Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
koreana schreef:
06-11-2022 11:24
Yv merkt trouwens op dat ze het wel erg sneu vindt van zowel Sarah als Rachel, de laatste omdat het van gebrek aan respect toont, de eerste omdat die dus weer in de spotlights wil.
Sarah zal komende week ook in de spotlights staan; RealityFBI kondigt aan een onderzoekje (?) naar Sarah te hebben gedaan en zal wat zaken vrijgeven.
De toekomst is niet meer wat het was
Navon schreef:
06-11-2022 12:01
Ja, maar kan toch dat ze elkaar toevallig tegenkwamen daar (op Rachel’s insta is ze daar met andere mensen), en dan een foto samen deden. Ze vinden elkaar blijkbaar erg leuk. De enige die gebrek aan respect toont is haar zoon met hoe hij omgaat met zijn scharrels, verloofden en moeder van zijn kind :)
Dat laatste is absoluut waar. Het kan ook zijn dat ze daar hebben afgesproken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
mdh schreef:
06-11-2022 12:02
Sarah zal komende week ook in de spotlights staan; RealityFBI kondigt aan een onderzoekje (?) naar Sarah te hebben gedaan en zal wat zaken vrijgeven.
Die gasten bij RFBI sporen niet, maar goed zo geven ze Sarah alleen maar een podium dus voorlopig zullen we nog van haar horen.
Haha de juice is dat sarah een lover had (haar boksleraar) en dat ze hem heeft gedumpt.
Komt het dan toch goed met André ? :)
Navon schreef:
06-11-2022 12:09
Haha de juice is dat sarah een lover had (haar boksleraar) en dat ze hem heeft gedumpt.
Komt het dan toch goed met André ? :)
En dat ze dus dat bedrijf niet meer volgt (en er ws. ook niet meer sport?) en ook het bedrijf dat vorig jaar haar make-up deed bij de Beau Monde shoot, volgt ze niet meer. Wat dat laatste ermee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
06-11-2022 12:16
En dat ze dus dat bedrijf niet meer volgt (en er ws. ook niet meer sport?) en ook het bedrijf dat vorig jaar haar make-up deed bij de Beau Monde shoot, volgt ze niet meer. Wat dat laatste ermee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk.
Maar de boksleraar heeft dan weer een story met Sarah van 21 uur geleden :)
Tot zeer recent was hij nog de liefste . Gisteravond zegt ze fijn alleen te zijn en dat bevalt haar prima.

Ik vind haar eng overkomen ook haar stem zo schel , gillen door de zaal . Haar gezicht strak van de botox, lippen die licht geven in het donker. En dan 28 jaar zijn. :whut: :nut:
Fauve schreef:
06-11-2022 12:55
Tot zeer recent was hij nog de liefste . Gisteravond zegt ze fijn alleen te zijn en dat bevalt haar prima.

Ik vind haar eng overkomen ook haar stem zo schel , gillen door de zaal . Haar gezicht strak van de botox, lippen die licht geven in het donker. En dan 28 jaar zijn. :whut: :nut:
Ze lijkt erg op haar moeder.
Navon schreef:
06-11-2022 12:50
Maar de boksleraar heeft dan weer een story met Sarah van 21 uur geleden :)
Is die Boxleraar niet veel ouder als Saar.
mdh schreef:
06-11-2022 13:34
Ze lijkt erg op haar moeder.
Vind haar zonder die instagram filter veel natuurlijker eruit zien..
Fauve schreef:
06-11-2022 13:45
Is die Boxleraar niet veel ouder als Saar.
Maakt dat wat uit?
wolkje75 schreef:
06-11-2022 14:20
Vind haar zonder die instagram filter veel natuurlijker eruit zien..
Zeg dat wel, en dan ziet ze er ook gelijk jonger uit.
Sjaantje37 schreef:
06-11-2022 14:22
Maakt dat wat uit?
Nou 20 jaar vind ik wel veel
Fauve schreef:
06-11-2022 17:14
Nou 20 jaar vind ik wel veel
André en Mo schelen ook 16 jaar.
Sjaantje37 schreef:
06-11-2022 17:39
André en Mo schelen ook 16 jaar.
Vind ik ook veel .
Zijn ook verschrikkelijk die 2.
Sarah was net bij RTL boulevard. Die staat echt gewoon strak van de botox. Dat kan toch ook helemaal niet prettig voelen. Ik zou bang zijn om te niezen/ lachen.
Ik zou willen dat je tijd voor me inschenkt. Sholeh
Ik zag net Sarah bij RTLB.
Hoeveel filters gebruikt ze wel niet voor ze een foto post? Vol in de botox, volop in de make up en die huid... Dit zie je niet op de fotos.
Ik zit net de fotos te kijken op haar IG, er zit wel een verschil in.
Zonde van die meid.
Ik schrok ook nogal van het filmpje op rtlboulevard.nl, vooral hoeveel filters ze normaal gebruikt.
Denk dat ze, inclusief haar huid, er veel beter uitziet zonder die dikke laag plamuur.
En pukkels etc. Alles opgevuld en het ziet er niet uit!! Ben je zo jong, heel je gezicht naar de gallemiezen!!
Sarah is denk ik een beetje te ver gegaan met de fillers in haar gezicht en een slechte huid onder een laag make-up ziet er nog slechter uit.

Ik vind de dames van Hazes er sowieso niet zo goed meer uitzien, denk toch dat het leven in de schijnwerpers, relevant proberen te blijven en alle cosmetische ingrepen op een gegeven moment zijn tol gaan eisen.

Het lijkt mij dan ook een vermoeiend leven als je verdienmodel uiterlijke schijn is.
Sjaantje37 schreef:
07-11-2022 06:45
Sarah is denk ik een beetje te ver gegaan met de fillers in haar gezicht en een slechte huid onder een laag make-up ziet er nog slechter uit.

Ik vind de dames van Hazes er sowieso niet zo goed meer uitzien, denk toch dat het leven in de schijnwerpers, relevant proberen te blijven en alle cosmetische ingrepen op een gegeven moment zijn tol gaan eisen.

Het lijkt mij dan ook een vermoeiend leven als je verdienmodel uiterlijke schijn is.
Het lijkt mij ook een uitputtingsslag, zo’n leven. En dan maken ze het zichzelf nóg moeilijker dan nodig.
mdh schreef:
07-11-2022 08:24
Het lijkt mij ook een uitputtingsslag, zo’n leven. En dan maken ze het zichzelf nóg moeilijker dan nodig.
Is het ook, ik denk vooral hoe gaan ze hier later zelf op terugkijken want in wezen gaat het nergens over. Harem Hazes heeft zelf niet veel gepresteerd dan alleen ex zijn van Hazes en daar aan verdienen.
Sjaantje37 schreef:
07-11-2022 06:45

Mo ziet er niet uit met haar opgespoten wangen , Rachel niet met haar opgespoten jetsers, en Saar niet met haar opgespoten lippen , jetsers en gezicht.
Moeten ze bij houden wat kost zo iets en hoe ziet dat eruit als je er mee stopt??
Fauve schreef:
07-11-2022 09:04
Mo ziet er niet uit met haar opgespoten wangen , Rachel niet met haar opgespoten jetsers, en Saar niet met haar opgespoten lippen , jetsers en gezicht.
Moeten ze bij houden wat kost zo iets en hoe ziet dat eruit als je er mee stopt??
Nou ter beeldvorming ik betaalde 225€ voor de streepjescode boven mijn lip en ook alleen dat . Dat was een halve ml . Bij Mo en Saar zit er veel meer in en die gaan ook veel vaker . Plus dat zij ook nog volop Botox gebruiken . Sowieso gemiddeld paar honderd per maand . Reken daar de extensions föhnbeurten verfbeurten , wenkbrauwen , nagels, cupping etc bij .
Tel uit je winst Sarah zit boven de duizend euro gok ik en Monique volgt al snel
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 07-11-2022 09:27
2.34% gewijzigd
mdh schreef:
07-11-2022 08:24
Die Hazes vreet energie bij iedereen om hem heen. Ze zouden allemaal beter af zijn zonder hem .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven