Waarom is maaltijden bedenken zo ingewikkeld. [Troltopic]
dinsdag 8 juli 2025 om 18:45
Hopelijk zijn wij niet de enige.
Het eten hier in huis moet altijd zo ingewikkeld. Niet gewoon aardappelen, groente en vlees.
Maar iedere week worden er recepten uitgezocht. En de inspiratie is tegenwoordig ver te zoeken. De pasta komt mijn neus uit. En aardappelen maar ik manlief niet blij mee. Kinderen zijn er niet dat scheelt misschien ook.
Ik kan toch niet de enige zijn? Hoe doen jullie dat.
Het eten hier in huis moet altijd zo ingewikkeld. Niet gewoon aardappelen, groente en vlees.
Maar iedere week worden er recepten uitgezocht. En de inspiratie is tegenwoordig ver te zoeken. De pasta komt mijn neus uit. En aardappelen maar ik manlief niet blij mee. Kinderen zijn er niet dat scheelt misschien ook.
Ik kan toch niet de enige zijn? Hoe doen jullie dat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2025 11:33
0.00% gewijzigd
donderdag 10 juli 2025 om 14:12
Het was in elk geval allemaal redelijk onschuldig. En ergens zat er ook iets warrigs in de antwoorden, dus wellicht voert dat door in het dagelijks leven.Lila-Linda schreef: ↑10-07-2025 13:59Ik ben alleen bang, dat dit geen trol is, maar dat TO echt is en het leven een beetje moeilijk vindt
donderdag 10 juli 2025 om 14:17
Voor wat het waard is, ik vond je verhaal interessant. Ik heb al een heel plaatje in mijn hoofd, van hoe je huis eruit ziet en hoe je eten smaakt. Geen idee of het er echt op lijkt, maar ik wil maar zeggen: je weet niet wie er meeleest.margot73 schreef: ↑10-07-2025 13:40Dat dit soort mensen het steeds maar weer verpesten voor de forummers die tijd en hulp investeren.
Te vaak dat ik reageerde of ik heel lang lieve posts zag van bekende forummers en dat topic-openers niet meer antwoordden of dat het fake is.
Hoort bij de moderne tijd, incasseren en zo, maar ik vind het wel jammer.
Si abra la puerta hay lobos.
donderdag 10 juli 2025 om 14:27
Ik zie ineens 'troltopic' staan boven dit draadje. Wat is er dan in de tussentijd gebeurd, hoe komen moderators erachter dat dit een troltopic is (even los van dat velen zelf al die conclusie trokken omdat ze nergens echt antwoord op gaf)? Wordt dat ergens toegelicht? Ik begrijp niet hoe dat werkt op dit forum.
donderdag 10 juli 2025 om 14:42
Wat is troll topic? Dat antwoorden van de TO zijn omgeslagen in (licht) rel-gedrag?
Volgens mij is het topic namelijk wel degelijk als serieus topic geplaatst. Maar TO wilde op de een of andere manier absoluut niet prijsgeven wat ze dan wel zoal eet. Joost mag weten waarom niet want daar zou ze zelf toch echt mee geholpen zijn...
Maar denk niet dat dit in beginsel bedoeld is om te rellen/trollen.
Volgens mij is het topic namelijk wel degelijk als serieus topic geplaatst. Maar TO wilde op de een of andere manier absoluut niet prijsgeven wat ze dan wel zoal eet. Joost mag weten waarom niet want daar zou ze zelf toch echt mee geholpen zijn...
donderdag 10 juli 2025 om 15:01
Omdat we er dan achterkomen dat ze helemaal geen moeilijke dingen kookt. Dat is al keer op keer gezegd. En ook TO heeft toegegeven dat we "moeilijk" verkeerd interpreteren.Dala schreef: ↑10-07-2025 14:42Wat is troll topic? Dat antwoorden van de TO zijn omgeslagen in (licht) rel-gedrag?
donderdag 10 juli 2025 om 15:01
Dit denk ik ook absoluut. Beetje sneue gang van zaken zo.Lila-Linda schreef: ↑10-07-2025 13:59Ik ben alleen bang, dat dit geen trol is, maar dat TO echt is en het leven een beetje moeilijk vindt
donderdag 10 juli 2025 om 15:10
Ja oké. Maar dat is toch niet erg? Al zou de TO gezegd hebben dat ze 3x in de week met een pakje en zakje kookt, maar dat vooral al die groenten snijden teveel werk kost. Of dat het als te weinig afwisselend voelt maar dat ze ook geen avg wenst (om welke reden dan ook) want later wilde ze dat liever juist wel.. dus ik snap het echt totaal niet wat ze dan als oplossing of tips had gewild.
donderdag 10 juli 2025 om 15:15
TO wilde geen oplossing of tips. Ze wilde alleen wat kletsen met mensen die ook vinden dat ze ingewikkeld koken.Dala schreef: ↑10-07-2025 15:10Ja oké. Maar dat is toch niet erg? Al zou de TO gezegd hebben dat ze 3x in de week met een pakje en zakje kookt, maar dat vooral al die groenten snijden teveel werk kost. Of dat het als te weinig afwisselend voelt maar dat ze ook geen avg wenst (om welke reden dan ook) want later wilde ze dat liever juist wel.. dus ik snap het echt totaal niet wat ze dan als oplossing of tips had gewild.
donderdag 10 juli 2025 om 15:15
Beste forummers,
De discussie over TO is off topic en ik wil jullie dan ook verzoeken om deze hier te staken. Deze discussie kan gevoerd worden in een van de Napraattopics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
De discussie over TO is off topic en ik wil jullie dan ook verzoeken om deze hier te staken. Deze discussie kan gevoerd worden in een van de Napraattopics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 10 juli 2025 om 18:06

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in