freek Vonk een nieuwe vriendin had ofzo (sorry Betty) Gelukkig weet ik al niet meer hoe het lied gaat, maar ik weet wél dat het niet mijn muziek is.
Later is nu
donderdag 11 juni 2020 om 21:55
Ja helaas snapt niet iedereen de ironische posts van jou niet Murr. Ik vind het als Betty dat die forummer een vrij bijzondere manier van communiceren heeft.Betty_Slocombe schreef: ↑11-06-2020 21:44Joh, trek het je niet aan. Ik ben gewend van je dat je altijd zo ironisch bent. Het is één forummer die dit tegen jou zegt en ook een forummer met wie elke weldenkende forummer (ic ik) wel eens een conflict heeft gehad vanwege haar vrij bijzondere wijze van communiceren.
donderdag 11 juni 2020 om 22:01
Dreamer schreef: ↑11-06-2020 21:55Ik heb dat lied vandaag serieus voor het eerst gehoord. Ik had hier wel een topic Suzan en Freek gezien, maar dacht dat Freek Vonk een nieuwe vriendin had ofzo (sorry Betty) Gelukkig weet ik al niet meer hoe het lied gaat, maar ik weet wél dat het niet mijn muziek is.

donderdag 11 juni 2020 om 22:09
Ik vind Gordon een enorme kwal en als ik Ferry Doedens op tv zie krijg ik braakneigingen. Toevallig zijn die 2 allebei homo. Iemand zei een keer tegen mij dat ik dan een homohater ben. Nou nee ik heb 2 hele leuke vrienden die homo zijn. Ik trek Gordon en Ferry Doedens gewoon echt niet dat betekent niet dat ik homo's haat
. Ik trek Marco Borsato, Chantal Janzen en Andre Hazes junior ook niet soms heb je een antipathie tegen sommige mensen je kunt niet iedereen leuk vinden.