Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....

Loedoe bedankt
quote:Latteke schreef op 16 juni 2010 @ 16:03:

Uhmm... Weegschaal stond op ponden en niet op kilo's. Wat een logische verklaring. En hoef geen nieuwe te kopen. Hahahahahahahahahaha
(gaat snel kijken of die van mij niet op ponden staat en ik dus al jaaaaaaaaaaaaaaren 50 kilo weeg............)
Loedoe, van harte!!!!!
Doedel: wat een geniale tabel!

Ik merk dat ik de laatste paar dagen echt moeite moet doen om boven de 1300 kcal uit te komen per dag. Eet vaak een paar extra boterhammen, waar ik eigenlijk geen trek in heb. Het zal de stress wel zijn, maar vind het toch lastig. Wil natuurlijk wel dat mijn lijf voldoende binnenkrijgt en niet ineens bedenkt dat ze gaat stoppen met afvallen of zo. Heb ook al dagen enorme hoofdpijn, misschien wel een verband. Nu proberen te ontspannen. Is wel lastig, want blijf toch in mijn hoofd aan het dubben met mijn werk.

Eetlijstje (rond de 1450)

O: volkoren boterham, halvarine, 30+ kaas, glas karnemelk

T: appel

L: 2 pistoletjes met rosbief en met eiersalade, flesje water

T: bak ananas, zakje snackajacks

D: maaltijdsalade van de ah (ben alleen thuis) en eet er dan nog 2 boterhammen met kaas en ketchup bij

Verder water.

Lotte: dat merk ik inderdaad ook; dat als ik niet goed ontbijt, ik daar de hele dag last van blijf houden. Snap ook niet hoe ik dat vroeger heb gedaan, toen ik niet ontbeet. En je hebt helemaal gelijk met mijn werk, maar vind het erg ingewikkeld. Naar wat voor een baan ben jij op zoek? Wat ga je trouwens allemaal leuke dingen doen!

Chant: spannend! Hoe ging het met je verdediging? Heb je nu vakantie dan? Goed trouwens dat je weer bent afgevallen! Ik vind helemaal niet dat je veel hebt gegeten eigenlijk, maar je zat aan de 1800 kcal?

Latteke:

Loedoe: gefeliciteerd!!! Yeah! Wanneer mag je afrijden?

Tiaraatje: en? had je eigenlijk ondergewicht?
Heb net toch maar bedacht door het verhaal van Chant dat ik 2 boterhammen met kaas extra moet gaan eten en zit dan op de 1750 ongeveer.
Hoi

even een snelle reactie: loedoe gefeliciteerd!!!! gelukkig hoorde ik dat de wachttijden voor de rijexamens niet meer zo lang duren!

@tiaraatje: jah dat zou wat zijn.... weeg je al die tijd al te weinig ipv te veel!!!

Nu even met de voetjes omhoog en dan lekker eten.

\heb geen tussendoortwje meer op want ik had me zo vol gegeten met de lunch dat ik geen honger had. Wl met de lunch een nectarine extra op.

dadelijk dus sla/rauwkost, vis (mjammie) en gebakken aardappels uit de oven!

groetjes
Nou bij mij zit de spirit er weer in hoor! Ga er weer goed voor! Hup Lotte Hup!

@ latteke: nou dat was even schrikken! gelukkig is je weegschaal niet kapot!

@chant: hoe ging je verdediging?? krijg je meteen de uitslag te horen? Zit je nu vast lekker in de kroeg of in een restaurant.

@geraniummm: Je moet inderdaad dan wat extra nemen. Of als dat niet lukt misschien lekkere room yogurt ofzo nemen. Te weinig kcalorietjes is inderdaad niet goed.

Wb mijn baan: ik wil heel graag iets anders gaan doen maar mijn probleem is dat ik al jaren niet weet wat ik nou wil. De zorg is voor nu goed maar dat wil ik echt niet blijven doen. Het lijkt me leuk iets met dieren te gaan doen... maar wat!

Hoe zit het eigenlijk met de meeting? zie momenteel niet veel activiteit op hyves. Heb wel zin om jullie een keer in het echt te zien!

groetjes
Nou mooie eindscore: 1515 kcal En het kopje vet is rood: heb te weinig vet op! Nouja op het randje want hij staat op 20 en dat is de grens schijnbaar!

prettige avond allemaal
Keurig hoor 1515!

Heb je nog wel zin om een nieuwe studie te gaan doen? En dan in de avonduren of zo? Iets met dieren klinkt wel leuk.
Jeeeeeeeej 9 gehaald! Voor mijn scriptie + verdediging. Hoogste van mijn groep en ben super blij!

Net lekker chinees gegeten om het te "vieren" maar viel wel mee wat ik gegeten heb!

Eetlijstje

Ontbijt

Boterham met dun laagje paturain en een plakje rookvlees

Glas halfvolle melk

Tussendoor

Groot stuk komkommer

Lunch

Bakje yoghurt met vers fruit

Kaasouflee

Tussendoor

Banaan

Avondeten

2 Stukjes gebakken banaan

Halve loempia

Beetje nasi met satésaus

Beetje rijst

Opscheplepel tjap tjoi

Opscheplepel babi pangang

Straks weet ik nog niet! Misschien een waterijsje ofzo..
Wouw!!!!! chant een 9!!!

Goed hoor

nou ga er maar lekekr van genieten!

@geraniumm: Ik zou eventueel wel een opleiding willen doen wat te combineren is met een 32 uurige werkweek. Maar dan alleen een opleiding waarbij ik een reeele kans heb op een baan. Heb zitten denken aan diererartsassistente maar daar schijnt zo moeilijk een baan in te vinden zijn!

Nou ik ga lekker relaxen.

groetjes

ohhh SOS sonja begint

bleeeeeehhhhhhh Kots Kots (heeft zeker weer geld nodig!)
goeieavond dames,

eindelijk even tijd om achter de lap te zitten,

Drukke dag gehad vandaag op het werk, en toen ik thuis was heb ik nog collecte gelopen, en heel druk in de tuin bezig geweest.

Lijstje van vandaag:

O: 2 witte bolletjes met kaas, komkommer en gekookt ei

L: kopje soep

3 snee waldkorn met pindakaas, slankie smeerkaas en boursin

2 glazen verse jus d'orange

D: nasi met een stokje saté en beetje kroepoek

T: 3 koppen thee

3 glazen cola-light

Geen idee hoeveel caloriën maar op zich niet verkeerd, volgens mij.

Chant: wat een goed cijfer! Hartstikke goed.

Doedel wat een mooi lijstje weer.

Alle anderen: Goed bezig, ik ben jaloers

En ik zal er om denken dit weekend, paar alcoholische sapjes minder doen, goed er om denken met de BBQ en het Buffet.

Fijne avond allemaal!
Chant: Goed dat je weer bent afgevallen zeg! Ben benieuwd wat er gebeurd als je nu meer gaat eten of je dan meer afvalt. Chant wat goed een 9 daar mag je zeker trots op zijn!

Lotte: lekker zeg een paar daagjes weg! Geniet ervan!

Ik wil ook wel meeten maar merk wel dat mijn agenda mega vol loopt langzamerhand dus we moeten even kijken wanneer we het gaan doen enzo.

Loedoe: super zeg! Hoeveel rij;essen heb je nog nodig om af te rijden?

Geranium: na die overplaatsing kun je toch nog steeds verder zoeken naar een baan. Dan heb je in elk geval tot de tijd dat je een nieuwe baan vind iets waar je het hopelijk wel naar je zin hebt! Succes met zoeken maar het lijkt me best lastig!

Vandaag niet zo goed gegeten. Mijn lijstje ziet er zo uit vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas en optimel

T: 150 gram meloen

L: bruin pistolet met brie en een snelle Jelle kruidenkoek

T: 150 gram meloen

T: kaasuienstokbrood

A: 6 opscheplepels nasi

T: bakje yoghurt

In totaal komt dit uit op 1547 kcal. Ben benieuwd wat de dieetiste van dit alles vind. Kwa kcal zit ik denk ik wel goed. Volgende keer gaan we ook mijn eetlijstjes helemaal doorlopen en kijken waar ik iets kan verbeteren. Ben er echt super nieuwsgierig naar.

Verder een drukke dag en zit ook vlak voor de tentamens en ga het ook steeds drukker krijgen. Gelukkig deze keer maar twee tentamens waarvan ik denk dat ik ze wel moet gaan halen! Heb vandaag ook weer gesport maar het ging niet zo lekker. Mijn eten zat allemaal nog dwars ofzo maar het voelde echt niet fijn.
Haha Latteke, wat een giller met die weegschaal.. stond hij gewoon ingesteld op ponden. Gelukkig viel het mee

Loedoe: Gefeliciteerd met je theorie-examen.. daar ben je mooi vanaf. Hartstikke lekker.. Hoe gaat het nu met school? Heb je het inmiddels al aan je ouders vertelt dat je waarschijnlijk vertraging op loopt? Of houd je dat nog even voor je? En wat goed zeg die 80,0.. volgende week ben je vast in de 79! Dat klinkt wel echt super hoor.. Wil ik ook!!

Geraniummm: Mijn verdediging ging dus goed.. ben er nu vanaf. En ga nu eerst werken op het kinderdagverblijf en de buitenschoolse opvang.. en verder vakantie vieren. Hoe komt het dat je de laatste dagen niet boven de 1300 uitkomt? Heb je geen honger en moet je er echt opletten dat je dit eet? Ik ben nu idd. iets meer aan het eten.. En merk dat ik evengoed blijf afvallen! Wil eigenlijk niet meer eten, maar door alle dingen die ik nu heb, etentjes, feestjes en examenfeestjes gaat het nu gewoon even iets minder. Maar het is fijn dat ik evengoed lekker blijf afvallen.. gaat zo prima! Ik ben er nu ook veel minder mee bezig.. met: wat eet ik, wanneer eet ik dat etc. Ik eet gewoon.. en probeer niet echt boven die 2000 te komen.. en ik vind het heerlijk zo.. Kan gewoon wat biertjes drinken of wat lekkers eten.. omdat ik als basis die 1500 heb.. en dan nog wat extra's op 1800 uit komt!

Lotte: We moeten inderdaad nog steeds proberen om een meeting te plannen.. wordt wel een hels karwei denk ik. Ik maak gebruik van afspreken.nl maar dan heb je emailadressen nodig. Dan kun je aanvinken wanneer je wel en wanneer je niet kan! Is wel erg handig, misschien een optie?

Friezinnetje: Wat een net eetlijstje joh.. ik vind het er prima uit zien en het is zeker niet teveel. Weer even rustig aan dus na al die feestjes?

Doedel: Ik vind je eetlijstje best netjes hoor.. verbaas me wel best dat het maar 1547 kcal is.. Omdat brie en kaas-uien stokbrood best veel kcal. bevat volgens mij! Maar de eetmeter weet het, dus het zal wel kloppen Wel fijn dat je evengoed wat lekkers kan eten toch? Ik vind brie echt god-de-lijk.. je hebt ook brie-light, daar zit veel minder in! Ik ga die denk ik eens proberen..

Even ego:

Woog vanochtend (wel na 2x plassen) 112.7 dus het feest gaat maar door.. ben nu precies 18 kwijt! Superrr dus.. Ik heb gister niets meer gehad na het avondeten.. ook geen ijsje, dus ik was trots!

Ik merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben.. met het afvallen, maar het lijkt wel of mijn lichaam er juist goed op reageerd. Ik eet de ene dag meer dan de andere en ben niet meer zo krampachtig bezig met calorieën tellen.. (wel in mijn hoofd, maar niet meer met behulp van de eetmeter). Wel kies ik nog steeds 30+ kaas, volkoren brood, weinig saus enz. Dus ben zeker bewust bezig.. Maar een dag 2000 kcal. daar maak ik me allang niet meer druk om! Want ik merk dat het dan evengoed er af gaat..
Even gauw eetlijstje, ga ik straks even bijlezen en reageren

o: 2 volkoren cracottes met halvarine en halvajam, glas karnemelk

t: bakje meloen, kopje thee

l: 2 pistoletjes met rosbief en eiersalade, flesje water

t: flesje water, 200 gram gedroogde ananasstukjes

l: zilvervliesrijst, gerookte kip, chicken tonight, paprika, ui en broccoli

t: -

Verder nog water.
Hoi

vanmiddag lekker lopen struinen door de ikea en alvast heel wat dingetjes in mijn hoofd gekocht voor mijn appartementje! (kom er alleen achter dat de bank die ik in gedachte had alleen maar de standaard garantie heeft van 2 jaar, andere banken in diezelfde prijsklasse hebben 10 jaar)

Nou hier mijn eetlijstje:

ochtend: 2 boterhammen met smeetkaas en ketchup, thee en smoothie van aardbei, mango, halve banaan en meloen.

tussendoor: een hlave banaan (was erg ranzig) en 2 glazen tuinkruiden bouillon.

lunch: anderhalf pistoletje met old amsterdam, rauwkost en ketchup, glas cranberriesap aangelengt met water (200/100).

Tussendoor: half prinssessen gebakje van de ikea en 3 glazen limo.

avond eten: aubergine tajine van het voedingscentrum (denk zo'n 450 kcal).

Ik denk dat ik wel rond de 1500 zit maar ik weet niet hoeveel dat prinsessengebakje was en die limo. Moeilijk uit te rekenen dus. maar avondeten was niet zo erg (vegetarisch, scheelt ook, en geen aardappel, rijst oid maar linzen er doorheen).

Nou morgen meer reactie hoor als jullie het niet zo erg vinden. Ben genoeg bezig geweest achter de comp (verslag geschreven van overleg vanochtend op het werk) ohja heb tussendoor ook nog 50 min gezwommen.

prettige avond allemaal
Chant : waw een 9 goed zo !!

En wat afvallen betreft, ben je echt wel goed bezig. En ik beken ga ook veel op de weegschaal. Woog vanavond 129 kg op de kop. Wat wil zeggen dat ik morgenochtend 128 zal wegen. Nog 1.3 kg en ik zit op -10 kg. (want 136.7, is eigenlijk het gewicht dat officieel in de tabel moet staan als startgewicht).

Ik hou nog eventjes de 125 aan als streefgewicht. Als ik die heb bereikt wil ik zakken naar 115. Uiteindelijke streefgewicht weet ik eigenlijk nog niet.
Heb eventjes zitten rekenen met mijn bmi, als ik 123 kg weeg (dus nog 5 kg te gaan), heb ik weer een bmi van onder de 40. Ik ga ervoor!
Ik heb vandaag weer express wat meer gegeten, ter experiment. Rond de 1800 kcal. Net weer een kwartiertje op de crosstrainer. Intensief hoor! Voel me wel heel goed hierover!

Chant: Wat goed!!! Een 9! Goed gedaan zeg! En dat ik de laatste dagen wat moeite heb met genoeg eten, tja, ik denk stress. Gek he, ik heb nooit moeite gehad met eten.( ) Ik ben mezelf wel aan het dwingen meer te eten. Vandaag dus bijvoorbeeld schaaltje gedroogde ananasstukjes. Dat eet lekker weg, is wel redelijk gezond en tikt ook wel een beetje aan qua kcal. Lekker dat jij de basis er goed in hebt zitten en dan bewust voor iets lekkers kunt kiezen. Ik durf de eetmeter nog niet los te laten, terwijl ik wel altijd ongeveer weet hoeveel ik die dag heb gegeten. Fijn dat je trouwens steeds maar blijft afvallen!

Friezinnetje: het gaat je lukken hoor, om af en toe de drankjes af te wisselen met een spa rood!!

Doedel: wanneer heb je weer een afspraak met je diëtist? Ben ook wel benieuwd wat ze hier van zegt. Toch niet een heel slecht lijstje en qua kcal ook prima.

Lotte: wat leuk om in gedachten al je huisje in te richten!! Wanneer kon je ook alweer verhuizen?

Witchke: wat fijn dat je weer lekker gemotiveerd bent! En wat val je goed af!
Heb vanmorgen ook nog even op de weegschaal gestaan en toen was ik 127,7 kilo. Een halve kilo minder dan dinsdag. . Maar ja, het wisselt natuurlijk per dag.

Mijn eetlijstje vandaag:

O; 2 witte bolletjes met kaas en komkommer

L: 1 kop champignonnesoep

2 sneetje waldkorn met slankie smeerkaas en pindakaas

1 pikanto (snack)

1 smoothie van aardbeien, banaan, cranberriesap en magere yoghurt

D: mihoen, met garnalen, sojasaus, paprika, prei en champignons en tauge

T: 4 glazen thee

3 glazen cola-light

paar toastjes met slankie smeerkaas

Enne spa rood? Jak, daar vind ik niks aan hoor. Dan maar water of light frisdrank.

Ben net thuis, ga lappie dicht doen en zo op bed. Nog 1 dagje werken en het is al weer weekend
Ik durfde de afgelopen dagen hier niet meer te schrijven.. ik zit me compleet vol te vreten. Voor het idee van het eetlijstje van vandaag:

-200 gram drop

-1 kaneel-rozijnen bagel: 1 helft met chocopasta, 1 helft met roomboter en 48+-kaas

-1 bagel: 1 helft met creamcheese, 1 helft met jam

-4 koppen cappuccino

-1 brownie met vijgen

-4 glazen vruchtensap

-3 glazen ice-tea

-12 kaneelkoekjes

-zo'n 300 gram brownies gemaakt uit zo'n pak (dus dat nog naast de brownie die ik s middags al op had)

-zo'n 50 gram rijst, een beetje groente, een gekookt ei, 100 gram rundergehakt en satesaus

Nou. Zo'n dag had ik gisteren dus ook. Ik heb er over nagedacht waarom ik dit doe (en dat nadenken deed ik dus terwijl ik 3 stuken brownie wegwerkte, uiteraard...). Volgens mij ben ik bang om onder de 80 kilo te raken. Telkens als ik op de weegschaal een getal dicht bij de 80 zie, ga ik weer flink eten. Daarna baal ik weer, en doe ik netjes, en dan zie ik weer bijna 80, en ga ik weer heel veel eten, enzovoorts. Ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld 72 kilo weeg (HEEL ver weg!), en ik dus gewoon een heel keurig gewicht heb en geen blubberbuik meer, dat mensen me dan alleen nog maar leuk vinden om mijn uiterlijk, en niet om mijn karakter. Nu weet ik zeker dat mensen mijn karakter leuk vinden, omdat ze in ieder geval niet op mijn uiterlijk zullen vallen, dus het moet mijn karakter wel zijn. Ik ben bang dat dat dus niet meer zo is als ik slanker ben. En ik zorg er dus zelf voor -door telkens mijn afvalpoging te saboteren met vreetbuien- dat ik niet slanker word. En ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen. Ik ben echt bang om slanker te worden.

Geraniummm: hoe is het met je hoofdpijn?

Chant: wow, wat enorm goed van je! Het is niet gemakkelijk om voor een scriptie een 9 te krijgen, dus dat betekent dat je echt hoge kwaliteit hebt afgeleverd. Daar mag je heel erg trots op zijn meid. Van harte!

Lotte: oooooh, SOS Sonja! Dat mis ik altijd, maar ik ben er eigenlijk heel nieuwsgierig naar . Niet vanwege dat domme dieet van haar, maar vanwege de deelnemers: ik ga stiekem toch vergelijken of ze dikker zijn of niet . Was het een leuke aflevering?

Friezinnetje: dat zou ik zeker doen, de alchol laten staan. Dan kan je wel lekker eten, en heb je toch niet heel snel al te veel kcal binnen. Veel succes, en geniet ook gewoon lekker!

Chant: dadelijk ben je in je eentje een hele Loedoe kwijt! . Je gaat zo goed! Ik vind het echt heel knap van je, en verstandig om iets meer te eten (anders hou je het op een gegeven moment ook niet meer vol denk ik, dus heel goed!). Ik hou het inderdaad nog even voor me dat ik het niet ga redden met mijn studie tegenover mijn ouders, maar ik voel me daar wel heel schuldig over. Maar ik weet dat als ik het nu vertel, ik de volle laag krijg. En ik ben bang dat dat nog slechter is voor mijn motivatie. Dus nu maar door het schuldgevoel heenbijten .

Lotte: het lijkt me heel leuk om een meet te regelen. We moeten ook even wachten tot Chiquita terug is, want die wil ook graag meeten denk ik. En zo'n afsprakenplanner als Chant voorstelde lijkt me handig, ik denk dat dat inderdaad het beste is met zo'n grote groep.
quote:loedoe schreef op 18 juni 2010 @ 00:15:

Volgens mij ben ik bang om onder de 80 kilo te raken. Telkens als ik op de weegschaal een getal dicht bij de 80 zie, ga ik weer flink eten. Daarna baal ik weer, en doe ik netjes, en dan zie ik weer bijna 80, en ga ik weer heel veel eten, enzovoorts. Ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld 72 kilo weeg (HEEL ver weg!), en ik dus gewoon een heel keurig gewicht heb en geen blubberbuik meer, dat mensen me dan alleen nog maar leuk vinden om mijn uiterlijk, en niet om mijn karakter. Nu weet ik zeker dat mensen mijn karakter leuk vinden, omdat ze in ieder geval niet op mijn uiterlijk zullen vallen, dus het moet mijn karakter wel zijn. Ik ben bang dat dat dus niet meer zo is als ik slanker ben. En ik zorg er dus zelf voor -door telkens mijn afvalpoging te saboteren met vreetbuien- dat ik niet slanker word. En ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen. Ik ben echt bang om slanker te worden.

He he he niet zo negatief he... Misschien moet je een tijdje proberen stabiel te blijven. Tenslotte is 80 kilo echt niet slecht he! Dan kan je over een tijdje kijken of je toch verder wilt of dat je het zo wel prima vind. Maar ervoor zorgen dat je niet gaat aankomen he!

Trouwens als iedereen even zijn email adres op hyves zet kunnen we inderdaad een meeting plannen. Ik denk dat chiquita alweer bijna terug is, dacht dat ze niet zo lang gingen en ze zijn al een week weg vandaag.

Later meer... moet nu gaan werken.

prettige dag allemaal
Zo he, wat is het hier rustig

Lekker weekend, zit goed in mijn vel, en veel energie (op dit moment dan). Laat alles maar komen!
quote:loedoe schreef op 18 juni 2010 @ 00:15:

Nou. Zo'n dag had ik gisteren dus ook. Ik heb er over nagedacht waarom ik dit doe (en dat nadenken deed ik dus terwijl ik 3 stuken brownie wegwerkte, uiteraard...). Volgens mij ben ik bang om onder de 80 kilo te raken. Telkens als ik op de weegschaal een getal dicht bij de 80 zie, ga ik weer flink eten. Daarna baal ik weer, en doe ik netjes, en dan zie ik weer bijna 80, en ga ik weer heel veel eten, enzovoorts. Ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld 72 kilo weeg (HEEL ver weg!), en ik dus gewoon een heel keurig gewicht heb en geen blubberbuik meer, dat mensen me dan alleen nog maar leuk vinden om mijn uiterlijk, en niet om mijn karakter. Nu weet ik zeker dat mensen mijn karakter leuk vinden, omdat ze in ieder geval niet op mijn uiterlijk zullen vallen, dus het moet mijn karakter wel zijn. Ik ben bang dat dat dus niet meer zo is als ik slanker ben. En ik zorg er dus zelf voor -door telkens mijn afvalpoging te saboteren met vreetbuien- dat ik niet slanker word. En ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen. Ik ben echt bang om slanker te worden.

Ik vind dit heel heel erg herkenbaar. Ik vind het zelf soms "eng" om slanker te worden omdat mensen (vooral mannen) dan op een hele andere manier naar me kijken. Ik heb nogal een slechte relatie met mijn vader en vind het heel moeilijk om relaties aan te gaan. Ik merk dat als ik slanker ben en er leuker uitzie dat ik bijna in paniek raak als ik positieve aandacht van iemand krijg. Want blijkbaar maken die kilo's minder toch wel verschil.

Ik ben alleen bang dat ik helemaal geen goede tips voor je heb.

Hier gaat het best wel redelijk. Ik heb nu een eindevaluatie gehad en heb maandag de belangrijkste en spannendste. Ik ben stiekem best wel een beetje zenuwachtig haha. Qua eten gaat het eigenlijk wel redelijk. Ik denk dat ik in de vakantie weer eens lekker ga zwemmen
Jeeej een meeting! Ik ga mijn mail even doorgeven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven