ATWT spoilertopic deeltje 2
donderdag 30 oktober 2008 om 19:27
[quote]Vicky schreef op 30 oktober 2008 @ 18:57:
[...]
Deze Craig vond ik ook erg leuk! Vooral icm Carly. Prachtige typisch Amerikaanse spreekwoorden over en weer, tussen hun. En zoals deze Craig the bad guy kon spelen, maar dan toch weer zielig doen dat je dacht 'ach je bent toch wel een lieverd'. Super.[/quote]
Ja dat vond ik nou ook! Hij had van die foute acties, maar hij kon het maken....!
De craig=niks!
Thanx voor de emily uitleg! Zo zat dat dus!Ze is dus wel een soort van moeder...
[...]
Deze Craig vond ik ook erg leuk! Vooral icm Carly. Prachtige typisch Amerikaanse spreekwoorden over en weer, tussen hun. En zoals deze Craig the bad guy kon spelen, maar dan toch weer zielig doen dat je dacht 'ach je bent toch wel een lieverd'. Super.[/quote]
Ja dat vond ik nou ook! Hij had van die foute acties, maar hij kon het maken....!
De craig=niks!
Thanx voor de emily uitleg! Zo zat dat dus!Ze is dus wel een soort van moeder...
vrijdag 31 oktober 2008 om 10:51
zaterdag 1 november 2008 om 21:19
zaterdag 1 november 2008 om 22:56
die cleo.... ieuw, walgelijk! en jad... kunnen ze daar ook geen fatsoenlijke verhaallijn voor schrijven, of beter haar er helemaal uit schrijven?
het is altijd enorm wennen aan nieuwe acteurs van een bepaalde rol... maar na een tijdje wen je er toch weer aan en kan je je amper herinneren hoe de vorige was
en ik heb de verhaallijn voor de komende weken doorgelezen... ennuh carly komt eerder terug dan ik verwacht had!
hier kan je het zelf lezen: http://www.atwt.nl/diversen/spoilers.htm
het is altijd enorm wennen aan nieuwe acteurs van een bepaalde rol... maar na een tijdje wen je er toch weer aan en kan je je amper herinneren hoe de vorige was
en ik heb de verhaallijn voor de komende weken doorgelezen... ennuh carly komt eerder terug dan ik verwacht had!
hier kan je het zelf lezen: http://www.atwt.nl/diversen/spoilers.htm
vrijdag 7 november 2008 om 11:21
In Amerika komt er alweer een nieuwe Craig! Tja.
Casey gaat de bajes in en ziet er daarna zo uit :
nou ja, hij heeft in ieder geval lekker kunnen trainen daar en ik hoop dat deze niet zo sloom praat
De nieuwe Mike ik wil deze niet, geef mij maar de oude..... Hij gaat ook maatpakken enzo dragen, dan is het toch niet geloofwaardig als Mike? Mike moet zijn hele leven een stoere klusser blijven met te strakke t shirts aan.
De nieuwe Chris is wel daarentegen wel een lekkertje
En verder:
Brad gaat trouwen met Katie!
Dusty gaat dood!!!
James Stenbeck komt terug
Emily krijgt wat met Casey :puke:
meg wordt ontvoerd door James en ontdekt dat Dusty leeft
Dan gaat James dood en erft Dusty alles van hem
Volgens mij gaat james nooit dood, die duikt altijd eens in de zoveel tijd weer op met zijn snode acties.
Casey gaat de bajes in en ziet er daarna zo uit :
nou ja, hij heeft in ieder geval lekker kunnen trainen daar en ik hoop dat deze niet zo sloom praat
De nieuwe Mike ik wil deze niet, geef mij maar de oude..... Hij gaat ook maatpakken enzo dragen, dan is het toch niet geloofwaardig als Mike? Mike moet zijn hele leven een stoere klusser blijven met te strakke t shirts aan.
De nieuwe Chris is wel daarentegen wel een lekkertje
En verder:
Brad gaat trouwen met Katie!
Dusty gaat dood!!!
James Stenbeck komt terug
Emily krijgt wat met Casey :puke:
meg wordt ontvoerd door James en ontdekt dat Dusty leeft
Dan gaat James dood en erft Dusty alles van hem
Volgens mij gaat james nooit dood, die duikt altijd eens in de zoveel tijd weer op met zijn snode acties.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 7 november 2008 om 14:32
vrijdag 7 november 2008 om 16:21
Ik moet ook ff kwijt dat ik het verhaal rondom Gwen en haar dubbelrol echt vreselijk vind. Is een reden om even te stoppen met kijken.
Ik moet ook erg wennen aan de nieuwe Alison, vond de eerste altijd erg leuk. Doe creaties die ze met haar haar deed.
Volgens mij gaat rond januari het verhaal rondom Luke en Noah beginnen. Daar ben ik erg benieuwd naar!
Ik moet ook erg wennen aan de nieuwe Alison, vond de eerste altijd erg leuk. Doe creaties die ze met haar haar deed.
Volgens mij gaat rond januari het verhaal rondom Luke en Noah beginnen. Daar ben ik erg benieuwd naar!
zondag 9 november 2008 om 10:55
quote:Maleficent schreef op 07 november 2008 @ 11:07:
Die nieuwe Lily lijkt sprekend op Meg. Lekker verwarrend.
Was ook mijn eerste reactie!
Ik geloof dat de huidige Lily gestopt is omdat ze graag wilde meebeslissen in de verhaallijnen en dat wilden de schrijvers niet.
Dat Cleo-gedoe vind ik ook helemaal niks. Ik vind de verhaallijnen momenteel sowieso niet zo spannend eigenlijk. Als ik dan lees wat er nog meer gaat gebeuren en al die wisselingen van acteurs dan zie ik het somber in
Die nieuwe Lily lijkt sprekend op Meg. Lekker verwarrend.
Was ook mijn eerste reactie!
Ik geloof dat de huidige Lily gestopt is omdat ze graag wilde meebeslissen in de verhaallijnen en dat wilden de schrijvers niet.
Dat Cleo-gedoe vind ik ook helemaal niks. Ik vind de verhaallijnen momenteel sowieso niet zo spannend eigenlijk. Als ik dan lees wat er nog meer gaat gebeuren en al die wisselingen van acteurs dan zie ik het somber in
donderdag 11 december 2008 om 17:53
Wat vinden jullie van de nieuwe openingstune?? Ik moet vooral een beetje gniffelen om Kim Hughes, die even zo parmantig met haar hoofd schudt, en om Lucinda die zo vragend/uitdagend in de camera blikt. Echt van die ouderwetse modellenmaniertjes. Ik vond de vorige opening mooier. Wat flitsender. Nu zo raar dat ze dan de onderkanten van de acteurs hebben vervaagd. Let er maar eens op!