Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 5
zaterdag 10 mei 2025 om 21:03
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.
Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.
Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
woensdag 23 juli 2025 om 12:45
Niet rennen door het spinnenbos... wat een goed beeld. Moeilijk advies wel voor deze arachnofoob die zich ook een beetje vast voelt zitten in dat bos.
Avo, ik beloof dat ze je niet komen halen. Dat jij nu bepaalt. En dat het misschien een grote vergissing lijkt dat je had bedacht om het monster in de bek te kijken in plaats van te verstoppen, maar dat je daar goede redenen voor had. Die zijn er nog steeds, al voel je ze nu niet. Een toekomst zonder die winters.
Avo, ik beloof dat ze je niet komen halen. Dat jij nu bepaalt. En dat het misschien een grote vergissing lijkt dat je had bedacht om het monster in de bek te kijken in plaats van te verstoppen, maar dat je daar goede redenen voor had. Die zijn er nog steeds, al voel je ze nu niet. Een toekomst zonder die winters.
This is an unacceptable timeline
woensdag 23 juli 2025 om 12:52
Dat is de reden voor de intake nietwaar?
Het verleden kun je niet ongedaan maken, maar je kunt wel meer eigen baas worden over de effecten die het nu nog op je heeft.
Nog even een die tuin vol eenhoorns, boomhutten, dekens en bloemetjes is een spinnenparadijs.
T is goed met jullie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 23 juli 2025 om 13:31
Ik ben trots op je advo
Hier gedeeltelijk goed nieuws enkel niet gebroken wel een scheurtje in mijn enkelbanden.
Dus krukken mee na het vliegveld en voor de rest niks doen ( dat was ik toch al verplan)
Alleen een heel raar voorval in het ziekenhuis iver het slaapwandelen de arts die beoordeelde vind dat ik doorverwezen moet worden voor het slaapwandelen ( ben er maar niet op ingegaan)
Hier gedeeltelijk goed nieuws enkel niet gebroken wel een scheurtje in mijn enkelbanden.
Dus krukken mee na het vliegveld en voor de rest niks doen ( dat was ik toch al verplan)
Alleen een heel raar voorval in het ziekenhuis iver het slaapwandelen de arts die beoordeelde vind dat ik doorverwezen moet worden voor het slaapwandelen ( ben er maar niet op ingegaan)
woensdag 23 juli 2025 om 14:14
woensdag 23 juli 2025 om 23:41
Sorrie voor het gedoe.
De angst is stukje minder. Ik ben geen 14 meer.
Ouders belden vanmiddag ergens over.
Ik dacht dat ze nu zouden zeggen/vragen/doorschemeren... Maar er kwam niets... Ze waren zichzelf. Ik had gister bij sibling dingen fout gedaan, maar verder niets.
Dus ik denk dat ze niets gemerkt hebben.
Kan weer ademen nu. En trillen.
Dank voor het helpen onthouden.
Het is fijn om te horen dat ik veilig ben als dat niet zo voelt.
De angst is stukje minder. Ik ben geen 14 meer.
Ouders belden vanmiddag ergens over.
Ik dacht dat ze nu zouden zeggen/vragen/doorschemeren... Maar er kwam niets... Ze waren zichzelf. Ik had gister bij sibling dingen fout gedaan, maar verder niets.
Dus ik denk dat ze niets gemerkt hebben.
Kan weer ademen nu. En trillen.
Dank voor het helpen onthouden.
Het is fijn om te horen dat ik veilig ben als dat niet zo voelt.
donderdag 24 juli 2025 om 10:24

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in