Frozen shoulder en veel pijn... wie heeft de gouden tip?
maandag 5 mei 2025 om 13:43
Een maand geleden hebben de HA en fysio een frozen shoulder geconstateerd.
Fase 1, dus moet het eerst nog verder fucked up zijn voordat ik aan verbetering kan gaan denken.
Het is wat het is, maar het wordt een langdurig feestje en ik verga nou al van de pijn.
Gelukkig de linkerkant, dus mijn kont afvegen kan ik zelf, voor de rest is beweging en strijd.
Wie heeft hier ervaring mee en/ of heeft een gouden tip?
(NOOT: medisch advies heb ik al gehad
tips niet)
Fase 1, dus moet het eerst nog verder fucked up zijn voordat ik aan verbetering kan gaan denken.
Het is wat het is, maar het wordt een langdurig feestje en ik verga nou al van de pijn.
Gelukkig de linkerkant, dus mijn kont afvegen kan ik zelf, voor de rest is beweging en strijd.
Wie heeft hier ervaring mee en/ of heeft een gouden tip?
(NOOT: medisch advies heb ik al gehad

Huts!
dinsdag 6 mei 2025 om 18:46
Klopt! Ik heb er destijds dit topic over geopend:
gezondheid/frozen-shoulder/list_messages/484390/15
Misschien haal je daar ook nog wat tips uit.
En nogmaals: op Facebook Frozen Shoulder Nederland kan ook heel waardevol zijn (herkenning en tips).
En nogmaals: op Facebook Frozen Shoulder Nederland kan ook heel waardevol zijn (herkenning en tips).
dinsdag 6 mei 2025 om 18:53
Ja daar heb ik toen ook meegeschreven en las er net in terug. Ik kom er nu achter dat ik heel veel vergeten was. Oefenen met een stok op 80% van mijn kunnen omdat de pijn weer terug kwam.mamaonbekend schreef: ↑06-05-2025 18:46Klopt! Ik heb er destijds dit topic over geopend:
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 7 mei 2025 om 17:38
mamaonbekend schreef: ↑06-05-2025 18:46Klopt! Ik heb er destijds dit topic over geopend:
Heb ik ook nog gepost idd.
@Bellatrix, sterkte met je evt. behandeling. Hoe is het met de katjes en je trucker?
wij slapen nooit.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in