Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Vanavond broodje gezond gemaakt van Turks brood, gaat ook nog wel wat punten in!
Ben dan toch benieuwd Ella.

Laat je nog iets weten?
Ik hoop binnenkort ook mee te gillen :-) Echt super goed Twompie! Ella, ik ben benieuwd hoe het bij de bijeenkomst is, ik heb er via WW online (daar heb ik een account) nog niks over gehoord. Heb het tekstje even snel doorgelezen, maar kan me er nog niet zoveel bij voorstellen. Ga me er morgen even verder in verdiepen. Laat je even weten hoe het was? 49 punten klinkt goed, haha!

Hoe is het verder met jullie? Ik heb deze week voor het eerst wat meer moeite met mijn punten. Mijn lunch is elke keer wel een beetje hetzelfde en dat ben ik wel zat. En ik ben deze week enorm moe, waardoor ik zin krijg om te snaaien. Maar... nog niet gedaan gelukkig! Donderdag en vrijdag weer sporten, Zumba en Bodyshape.

Fijne avond!
Ja als het me lukt naar de cursus te gaan, zeker! Hopelijk is mijn visite morgenmiddag op tijd de deur uit en kan ik 's avonds naar de cursus! Anders hoor ik volgende week dinsdag meer van een vriendinnetje die wel braaf naar de cursus gaat.
Sam, bij de online cursus gaat het over 3 weken pas van start! Maar die extra punten klinken heerlijk idd!
Propje ik gebruik nu 24 punten, heeeerlijk want ik mocht er maar 20 dus in het begin durfde ik gewoon echt niet naar de 24 te gaan omdat ik dacht dan zeker weer aan te komen.

Helemaal heerlijk

Ik ga trouwens waarschijnlijk een Wii aanschaffen met balanceboard en fit programma en zo. Heeft iemand er al ervaring mee?
Volgens mij hoort dit hele verhaal weer bij de ge-oliede marketingmachine van WeighWatchers.

Elke 2 jaar veranderen ze weer iets en wordt het weer als nieuw concept op de markt gebracht.

Ik heb een jaar of 3 geleden een pakket gekocht via internet. Daarin staan bijvoorbeeld voor pasta vaste punten voor een vrije portie, maar voor rijst niet.

In de nieuwste versie voor rijst ook en er zijn in die nieuwere versie ook vaste punten voor vrije porties van magere vleessoorten.

Ik begreep ook van iemand hier (op een vorige WW-topic) dat de punten voor bijvoorbeeld yoghurt ook iets veranderd zijn.

Volgens mij maakt het per saldo allemaal niks uit; maar is het gewoon een manier om weer munt te slaan uit een allang bestaand concept.
24 Punten, dat moet inderdaad heerlijk zijn als je 20 gewend bent

En je blijft mooi op gewicht hè, hartstikke goed.

Het is hier weer erg rustig. Wat zijn we toch allemaal bezige bijen.

Kookie: alles goed?
Alles goed! Ben met van alles bezig behalve met WW eigenlijk!

Is wel heel erg slecht

Houd vocht vast vanwege medicijnen. Had voor mezelf bedacht dat het misschien goed zou zijn om weer naar zo`n meeting te gaan maar wacht nu eerst de reacties af van de Ellablue! En net wat Pauline zegt, zit niet te wachten op een andere telling, dit zit eigenlijk al behoorlijk in je systeem (soms druk je het even weg maar weten doen we het allemaal)

Twompie, kanjer!

De rest ook hoor!
p
quote:propje schreef op 26 november 2009 @ 12:52:

pWat wil je zeggen? Het is weer eens een keer zover, laatste post niet kunnen lezen?
quote:propje schreef op 26 november 2009 @ 12:52:

pOf werkt je smiley het niet.
quote:Kookie schreef op 26 november 2009 @ 13:03:

[...]

Wat wil je zeggen? Het is weer eens een keer zover, laatste post niet kunnen lezen?test het even uit en dit is het!
Ik kan bij dit topic nooit de laatste post lezen; terwijl ik dat bij andere topics wel kan.

Erg apart! Heb het al een paar keer gemeld bij de forumbugs; maar er gebeurt blijkbaar niks aan.

Ik kreeg vandaag te horen dat de kans erin zit dat ik een hernia heb. Voorlopig gaat er nog niks gebeuren, behalve dan dat ik zware pijnstillers ga slikken; maar er wordt nog geen scan gemaakt.

Ik heb nu 1 zo'n pijnstiller op en ik word er hartstikke misselijk van; misschien helpen ze dan ook (onbedoeld) tegen snoepen

Hier dus ook 'overal' mee bezig behalve met WW'en!
quote:Kookie schreef op 26 november 2009 @ 13:04:

[...]

Of werkt je smiley het niet.

Ik wilde even kijken wat jij gepost had

Hier zie ik nooit de laatste post, net als Pauline.

Wat vervelend om te horen Pauline! Een hernia, moet daar een operatie aan te pas komen??
Oh, Pauline, wat naar!

Een pijnstiller waar je misselijk van wordt, welke is het?

Diclofenac? Die is voor mij wel goed maar zwel er zo van op

Bij de WW is het inderdaad vaak dat je de laatste post niet kan lezen, irritant!

Heb gezellig met een collega geluncht bij een Brasserie, broodje zalm, lekker bakje koffie erbij. Het was vrij veel dus avondeten hoefde zo, Wel beetje aardappelen en groente maar het vlees laten liggen.
Voorlopig nog geen operatie; eerst een week lang aan de pillen en dan weer terugkomen.

Morgen ga ik contact opnemen met een orthomanuele arts waar ik in een grijs verleden onder behandeling ben geweest, want ik wil graag een afspraak met hem maken om zijn mening te horen.

Voorlopig afwachten dus!

Lees nu jouw berichtje pas Kookie: inderdaad Diclofenac!! Zwel je daar van op?? Nou ja, dat kan er ook nog wel bij .......!!
quote:Pauline65 schreef op 26 november 2009 @ 16:09:

Ik kan bij dit topic nooit de laatste post lezen; terwijl ik dat bij andere topics wel kan.

Erg apart! Heb het al een paar keer gemeld bij de forumbugs; maar er gebeurt blijkbaar niks aan.

Ik kreeg vandaag te horen dat de kans erin zit dat ik een hernia heb. Voorlopig gaat er nog niks gebeuren, behalve dan dat ik zware pijnstillers ga slikken; maar er wordt nog geen scan gemaakt.

Ik heb nu 1 zo'n pijnstiller op en ik word er hartstikke misselijk van; misschien helpen ze dan ook (onbedoeld) tegen snoepen

Hier dus ook 'overal' mee bezig behalve met WW'en!

Heb je er ook een maagbeschermer bij gekregen?

Heb je iets als naproxen/diclofenac/ibuprofen gekregen? Die vallen onder de NSAID's en daar kunnen maagproblemen bij optreden dus als je maagklachten hebt bij dit soort middelen zou je een losec/omeprazol achtige tablet moeten nemen (zijn maagbeschermers).
84,2 : dus 2 onsjes erbij.

Potverdikkie toch

En jullie?
Exact hetzelfde als vorige week: 78,8.

Jammer Propje, dat je de goede lijn van vorige week niet door hebt kunnen zetten; maar blijf volhouden, dan is er volgende week vast weer iets af!

Twompie, nee ik heb geen maagbeschermer gekregen. Ik heb Diclofenac MSR 50 mg. Staat MSR niet voor maag sap resistent???

Vanochtend weer 1 genomen en ik heb er nu niet zoveel last van gehad als gisteren.
Dag allemaal,

Ik ben nu ook een kleine twee weken bezig met WW en het gaat boven verwachting goed. Voor het eerst dat ik daadwerkelijk langer dan 2 dagen een gezonde leefstijl volhoudt!

Zou het leuk vinden om hier mee te schrijven om elkaar te blijven motiveren etc. Als het kan/mag zijn dit mijn gegevens voor die mooie tabel:

Startgewicht: 83 kg/ BMI: 29

Streefgewicht: 70 kg/ BMI: 25

Lengte: 1.69 m

Huidig gewicht: 82.1

Weeg op maandagen, dus ben benieuwd hoe het maandag is!

Succes allemaal!
quote:propje schreef op 27 november 2009 @ 07:05:

84,2 : dus 2 onsjes erbij.

Potverdikkie toch

En jullie?Ook 2 ons erbij. (maar mij valt het mee, had meer verwacht)
Pauline / Twompie

Niets eraf is voor nu ook goed gezien dat je andere dingen aan het hoofd hebt. Heb ook geen maagbeschermer bij de diclofenac, heb er ook geen last van! Ze staan er wel om bekend dat ze maagklachten kunnen veroorzaken.
Hoi Qwuartz, kom erbij en hoop dat je een blijvertje ben! Welkom.

Meisjes, volgende week moet er wat af zijn ook als is het maar iets. ga mijn best doen en hoop dat de weegschaal het volgende week met me eens is!
Zit al de hele middag het topic door te lezen en wil even mijn respect voor jullie uitspreken. Soms gaat het minder, soms gaat met beter maar jullie blijven volhouden. Vind ik een mooi streven

Overigens krijg ik van jouw avater Kookie onwijs veel zin in ouderwetse likkoekjes! Maar ik ga toch maar voor een lekker WW-groentensoepje!

Nog een kleine vraag: zijn jullie al bezig met die nieuwe ProPoints (ik ga niet naar de cursus, doe het online)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven