Kerstdessert
vrijdag 13 december 2013 om 18:46
dinsdag 24 december 2013 om 21:08
Net de proefversie opgegeten. Lekker hoor. Maar vraag me toch af hoe ik dat moet doen met dat fruit. Ik heb dus bevroren fruit gekocht en heb het half bevroren in het ijs geduwd, toen in de vriezer. 5 uurtjes ongeveer. Zojuist opgegeten dus maar dat fruit is echt hard en koud. M'n man zei al: misschien moet je pas later, even voordat je het gaat eten, de vruchten er in doen. Dus niet in de vriezer. Of moet ik de vruchten eerst laten ontdooien en dan erin doen en dan maar kort in de vriezer zodat ze niet zo hard worden?
Of gewoon doen zoals ik nu deed maar dan een tijd van tevoren uit de vriezer halen zodat het wat smelt. Maar dan is het ijs dus al een eind gesmolten voordat die vruchten zacht zijn.
Of gewoon doen zoals ik nu deed maar dan een tijd van tevoren uit de vriezer halen zodat het wat smelt. Maar dan is het ijs dus al een eind gesmolten voordat die vruchten zacht zijn.
woensdag 25 december 2013 om 21:03
hej tulpje
ik had de taart rond 1 uur klaar en om 7 uur gegeten. De caramel was prima gelukt, de koekjes bodem ook. De verse frambozen waren prima te eten: ze vielen in bolletjes uit elkaar als je dat probeerde met je lepel. Maar elk bolletje was wel ijs- en ijskoud. Ik zou toch proberen om het zo'n 4 uur van te voren te maken daarom.
overigens een erg lekker toetje; het zoete van de caramel, ijs en koekjes en dan het zure van de framboos er bij hmmm.... we hebben nog 1/4 taart over voor morgen
ik had de taart rond 1 uur klaar en om 7 uur gegeten. De caramel was prima gelukt, de koekjes bodem ook. De verse frambozen waren prima te eten: ze vielen in bolletjes uit elkaar als je dat probeerde met je lepel. Maar elk bolletje was wel ijs- en ijskoud. Ik zou toch proberen om het zo'n 4 uur van te voren te maken daarom.
overigens een erg lekker toetje; het zoete van de caramel, ijs en koekjes en dan het zure van de framboos er bij hmmm.... we hebben nog 1/4 taart over voor morgen
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
donderdag 26 december 2013 om 15:48