De toekomst van Amerika

09-01-2021 10:11 2529 berichten
Hierbij een topic, als vervolg op Trump versus Biden deel 3, om verder te praten over de toekomst van Amerika.
Wauw, wat kan die Jordan liegen.
Zelfs de ‘whistleblower’ komt langs. :facepalm:
En Chuck Yeager?

Is er niet één democraat of republikein die opstaat en schreeuwt: be quiet man!
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNewYork schreef:
13-01-2021 18:37
Wat denken jullie? Komen er genoeg stemmen voor een 2e impeachment vanavond?

Dat denk ik wel. Vanavond gaat het om een gewone meerderheid, toch? De Senaat (twee derde) wordt lastiger, maar zelfs dat is niet uitgesloten.
De GOP gaat breken.
nounou
Ik vond dit artikel over QAnon en de 'Deep State' interessant:
QAnon Woke Up the Real Deep State

An open letter to QAnon, “stop the steal,” and other communities involved in the Capitol attack

(...)
The Deep State is real, but it’s not what you think. The Deep State you worry about is mostly made up; a fiction, a lie, a product of active imaginations, grifter manipulations, and the internet. I’m telling you this now because storming the Capitol building has drawn the attention of the real Deep State — the national security bureaucracy — and it’s important you understand what that means.
You attacked America. Maybe you think it was justified — as a response to a stolen election, or a cabal of child-trafficking pedophiles, or whatever — but it was still a violent attack on the United States. No matter how you describe it, that’s how the real Deep State is going to treat it.
The impact of that will make everything else feel like a LARP.

(...)
You cheered on lawyers who said they’d release the Kraken. But now you’ve poked Leviathan.
https://arcdigital.media/qanon-woke-up- ... bbfcb79488
zazamaenade wijzigde dit bericht op 13-01-2021 19:28
0.52% gewijzigd
nounou
Zazamaenade schreef:
13-01-2021 18:47
Dat denk ik wel. Vanavond gaat het om een gewone meerderheid, toch? De Senaat (twee derde) wordt lastiger, maar zelfs dat is niet uitgesloten.
De GOP gaat breken.
Ik bedoelde de senaat maar dat is natuurlijk niet vanavond :facepalm: Multitasken gaat me niet goed af vandaag.

De verwachting is wel dat de stemming zsm is, ze willen het geloof ik niet afwachten tot de 19e. Weet iemand hoe het precies zit met Trump's pensioen & presidentiele privileges als er pas na de inauguratie gestemd wordt?
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
De tegenargumenten van de Republikeinen:

-het is tijd voor ‘unity’
-ja maar jullie vonden Trump vanaf het begin niet leuk
-ja maar BLM
-ja maar Biden
-ja maar de Russian collusion
-en nu zelfs ‘dead people voting’

Hopelijk gaat de kwaliteit van de sprekers er op vooruit naarmate het einde van het ‘debat’ nadert.
Zazamaenade schreef:
13-01-2021 18:51
Ik vond dit artikel over QAnon en de 'Deep State' interessant:
QAnon Woke Up the Real Deep State

An open letter to QAnon, “stop the steal,” and other communities involved in the Capitol attack

The Deep State is real, but it’s not what you think. The Deep State you worry about is mostly made up; a fiction, a lie, a product of active imaginations, grifter manipulations, and the internet. I’m telling you this now because storming the Capitol building has drawn the attention of the real Deep State — the national security bureaucracy — and it’s important you understand what that means.
You attacked America. Maybe you think it was justified — as a response to a stolen election, or a cabal of child-trafficking pedophiles, or whatever — but it was still a violent attack on the United States. No matter how you describe it, that’s how the real Deep State is going to treat it.
The impact of that will make everything else feel like a LARP.

You cheered on lawyers who said they’d release the Kraken. But now you’ve poked Leviathan.
https://arcdigital.media/qanon-woke-up- ... bbfcb79488
Heerlijk beeldspraak en heerlijk droge open brief :).

Too little too late voor veel van de nutjobs die deel uitmaken van die bewegingen/groeperingen, maar bon, dat is dan onderdeel van het entertainmentlevel van het hele verhaal.
kadanz schreef:
13-01-2021 19:22
De tegenargumenten van de Republikeinen:

-het is tijd voor ‘unity’
-ja maar jullie vonden Trump vanaf het begin niet leuk
-ja maar BLM
-ja maar Biden
-ja maar de Russian collusion
-en nu zelfs ‘dead people voting’

Hopelijk gaat de kwaliteit van de sprekers er op vooruit naarmate het einde van het ‘debat’ nadert.
Ik ben daar zo allergisch voor. Alsof het ook maar een heel klein beetje relevant is. Die argumentatie is net zo zinnig als een moordenaar vrijspreken "want in vergelijking met Hitler valt een moord of een paar moorden wel mee, dus laten we niet zo moeilijk doen."
Een grotere idioot dan Gaetz bestaat er bijna niet, wat een extreem slecht verhaal: jullie zijn k*t dus het is volkomen legitiem zo'n coup poging door opgehitste Trump cult volgers, volkomen logisch want 'feelings'.

Ik geloof dat hij trots was op zijn hysterische gejank. :mrgreen:
Ik vond zijn einde wel mooi, dat met die ‘flames’. Chapeau. Touché. En verder irrelevant.
Maar jeetje, daar gaan we weer:

Unity, unity unity :rofl:

Waarom zeggen ze dat niet tegen Trump?
Nieuwe clips van The Lincoln Project:
Follow The money
https://twitter.com/ProjectLincoln/stat ... 0906087424

Mike Pence for President: The leader America never realized it needed to not have. https://twitter.com/ProjectLincoln/stat ... 5565028354

en een grap:
Oh look, it's Marjorie Taylor Greene headed to the Capitol.
https://twitter.com/ProjectLincoln/stat ... 2395641858

Ik ben allerminst conservatief, wat de oprichters van TLP wel zijn, maar ik vind hun campagne ijzersterk; genadeloos en vaak humoristisch tegelijk.
Het is wel te merken dat er mensen uit de reclamewereld bij zitten.
nounou
Daar is pistole Paulientje.

Hopelijk is ze gefouilleerd.
Dat jullie het op kunnen brengen daarnaar te kijken, urenlang :O
nounou
Zazamaenade schreef:
13-01-2021 19:41

Ik zet het uit eigenbelang regelmatig het geluid uit. :geek:
Zazamaenade schreef:
13-01-2021 19:41
Het lijkt een beetje op Viva, maar dan in het echt.
kadanz schreef:
13-01-2021 19:46
Het lijkt een beetje op Viva, maar dan in het echt.
;-D
Tjezus, wat vals
Ik had een platitude-bingokaart moeten maken
Tjezus, wat vals
Morduchen schreef:
13-01-2021 17:53
Groot deel van Republikeinse stemmers wil dat Amerika uiteenvalt en dat er kleinere autonome staten ( grondgebieden) gevormd worden.
En wat zou daar eigenlijk tegen zijn?
Schreeuwend in het huis: 'we've been silenced!'

Nee.
Hetvrijewoord schreef:
13-01-2021 19:31
Een grotere idioot dan Gaetz bestaat er bijna niet, wat een extreem slecht verhaal: jullie zijn k*t dus het is volkomen legitiem zo'n coup poging door opgehitste Trump cult volgers, volkomen logisch want 'feelings'.

Ik geloof dat hij trots was op zijn hysterische gejank. :mrgreen:

En dat is dan de partij van 'facts don't care about your feelings'. Kennelijk geldt dat slechts voor bepaalde issues.
Hetvrijewoord schreef:
13-01-2021 19:55
Schreeuwend in het huis: 'we've been silenced!'

Nee.

Heb je de republikein gezien die op tv stond te klagen dat ie nu nergens zijn verhaal meer kwijt kon?
julius schreef:
13-01-2021 20:03
Heb je de republikein gezien die op tv stond te klagen dat ie nu nergens zijn verhaal meer kwijt kon?
Josh Hawley? Met z'n mislukte boekdeal?
Tjezus, wat vals
https://www.foxnews.com/politics/trump- ... -exclusive
Let’s Go Brandon!
Oh ja, dus omdat er bommen gevonden zijn is de insurrection pre-planned en Trump niet schuldig aan opruiing :mrgreen:
Wel bijzondere manier van debatteren overigens. Gewoon allemaal om beurten je eigen mening roepen. Doen we op mijn werk ook wel eens, we vinden daarna de vergadering meestal mislukt.
Tjezus, wat vals
Op z’n minst drie maanden te laat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven