Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
@ missireen,

Jeetje joh, wat balen dat je zo'n week hebt gehad. Heb je binnenkort ook wat vakantie, ivm kerst? Het klinkt alsof je er aan toe bent in elk geval. Hopelijk heb je een betere week voor de boeg.

Dochterlief is helemaal in de gloria...we gaan vanmiddag naar K3!
@ bentje, ik werk in het onderwijs, maar zit binnen het onderwijs ook in leerlingen zorg. Heb je pizza bodem gemaakt?
Ben m'n avond niet helemaal ongeschonden doorgekomen gisteren. Ik had overdag een punt of 20/21 opgebruikt (mag er 31). Heb daarna 3 wijntjes (10), heel veel mosselen (verzadigende portie van 5) en patat met mayo (?) op.

Vandaag dus maar weer streng zijn voor mezelf.

@ Missireen: Hoop voor je dat je jezelf en je man weer een beetje terugvindt deze week.

@ Cloudburst: Have fun in New York!
Missireen, klinkt pittig! Heb je veel moeten overwerken? Hopelijk komende week wat minder stress. Heb je nog vrij rond de kerst?

Hier redelijk ongeschonden door het weekend gekomen tot nu toe, desondanks toch een paar onsjes erbij vanmorgen (65,4) dussss.... Winterdip gaat maar eens naar de sportschool, dat is er de hele week nog niet van gekomen. Ik ben weer heel benieuwd naar de resultaten van morgen.

Fijne zondag all!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hallo allemaal, ik las net een vraag waarom ik mezelf terg met lekkere dingen maak? Haha, ben niet een echte zoetekauw en dus kan ik er redelijk vanaf blijven. Daarbij kan ik beter iets redelijk verantwoords bakken zodat als ik zoetzin heb, ik dat pak in plaats van een pakje stroopwafels (daar heb ik wel een zwak voor....koekjes) en dan blijft het er niet bij 1.

Die taart is trouwens erg smerig, weet niet of het door de appelmoes komt of door de taart op zich (herfsttaart van de Lidl) maar Lief komt er niet doorheen en ik had na 1 hapje al besloten dat ik daar mijn punten niet aan ging besteden. Merk trouwens dat ik vreselijk moeite heb met schrijven. Ik neem er gewoon de tijd niet voor....baal ervan. Maandag weer frisse start. Vandaag wel rustig dagje en volgende week elke avond een afspraak. is goed voor het snaaien alleen dinsdag is etentje voor Liefs werk........
Slapen is goud
ik denk dat het resultaat morgen beter wordt dan dat van gisteren.....

Jammer van de taart, althans, niet zozeer voor jou, maar wel voor je man
Het voordeel can het onderwijs is dan wel weer dat ik straks 2 weken vrij ben. Dank voor jullie begrip. Ben net lekker gaan sporten. Dat was heerlijk. En gewoon weer aan de punten houden.
Lekker is dat he Missireen, even sporten! Ik vind het ook heerlijk al kost het me altijd veel moeite om mezelf ernaar toe te slepen. Maar ik ben ook weer geweest, en ik heb een eigen record verbroken. Vijf kilometer aan één stuk hard gelopen! In een half uurtje, ik vond het heerlijk. Maar ik vrees dat ik morgen en overmorgen wat minder content met mezelf ben, voel me nu al stijf worden...
ha, lekker , er zijn nog meer mensen die bewogen hebben! Ik heb vanmorgen hardgelopen en we zijn net terug van een wandeling in de duinen. Mooie damherten gezien. Ik heb nu wel zin in wijn en toastjes, of warme chocolademelk met speculaas, maar ik zit aan de htee met een banaan....verantwoord he!

O: magere yoghurt met een appel en 2 mandarijnen erdoor

T: appel

L: 3 boterhammen, 1 filet americain, 1 30+kaas, 1 kipfilet met philadelphia en zongedroogde tomaat, cup a soup

T: banaan

D: andijviestamppot (ik weet nog niet of ik de rookworst neem die de rest van het gezin neemt, daar heb ik namelijk geen trek in, misschien meng ik wel oude 30+kaas erdoor, dat is ook lekker)
Wow Bentetje, so far een hele goede dag voor jou!

Ik wil mijn ontbijttip even met jullie delen, zó lekker:

Yoghurt met allbran, honing, blauwe bessen en amandelen. YUMMIE!!!

zo, nu even naar de zonnenbank. Moet alvast een beetje voorbruinen natuurlijk
Ook mijn lijstje voor vandaag...

laat ontbijt: 3 bruine boterhammen met smeerkaas, champignons, augurk en een hardgekookt ei + beker melk

begin middag: appel

eind middag: 2 snack-a-jacks, kiwi, stuk komkommer, snoepaugurkjes, beker melk

straks als avondeten: zelfgetrokken kippenbouillon met een stuk kipfilet, groenten en volkorenmacaroni

loop van de avond: stukje chocoladeletter

Ben met vriendlief de stad in geweest, dus tel er nog maar 40 minuten fietsen bij op en het wandelen door de Koopgoot als beweging.

Fijne avond allemaal!
wauw, lekkere ontbijttip!! Ik heb nog een tip voor de rauwe andijviestamppot: ik heb er een fijngesneden sjalotje, teentje knoflook, zongedroogde tomaatjes en klein stukje danish blue doorheen gedaan, zaaaaaalig!

Ik zie het voor morgen ondanks de teleurstelling gisterenmorgen eigenlijk positief in. Ben vandaag eindelijk naar het toilet geweest, heb veel bewogen, heb afgelopen week heel goed mijn best gedaan en het vocht lijkt ook af te nemen . Als dit genoeg is is het jammer, dan zal het volgende week wel weer beter zijn
Oeoeoe... Danish blue door de stamppot! Wat een goeie zeg. Hier ook een hele goede dag. Met nadruk op dág, want vanavond hebben we friet en kipsaté besteld. Jammerrr... morgen denk ik toch een paar onsjes erbij. So be it.

Fijn dat je eindelijk naar de wc bent geweest Bentetje. Heel vervelend als dat niet lukt. Heb zelf jarenlang last van prikkelbare darm gehad dus ik herken het wel. Gelukkig niet zoveel last meer van tegenwoordig.
Om even door te gaan op de wc: ik merk dat ik zowieso minder ga sinds ik met WW eet. Na bevalling was het al geen feestje maar nu door minder eten ook minder vaak......als ik een keer goed uit eten ga of flink zondig merk ik dat gelijk.

Ben benieuwd morgen. Geen hele rare week gehad maar weegschaal staat een beetje stil. Tijdelijke dip denk ik.......morgen weet ik meer. De kilo ga ik zeker niet halen denk ik :(
Slapen is goud
Hier best een goed weekend achter de rug. Lijntechnisch iig. Ik merk wel dat de winter zijn weerslag heeft op mij. Ik wilde gaan hardlopen en gaan zwemmen dit weekend maar ik was iedere keer niet vooruit te branden. Uitendelijk nog wel een stuk hardgelopen maar minder dan mijn normale rondje. Verder heb ik zo ongeveer het hele weekend op de grond gezeten om een puzzle van 1000 stukjes in elkaar te zetten. Ben nu net klaar. Als ik met dit soort dingen eenmaal begin dan stop ik meestal niet meer. Ben nu wel helemaal stijf. Maar wel lekker even iets anders.

Ik ben benieuwd voor morgen. Ik denk dat ik niet aan ben gekomen maar of ik nu veel bij zal dragen aan het resultaat? We'll see. Misschien moet ik ook nog wel flink naar de wc
Leyla ik laat de hoofdschudsmiley even staan voor het overzicht. Ik hoop dat je je alsnog weer meldt.
ik was 85,2 en ben nu 82,7, dat maakt rapapapaaaaaaa

-2,5kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het boeit me nu helemaal niet, maar ik snap dat lijf van mij voor geen meter!

Ik hoop dat julie ook blij en tevreden kunnen zijn vandaag.

O mmmmmm, friet nmet sathe, dat is lekker zeg! Enne, es, 1000 stukjes ? Wauw!
Nou zeg Bentetje, wat ga jij toch als een speer! Wat goed joh!

Hier wat minder, + 0,5, nu 65,5 dus. Ik zag in mijn grafiekje online dat ik sinds de week van 17 oktober om-en-om afval en aankom. Heel stom, is er de ene week wat vanaf, dan de volgende week weer erbij. Echt iedere week, is echt een zigzagcurve aan het worden.

Wel weer centimeters kwijt, van heup, borst en taille.

In totaal is taille 12 cm geslonken!

En heupen 15 en borst 8 cm.
Trouwens Bentetje, als jij deze week en volgende week nog even streng blijft, ben je voor de kerst onder de 80 in dit tempo!!!
79,5

ik beloof deze week beter werk ladies!
102,6 = Min 0,9!

Groeten vanuit trein!
Hoi, zou ik ook mee mogen schrijven?

Zal mezelf even kort voorstellen (heb nog heel even tijd voordat ik er vandoor moet).

Ik ben dus Anky, 38 jaar jong en ik wil afvallen . Heb altijd 63 kilo gewogen, alleen na de geboorte van derde kind (bijna 3 jaar geleden ) is er iets misgegaan en sindsdien weeg ik tussen de 80 en de 84 kilo. Al ettelijke pogingen gedaan af te vallen (door gewoon op eten te letten, diëten lukt me niet), maar tot nu toe zonder resultaat. Maar misschien dat online meeschrijven met hier gaat motiveren en helpen.

Ik hoef geen 63 kilo meer te wegen, maar voorlopig naar de 75 kilo lijkt me een aardig streven.

Mijn zwakheden zijn mijn eigen baksels (ik ben gek op koken en lekkere dingen bakken, zoals appeltaart, speculaas, koekjes etcetera), chips (kan ik laten door het gewoon niet in huis te halen) en oude overjarige kaas (daar kan ik dus niet laten staan ).

Enfin, binnenkort hopelijk meer: ik moet er nu snel vandoor!
95,5 = -0,5 Geen grote bijdrage aan die -10 dus. Sorry. Ik heb van de week wel al lagere getallen gezien op de weegschaal, dus ik ben benieuwd naar volgende week. En hoop stiekem dat er dan wat meer af is. Want in tegenstelling tot Mife doe ik liever geen jaar over 20 kilo Trouwdeadline enzo. Anders zou ik het ook fijner vinden om rustig aan te kunnen doen. Oh hell, zelf veroorzaakt, dus ik ga ook gewoon doorzetten. Misschien moet ik eens gaan bewegen.

Hé Toet, bijna onder de 100! En Bentetje bijna onder de 80. Wow.
Hé Anky, welkom!
Even snel voor ik wegmoet. Goede resultaten zie ik hier en Anky, welkom.

Hier vanochtend 78.1. Beter dan verwacht en dan ben ik al twee dagen volgens mij niet naar de wc geweest

Ik ga later de tabel bijwerken en hoop dan veel goede resultaten te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven