Vind iets een afknapper, weet niet of het eerlijk is

05-06-2020 07:51 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie met een man die verder eigenlijk behoorlijk goed gaat.
Hij heeft 2 vrouwelijke vrienden met wie de band altijd platonisch is geweest en dat juich ik alleen maar toe. Nou Heeft hij zelf wel eens gezegd dat deze vriendschappen mogelijk waren omdat er 0 fysieke aantrekkingskracht over en weer is en ze elkaars types absoluut niet zijn. Dat geloof ik ook wel, want ik heb ze wel eens samen gezien en dan springt er totaal geen fysieke chemie over.
Nu vertelde vriend alleen een paar dagen geleden dat hij aan 1 van die vriendinnen een keer aangeboden heeft om een keer seks met haar te hebben om te helpen bij het verwerken van een seksueel trauma. Om weer vertrouwen te krijgen en te leren ontspannen, want dit lukt haar continue niet en relaties lopen er om vast. Dit is ongeveer 1,5 jaar geleden gebeurd toen hij single was. Ze is hier niet op ingegaan want dat zou te ongemakkelijk zijn, dus uiteindelijk is het niet gebeurd. Maar de gedachte dat hij dus blijkbaar zo makkelijk seks kan hebben terwijl er geen fysieke aantrekkingskracht is, dat hij er zo makkelijk mee omgaat, dat vind ik een afknapper. Ik zei tegen hem dat ik hier best van schrok dat hij hier zo mee omging. Hij werd daar vervolgens weer boos om en zei dat hij het alleen als een gunst naar haar had bedoeld en dat hij zich gekwetst voelde omdat ik het ‘raar’ noem. Dat hij haar alleen had willen helpen omdat zij er ook altijd voor hem is geweest. Ik blijf het gewoon een beetje vies vinden. Het idee dat hij zijn geslachtsdeel gewoon blijkbaar zomaar bij iemand naar binnen kan brengen waar verder niks bij voelt. Wat betekent seks dan voor hem?
WE hebben het er over gehad en hij zegt dat hij het verder juist heel belangrijk vindt dat er fysieke aantrekkingskracht is. Dat hij alleen in deze situatie voor haar een uitzondering wilde maken.
peggysueallen wijzigde dit bericht op 05-06-2020 07:54
8.55% gewijzigd
Murrmurr schreef:
05-06-2020 16:36
Wat zijn jullie allemaal wantrouwig! Superlief juist dat hij zich hiervoor opoffert. Terwijl we zeker weten dat hij haar helemaal niet seksueel aantrekkelijk vindt, want anders zou hij dat toch niet tegen TO zeggen?
'Taking one for the team'?
Een overlapper met madonna/hoer complex en een therapeutische pik. Je hebt wel echt een lot uit de loterij TO...
Attraverso schreef:
05-06-2020 16:32
Niet zo lang geleden opende je hier een topic dat je vriend regelmatig geen harde kan krijgen/houden omdat hij zo veel respect voor je heeft.
Moeten we hieruit opmaken dat hij van die vriendin zo geil wordt dat hij haar met gemak met zijn stijve van dienst kan zijn?
Ik zou die uitspraak een enorme afknapper vinden.
Mocht een vriend me zo een voorstel doen dan zou de vriendschap flink bekoelen. Maar zo’n gesprekken zou ik met vriendinnen hebben, niet met een vriend maar dat ligt aan mij natuurlijk.

Dus aan de hardheid van zijn piemel kun je voelen hoeveel respect hij voor je heeft (hoe harder, hoe minder). Is misschien nog wel handig. De piemel liegt niet. Wijst hij naar boven, of naar beneden..
Antoon69 schreef:
05-06-2020 17:00
Dus aan de hardheid van zijn piemel kun je voelen hoeveel respect hij voor je heeft (hoe harder, hoe minder). Is misschien nog wel handig. De piemel liegt niet.
Geen enkel respect voor de onaantrekkelijke platonische vriendin, keihard palen.

De piemel liegt nooit
Damn ik voel me in retrospect keihard gedisrespect.

(kon ik nou maar rappen)
Murrmurr schreef:
05-06-2020 17:09

(kon ik nou maar rappen)
Wach ff, heb jij dus een leuke bevredigende date gehad?
babbeleo schreef:
05-06-2020 17:15
Wach ff, heb jij dus een leuke bevredigende date gehad?
Nee er was geen date, ik lieg hier alles bij elkaar! Tijden geleden dat ik eens goed gedisrespect ben
Murrmurr schreef:
05-06-2020 17:16
Nee er was geen date, ik lieg hier alles bij elkaar! Tijden geleden dat ik eens goed gedisrespect ben
😂
Woez schreef:
05-06-2020 08:00
Seks zonder romantische gevoelens is echt niet iets uitzonderlijks.
Denken dat je iemand van een seksueel trauma af kunt helpen door seks te hebben wel.
Dat.
Wat een gezeur... breaking news: niet alleen mannen maar ook vrouwen rollebollen er lustig op los zonder gevoelens te hebben voor de ander zeg.

De man was single en zag een mogelijke wip, kom op...
Peggysueallen schreef:
05-06-2020 07:51
de gedachte dat hij dus blijkbaar zo makkelijk seks kan hebben terwijl er geen fysieke aantrekkingskracht is, dat hij er zo makkelijk mee omgaat, dat vind ik een afknapper.
Succes met het zoeken naar een speld in een hooiberg straks.
Mina81 schreef:
06-06-2020 10:19
Wat een gezeur... breaking news: niet alleen mannen maar ook vrouwen rollebollen er lustig op los zonder gevoelens te hebben voor de ander zeg.

Mee eens, maar zeg dan gewoon eerlijk dat je zin had en je vrijblijvend van bil wilde gaan. Niks mis met gezonde trek.. en als beide partijen het willen, prima.
Juist het verhaal eromheen dat hij haar therapeutisch wilde neuken, in haar belang.
Als een soort dokter pielemoos.. dat is waar ik lichtelijk onpasselijk van raak.
Babette2017 schreef:
05-06-2020 16:55
Een overlapper met madonna/hoer complex en een therapeutische pik. Je hebt wel echt een lot uit de loterij TO...
Elke keer als ik je reactie lees moet ik toch wel lachen.
Je moet het die gast toch nageven dat hij erg creatief is in bedenken van eufemismen.
Even geloept, dit gaat hem niet worden. Hij voldoet aan alle kanten niet aan jouw verwachtingen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Murrmurr schreef:
05-06-2020 17:09

(kon ik nou maar rappen)
Ik bedenk me nu net dat mijn vriend dus 0 respect voor me heeft. Zoveel verwarring, moet ik nou blij zijn of geschokt?
Ik heb meer behoefte aan een smartlap met al deze emoties
stellar schreef:
06-06-2020 12:13
Ik bedenk me nu net dat mijn vriend dus 0 respect voor me heeft. Zoveel verwarring, moet ik nou blij zijn of geschokt?
Ik heb meer behoefte aan een smartlap met al deze emoties
De piemel liegt nooit
babbeleo schreef:
06-06-2020 12:22
De piemel liegt nooit
Goed ok, liegen dan niet maar echt lekker duidelijk communiceren doet ie niet
stellar schreef:
06-06-2020 12:42
Goed ok, liegen dan niet maar echt lekker duidelijk communiceren doet ie niet
:rofl:
Mina81 schreef:
06-06-2020 10:19

Zeg dat dan gewoon ipv therapeutische krachten aan je piemel toe te dichten.
Ja dit is dus een mindfuck want dit gedrag kan veel verschillende betekenissen hebben.

1. Hij is niet helemaal eerlijk over fysieke aantrekkingskracht tot de vrouwelijke vriendin en mogelijk drukt hij dat zelf zo erg weg dat hij zich er simpelweg niet meer bewust van is.
Maar alles wat je weg drukt komt vroeg of laat wel bovenwater desnoods in de vorm van: ik wil best seks met je hebben zodat je je trauma kan verwerken.

2. Ik sluit mij zelf aan bij punt 1
Ik vind het vrij bizar en onbehoorlijk om zoiets doms te zeggen tegen een vriendin. Haar van een seksueel trauma afhelpen door een ONS? Leeft jouw vriend wel op planeet aarde? Echt heel raar.
Oh ik wat een geweldige reacties :rofl: heerlijk.

To, ik zou wel afknappen. Maar dan om het verhaal erom heen. Niet omdat hij seks wilde met een van die vriendinnen. Klinkt ecbt niet gezond. En omg als ik een vriendschappelijke relatie heb en hij stelt dit op deze manier voor. Ik ren heel hard weg. Zou mijn vriend niet meer zijn.
Waarschijnlijk heeft hij dat verhaal bedacht omdat hij er anders ongelooflijk van langs krijgt en hoopt dat to dit verhaal slikt.. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven