Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Dank jullie wel voor de felicitaties!!

Moest vanochtend naar het ziekenhuis (ja moet wat doen op je verjaardag ) en daarna nog even gelunched (bescheiden maar wel erg lekker), vanmiddag een klein stukje aardbeientaart op en straks nog uit eten.

Maar..... ik zal niet flauw zijn en morgenochtend 'netjes' wegen!!
Alweer als eerste zie ik

Zo vroeg is het toch niet

Dames.......vraag me niet hoe het kan na m'n wilde weekend maar vanochtend gaf de weegschaal 85,6 aan!!

Een verschil van maar liefst 8 ons! Eraf dan hè

Bijna m'n eerste doel bereikt en dan op naar de 80!

En jullie???
1 kilo eraf, 88,7

Heel eerlijk, dacht dat ik meer afgevallen was, ben zo binnen de punten gebleven, zelfs gisteren niet zo gek gedaan.

Maar ja, die kilo ben ik kwijt.

@propje, vroege vogel, mooi gedaan en vooral zo doorgaan!
quote:Kookie schreef op 29 mei 2009 @ 08:03:

1 kilo eraf, 88,7

Top toch!

Beter dan een kilo erbij Op naar de 85 zou ik zeggen!
Ik wist niet wat ik zag vanochtend: 79,4; weliswaar 3 ons aangekomen, maar na de uitspattingen van afgelopen weekend en de 2 etentjes gisteren valt het mij 100% mee.

Morgenvroeg gaan we op vakantie en mijn streven is om in elk geval onder de 80 te blijven als ik zondag over een week weer op de weegschaal ga staan.

Ik wens jullie de komende week allemaal veel succes en ik meld me over ruim een week weer!!
Fijne vakantie Pauline!
Fijne vakantie Pauline!

Morgen zal ik wegen en kijken wat het resultaat is van deze week. Misschien is die kilo er ook bij omdat het de verkeerde tijd van de maand is. :-)
We zijn echt lekker bezig, goed gedaan van ons allemaal!

@pauline, lekkere vakantie!
Heeft iemand iets gehoord van Viada?
quote:Kookie schreef op 29 mei 2009 @ 22:35:

Heeft iemand iets gehoord van Viada?

Volgens mij is ze nergens meer op het forum gesignaleerd.

Misschien geen zin meer?
Hallo dames,

Vanmorgen gewogen in plaats van gisteren. Het resultaat is 81,5 KG. Gelukkig dus een positief resultaat ten opzicht van vorige week!!!

JIPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jammer, van Viada.

@princes, u is heel blij! Goed gedaan!
Mijn thuiskok staat nu te koken, heerlijke oosterse wraps met kipfilet en groente, heerlijk ruikt het maar wat reken ik daarvoor aan punten? Kan het niet vinden wat me dat "kost".

Wie doet er een bod?
Hoi dames,

Ik heb een poosje meegelezen omdat ik ook vrij veel ben afgevallen met WW (van 98 naar 78 kilo). Nu schommel ik echter al een tijd weer rond de 83 kilo en ik wil het er weer af hebben! Zou ik me bij jullie mogen aansluiten? Ik heb me vandaag ook aangemeld bij WW online om daar mn punten bij te houden en voor de nodige inspiratie.

Kookie, wraps (grote) zijn 4 punten per stuk en kleine 2,5 per stuk. Kipfilet is 1,5 punt per 100 gram of 3 punten voor een verzadigende portie. Groente is gratis. Dus per wrap maximaal 7 punten tenzij er nog meer op zit natuurlijk:-)

Als jullie het okee vinden als ik meeschrijf, zal ik mn gegevens ook ff doorgeven.
@Haags meisje, welkom, hoe meer mede afvallers hoe beter.

Knap dat je zoveel bent afgevallen, kom maar mooi met ons meedoen dan is die paar kilo er vast wel zo weer af.

Thanks voor de punten van de wrap, heb vandaag heel zuinig gedaan dus of ik moet vanavond nog wat eten als haal ik het minium aantal punten niet en tegelijk spaar ik voor morgen want we gaan uit eten
Net snel getypt omdat ik dacht dat ik van het forum gegooid zoe worden, maar het gaat goed.

Wow, Haags meisje, 20 kilo afgevallen, al mijn respect!
quote:princessofthefnggalaxy schreef op 30 mei 2009 @ 07:22:

Hallo dames,

Vanmorgen gewogen in plaats van gisteren. Het resultaat is 81,5 KG. Gelukkig dus een positief resultaat ten opzicht van vorige week!!!

JIPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hartstikke goed Princess!

Op naar de 80 hè
Haags meisje: gezellig dat je meedoet!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Ik zet je in de tabel met als streef 78 en huidig gewicht 83.

Is dat goed?
En ik sta al in het schema, leuk! Officieel is mijn streef 74 en liefst 71, maar als ik eerst maar eens terug ben op de 78 ben ik al blij!

Fijn dat ik je heb kunnen helpen, Koekie. Was het lekker?
quote:Haags meisje schreef op 31 mei 2009 @ 11:37:

En ik sta al in het schema, leuk! Officieel is mijn streef 74 en liefst 71, maar als ik eerst maar eens terug ben op de 78 ben ik al blij!

Fijn dat ik je heb kunnen helpen, Koekie. Was het lekker?Ik zal het gelijk aanpassen!
Fijn dat ik je heb kunnen helpen, Koekie. Was het lekker?[/quote]

Die man van me kan heerlijk koken, ik ben niet zo`n kookwonder.

Het was dus errug lekker!

Ga vanavond uit eten en probeer het binnen de punten te houden vandaag, tot nu gaat het goed. Heb alleen nog maar een boterham met kaas op Heb wel wat honger, gooi er maar weer water in.

Groeten, en misschien tot later
Hallo dames,

Ik vroeg me af of ik me ook bij dit clubje mag aanmelden?

Ik heb een tijdje geleden ook WW geprobeerd, maar ik wil het nu doorzetten! Zou het heel fijn vinden om samen met jullie af te vallen, want ik kan wel een stok achter de deur gebruiken!

Mijn gewicht nu is 84.1kg en ik zou als eerste graag naar de 75 kg gaan. Dan zou ik al heel erg blij mee zijn.

Sporten jullie er ook nog bij en wat doen jullie precies als ik vragen mag?
Kom erbij, kom erbij! Leuk, zodra Propje zich meldt zal ze je ongetwijfeld inschrijven en het kost je zelfs heen inschrijfgeld zoals bij de WW. Het levert je veel op, waaronder veel support!

Zelf sport ik niet, ben echt a-sportief. Heb veel geprobeerd maar vind het 3 keer niets. Alleen body pump tig jaar geleden maar dat is nu ook exit.

Fiets nu wel meer omdat ik eigenlijk wel vind dat ik dat moet doen. (maar alleen bij mooi weer)

Af en toe gaan we echt flink wandelen met de honden en dan ben ik weer heel tevreden met mezelf.
Blink! Welkom

Hoe meer , hoe beter.

En je hebt gelijk over die stok achter de deur: ik heb al vaak op het punt gestaan om weer op te geven maar het is hier zo leuk met al die mede-ww'ers dat ik het jammer vindt om ermee op te houden

Ik sport ook niet, behalve het fietsen dat ik dagelijks doe maar dat telt niet mee hè.
Jippie, ben ik niet meer de enige nieuwe;-)

Gisteren heerlijk gefietst en gewandeld, maar qua eten wel ver over de punten gegaan. Overigens niet aan ongezonde dingen (hoewel, 1 perenijsje), dus dan vind ik het minder erg.

Vanochtend hardgelopen (ben bij les 20 van Start2run) en verder vandaag een beetje luieren. Het kan zijn dat we vanavond ergens een hapje gaan eten, dus ik moet ff kijken hoe ik dat puntentechnisch ga oplossen... Maaltijdsalade of zo...

Fijne dag nog allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven