Mode & Beauty alle pijlers

Oriflame

13-05-2008 21:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Binnenkort heb ik een Oriflame party. Nu ken ik het hele merk niet. Wie kent het merk en hoe bevalt he??? Dan weet ik of ik kan inslaan of niet!
Als het goed is legt die vrouw van Oriflame dat toch uit?

Ik vind het een beetje een duf gebeuren!

Suffe kleuren,niet echt modern.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Klopt ze legt het ook uit, maar ik ben zo iemand die alles gelooft en dus gaat kopen. Vandaar ook mijn vraag of iemand ervaring er mee heeft. Maarreh van suffe kleuren hou ik niet, dus daar trap ik mooi niet in!
wij gebruiken altijd 'het roze potje' schijnt nu zilver te zijn, maar wij noemen het altijd nog het roze potje, zit een soort doorzichtige spul in. Tis geen creme, maar meer een soort labello/zalf achtig iets, voor droge lippen, schrale plekken, littekens, alles waar je huid wat op wil smeren is het haast lekker bij. En ik vind dat het lekker ruikt
Oh ja, die wondercrème!

Ik heb alleen maar goeie ervaringen met het merk, en het is ook nog eens dierproefvrij!!
Ik heb wel eens wat via een nicht gekocht. Ze hebben leuke kleurtjes vond ik en de bronzing pearls vond ik prettig in gebruik.

Ook de milk and honey serie: zalig en het rook lekker
JAAA! Al heette dat bij ons niet 'het roze potje', maar 'het kleine potje.' Mn pa kon er met zn vingers niet in, arme man... Maar werkt goed dat spullie op wondjes, kloofjes en droge huid en zo.

Verder geen ervaringen met Oriflame...
Ik heb er wel eens een oogschaduw en mascara van gehad, prima spul! Vooral de oogschaduw die niet ophoopt in de oogplooi (doen andere oogschaduws altijd wel bij mij). Het was ook nog eens een mooi kleurtje paars.

Ze hebben geen winkels ofzo toch? Is het niet dat je het alleen via zo'n tussenpersoon kunt aanschaffen? Mijn moeder bestelde daar wel eens, zo ben ik er toen weer aan gekomen, zelf heb ik er nooit besteld.
Een internetwinkel hebben ze wel zag ik toen ik googlde op oriflame. Jammer dat ze best prijzig zijn met sommige dingen, maar ik denk dat ik af en toe wat online ga bestellen, fijne dingen hadden ze.
Geloof dat ik het kleine, roze potje maar ga aanschaffen, ben wel nieuwsgiering wat het is!

Tof dat jullie gereageerd hebben. Weet nu dat er best fijne spullen tussen zitten! Kan ik lekker inslaan.
jaaa, het wonderpotje! echt super spul was dat zeg!
Waar gebruiken jullie het wonderpotje allemaal voor?
Ik gebruik het wonderpotje voor m'n mond en voor droge plekjes op mijn huid.
Je kunt alleen bestellen met tussenkomst van een adviseuse zie ik op de site. Daar heb ik geen zin in. Jammer, want ze hebben best mooie spullen.
Hoi,

Ik weet niet of ik reclame mag maken. Ik vind het fijn spul, anders was ik geen adviseuse geworden.

Groeten Heleen
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 18-05-2008 23:05
Reden: reclame maken is inderdaad niet toegestaan.
% gewijzigd
Heleen, reclame maken mag niet op het forum.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Heb net op je site gekeken heleen4XX. Zitten leuke spullen bij en ik ben benieuwd welke workshop wij krijgen. Krijg zin in de party!
wanneer heb je de workshop?
Donderdag, geef jij soms de workshop??? Haha zal wel heel toevallig zijn!
haha, dat zou zeker toevallig zijn.

maar ik heb donderdag geen workshop.

ik ben benieuwd wat je er van vindt. laat je weten hoe je het vond? veel plezier alvast!
Thanx en je hoort!
veel plezier vanavond!
De Oriflame party was erruug leuk!!! Het was een voeten workshop! Lekker met je voetjes in een teiltje met water, lekker scrubben en verzorgen. Hebben wij nu hard nodig met de open schoentjes!

Heb uiteraard o.a. de roze potjes besteld, waren nog in de aanbieding ook!
leuk om te horen!
Fijne spullen en ook mooi! Ik gebruik nu bronzing pearls en doe daar al 2 jaar mee! Oriflame heeft ook leuke accessoires.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven