Kom maar op met die ban!
woensdag 23 september 2009 om 21:36
Wat een kutblog zeg van SanneW!
Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.
Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!
En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.
Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?
De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.
'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'
Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.
Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!
En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.
Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?
De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.
'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'
Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
vrijdag 25 september 2009 om 14:14
quote:Feesie schreef op 25 september 2009 @ 14:05:
Nou nou, dat vind ik vrij agressief overkomen.
Eerlijk gezegd zie ik niet echt een discussie, ik zie jou steeds maar opnieuw hetzelfde punt maken, en Bambi ook.
Ik dacht dat je er misschien zelf ook een beetje moe van zou worden na anderhalve dag, maar blijkbaar niet dus?Nog niet nee.
Nou nou, dat vind ik vrij agressief overkomen.
Eerlijk gezegd zie ik niet echt een discussie, ik zie jou steeds maar opnieuw hetzelfde punt maken, en Bambi ook.
Ik dacht dat je er misschien zelf ook een beetje moe van zou worden na anderhalve dag, maar blijkbaar niet dus?Nog niet nee.
vrijdag 25 september 2009 om 14:15
vrijdag 25 september 2009 om 14:15
vrijdag 25 september 2009 om 14:17
vrijdag 25 september 2009 om 14:19
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 14:17:
[...]
Als iemand ophoudt met de boel verdraaien. "Je hebt gelijk...maaarrrrr"....telt niet.
Als jij het over bedreigingen hebt, dan vind ik het niet meer dan logisch dat Bambi je van haar leven geen gelijk gaat geven.
je kan natuurlijk zelf ook eens bedenken of jij niet fout zit.
[...]
Als iemand ophoudt met de boel verdraaien. "Je hebt gelijk...maaarrrrr"....telt niet.
Als jij het over bedreigingen hebt, dan vind ik het niet meer dan logisch dat Bambi je van haar leven geen gelijk gaat geven.
je kan natuurlijk zelf ook eens bedenken of jij niet fout zit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 september 2009 om 14:20
vrijdag 25 september 2009 om 14:21
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 14:19:
Leuk dat me quote Boro
Jouw favo emo hoort er onder Minny
Ik wil aan de ene kant helemaal niet reageren, aan de andere kant denk ik bij mezelf dat jij ook in (andere!) situaties ook door bleef gaan, terwijl duidelijk was dat je geen gelijk had. Gaf verder niet, maar jij geeft jouw fouten ook niet zo makkelijk toe.
En dan verbazen mij deze postings van jou ontzettend. Thats all.
Leuk dat me quote Boro
Ik wil aan de ene kant helemaal niet reageren, aan de andere kant denk ik bij mezelf dat jij ook in (andere!) situaties ook door bleef gaan, terwijl duidelijk was dat je geen gelijk had. Gaf verder niet, maar jij geeft jouw fouten ook niet zo makkelijk toe.
En dan verbazen mij deze postings van jou ontzettend. Thats all.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 25 september 2009 om 14:23
quote:borodini schreef op 25 september 2009 @ 14:21:
[...]
En dan verbazen mij deze postings van jou ontzettend. Thats all.Oh maar ik vind nog steeds dat ik in desbetreffende situatie gelijk had. Dat vond ik, vind ik en zal ik altijd vinden.
[...]
En dan verbazen mij deze postings van jou ontzettend. Thats all.Oh maar ik vind nog steeds dat ik in desbetreffende situatie gelijk had. Dat vond ik, vind ik en zal ik altijd vinden.
vrijdag 25 september 2009 om 14:25
quote:minny schreef op 25 september 2009 @ 14:23:
[...]
Oh maar ik vind nog steeds dat ik in desbetreffende situatie gelijk had. Dat vond ik, vind ik en zal ik altijd vinden.
Grappig, want ik kan je zelfs aantonen dat je geen gelijk had over de verwijderde berichten.
maar goed, je bevestigd gewoon hoe ik over je denk,
Waarvoor mijn dank en veel plezier met de rest van deze zinloze discussie.
[...]
Oh maar ik vind nog steeds dat ik in desbetreffende situatie gelijk had. Dat vond ik, vind ik en zal ik altijd vinden.
Grappig, want ik kan je zelfs aantonen dat je geen gelijk had over de verwijderde berichten.
maar goed, je bevestigd gewoon hoe ik over je denk,
Waarvoor mijn dank en veel plezier met de rest van deze zinloze discussie.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....