Entertainment alle pijlers

MAFS Zonder Spoilers

08-04-2025 20:08 436 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er mee?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Het is een beetje een saaie aflevering, ik kijk MAFS juist because I love to hate it
En hij doet zo zijn best. Hij heeft al vijf minuten geen 'oprecht' gezegd. :lol:
Ik vind hier dingen van.
pampalate schreef:
15-04-2025 21:42
Het is een beetje een saaie aflevering, ik kijk MAFS juist because I love to hate it
Precies! Het wordt tijd voor een paar te witte gebitten.
Ik vind hier dingen van.
avontuur: IIII IIII IIII IIII
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
15-04-2025 21:45
Dat loopt tenminste lekker door :hyper:
Bij Dennis, zouden dat natuurlijke rode wangetjes zijn of is het blush?
Ja dat vraag ik me ook steeds af! Ik denk natuurlijk
MrsDuck schreef:
15-04-2025 20:55
Ik verstond ook Winsum maar hij zit bij de brandweer van Beuningen en dat klushuis is in Groesbeek. Woont hij nou in Groningen of in de buurt van Nijmegen? Het accent klinkt als dat laatste.
Hij woont in Winssen. Daar had ik nog nooit van gehoord maar is inderdaad bij Nijmegen.
Nate schreef:
15-04-2025 22:12
Bij Dennis, zouden dat natuurlijke rode wangetjes zijn of is het blush?
Ik denk blush, vind het net iets te oranje om natuurlijk te zijn.
Daarnaast zie ik hem er wel voor aan.
Op het eerste gezicht lijken Bram en Eva wel een leuk stel. Ik hoop dat dit een succeskoppel gaat worden, gun het ze allebei wel.
Bram was wel stik zenuwachtig bij het jawoord, hoop dat hij snel wat ontspant en wat losser wordt. Hij lijkt met 1001 dingen tegelijk bezig te zijn, denk dat het op de lange termijn nog wel een breekpunt kan zijn voor Eva dat hij zo drukbezet is. De grote afstand tussen hun woningen zal ook niet meehelpen.

Dennis had zijn stopwoord inderdaad even geparkeerd, dat was oprecht fijn ;-) maar de overload aan seksuele toespelingen en dubbelzinnige opmerkingen vind ik geen verbetering. Dennis sprak min of meer uit dat hij normaal gesproken eerst het bed in duikt met iemand en hem (eventueel) later pas leert kennen. Nu heeft hij het gevoel stappen te hebben overgeslagen, die nog wel ingehaald moeten worden. Hoop dat Stefan niet afknapt op zijn opdringerigheid.

Peter en Mariska was weer saai gisteravond. Haar invulling van 'romantisch' is anders dan de zijne. Zij vindt hem wel attent en aardig, maar mist volgens mij nu al wat diepgang en pit (+ zij vindt hem niet aantrekkelijk). Hij was nogal obsessief/vaak met voedsel bezig.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Sabeltandcavia schreef:
15-04-2025 21:45
:lol: bij de geloften van Eva kon je flink turven!
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven