je imago op t forum
vrijdag 2 januari 2009 om 22:22
ik zat net uit verveling al mijn oude postings en eigen topics te lezen (behalve helaas die van het oude forum dan) en terwijl ik het las kon ik me best voorstellen dat de meesten van jullie een heel raar en verkeerd beeld van me hebben, zelfs zo erg dat ik bijna de neiging had een nieuwe nick te nemen. (past sowieso niet zo bij me, lijkt alsof ik altijd op de kinderpijler zit)
hebben jullie dit ook, kom je hier zo over als je bent of herken je jezelf ook vaak niet als je oude postings terugleest?
niet dat ik dingen heb geschreven die niet kloppen maar meer door de de reakties van anderen daarop lijk ik hier heel anders dan ik in werkelijkheid ben.
(ja, ik ben heus wel leuk )
hebben jullie dit ook, kom je hier zo over als je bent of herken je jezelf ook vaak niet als je oude postings terugleest?
niet dat ik dingen heb geschreven die niet kloppen maar meer door de de reakties van anderen daarop lijk ik hier heel anders dan ik in werkelijkheid ben.
(ja, ik ben heus wel leuk )
maandag 5 januari 2009 om 23:27
quote:dat af en toe 'komt wel goed schatje' roept als HPL al te erg zit te hittepetitten achter het forum.
Dat klopt dan weer wel. En dat van die kenau ook. Maak van mollig dik en je karakterschets klopt aardig.
Maar die van Spinster klopt beter
Dat klopt dan weer wel. En dat van die kenau ook. Maak van mollig dik en je karakterschets klopt aardig.
Maar die van Spinster klopt beter
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 5 januari 2009 om 23:28
maandag 5 januari 2009 om 23:34
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 januari 2009 @ 23:28:
Jij bent toch heel erg van het doe-het-zelven MdK? Ik zie jou in zo'n overall voor me, gereedschap bij de hand (het echte werk, niet van dat truttige vrouwengereedschap) Met rode lippen, dat wel.Yup, zit as we speak in een veel te grote fleacetrui met verf en gips vlekken en vind inderdaad klussen met breekijzers, boormachines en stucgaas leuk. *ssst, alleen heb ik em nu aan omdat ik net mijn haar heb geverfd, goudkoperblond, net als mijn avatar *
Jij bent toch heel erg van het doe-het-zelven MdK? Ik zie jou in zo'n overall voor me, gereedschap bij de hand (het echte werk, niet van dat truttige vrouwengereedschap) Met rode lippen, dat wel.Yup, zit as we speak in een veel te grote fleacetrui met verf en gips vlekken en vind inderdaad klussen met breekijzers, boormachines en stucgaas leuk. *ssst, alleen heb ik em nu aan omdat ik net mijn haar heb geverfd, goudkoperblond, net als mijn avatar *
maandag 5 januari 2009 om 23:35

dinsdag 6 januari 2009 om 00:07
Die tweede komt van http://www.faceyourmanga.it/homepage.php?lang=eng, eerste weet ik niet meer, moet je zoeken op make your own southpark ofzo.
/ maar iedereen heeft ze nu dus ik houdt Dita maar.
/ maar iedereen heeft ze nu dus ik houdt Dita maar.