Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
mijn lijstje:

o: kwark + flakes

l: 5 krakers met jam of sandwich spread

t: cappuchino + appel

d: aardappel + stoofpotje van tomaat en paprika

t: rood portje

de hele dag gewinkeld, ik ben ook kapot! das ook bijna een workout!
O: 2 crackers, 2 mandarijnen, thee

T: niets

L: 1 1/2 bolletje kaas, 1 bolletje speculaas

T: surinaams pasteitje

D: shoarmaschotel, creme brulee (oeps), 1 glas rode wijn
Wat is een speculaasbolletje?

Ik heb vandaag de eerste oliebollen van het jaar op. Eigenlijk houd ik er niet zo van, maar de mensen van een uitzendbureau dat mensen bij ons in dienst heeft brachten een paar heel verse langs. Die waren echt heel lekker. Heb er drie op
Ik gok een broodje met speculaas? (lekker, at ik vroeger altijd).

Ik kom me even afmelden voor de komende dagen. Ga wel proberen me hier maandag even te melden, maar ik denk dat ik met kerst geen tijd zal hebben om online te zijn.

Allemaal hele fijne kerstdagen en ik weet zeker dat we allemaal sterk genoeg zijn om een mooie mix te maken tussen genieten en de schade beperkt houden (ook van kleine hoeveelheden kun je enorm genieten is mijn mantra in dat soort dagen, we zullen zien hoe de praktijk is) .
inderdaad: een broodje met speculaas (en in dit geval ene bolletje). Mijn moeder makte dat vroeger voor mij en ik inmiddels voor mijn kinderen (en zelf neem ik er ook soms eentje).

Ik ben nog verzadigd van gisteren!

Ik ga zo lekker boodschappen doen voor kerst en het huis (nog) gezellig (er) maken, fijn kerstmis!!
mag ik niet nu mn gewicht doorgeven?? 79.0

(grapje, door geven betreft)

Ik hoop zo ontzettend dat ik maandag ook haal om 79 te blijven!

Ik ga er spontaan van sporten zometeen!

Iedereen alvast fijne kerstdagen allemaal!!
Gezellig hier te lezen allemaal (op dat bariumgedoe na natuurlijk).

Gister geluncht, geborreld en uit eten geweest met vriend. Dat was niet helemaal lijntechnisch verantwoord, maar wel heerlijk. Dus toch goed.

Zullen de boodschappen al op zijn in de supermarkt??
Gisteren heeft me ook geen goed gedaan qua gewicht, al was het wel heerlijk bij de japanner. Bij de kerstborrel maar liefst 1 hele bitterbal genomen, was wel lekker.

Vandaag maar weer netjes aan de punten. Het weekend zal ik ook wat minder online zijn, maar maandag ben ik zeker weer van de partij.

Zometeen de laatste paar boodschappen halen en even bij de xotus heerlijke pruimenwijn halen. Die hebben ze ook bij de japanner en is ontzettend lekker.
Ieuw... bariumpap, ik heb het even gegoogled. Hoop dat alles goed is Appeltje.

Verder weinig tijd, heel druk (wie niet) en ik zit op hete kolen want er moet ook vandaag nog van alles worden gedaan. Dus, ik houd het kort en wens jullie allemaal HEEEEELE mooie, fijne en gezellige kerstdagen.

Wie zich van plan is aan de punten te houden: Go-go-go!

Wie van plan is wel een beetje op te letten maar niet te tellen: Succes!

Wie van plan is zich helemaal te laten gaan: Enjoy!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Jeetje, wat een drama, parkeren en boodschappen doen. Had alleen nog wat beleg nodig maar heb besloten dat we het maar doen met wat we hebben. Als je de parkeerplaats op kwam stonden er auto's vast in de sneeuw. Dan rij ik maar liever naar huis en staat die daar weer veilig. Blij als die sneeuw van de weg is en van de parkeerplaatsen. Voor de rest staat het wel gezellig.

Appeltje, sterkte!

En mocht ik geen tijd meer hebben, iedereen hele fijne dagen en welke beslissingen je neemt met eten, geniet ervan en maandag gaan we we weer verder!
Hoi Allemaal,

Ik wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen, en ben heel benieuwd naar alle resultaten maandag.

Geniet ervan, dat is zeker iets wat ik ga doen, aangezien ik met kerst lekker vrij ben en met oud en nieuw moet werken.

groetjes Ellen
Trouwens 65,2 vanmorgen... ben ook heel benieuwd naar maandag.
Hey Winterdip, ik miste jou al.

Ik stond hier vanochtend op een plus ten opzichte van maandag. Snap er niets van, maar zal wel.

Fijne dagen allemaal al zal ik vast nog wel komen. Hier weinig kerststress namelijk.
vanmorgen niet gekeken en maandag wil ik ook liever niet kijken, maar dat is vast niet verstandig.....

Ach , we nemen de tijd maar....;)

Iedereen in elk geval heel fijne kerstdagen, maar er wat gezelligs van met de mensen die je liefhebt!!!
Ik ben er gewoon hoor Es, beetje druk alleen! Geniet van je stress-vrije dagen!
Jij bent er vast wel, maar niet op dit topic.

Fijne dagen.

Ik heb net samen met vriend een zak chips op. Lekker hoor.
Fijne Kerst allemaal en wat mij betreft tot maandag!
Vanochtend in de min na maandag. Heb me vervolgens misselijk gegeten aan kerstkransjes. Tsss, lekker stom. Alles is hier verder in huis, de cadeautjes zijn ingepakt, het kerstweekend kan beginnen!

Ik wens jullie alle goeds, lekkers en gezelligheid!

Tot maandag, ook ik ben benieuwd!
Gezellige kerstdagen dames!

En natuurlijk tot maandag
Hey meiden,

kerst! Of tenminste, bijna dan. Hier is alles klaar. Vandaag nog even naar de kapper geweest, maar dat had ik ook wel zonder kerst gedaan. En...ik heb van mijn man een nieuwe laptop gekregen. Zo'n mooie! Hij is wit met (subtiel) roze, en dat is mijn lievelingskleur, dus ik ben helemaal blij! Hij is uiteraard ook nog eens veel sneller en vlotter dan mijn oude. Ik ga me niet vervelen tijdens de kerst. Vanavond 'All you need is Love' op tv en laptopje op schoot. Ik heb er nu al zin in!

Appeltje; gelukkig niks ernstigs, dat weet je gelukkig dan maar alvast. Wel vervelend verder. Hopelijk is er iets wat helpt er weer vanaf te komen.

Es, wat knap dat je het de hele week al zo goed volhoudt met 29 punten. Ik heb nog niet een normale dag ertussen gehad. Zal er de komende twee dagen ook wel niet van komen. Maar daar heb ik me ook wel wat op ingesteld trouwens. Ga je met kerst ook punten tellen, of toch een beetje de teugels laten vieren. Zou op zich goed kunnen, zeker als je je zo goed aan de punten hebt gehouden. Heel goed in elk geval!

Komt er hier nog iemand uit de buurt van Limburg? Zal wel flink balen zijn als je daar woont. Heb je allerlei plannen vandaag, helemaal als het je enige vrije dag voor de kerst is, en dan zit je straks met wat crackers en een fles wijn thuis omdat je nergens kon komen! Hier in het noorden gelukkig geen last van gehad , dus de buit is binnen.

Missireen,

Ik ben voor! (gewicht doorgeven voor de kerst).

Meisjes,

Ik kom vast nog wel even op dit topic dit weekend, maar wil jullie alvast even hele fijne dagen toewensen. Sowieso tot maandag!
Vanochtend op de weegschaal gestaan en een lichte + ten opzichte van maandag. Snap er helemaal niets van want heb me heel erg ingehouden.

Was niet zo slim om daarna meteen boodschappen te gaan doen want heb veel te veel lekkers meegenomen.

En dan vooral de varianten van chocola en ships waarvan ik gewoon weet dat ik er niet van kan afblijven..... stom, stom!

Heb me nu maar voorgenomen dat ik het komende weekend lekker ga genieten. Maandag dan maar even uithuilen en opnieuw beginnen.

Fijne kerst allemaal!
Mife, B

Hier ook heftige en gezellige drukte. Veel klooien in de keuken, ruzie maken met filodeeg en lekker niet tellen. Ik geniet deze dagen. Heerlijk. Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en ik hoop jullie maandag allemaal weer terug te zien hier. Geniet ze allemaal!
Slapen is goud
De verslaafde meldt zich nog even. Als je vriend en mij zo zou zien zitten op kersavond dan zou je niet denken dat wij een heel fijne relatie hebben, want niets romantisch, beide met de laptop op schoot .

We zijn net in de kerk geweest en bij viends ouders, daarna thuis cadeautjes uitgepakt. Die hadden wij vier weken geleden al van mijn ouders gekregen. Een paar superleuke dingen gekregen. En nu dus nog even bijkomen op de bank en zo naar bed.

On-topic. Ik tel nu niet, want ik ben net als Barcode kwaad dat ik na een week heel streng zijn (wel feestpunten op, maar dat is voor mij streng) 4 ons zwaarder was vanochtend dan maandag.

Mijn schoonmoeder is trouwens ook heel motiverend. Ik maakte een opmerking dat ik graag nog twee kilo kwijt wil voor ik eind januari trouwjurken wil gaan passen. Het enige komentaar dat zij had was dat ik dan wel goed op moest letten wat ik eet met kerst en dat ik beter geen suiker in de thee zou kunnen doen (doe ik toch al nooit). zij is ook zo ongeveer de enige die nog niet tegen mij gezegd heeft dat het zo goed te zien is dat ik afgevallen ben en dat ik er prima uitzie. Het is bij haar geen jaloezie dat weet ik zeker. Complimentjes zal zij nooit geven en ze is echt zo iemand bij wie het glas altijd half leeg is.

Sorry voor de egopost.
Es, fijn zo'n schoonmoeder... not! Trek het je niet aan, voor 1 febr ben jij echt al wel nog 2 kilo kwijt. En je ziet er straks helemaal fantastisch uit in je trouwjurk.

Noppie, dan zijn we praktisch buren
De weegschaal loopt al op. Maandag tijd voor actie. nu nog even lekker genieten.

Es, volgens mij is je schoonmoeder gewoon jaloers, lekker laten kletsen en jij gaat stralen in je jurk!

Woon in de randstad, dus kom overal volgens de planning. Vanochtend flink ontbeten en nu op naar de gourmet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven