Whatsappberichten naar document verplaatsen

18-06-2024 10:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Poosje geleden een heftige periode meegemaakt. In die tijd heb ik veel contact met vrienden en familie gehad over alle gebeurtenissen via whatsapp. Door het lezen van die berichtjes komen dingen naar boven die ik was vergeten en ik vind het waardevol deze berichten te bewaren. Zeg maar als een soort document om later nogmaals alles weer door te lezen. Kunnen berichten van whatsapp naar bv een google- of ander soort document getransporteerd worden? Teruglezen op de telefoon is niet handig, zou er het liefst een verslag van maken om te kunnen uitprinten.
Bij een gesprek op de 3 puntjes bovenin klikken en daar kiezen voor chat exporteren.
Chat exporteren.
Gaat dat exporteren inmiddels inclusief foto's?
Dat kun je zelf kiezen met of zonder de media. Je kan hem ook alleen als tekst opslaan.
hagelslagjes schreef:
18-06-2024 12:02
Gaat dat exporteren inmiddels inclusief foto's?
daar kun je voor kiezen:
Media bijvoegen of media niet bijvoegen
Tip: maak ook even een reservekopie.
Ik haal het topic weer even naar boven. Want ik wil nu chats opslaan maar het bestand is te groot. Nu wil ik ook niet alles opslaan maar van een bepaalde periode, een paar weken. Is het mogelijk om een gedeelte van een chat op te slaan en hoe werkt dat dan?
Je vergat dank je wel te zeggen :)

Het exporteren lukt in dit geval dus niet? Ik zou niet weten of je dit kunt opknippen. Anders dan handmatig selecteren weet ik geen oplossing.
Eirlys schreef:
09-04-2025 08:24
Je vergat dank je wel te zeggen :)

Het exporteren lukt in dit geval dus niet? Ik zou niet weten of je dit kunt opknippen. Anders dan handmatig selecteren weet ik geen oplossing.
Nou, inderdaad.

Selecteren en kopiëren naar Word.
Heel hartelijk bedankt allemaal.
Ik was er nog niet echt aan toe gekomen om er mee aan de slag te gaan omdat het berichten zijn met een erg emotionele inhoud. Kon dat nog niet eerder aan, het roept veel verdriet op. En nu zijn er na die tijd nog veel berichten in die apps geplaatst die ik dus niet hoef te bewaren.
Kun je degene die je niet wil bewaren niet verwijderen en dan wat overblijft exporteren. Of anders toch selecteren en kopiëren.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven