Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
quote:Nickname00 schreef op 25 september 2009 @ 00:49:

@ Floor72

Zie hier Uw antwoord:

[...]

Precies wat ik dacht.. een onderliggende ruzie/onenigheid/hekel aan/met Digi;-)

Zo durf ik mezelf ook wel Jomanda-achtige skills toe te schrijven. Jammer DN, je bent doorzichtig. Nog veel erger dat je DN op deze manier aan wilt vallen "Ik weet iets van jou, ik weet dat jij dat vervelend vind en nu ga ik lekker heeeeel interessant posten om jou uit je tent te lokken". Sneu.

Huh???? Zo bedoelde ik het zeker niet! ( weer het geschreven woord)

Ehh ik weet niet meer wat ik daar nog op moet antwoorden, was maar een vaag idee, doe ermee wat je wil.
Lijkt me niet nee! Digi heeft haar verhaal gedaan. Prima! Zou wat zijn als er nu 927 actieve forummers hun persoonlijke gram komen halen!
quote:mormeltje schreef op 25 september 2009 @ 00:54:

wie is de alterego van darlingnikki???

Jij ben niet nieuw zoals het aantal postings doet vermoeden "''darling""Ik ben een meelezer, mag dat?
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 00:51:

[...]

Herhaal ik mijn vraag ff duidelijker: Had jij het gepikt als iemand de ene nare posting na de andere over jou had uitgekotst op een moment dat jij er toevallig niet was?

Ja ik zou er boos om worden, puur op basis van wat jij nu zegt he, want ik heb het echt niet gelezen, of het is me niet bijgebleven.

Maar moet dat agressieve dan?
Olie op een al uitgebrand vuur, Minny.

Gelukkig maar.

Dit zijn geen leuke dingen om eens " lekker te sparren ".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2009 @ 00:57:

[...]

Ja ik zou er boos om worden, puur op basis van wat jij nu zegt he, want ik heb het echt niet gelezen, of het is me niet bijgebleven.

Maar moet dat agressieve dan?Valt nog reuze mee, milder door het late uur denk ik.
quote:DarlingNikki schreef op 25 september 2009 @ 00:56:

[...]

Ik ben een meelezer, mag dat?

Meelezers posten niet.

je bent "gewoon" een forummer hoor; verbeeld je maar niks!

[...]

Ik ben een meelezer, mag dat?Ja hoor, graag zelfs. Als je het daarbij laat...
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 00:54:

*Gaat weer andere dingen doen*Doe dat!!
Minny, ik kan met de beste wil van de wereld echt niet lezen waar jij nou ziet dat Bambi zo vreselijk tegen je doet.

Wordt dit nou niet een beetje ruzie maken om het ruzie maken?? Ofzo?

[...]

Ehh ik weet niet meer wat ik daar nog op moet antwoorden, was maar een vaag idee, doe ermee wat je wil.Hoe bedoelde je het dan wel?

[...]

Ehh ik weet niet meer wat ik daar nog op moet antwoorden, was maar een vaag idee, doe ermee wat je wil.

Ik ben een meelezer, mag dat?Tuurlijk mag dat, maar denk de volgende keer even na voordat je van die losse zinnen in dit overhitte topic gooit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2009 @ 00:57:

Olie op een al uitgebrand vuur, Minny.

Gelukkig maar.

Dit zijn geen leuke dingen om eens " lekker te sparren ".Ik lees het nu en dus reageer ik nu.

Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.
Minny, de "bedreiging" is door Bambi zelf weer - terecht - weggehaald. Ga je mij op mijn woord geloven als ik zeg dat je goudvissen opmerking een heel klein beetje ongepast is? Dat kan je niet weten want het staat er niet meer, maar het ís wel zo. Forummererewoord.
quote:Bubbles_ schreef op 25 september 2009 @ 00:59:

[...]

Doe dat!!Je kon het niet laten he? Nu weet je dus hoe ik me voelde toen ik de postings van Bambi las. Zijn we daar ook weer over uit
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2009 @ 00:58:

[...]

Meelezers posten niet.

je bent "gewoon" een forummer hoor; verbeeld je maar niks!

Poeffff weg is DN

(zelf leuke smiley toevoegen)
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 01:00:

[...]

Ik lees het nu en dus reageer ik nu.

Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.Bedreiging.. Intimidatie...
Echt Min, met de beste wil van de wereld kan ik geen bedreiging ontdekken. Ook niet als ik heel erg m'n best doe.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2009 @ 01:01:

Minny, de "bedreiging" is door Bambi zelf weer - terecht - weggehaald. Ga je mij op mijn woord geloven als ik zeg dat je goudvissen opmerking een heel klein beetje ongepast is? Dat kan je niet weten want het staat er niet meer, maar het ís wel zo. Forummererewoord.Oh er stond nog meer?

Mooi is dat....

Maar vooralsnog, ben niet bang voor dreigende bambi's.

[...]

Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.Ik denk dat jij een bedreiging of intimidatie hebt ervaren, waar die eigenlijk niet was.

[...]

Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.

Het was geen intimidatie.

Het was ook geen ofzo.
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 01:02:

[...]

Maar vooralsnog, ben niet bang voor dreigende bambi's.[/fgcolor]Pfffffffffffff ........
quote:Nickname00 schreef op 25 september 2009 @ 00:59:

[...]

Tuurlijk mag dat, maar denk de volgende keer even na voordat je van die losse zinnen in dit overhitte topic gooit.Ik had natuurlijk even rekening met jouw input moeten houden. sorry
quote:Loreyi schreef op 25 september 2009 @ 01:02:

[...]

Bedreiging.. Intimidatie... Tja, als iemand mij gaat waarschuwen dat ik dr vooral niet uit moet dagen

[...]

Maar het blijkt dat de bedreiging niet meer dan een vage poging tot intimidatie was of zo. Niet eng. Weet ik dat ook weer.Kortom.... voor nu of straks weltrusten, en morgen gezond weer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven