Bang voor andere forummers?
woensdag 16 september 2009 om 23:08
donderdag 17 september 2009 om 01:01
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 00:57:
[...]
Ah oke, dan had je dus toch iemand in gedachten. Ik had zo'n gevoel...Jij kan denk ik ook wel een paar namen zo opnoemen van mensen die massaal virtueel gestenigd, gekruisigd , gevierendeeld en uitgekost werden ..... en ervoor en erna toch ook behoorlijk populair waren?
[...]
Ah oke, dan had je dus toch iemand in gedachten. Ik had zo'n gevoel...Jij kan denk ik ook wel een paar namen zo opnoemen van mensen die massaal virtueel gestenigd, gekruisigd , gevierendeeld en uitgekost werden ..... en ervoor en erna toch ook behoorlijk populair waren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 17 september 2009 om 01:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 01:01:
[...]
Jij kan denk ik ook wel een paar namen zo opnoemen van mensen die massaal virtueel gestenigd, gekruisigd , gevierendeeld en uitgekost werden ..... en ervoor en erna toch ook behoorlijk populair waren?Ik weet in ieder geval wel dat Digi 9 levens heeft.... (respect!)
[...]
Jij kan denk ik ook wel een paar namen zo opnoemen van mensen die massaal virtueel gestenigd, gekruisigd , gevierendeeld en uitgekost werden ..... en ervoor en erna toch ook behoorlijk populair waren?Ik weet in ieder geval wel dat Digi 9 levens heeft.... (respect!)
donderdag 17 september 2009 om 01:41
Ik ben niet bang, maar wel vrij snel geintimideerd.
Typisch geval van klein hartje dat dingen (te) snel persoonlijkj opvat.
Topics met veel humor en gegein enzo waardeer ik ontzettend, maar laat ik toch vaak aan me voorbijgaan. Te onzeker.
Terwijl het in real-life toch niet snel stil is met mij in de buurt.
(aldus de klachten van Iry. )
Kan het zijn dat het 'bang zijn voor' niet zozeer te maken heeft met forummers die nou o zo gemeen zijn, maar met ontvangers die nog wat onzeker in hun digitale schoenen staan, of zich dingen erg persoonlijk aantrekken?
Typisch geval van klein hartje dat dingen (te) snel persoonlijkj opvat.
Topics met veel humor en gegein enzo waardeer ik ontzettend, maar laat ik toch vaak aan me voorbijgaan. Te onzeker.
Terwijl het in real-life toch niet snel stil is met mij in de buurt.
(aldus de klachten van Iry. )
Kan het zijn dat het 'bang zijn voor' niet zozeer te maken heeft met forummers die nou o zo gemeen zijn, maar met ontvangers die nog wat onzeker in hun digitale schoenen staan, of zich dingen erg persoonlijk aantrekken?
donderdag 17 september 2009 om 01:45
donderdag 17 september 2009 om 01:57
meds is intimiderend... gewoon door mijn voorstelling van de persoon achter de nickname obv haar avatar.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 17 september 2009 om 02:05