Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

Linkje naar eerdere topic:

Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

(in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Cookielover schreef:
        05-09-2020 20:22
        Toen Floor aan Eline haar slijm zat (waar ze mee spelen hè, geen echt slijm van een mens :P) mocht Eline niet klagen van Jan, want dat hoorde erbij als je in een groot gezin woonde.

En bij Junior? :roll:
        Het is bij hun altijd hoe het in hun straatje past.
        Madelief zit met haar schoenen op het aanrecht en Junior pakt een grote ,zware vleespan ..dat ging net goed omdat een zus ingrijpt.
        Gewoon doorvloggen (Jan) en praten Sofie (Sofie)
        Bij mij was die camera neergegaan en had ik kind van aanrecht gehaald en gestrafd na 1 waarschuwing niet luisteren. En die camera had ik uit mijn handen laten vallen om die pan op te vangen , maar ja misschien is dit dan de reden en is die pan al eens op hem terecht gekomen ,wie zal het zeggen . Die mensen zien gewoon ook nergens gevaar in . Altijd in en om die keuken met die Quooker en oven,pannen ,gas/vuur , messen ,servies dat kapot kan vallen ( = scherp ouders) ., peuter zit in kastjes met kruiden enz peuter zit aan knoppen van oven en fornuis hij hoeft maar aan een steel van een pan te pakken en hopla.Maar pa en ma filmen alles vol trots het is hun 8ste wereldwonder.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Die peuter gaat ook “in bad” in de gootsteen. Ik vind het goor, raar en gevaarlijk.
        makiko schreef:
        05-09-2020 20:03
        Bij Baumgard staat het ook nog,inclusief een 06 nummer

Biografie
        Familie Baumgard bekend van oa kinderen voor kinderen/ Xfactor/Holland got Talent/Een huis vol/We are Family/Shopping Queens VIP.
        Niet in de paginanaam.
        yasmine13 schreef:
        05-09-2020 19:29
        Marcel gaat bij 700 likes vloggen
        Is er ergens op een openbare plek iets te liken?
        Expreszo schreef:
        05-09-2020 20:42
        Die peuter gaat ook “in bad” in de gootsteen. Ik vind het goor, raar en gevaarlijk.
        Het gaat me steeds meer tegenstaan, is het niet gewoon een soort kindermishandeling om je kinderen zo op internet te zetten dag in dag uit? Waarom? Ouders horen hun kinderen te beschermen en niet van jongs af aan al voor de hele wereld en voor de rest van hun leven op internet te zetten, ik kan er echt niet bij.....
        Dolarde schreef:
        05-09-2020 22:17
        Het gaat me steeds meer tegenstaan, is het niet gewoon een soort kindermishandeling om je kinderen zo op internet te zetten dag in dag uit? Waarom? Ouders horen hun kinderen te beschermen en niet van jongs af aan al voor de hele wereld en voor de rest van hun leven op internet te zetten, ik kan er echt niet bij.....
        Dat zeggen we al vanaf het begin van de vlog, ;-)
        Ik ben wat traag .....
        Dolarde schreef:
        05-09-2020 22:29
        Ik ben wat traag .....
        Hahaha, valt reuze mee. Als er 1 trut traag is, is Sofie het wel.
        Dolarde schreef:
        05-09-2020 22:29
        Ik ben wat traag .....
        :there: geeft niet :$
        Weten we eigenlijk waarom moeder die fantastisch lieve papa Jay heeft verlaten?
        meer brood is minder hap
        xMuis schreef:
        06-09-2020 00:19
        Ik heb 1 keer iets gelezen van een vriendin van moeder dat hij haar mishandelde.
        Doorenvogels55 schreef:
        06-09-2020 00:24
        Ik heb 1 keer iets gelezen van een vriendin van moeder dat hij haar mishandelde.
        Hè jakkes, dat zou wat zijn. Vind het wel moeilijk te geloven, vooral omdat ze dan haar kinderen dan dus heeft achtergelaten bij zo iemand?
        meer brood is minder hap
        xMuis schreef:
        06-09-2020 00:19
        Ik ken alleen het verhaal dat moeder in de gevangenis zit of heeft gezeten, maar ik weet niet of dat waar is.

Het zou wel heel veel verklaren.
        't Is al met al een heel gedoe
        :rofl:
        makiko schreef:
        05-09-2020 17:53
        een helse vent
        :rofl: :rofl: :cheers:
        xMuis schreef:
        06-09-2020 00:39
        Hè jakkes, dat zou wat zijn. Vind het wel moeilijk te geloven, vooral omdat ze dan haar kinderen dan dus heeft achtergelaten bij zo iemand?
        Ze schreef dat de moeder geen keus had anders dan weg te gaan. Gedwongen door de omstandigheden en dat ze niet opkon tegen Jay. Niet vrijwillig.

Dat schreef iemand bij de reacties. Maar dan is het wel apart want waarom zou ze dan nu de kinderen niet zien.
        Ik denk wel dat er meer achter zit dan dat de moeder zomaar is weggegaan zoals Jay beweert .
        Misschien verslaafd ofzo? Anders zou jeugdzorg zich er toch wel mee bemoeien lijkt me?
        Vandaag is de eerste communie van de tweeling Q. Ik ben benieuwd of het weer zo’n groot feest wordt met live muziek ed, of zou dat vorige keren door het programma betaald zijn?
        Dolarde schreef:
        06-09-2020 09:41
        Vandaag is de eerste communie van de tweeling Q. Ik ben benieuwd of het weer zo’n groot feest wordt met live muziek ed, of zou dat vorige keren door het programma betaald zijn?
        Als ze in godesnaam maar niet zo’n schandalige milieuschandende ballonnenmassa oplaten, zoals gebruikelijk schijnt te zijn bij deze mensen.
        Expreszo schreef:
        05-09-2020 20:42
        Was dit vroeger (jaren 80) niet heel normaal?
        mariellet schreef:
        06-09-2020 10:09
        Was dit vroeger (jaren 80) niet heel normaal?
        Klopt, en veel eerder ook al. Maar dat was omdat mensen niet anders hadden. De Nagelkerkjes hebben een perfect geoutilleerd huis, dus het is totaal niet nodig om Junior in de gootsteen te baden. Ik vind het een heel vies idee, hoe goed je daarna ook schoonmaakt.
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-09-2020 10:44
        Reden: Laster
        98.78% gewijzigd
        meer brood is minder hap
        heb je een link xMuis?
        Volgens mij is het een privéaccount. Ik kan het niet vinden in ieder geval.
        myname1 schreef:
        06-09-2020 12:48
        heb je een link xMuis?
        *poef*
        xmuis wijzigde dit bericht op 06-09-2020 13:46
        20.00% gewijzigd
        meer brood is minder hap
        Ik heb ook een screenshot maar dat kan hier geloof ik niet, hè?
        meer brood is minder hap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven