Lijf & Lijn alle pijlers

Les Mills

07-10-2010 15:28 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een topic voor iedereen die de lessen volgt van Les Mills!

Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.

Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.

En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
Heb de nieuwe nu een paar keer gedaan,eerste keren best spierpijn van de back track,die vind ik dan weer best aardig, maar verder vind ik het nog steeds geen release die ik me over een paar jaar nog herinner zeg maar. Veel van hetzelfde als in .82.

@ dignity,vwb die indraaihover,zorg er vooral voor dat je voeten wijd genoeg staan dat scheelt echt een heleboel!
De back vind ik wel goed te doen. Doe nu 7,5. Heb in het verleden 8,5 gedaan. Dat ga ik nu ook weer doen omdat er geen wide rows in zitten. Daarvan krijg ik altijd pijn aan mijn handen, wat rug betreft kan ik namelijk best wel meer tillen (hoop ik, moet het nog gaan doen natuurlijk).

Ik vind de biceps van 83 wel leuk, maar dat is vooral omdat ik mogelijkheden zie om te verhogen binnenkort.
Ik vind de biceps van 83 ook leuk!! Het liedje past er wel bij
What doesn't kill you makes you stronger!!
Iching! Luni! Joehoe! Zijn jullie er nog? Iching, hoe gaat het met jou?

Heb gecombat vanmorgen, helaas was mijn favoriete instructrice er niet. Deze was ook wel ok, maar het is toch anders.

Morgen weer attacken. Nog steeds bezwijk ik bijna aan zo'n les, maar nu stik ik pas tegen het einde. Progressie!
Anne-bloem sorry voor de mierenneuk reactie maar er zit een lelijke spelfout in je motto,of heb je dat expres gedaan?!

(En sorry maar qua LM niks te melden verder...)
quote:gobsmack schreef op 29 september 2012 @ 13:53:

Heb gecombat vanmorgen, helaas was mijn favoriete instructrice er niet. Deze was ook wel ok, maar het is toch anders.

Morgen weer attacken. Nog steeds bezwijk ik bijna aan zo'n les, maar nu stik ik pas tegen het einde. Progressie!

Mag ik ook meedoen?? Irritant is dat hè, als je ineens een andere instructeur hebt. Ik roep altijd heel hard dat het mij niet uitmaakt maar stiekem loopt zo'n les toch anders. Hoe is het eigenlijk met jou en je liefde? Dat was jij toch met dat mooie verhaal? Tjonge, topic heeft iets te lang op z'n gat gelegen om het allemaal weer te herinneren haha...

Voor mij een rustige pump vanochtend: weekje tegen griep aan gezeten en nog steeds niet helemaal fit. Maar met de handrem er iets op moet het wel weer gaan lukken vandaag. Heb een mooie lange dag om bij te komen en herstellen. Plus de sauna naderhand is ook wel heel aantrekkelijk
Natuurlijk mag je meedoen KV! Maar jij was nog te vinden op deze pagina dus wilde nog niet direct ook voor jou alarm slaan!

Met mijn liefde gaat het goed, dat was ik ja. We gaan zo skypen. Maar het is wel heel lastig omdat het maar de vraag is of we wel echt bij elkaar kunnen zijn op enigzins behapbare termijn.

Ik zie er nu al tegenop dat een van mijn instructeurs binnenkort een paar weken op vakantie gaat. Bij pump maakt het me niet zoveel uit, maar bij attack en combat vind ik het wel veel uitmaken wie de les geeft!

Beterschap KV! Ik voelde me vanmorgen niet heel lekker maar sporten ging verbazingwekkend goed. Morgen wel even een rustdag.
quote:gobsmack schreef op 29 september 2012 @ 13:53:

Ik ben er nog, lekker deze week vrij en vanmorgen naar de fitness geweest. Mn 'vroegere' pumpinstructrice had 'zaaldienst' en we hebben even lekker bijgekletst..Ze miste mij bij de pump en ik de pump haha, dus morgen is er een heel rustige les (qua aantal deelnemers) waar ik mee ga doen Ik hoop dat het goed gaat en ik weer op kan gaan bouwen, voel me net een bejaarde in de fitnesszaal
Komend lang weekend even geen LM, maar lekker wandelen en hardlopen aan het strand in Spanje!

Fijn weekend allen!
Heerlijk! Geniet ervan.

Ik heb nog steeds ' plezier' van de bp maar als mn knie zich goed houdt ga ik zondag weer
Hoi, ik kom hier eens kijken. Vandaag na een lange tijd niets weer bp gedaan. Onze lessen zijn ingekort en dat houdt in dat je niet elke les alle tracks doet. Op zich was het prima te doen, spierpijn komt eraan. Buik zat er vandaag niet bij, dus ik ben benieuwd, daar ben ik echt niet goed in!
Tjongejonge hee, heb ons pas onderaan pagina 3 teruggevonden! Moet eerlijk zeggen dat m'n LM-activiteiten de laatste weken op net zo'n laag pitje staan als dit topic. Ziek geweest en nu een fase vol werkdrukte en privé activiteiten. Ik heb dan ook nog geen idee hoe de huidige releases zijn. Niks voor mij, haha! Stilzitten doe ik overigens niet, ik ben begonnen met hardlopen! Lekker in m'n eigen tijd op te pakken en niet afhankelijk van aanvangstijden op de sportschool. Nooit verwacht dat ik het zou zeggen maar stiekem mis ik de lessen niet eens. Heerlijk om weer een nieuwe uitdaging te hebben en iets totaal anders te doen. Zodra m'n agenda het weer toe laat, ben ik zeker wel van plan om in ieder geval 2x per week te pumpen + 3x per week hardlopen.
Erg actief zijn we hier niet nee! Wel op de sportschool hoop ik? Jij dus niet KV, maar wel lekker bezig! Ik blijf hardlopen ook erg prettig vinden, het geeft zo'n vrij gevoel. Toch doe ik het bijna alleen maar bij gebrek aan sportschool.

Ik ga wel redelijk goed met sport, ga zo'n 4/5x per week. Heb zojuist geattackt en het gaat steeds beter.

@Millefleurs; op mijn sportschool zit er bijna nooit buik bij de lessen, omdat we elk uur buikspierkwartier hebben. Maar die sla ik dan weer vaak over want dan heb ik niet altijd zo'n zin meer. Zou het fijner vinden als we de volledige les zouden doen. Er wordt namelijk nog een track uitgehaald, omdat er wel elk uur een andere les is en we dan niet uitlopen.

Luni, hoe gaat het met je knie?
Hallo sportievelingen, zijn jullie er nog?

Jammer dat er niemand van jullie attackt. Ik merk echt dat mijn conditie vooruit gaat en dat vind ik heel gaaf! Wat een geweldige release! Elke keer ben ik sneller hersteld van mijn buiten adem zijn, spring ik hoger en speedladder ik sneller. Ha!
Ik ben er nog!! Knie gaat oke, zou beter gaan als ik er meer aan zou doen. De laatste keer bp had ik er geen last van, ook erna niet. Eigenlijk voelde ik alles behalve mn knie Ik ga zo weer een keer, zit eigenlijk een beetje moed te verzamelen haha

Edit: ik had niet goed op het rooster gekeken, was al om kwart over negen, niet kwart over 10
Ik ga ook nog. Binnenkort wil ik de CXworks aan de pump vastplakken, zodat je toch een uur bezig bent. Op zich ook een leuke les, maar wel altijd iets te druk naar mijn zin. Ik hou er net van als je zo krap op elkaar staat.

Attack leek me ook altijd leuk, maar onze sportschool geeft het gewoon niet, al zeker twee jaar niet meer. Wel hebben wij boksen op het programma, misschien dat ik daar een keertje ga kijken!
Hey!

Ik sluit mij ook graag aan.

Ik doe gemiddeld 2x per week Body Pump, 2x spinning en 2x XCO. Laatste twee zijn niet van Les Mills dan.

Vinden jullie dit te veel? Mijn vriendinnen vinden namelijk dat ik meer rust moet pakken. Ik heb twee rustdagen per week.

En wil binnenkort ook Attack gaan proberen. Heb ik nog nooit gedaan. Hoor er wel veel positieve verhalen over.
Ik vind dat inderdaad veel. Nu pak je met spinning en XCO wel twee verschillende spiergroepen toch? Maar met de pump alle. Ik heb altijd begrepen van de 'kenners' dat het echt beter is om een rustdag na elke keer te hebben. Ik weet niet hoe dat is als je zoals jij verschillende groepen traint. Misschien even vragen op je sportschool wat hun advies is?
Grappig, ik vind het ook best veel Tamina, als ik het zo zie staan. Terwijl ik zelf ook 5 a 6 dagen per week sport. Misschien moet ik eens nadenken over mijn eigen sportpatroon....

Maar het hangt ook af van je andere activiteiten, als je verder gedurende de dag weinig beweegt dan lijkt het me wel prima.
Fijn dat de knie goed gaat Luni, hoera! En wat jammer van de BP vanmorgen, al moest ik er stiekem even om lachen Wanneer kan je nu weer?
Ik ook hoor, hoewel mn vriend zei dat dat weer typisch een actie voor mij is...en daar heeft ie gelijk in

Ik kan nu donderdagavond weer maar ik ga wel fitnessen in de tussentijd.
En Luni, nog gepumpt?

Ik ben zojuist geweest en heb rug en squat verhoogd met een kilootje. Weet niet of het wat met meer gewicht bij de rug te maken had, maar ik kreeg het barbellgedeelte van de schouders bijna niet meer voor elkaar met mijn normale gewicht!

Ik zag dat Sartan het forum verlaten heeft, wat jammer! Sart, mocht je stiekem wel meelezen;
Hoi! Nee niet meer gegaan, het loopt niet lekker op mn werk en dat mat me af Pump zou een goede uitlaatklep zijn maar ik ben er niet toe gekomen.

Ik had nog ergens een e-mailadres van Sartan, heb haar gemaild en haar het beste gewenst voor de toekomst..jammer hoor!
Ik ben intussen alweer 3 hele keren geweest en het gaat best goed. Helaas werd ik zondag met een dikke opgezette keel wakker en ben 2 dagen ziek geweest..en nu kan ik pas zondag weer. Hoe vergaat het de rest??
Ha Luni! Hoop dat je je wel weer beter voelt nu, wel balen. Ben je aan het pumpen of aan het fitnessen?

Ik ga nog steeds vaak. We zijn nu aan het mixen. Ik merk dat mijn conditie met de afgelopen attack release heel hard vooruit is gegaan, met de mix heb ik echt niet zo kapot kunnen gaan.

En ik vond de afgelopen pump wel heel leuk, ondanks dat Sart en alle instructeurs die ik erover sprak hem (voor aanvang) vooral saai vonden.

Weet iemand al iets over de nieuwe release?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven