Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Propje, dan kunnen we elkaar een hand geven: ik ben ook 8 ons aangekomen in het weekend.

Ben in elk geval de nieuwe week goed begonnen met een shake van verse aardbeien, een mini-banaan en yoghurt.

Op zich hebben jullie wel gelijk dat je nog een redelijke hoeveelheid kunt eten voor 21 punten; maar als ik kies voor dingen die ik ECHT lekker vind, zijn 21 punten helemaal niks.

Misschien doe ik wel iets verkeerd of ben ik niet creatief genoeg, maar ik vind het erg saai om binnen de punten te blijven.

Nu snel aan de slag, want ik moet ontzettend veel doen deze week!
Inderdaad Gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken.

En je hebt gelijk: die hamburger en franse frietjes met een kleine chocolade milkshake hebben me goed gesmaakt, maar wat veel punten!!

Gelukkig doe ik dat maar 1 keer per jaar of zo.

Maar als je een dagje uit bent heb je toch geen zin om bij alles te denken hoeveel punten dat zijn?

Aan de andere kant doe ik dan wel weer wat Poyt ook zegt: ik vul wel alles netjes in op de cdrom en doe wel degelijk de rest van de week rustig aan.

Afijn, we blijven mensen hè
hallo meisjes, ik ben er weer en speciaal voor Propje, ik heb het hartstikke goed gedaan in het weekend. Ben trots op mezelf! Zaterdag in Scheveningen geen lunch maar met z`n allen koffie met appeltaart, erg lekker. Met het avondeten op safe gespeeld en vis genomen, veel rauwkost en zondag ook alles onder controle.

Is Viada nog wel van de partij? Volgens mij zijn we er allemaal wel regelmatig maar horen we niets meer van haar!

De 1 vind 21 punten veel en de ander vind het maar zozo.

Nou ik vind het ook maar bar weinig, maar ja, ik ben ook geen kookwonder.
Wahoeoeooehhhh kilo eraf weer!

Nu een BMI van precies 25.0kg/m2
TOPPER!!!

Dat is echt heel goed, gefeliciteerd!

Welk BMI wil je, waar streef je naar?
quote:Kookie schreef op 25 mei 2009 @ 17:27:

hallo meisjes, ik ben er weer en speciaal voor Propje, ik heb het hartstikke goed gedaan in het weekend. Ben trots op mezelf!

Knap hoor! Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen ben ik flink losgegaan dit weekend

We gaan om en om geloof ik. Fijn voor je dat je de draad weer goed hebt opgepakt!
quote:twompie schreef op 25 mei 2009 @ 17:49:

Wahoeoeooehhhh kilo eraf weer!

Nu een BMI van precies 25.0kg/m2Dat schiet lekker op! In een goed tempo
Kookie mijn streefBMI is 23.0 dat zou helemaal geweldig zijn maar moet zeggen dat ik op dit moment al verschrikkelijk content ben hoor

Maar dit ging zo makkelijk en nu heb ik een normaal postuur, zou toch super zijn als ik echt slank was en dus een BMI van 23 of zo.
toppie, toppie en nogmaals toppie van je twompie!

Ga maar voor de BMI van 23, blijf je lekker bij ons komen en supporten.

Ga straks weer naar de WW meeting, wordt vervolgd
Veel succes op de meeting Kookie!

Wat doen ze daar zoal, behalve dat je op de weegschaal gaat?
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk!

Ik vind het momenteel moeilijk om binnen mijn punten te blijven (emo-eter........). Maar door de punten op te blijven schrijven voorkom ik in ieder geval dat ik doorsla in het schranzen. We blijven gewoon doorgaan he?!
De schade was daar vanavond 4 ons erbij, viel me reuze mee. De weegdag van ons zie ik vol vertrouwen tegemoet.

Bij de meeting wordt er van alles en nog wat besproken, vanavond was het gebruik van kruiden in je avond eten verwerken en je zwakke momenten herkennen en hoe daar mee om te gaan.

Soms ga ik daar weg en denk yes, daar heb ik wat aan gehad en de andere keer is het niet boeiend.

Wat ook meespeelt is dat de vorige coach erg met de zweep er over heen ging en je kon motiveren en activeren. Zij wist ook veel van een ieder en dat werkte bij mij goed. Deze coach is heel rustig, bedachtzaam en eigenlijk wel op het saaie af. Per juli gaat zij ook weer weg en dan is het maar weer afwachten hoe het vervangen wordt
En tuurlijk blijven we doorgaan!!
Kookie wat vertelde ze dan over kruiden in het eten verwerken? Nog usefull tips of was het je allemaal wel bekend?

En ZEKERRRRR doorgaan
pfffff, net maar liefst 10 kersenbonbons naar binnen gewerkt!! 9 punten in totaal.......

En straks balen als ik ben bijgekomen ipv afgevallen...
quote:poyt schreef op 26 mei 2009 @ 23:14:

pfffff, net maar liefst 10 kersenbonbons naar binnen gewerkt!! 9 punten in totaal.......

En straks balen als ik ben bijgekomen ipv afgevallen...

Hè Poyt, balen hoor!

Maar ze hebben je toch zeker goed gesmaakt

Gewoon weer doorgaan!
Nou ja, vandaag en morgen maar lunchen met een uitgebreide salade en avondeten maken met weinig punten, dan moet ik deze week nog net (!!) kloppend kunnen krijgen.

Door WW krijg ik wel steeds beter in de gaten wat mijn valkuilen zijn. Zolang alles goed gaat, heb ik totaal geen moeite om me aan het puntenaantal te houden, maar zodra ik uit evenwicht ben dan moet (?) ik eten. Nu lukt het me meestal al beter om dan fruit o.i.d. te nemen, maar soms (lees: gisteravond ) dus niet.

(voordeel is overigens wel dat ik nu nog zoooo vol zit dat het me geen moeite kost om een ontbijt van weinig punten te eten, haha!)
@twompie, ik ben niet zo`n kookwonder dus ik hoor altijd wel wat bruikbaars maar als mijn man kookt die heeft daar feeling voor en hij knutselt van alles door elkaar en altijd lekker. hij kan ook niet na vertellen van er dan door zit.

@poyt, hoe is het je vandaag vergaan? heb je het weer recht kunnen breien?

Meld me vast af voor morgen, en mijn schoonmoeder is jarig en `s avonds afscheid van een collega.

Ben er nog steeds van overtuigd dat de weegschaal vrijdag minder aan geeft.

Hoe voelt het bij jullie?
Het voelt hier ook alsof de weegschaal minder gaat aangeven dus ik kijk uit naar het volgende weegmoment!!!!
Ik zal al blij zijn als ik niks ben bijgekomen sinds vorige week!

Heel veel plezier morgen en tot vrijdag/weegdag maar weer
Ik denk ook dat ik nog zo'n beetje hetzelfde ben als vorige week vrijdag.

Maar...... morgen ben ik jarig en dan gaan man en ik 's avonds uit eten, dus dat zal niet echt meewerken aan een positief resultaat.

Ik probeer de schade beperkt te houden, ook voor de vakantie (we vertrekken zaterdag en blijven 1 week weg), volgend weekend nog een diner bij familie..........

Kortom: ik richt m'n blik maar op 8 juni qua WW.
@Pauline, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Ook alvast een lekkere vakantie gewenst. Waar gaat de reis naar toe?

Het gaat je wel lukken om de schade beperkt te houden, Weet je van ik altijd oke vind, als je op hetzelfde gewicht blijft. Als je daar naar streeft dan hoef je je ook niet alles te ontzeggen
Pauline: geniet ervan en een hele fijne verjaardag gewenst!
Gefeliciteerd Pauline!!!!

Hier een beetje een schok vanochtend op de weegschaal. De heel week geeft hij 82,4 aan. Ik ben gisteren ruim binnen mijn punten gebleven en lekker intensief gesquashed en wat geeft de weegschaal deze ochtend aan???? 9 ons meer!!!! Pfff hopen dat het vrijdag weer spontaan ook eraf is dan?!?!?!
@ princess: das irritant he? Maar als je binnen je punten bent gebleven, ligt het extra gewicht vast aan vastgehouden vocht o.i.d.

@ Kookie: ja het lukt me om binnen mijn punten te blijven (ondanks de bonbon-aanval!). Ik heb vandaag bijv. op mijn brood mosterd met heel veel sla, komkommer en paprika gehad. Avondeten met veel groenten, zo lukt het allemaal wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven