Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ meiden slank het nieuwe jaar in...

06-12-2009 10:31 2483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

We voeren een streng deurbeleid.

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...

Het vijfde topic...
Saai? Ik heb verdorie in mijn blootje op tafel gelegen..
wat ik zeg....saai.....
Ja maar Q, wij waren niet zo geinteresseerd in jou blote lijf op de tafel... Daar viel gewoon niets meer vanaf te eten... Alleen maar bot.... dat smaakt niet lekker hoor!
Als die kok nou bloot op de tafel had gejongleerd, ja, dan was het wat geweest, maar Q??
Jaaaah, die kok was een lekkere vent.

Maar die durfde helemaal niets.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hallo dames,

Ik hoop dat ik niet teveel inbreek, maar ik lees al een tijdje mee met het viva-forum en met jullie groepje en ik hoop dat er nog een plekje vrij is voor een nieuwe dikkerd. Zo ja dan wil ik graag meedoen, want ik kan wel een stok achter de deur gebruiken.Als ik hier meelees heb ik altijd het idee dat jullie elkaar echt steunen en dat het hier heel gezellig is.

Ik ben 25 jaar en moeder van 2 wondertjes van dochters kelsey (2) en Beau (1). En helaas ook al jaren te zwaar. Na de geboorte van mijn jongste wonder lukt het me niet om nog af te vallen. De motivatie is een beetje weg, dus ik hoop hier een stok achter de deur te vinden.

Ik weeg momenteel 88 kilo en ben 1.70 lang en wil graag (terug) naar de 54/55 kilo. Dit woog ik voor de zwangerschappen van mijn kindjes.

Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel!!!

Hij deed zelfs niet de pasta in de kaas flamberen... dat was dan toch wel jammer...
Ik heb persoonlijk niets met kinderen, dus haal dat baby gezeik maar weg.

En je bent te dun.

Dus ik stem tegen, weet niet wat de rest vind.

Maar ik vind het wel.
hoi nikki, oh ik wist niet dat dat hier niet mocht. Jammer dat je zo reageert. Ik hoop dat de rest wel het leuk vindt als ik meeschrijf. Waarom heb je niets met kinderen?

Ik ben gek op kinderen, ze zijn mijn alles en met recht wonderen.
quote:Iejoor schreef op 20 februari 2010 @ 21:00:

Hij deed zelfs niet de pasta in de kaas flamberen... dat was dan toch wel jammer...Hebben jullie wat leuks gedaan met elkaar vandaag? Klinkt gezellig in ieder geval
Hmmm, zo leuk als je schrijft over je kinderen ga ik toch wel heel sterk twijfelen of het nu ook voor mij niet eens tijd wordt om aan een wondertje te gaan werken dmv te klussen... Of heet dat tegenwoordig babydancen? Eerst maar eens mijn NOD uitrekenen denk ik....
Wat voor methode gebruiken jullie trouwens om mee af te vallen? Volgen jullie een dieet? Heb een tijdje Sonja Bakker gedaan, maar daar had ik steeds honger bij dus toen toch maar weer zelf.

Achter mijn kids aanrennen kost ook best veel calo's maar blijkbaar toch niet genoeg.
quote:Iejoor schreef op 20 februari 2010 @ 21:04:

Hmmm, zo leuk als je schrijft over je kinderen ga ik toch wel heel sterk twijfelen of het nu ook voor mij niet eens tijd wordt om aan een wondertje te gaan werken dmv te klussen... Of heet dat tegenwoordig babydancen? Eerst maar eens mijn NOD uitrekenen denk ik....Wat leuk iejoor. Ben jij ook getrouwd? Wij gaan waarschijnlijk als Beau 2 is voor een derde. Het is echt zo leuk. Maar ik zal er nu even niet teveel over schrijven wil niet meteen dat nikki helemaal afknapt.
Is dit een grap mamma van de wondertjes kelsey en beau (waarvan je op de minuut nauwkeurig weet hoe lang geleden je ze eruit hebt geperst?)

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit serieus is, zeker niet als je al een tijdje meeleest op het forum!

Enne: 54 kilo: dream on!
Wij doen alleen maar leuke dingen met elkaar.

Dat kinderen gebeuren ligt voor sommige van ons noal gevoelig, snap je?!

Tja en ik wil ze niet en ik wil er ook niets over lezen.

Dat blije gedoe doe je maar op de Horrorpijlert.
Oh trouwens Iejoor er zijn hele handige sites waar je je NOD kan uitrekenen enzo en waar je ook supergrappige banners kunt maken. Ook voor het bijhouden van je NOD en als je eenmaal zwanger bent kun je alle weken zwangerschap bijhouden. Echt heel handig en leuk om te doen.
quote:hiltje schreef op 20 februari 2010 @ 21:06:

Is dit een grap mamma van de wondertjes kelsey en beau (waarvan je op de minuut nauwkeurig weet hoe lang geleden je ze eruit hebt geperst?)

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit serieus is, zeker niet als je al een tijdje meeleest op het forum!

Nooit op de horrorpijlert geweest Hiltje?

Sommige daar zijn echt doorgeslagen.

Kompleet krankjorum wat mij betreft.
quote:hiltje schreef op 20 februari 2010 @ 21:06:

Sorry maar waarom zou dat een grap zijn? Als je bevalt schrijft de verloskundige precies op hoe laat de kinderen zijn geboren. Heb je zelf kinderen?

Maar ik wil het hier niet teveel over mijn kinderen hebben, maar het gaat om afvallen toch.
quote:Iejoor schreef op 20 februari 2010 @ 21:04:

Hmmm, zo leuk als je schrijft over je kinderen ga ik toch wel heel sterk twijfelen of het nu ook voor mij niet eens tijd wordt om aan een wondertje te gaan werken dmv te klussen... Of heet dat tegenwoordig babydancen? Eerst maar eens mijn NOD uitrekenen denk ik....Iejoor, doe es normaal! Je weet toch dat het een gevoelig onderwerp voor Elle is.
Nou, ik dacht echt: Dit kan niet waar zijn!

Ik dacht zelfs: HPL is terug en haalt een geintje uit.

En nu hebben we het hier verdorie over NOD's.
Zwieb valt even binnen.

"Het lijkt hier verdorie wel babybrabbel!"

Rent gillend hard weg op haar topsnelheid van 1 km per uur.
Hee schijttroela van een mamavanweetikveelhoediekutkinderenvanjeheten, scheer je eens weg van dit forum......ksssttt.....
quote:mammavankelseyenbeau schreef op 20 februari 2010 @ 21:07:

Oh trouwens Iejoor er zijn hele handige sites waar je je NOD kan uitrekenen enzo en waar je ook supergrappige banners kunt maken. Ook voor het bijhouden van je NOD en als je eenmaal zwanger bent kun je alle weken zwangerschap bijhouden. Echt heel handig en leuk om te doen.

Wat is NOD in vredesnaam?!

Waar is Elninjoo als d'r nodig hebt.
quote:hiltje schreef op 20 februari 2010 @ 21:09:

Nou, ik dacht echt: Dit kan niet waar zijn!

Ik dacht zelfs: HPL is terug en haalt een geintje uit.

En nu hebben we het hier verdorie over NOD's. Achhh HPL, ik mis haar!
Oeps ik heb geloof ik iets aangeboord. Ik wist niet dat Elle geen kinderen kan krijgen (dat bedoel je denk ik Nikki??). Wil natuurlijk niemand kwetsen.

En Hiltje ik verzeker je dat mijn kinderen geen grap zijn, maar dat ik hier voornamelijk kom om lekker over afvallen te kletsen.

Wat is HPL?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven