Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met.....

08-05-2009 21:53 5032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Licht!

Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 01 juni 2009 @ 10:38:

Drift, je gaat nou de badkamer toch niet poetsen?

*gaat nu heerlijk met een bak koffie in de zon zitten, denkend aan een schrobbende drift*

Mijn badkamer maakt zichzelf nog steeds niet schoon Xan. Ondanks aandringen van mij

Bijna klaar gelukkig. Ik hoop dat je koffie goed smaakte terwijl je aan me dacht
Bibbberr!!! Erwt komt zo met een update! Alfred Hitchcock was net in huis!
Zó dan.... ik heb voor de tweede keer vandaag Xan's leven gered

Daarstraks Miranda met de stofzuiger opgezogen, en omdat Xan bang was dat Miranda er weer uit zou vliegen een prop keukenrol in de stofzuiger gedaan .

En daarnet... landde er per ongeluk een (volgens mij nog niet helemaal volwassen) ekster in de tuin, op 10 cm afstand van Grijs Monster. Kat én ekster naar binnen en vervolgens een oorverdovende schreeuw en een bijna wit uitgeslagen Xan

Xan in de gang, kat naar buiten gejaagd, en vervolgens ekster met nogal veel moeite met theedoek achter gordijn vandaan opgevist en buiten gezet nadat ik kat eerst weer naar binnen had gejaagd. Toen Xan weer uit de gang vandaan getrokken.

Ik verdien inmiddels een nog veel groter kado dan Plakkies
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 01 juni 2009 @ 11:28:

Bibbberr!!! Erwt komt zo met een update!
Peas on earth!
Ik ben echt een wijf vrouw als het op vogels aankomt....en vooral binnen in huis!!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 juni 2009 @ 11:29:

Ik verdien inmiddels een nog veel groter kado dan Plakkies Gaat daar eens rustig over nadenken....

Je bent de held van de dag Erwt!
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet zo goed weet wat ik moet doen als ik in huis een vogel rond heb vliegen.

In mijn vorige huis waar ik samen met ex ging wonen moesten we nogal veel klussen. We hadden daar een oude open haard aansluiting. Ex haalde de afsluiting van de afvoer naar buiten en naast een heleboel zooi vielen daar toen ook twee dode vogels door naar beneden

Moet ook eerlijk zeggen dat het meehielp dat ik weinig keuze had. Xan zou die vogel nooit vangen (detail: toen ik Xan uit de gang viste, stond ie letterlijk helemaal áchteraan de gang tegen de voordeur aangeplakt, zo ver mogelijk bij die vogel vandaan ), dus ik móest wel stoer doen .

Zojuist zag hier een mama-ekster heel hard tetteren in de boom, denk dat ze haar kindje nu kwijt is
Peas on earth!

Stoer van je Erwt dat je die ekster weer naar buiten hebt weten te bonjouren! Weten we meteen wie de kerel in jullie relatie is

Ik zat ook al heerlijk op het dakterras. En heb al bezoek gehad van een vriendin Ze kwam bij mij even de sleutel van kantoor ophalen omdat ze vandaag aan het werk gaat (nee, niet dezelfde als gisteren).

Heerlijk even gerelaxt en gekletst En aardbeien gegeten!
Om Erwtje, Miranda de Mot en de Ernstig Enge Ekster.
quote:AgentL schreef op 01 juni 2009 @ 11:44:

Stoer van je Erwt dat je die ekster weer naar buiten hebt weten te bonjouren! Weten we meteen wie de kerel in jullie relatie is

Dat is hier nogal wisselend Xan verwijdert graag dikke vette spinnen of enge beestjes voor Erwt.....
Waar komt de naam Miranda vandaan XAN EN ERWT?
Ernstig Enge Ekster

Toegegeven, als er hier weer eens zo'n hele dikke enge spin zit... dan ben ik degene die verstijfd op de bank zit
Peas on earth!
quote:flora81 schreef op 01 juni 2009 @ 11:50:

Waar komt de naam Miranda vandaan XAN EN ERWT?Waarschijnlijk omdat het zo lekker allitereeerde met Mot
Peas on earth!
quote:flora81 schreef op 01 juni 2009 @ 11:50:

Waar komt de naam Miranda vandaan XAN EN ERWT?Geen idee...zomaar verzonnen....zó uit de mouw!
Esther de Ernstig Enge Ekster of is het een mannetjes ekster? Zo ja, Erik de Ernstig Enge Ekster
quote:flora81 schreef op 01 juni 2009 @ 11:53:

Esther de Ernstig Enge Ekster of is het een mannetjes ekster? Zo ja, Erik de Ernstig Enge Ekster
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 01 juni 2009 @ 11:44:

Ik zat ook al heerlijk op het dakterras. En heb al bezoek gehad van een vriendin Ze kwam bij mij even de sleutel van kantoor ophalen omdat ze vandaag aan het werk gaat (nee, niet dezelfde als gisteren).

Heerlijk even gerelaxt en gekletst En aardbeien gegeten!

Lekker aardbeien, maar helaas ik heb ze niet vandaag!

Ik heb net met Tien gesport en daarna even wat gedronken in de tuin. We dreven zowat van de stoelen af, het was echt warm!
quote:Xander68 schreef op 01 juni 2009 @ 10:50:

[...]

Oja...Birds...de film van Alfred Hitchcock (met CEE- OO- CEE- KAAA)....beetje rare film was dat...maar nee, ben nooit door hem benaderd voor de hoofdrol....toen was ik nog niet eens op dees aardkloot...

Xan zal eens op zoek gaan naar een "G-hei man" voor Vinyl.

*laat a.s. zaterdag graag het fotoboek aan Vinyl zien*

Hahaha, ben benieuwd!

En júist omdat je nog niet geboren was, kan het een vorig-leven verhaal zijn! Jij wás gewoon de hoofdrolspeler!
quote:Xander68 schreef op 01 juni 2009 @ 11:52:

[...]

Geen idee...zomaar verzonnen....zó uit de mouw!Toch geen grote fladderige mouwen hé Xan? Daar zijn motten dól op! Jij zit dus te griezelen van de vlinder die gister aan het strand mijn kleurige bikini voor the real deal aanzag en gezellig een tijdje mijn borst versierde?
Hahaha, dat verhaal met die vogel, krijg een heel ander beeld van je, Xan!

Gelukkig red jij Erwt weer van de spinnen, dat houdt de balans er een beetje in!
Fniel, weet je zéker dat je een man uit deze buurt wil? Olief staat nl. ook altijd naast mij te trappelen als er ergens een spin of vliegend iets in de slaapkamer zit... Gelderse mannen zijn gewoon watjes
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 juni 2009 @ 11:55:

[...]

Toch geen grote fladderige mouwen hé Xan? Daar zijn motten dól op! Jij zit dus te griezelen van de vlinder die gister aan het strand mijn kleurige bikini voor the real deal aanzag en gezellig een tijdje mijn borst versierde?Die wilde vast model staan voor een tattoo aldaar
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2009 @ 11:57:

Fniel, weet je zéker dat je een man uit deze buurt wil? Olief staat nl. ook altijd naast mij te trappelen als er ergens een spin of vliegend iets in de slaapkamer zit... Gelderse mannen zijn gewoon watjes

haha!

Is dat zo? Mijn oude schoolvrienden zijn wel wat stoerder, dus ik heb nog hoop!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven