Kom maar op met die ban!
woensdag 23 september 2009 om 21:36
Wat een kutblog zeg van SanneW!
Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.
Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!
En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.
Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?
De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.
'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'
Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.
Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!
En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.
Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?
De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.
'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'
Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
vrijdag 25 september 2009 om 00:56
quote:Nickname00 schreef op 25 september 2009 @ 00:49:
@ Floor72
Zie hier Uw antwoord:
[...]
Precies wat ik dacht.. een onderliggende ruzie/onenigheid/hekel aan/met Digi;-)
Zo durf ik mezelf ook wel Jomanda-achtige skills toe te schrijven. Jammer DN, je bent doorzichtig. Nog veel erger dat je DN op deze manier aan wilt vallen "Ik weet iets van jou, ik weet dat jij dat vervelend vind en nu ga ik lekker heeeeel interessant posten om jou uit je tent te lokken". Sneu.
Huh???? Zo bedoelde ik het zeker niet! ( weer het geschreven woord)
Ehh ik weet niet meer wat ik daar nog op moet antwoorden, was maar een vaag idee, doe ermee wat je wil.
@ Floor72
Zie hier Uw antwoord:
[...]
Precies wat ik dacht.. een onderliggende ruzie/onenigheid/hekel aan/met Digi;-)
Zo durf ik mezelf ook wel Jomanda-achtige skills toe te schrijven. Jammer DN, je bent doorzichtig. Nog veel erger dat je DN op deze manier aan wilt vallen "Ik weet iets van jou, ik weet dat jij dat vervelend vind en nu ga ik lekker heeeeel interessant posten om jou uit je tent te lokken". Sneu.
Ehh ik weet niet meer wat ik daar nog op moet antwoorden, was maar een vaag idee, doe ermee wat je wil.

vrijdag 25 september 2009 om 00:57
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 00:51:
[...]
Herhaal ik mijn vraag ff duidelijker: Had jij het gepikt als iemand de ene nare posting na de andere over jou had uitgekotst op een moment dat jij er toevallig niet was?
Ja ik zou er boos om worden, puur op basis van wat jij nu zegt he, want ik heb het echt niet gelezen, of het is me niet bijgebleven.
Maar moet dat agressieve dan?
[...]
Herhaal ik mijn vraag ff duidelijker: Had jij het gepikt als iemand de ene nare posting na de andere over jou had uitgekotst op een moment dat jij er toevallig niet was?
Ja ik zou er boos om worden, puur op basis van wat jij nu zegt he, want ik heb het echt niet gelezen, of het is me niet bijgebleven.
Maar moet dat agressieve dan?
vrijdag 25 september 2009 om 00:58
vrijdag 25 september 2009 om 00:58
vrijdag 25 september 2009 om 00:59
vrijdag 25 september 2009 om 00:59
quote:DarlingNikki schreef op 25 september 2009 @ 00:56:
[...]
Ik ben een meelezer, mag dat?Tuurlijk mag dat, maar denk de volgende keer even na voordat je van die losse zinnen in dit overhitte topic gooit.
[...]
Ik ben een meelezer, mag dat?Tuurlijk mag dat, maar denk de volgende keer even na voordat je van die losse zinnen in dit overhitte topic gooit.
vrijdag 25 september 2009 om 01:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2009 @ 00:57:
Olie op een al uitgebrand vuur, Minny.
Gelukkig maar.
Dit zijn geen leuke dingen om eens " lekker te sparren ".Ik lees het nu en dus reageer ik nu.
Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.
Olie op een al uitgebrand vuur, Minny.
Gelukkig maar.
Dit zijn geen leuke dingen om eens " lekker te sparren ".Ik lees het nu en dus reageer ik nu.
Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.
vrijdag 25 september 2009 om 01:01
Minny, de "bedreiging" is door Bambi zelf weer - terecht - weggehaald. Ga je mij op mijn woord geloven als ik zeg dat je goudvissen opmerking een heel klein beetje ongepast is? Dat kan je niet weten want het staat er niet meer, maar het ís wel zo. Forummererewoord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 25 september 2009 om 01:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2009 @ 01:01:
Minny, de "bedreiging" is door Bambi zelf weer - terecht - weggehaald. Ga je mij op mijn woord geloven als ik zeg dat je goudvissen opmerking een heel klein beetje ongepast is? Dat kan je niet weten want het staat er niet meer, maar het ís wel zo. Forummererewoord.Oh er stond nog meer?
Mooi is dat....
Maar vooralsnog, ben niet bang voor dreigende bambi's.
Minny, de "bedreiging" is door Bambi zelf weer - terecht - weggehaald. Ga je mij op mijn woord geloven als ik zeg dat je goudvissen opmerking een heel klein beetje ongepast is? Dat kan je niet weten want het staat er niet meer, maar het ís wel zo. Forummererewoord.Oh er stond nog meer?
Mooi is dat....
Maar vooralsnog, ben niet bang voor dreigende bambi's.
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 01:00:
[...]
Ik lees het nu en dus reageer ik nu.
Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.Ik denk dat jij een bedreiging of intimidatie hebt ervaren, waar die eigenlijk niet was.
[...]
Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.Ik denk dat jij een bedreiging of intimidatie hebt ervaren, waar die eigenlijk niet was.
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 01:00:
[...]
Het was geen intimidatie.
Het was ook geen ofzo.
[...]
Het was geen intimidatie.
Het was ook geen ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 september 2009 om 01:03

vrijdag 25 september 2009 om 01:04