NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb motorrijden afgezegd.

Straks Frikandel nog vertellen dat ik ook niet kan helpen met zijn huis schilderen....

Shit zeg, wat een vervelende pijn!

zeur, zeur, zeur, maar moet het even kwijt
je zeurt helemaal niet Pruttie, slijmbeursdinges doet gewoon zeer.
Prut, je mag best even zeur. Je zeurt bijna nooit. Het is gewoon ruk dat je datgene niet kan doen wat je graag wil doen en wat voor jou ontspannend is.

Het is belangrijk om toch rust te nemen. Heb je geen ontstekingremmers gehad? Meestal haalt dat de ontsteking wel weg binnen een paar dagen. Sterkte iig...
Heb wel pilletjes die zouden moeten helpen. En pijnstillers. Maar ik moet toch echt gewoon rust houden. En dat kan dus niet, daar baal ik zo ongelovelijk van. Dit zijn van die momenten dat ik liever niet zelfstandig ondernemer was. Want er is niemand die mij nu opvangt.

Ben wel verzekerd, maar voor dat daar ook maar een cent vandaan komt moet ik zo ongeveer voor driekwart dood zijn.

Tot die tijd dus domweg doorgaan en verder helemaal niks doen. Pffff.

En daar word ik zo boos om. Ik ken er genoeg die hele dagen thuis zitten. Laat hun lekker een otnsteking krijgen, want dan genezen ze weer omdat ze rust kunnen houden. Ik mag er lekker drie keer zo lang mee lopen omdat ik door moet gaan.

Straks als ik klaar ben, ga ik eerst heel hard janken. Dan tegen een boom of een muur schoppen ( op mijn kussen stompen kan niet, doet pijn ) en daarna naar Frikandel en een poging doen om niet te bewegen.....
He wat naar Prut... Als ik niet op vakantie zou gaan dan zou ik spontaan jouw kant op komen om je te helpen! Klotezooi!

om Info

Ik ga naar Edinburgh & Londen Myleen. Niet zoveel zon gok ik dus...
En hoe is het verder Agie?

Heb je het een beetje naar je zin zo? En hoe gaan de zaken ?
Af en toe voel ik me nog kut, boos & verdrietig over/op J. Maar verder gaat het prima, lekker een beetje aan het werk, maar niet teveel

Nu nog even vakantie, om een vriendin op te zoeken die in Edinburgh werkt en daarna nog even door naar Londen, waar 'toevallig' ook een andere vriendin is op dat moment.

En vanavond gezellig eten op m'n dakterras met 3 vriendinnen, ik heb niks te klagen wat dat betreft.

Vanaf september ben ik weer keihard aan het werk.

Nu even snel door huis rausen... als het goed is staat vriendin nummer 1 over 10 minuten al op de stoep
Nou, very veel plezier dan maar. Klinkt helemaal goed. En karma zal J nog goed te grazen nemen, let maar op!

Niemand fuckt ongestraft met Age
Haha! Inderdaad!

Stiekem hoop ik dat zijn ex-ex nu 'per ongeluk' zwanger van hem raakt en dat hij door schuldgevoel voor de rest van z'n leven bij haar blijft maar dat hij énorme spijt heeft dat hij mij heeft laten gaan.
Veel plezier straks met je vriendinnen Age. Ja die J daar zouden ze kloten er gewoon uit het niets zomaar af moeten vallen.

Ik ben ook aan het rausen door het huis, morgen komt er een forumster eten. Door de warmte waar ik echt niet tegen kan doe je over alles zo lang. Bij het minste of geringste voel ik me duizelig worden. Nou ja, vanavond laat alvast maar beginnen met voorbereidingen voor de tapas van morgen.

Niet zo eigenwijs zijn Pruttie. Kijkt naar roos waar ik die icoon kan vinden dat de ene de andere een tik op de kop geeft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
bedoel je die van mijn msn Mleentje? Die moet ik echt even zoeken of ik die ook voor het forum kan vinden
Ik heb gesport!
Ik ben aan mijn werkstuk begonnen!

(daar ben ik al de hele vakantie mee bezig, daarmee beginnen. Nu moet hetook wel, want eind van de week moet het worden ingeleverd. Hoezo niet kunnen werken zonder druk?

Bevalt het sporten je, Ploes??
Everytime you make a typo, the errorists win.
Waar gaat je werkstuk over?

Ehh? Of het bevalt? Nou, ik moet zeggen dat ik me nu wel lekker voel. Vorige week was ik helemaal stuk zegmaar. Dus denk wel dat als ik goed in het ritme zit, ik het wel leuk ga vinden
Fitness toch? op van die cardio-apparaten?

Ik had me voorgenomen om in deze vakantie ook weer te gaan spoirten, maar heb de sportschool niet gevonden...

Werkstuk gaat over een middeleeuwse kerk in Rome. Kort gezegd.
Ik start met 12 minuten fietsen, dan 6 apparaten om benen en armen en borst te trainen (2x 20) en dan afsluiten met een kwartiertje crosstrainer.

Dus 2 cardiodingen. Ik zit er om meer spiermassa op te bouwen, niet echt voor de conditie.

Ik ben zooooo blij dat Snoes mee gaat.

Oh, scheelt wel dat je Rome-fan bent
ik gok dat dat ook de reden is dat ze voor dit onderwerp heeft gekozen Plousje

nog steeds geen pakje Iejee
Precies, heb het onderwerp zelf gekozen! Is ter afronding van die cursus die ik in juni in Rome heb gevolgd.

Gek, dat je het nog niet heb gekregen, Roos. Heb het iig genoeg gefrankeerd. Even afwachten maar. En anders is het pech
quote:Pilous schreef op 18 augustus 2009 @ 22:08:

Ik start met 12 minuten fietsen, dan 6 apparaten om benen en armen en borst te trainen (2x 20) en dan afsluiten met een kwartiertje crosstrainer.

Dus 2 cardiodingen. Ik zit er om meer spiermassa op te bouwen, niet echt voor de conditie.

Ik ben zooooo blij dat Snoes mee gaat. Als ik ga sporten (ALS he...), dan doe ik ook zoiets ja.
Wat een gezeik over quoten en niet quoten zeg...
waar is gezeik, ik mis altijd alles

ik ben weer thuis en bol.com aan het leegkopen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
In het Engeltjestopic. Als je nu een openingspost quote, dan krijg je een ban. Daar komt het op neer.
zucht

is een paperback bij bol een pocketboek of gewoon een boek met een zachte kaft
een pocket heeft toch altijd een zachte kaft?
ja maar je hebt dus pocketboeken (dat zijn die kleine boekjes, ik noem ze vakantie-exemplaren) en je hebt grote soft-covers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven