MAFS Zonder Spoilers
dinsdag 15 april 2025 om 21:57
Dat loopt tenminste lekker door

woensdag 16 april 2025 om 07:03
Hij woont in Winssen. Daar had ik nog nooit van gehoord maar is inderdaad bij Nijmegen.
woensdag 16 april 2025 om 08:42
Op het eerste gezicht lijken Bram en Eva wel een leuk stel. Ik hoop dat dit een succeskoppel gaat worden, gun het ze allebei wel.
Bram was wel stik zenuwachtig bij het jawoord, hoop dat hij snel wat ontspant en wat losser wordt. Hij lijkt met 1001 dingen tegelijk bezig te zijn, denk dat het op de lange termijn nog wel een breekpunt kan zijn voor Eva dat hij zo drukbezet is. De grote afstand tussen hun woningen zal ook niet meehelpen.
Dennis had zijn stopwoord inderdaad even geparkeerd, dat was oprecht fijn
maar de overload aan seksuele toespelingen en dubbelzinnige opmerkingen vind ik geen verbetering. Dennis sprak min of meer uit dat hij normaal gesproken eerst het bed in duikt met iemand en hem (eventueel) later pas leert kennen. Nu heeft hij het gevoel stappen te hebben overgeslagen, die nog wel ingehaald moeten worden. Hoop dat Stefan niet afknapt op zijn opdringerigheid.
Peter en Mariska was weer saai gisteravond. Haar invulling van 'romantisch' is anders dan de zijne. Zij vindt hem wel attent en aardig, maar mist volgens mij nu al wat diepgang en pit (+ zij vindt hem niet aantrekkelijk). Hij was nogal obsessief/vaak met voedsel bezig.
Bram was wel stik zenuwachtig bij het jawoord, hoop dat hij snel wat ontspant en wat losser wordt. Hij lijkt met 1001 dingen tegelijk bezig te zijn, denk dat het op de lange termijn nog wel een breekpunt kan zijn voor Eva dat hij zo drukbezet is. De grote afstand tussen hun woningen zal ook niet meehelpen.
Dennis had zijn stopwoord inderdaad even geparkeerd, dat was oprecht fijn

Peter en Mariska was weer saai gisteravond. Haar invulling van 'romantisch' is anders dan de zijne. Zij vindt hem wel attent en aardig, maar mist volgens mij nu al wat diepgang en pit (+ zij vindt hem niet aantrekkelijk). Hij was nogal obsessief/vaak met voedsel bezig.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
woensdag 16 april 2025 om 08:44

'Every new beginning comes from some other beginning's end.'

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in