100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
maandag 19 oktober 2009 om 18:34
maandag 19 oktober 2009 om 18:48
Maar HPL heeft wel gelijk hoor Choco.......
Het zit barstensvol suikers en vetten en weet ik wat al niet meer.
Volgens mij kun je beter een krentenbol eten dan wat jij allemaal opnoemt!
Of een boterham met kipfilet of filet american.
Je zegt hetzelf eigenlijk al, je krijgt een suikerboost van die fruitkick!
Het zit barstensvol suikers en vetten en weet ik wat al niet meer.
Volgens mij kun je beter een krentenbol eten dan wat jij allemaal opnoemt!
Of een boterham met kipfilet of filet american.
Je zegt hetzelf eigenlijk al, je krijgt een suikerboost van die fruitkick!
maandag 19 oktober 2009 om 19:04
Je kan beter fruit eten voor de fruitkick!
Sorry Elle, maar ik kon het ff niet laten.
Ontzettend kut voor je dat het zo gaat.
Is er niet iets wat je kan doen om de verveling tegen te gaan?
En ik denk dat je beter 1 keer in de week een lekkere stroopwafel van 150 caloriën kan nemen, dan 3 keer per week een 'ohzo verantwoorde' eierkoek van 100 caloriën.
Nog beter, neem niets.
Ik heb net druiven en appels uit staan persen, ben benieuwd hoe dat smaakt.
Ik weet dat er in druiven best veel zit, maar dat mag best een keer.
Van de week ga ik ook wortels uitpersen, ben ik ook benieuwd naar.
Nu eten, gekookte aardappels, doperwten en worteltjes (vers, veel lekkerder) en een rundervinkje.
Toedeloe!
Sorry Elle, maar ik kon het ff niet laten.
Ontzettend kut voor je dat het zo gaat.
Is er niet iets wat je kan doen om de verveling tegen te gaan?
En ik denk dat je beter 1 keer in de week een lekkere stroopwafel van 150 caloriën kan nemen, dan 3 keer per week een 'ohzo verantwoorde' eierkoek van 100 caloriën.
Nog beter, neem niets.
Ik heb net druiven en appels uit staan persen, ben benieuwd hoe dat smaakt.
Ik weet dat er in druiven best veel zit, maar dat mag best een keer.
Van de week ga ik ook wortels uitpersen, ben ik ook benieuwd naar.
Nu eten, gekookte aardappels, doperwten en worteltjes (vers, veel lekkerder) en een rundervinkje.
Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 oktober 2009 om 19:05
Boterhammen gaan me niet zo goed af de laatste tijd. En ik eet zowiezo/sowieso (wat een rotwoord) geen vleeswaren op brood. Dat vind ik niet te pruimen helaas.
Om een voorbeeld te geven van wat ik eet de laatste tijd:
Bak yoghurt met muesli en koffie. Eierkoek. Avondeten. Fruit.
Het is heel weinig, dat snap ik maar broodjes willen er niet echt goed in. Ga morgen dus krentenbollen halen.
Iemand nog andere suggesties wat ik zou kunnen proberen?
(Zit in een depressie dus eetlust is minder)
Het is heel weinig, dat snap ik maar broodjes willen er niet echt goed in. Ga morgen dus krentenbollen halen.
(Zit in een depressie dus eetlust is minder)

maandag 19 oktober 2009 om 19:12
quote:chocolover schreef op 19 oktober 2009 @ 19:05:
Boterhammen gaan me niet zo goed af de laatste tijd. En ik eet zowiezo/sowieso (wat een rotwoord) geen vleeswaren op brood. Dat vind ik niet te pruimen helaas.
(Zit in een depressie dus eetlust is minder)En lust je wel crackers?
(Zit in een depressie dus eetlust is minder)En lust je wel crackers?
maandag 19 oktober 2009 om 19:16
Verschillend brood. Simpel brood, donker brood, lichter brood (geen wit), brood met pitjes, noem maar op. Soms eet ik wel brood maar niet meer dan 2 sneetjes per dag.
Ja crackers lust ik wel maar wat er dan op? Mijn moeder heeft me geleerd dat kaas niet goed is (?? montignac geloof ik). Dus jullie raden het al, ik eet zoet op brood en crackers.
Is smeerkaas goed? En hoelang is dat houdbaar in de koelkast?
Ja crackers lust ik wel maar wat er dan op? Mijn moeder heeft me geleerd dat kaas niet goed is (?? montignac geloof ik). Dus jullie raden het al, ik eet zoet op brood en crackers.
Is smeerkaas goed? En hoelang is dat houdbaar in de koelkast?
maandag 19 oktober 2009 om 19:20
Je hebt ook magere kaassoorten, ik vind de panpan 20+ kaas best wel lekker.
En Milner 30+ is ook best lekker, en Maaslander 30+.
Maar een plakje kaas op je boterham is altijd nog beter dan die andere dingen die je net opnoemde.
En smeerkaas kun je bewaren tot er groene kussentjes op zitten, maar dat kan wel even duren!
En Milner 30+ is ook best lekker, en Maaslander 30+.
Maar een plakje kaas op je boterham is altijd nog beter dan die andere dingen die je net opnoemde.
En smeerkaas kun je bewaren tot er groene kussentjes op zitten, maar dat kan wel even duren!

maandag 19 oktober 2009 om 19:22

maandag 19 oktober 2009 om 19:26
quote:chocolover schreef op 19 oktober 2009 @ 19:22:
Ok dan ga ik voor de smeerkaas en de kaas. En 20 of 30 + is dus beter dan de andere soorten? *sorry woon nog niet zo lang op mezelf en moet nog heel veel leren haha)
Het enige dat ik nog weet van montignac is dat ik af en toe een stukje pure chocola mag. Ik vond het een leuk dieet Slankie is de magerste smeerkaas, en die hebben lekkere smaakjes. En van WW mag je ook chocola
Ok dan ga ik voor de smeerkaas en de kaas. En 20 of 30 + is dus beter dan de andere soorten? *sorry woon nog niet zo lang op mezelf en moet nog heel veel leren haha)
Het enige dat ik nog weet van montignac is dat ik af en toe een stukje pure chocola mag. Ik vond het een leuk dieet Slankie is de magerste smeerkaas, en die hebben lekkere smaakjes. En van WW mag je ook chocola

maandag 19 oktober 2009 om 19:33
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen. Ik schrijf op een ander topic veel met Choco en Ibi, daarom was ik benieuwd hoe het hier ging.
Choco, ik heb veel over voedsel geleerd door boeken te lezen, en etiketten. Ik ben me nu heel bewust van wat overal in zit, van snelle en langzame koolhydraten, etc.
Ik ben hierdoor uiteindelijk nu op een redelijk stabiel gewicht, 15 kg lichter dan ik woog toen ik op mijn zwaarst was.
Dames hier veel sterkte en succes.
Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik hier zo binnen kom vallen. Zo ja: gewoon zeggen hoor.
Choco, ik heb veel over voedsel geleerd door boeken te lezen, en etiketten. Ik ben me nu heel bewust van wat overal in zit, van snelle en langzame koolhydraten, etc.
Ik ben hierdoor uiteindelijk nu op een redelijk stabiel gewicht, 15 kg lichter dan ik woog toen ik op mijn zwaarst was.
Dames hier veel sterkte en succes.
Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik hier zo binnen kom vallen. Zo ja: gewoon zeggen hoor.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain