Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met.....

08-05-2009 21:53 5032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Licht!

Peas on earth!
Niet roze, maar ik vind deze kleur ook heel mooi!
En, maar 30 euro!
Ik ben weg, vliegeren!

Als jullie me niet meer terugzien, ben ik met vlieger en al weggewaaid
Peas on earth!
Rokje lenen Tien? Schoenen kan ook maar dan moet je wel een poezelig maatje 38 voeten hebben. Maar ach, 25 euro bij de bristol moet kunnen nietwaar? Veel plezier allemaal!
Hm, ik heb eens kleding gekocht bij Bonprix (simpele shirtjes). Kwaliteit is ruk. Het is idd goedkoop maar dan kan je volgens mij toch beter voor H&M gaan. Bij The Sting hebben ze ook altijd leuke dingen voor weinig geld. Hun huismerk (Sutherland) is echt goed en kost weinig. Ik zweer bij de shirtjes en topjes van Sutherland.

Ik zag net op de site van V&D ook een paar leuke jurken trouwens!

Ik zal het luchtruim hier vanmiddag in de gaten houden, kijken of ik Erwt langs zie waaien
Ik ben mijn eigen bananenschil
Deze is 35 euro bij V&D
Ik ben mijn eigen bananenschil

Tááááááárt!!!!

Ik heb zojuist mijn scriptie afgemaakt. Ben superblij met mijn laatste toevoeging en heb hem gelijk naar de drukker gemaild, kan ik er écht niks meer aan doen!

Feestje!!!
Jaaaaaa!! Wat goed Vinyl!!!

Zo zeg.. ik kom ook weer aanwaaien Was even een beetje druk, en gisteravond even een beetje moe.

Heerlijk lui op de bank gelegen, zelfs te lui om de laptop te pakken.

Vanochtend heerlijk uitgeslapen (gisteren maar 4,5 uur geslapen en de hele dag weer doorgebanjerd) en om 10u belde een vriendinnetje. Maar goed ook, want ik was helemaal vergeten dat ze zou komen vandaag

Ze is druk met haar eindpresentatie maar had de lader van haar laptop op kantoor laten liggen, en ze heeft geen sleutel. Balen! Daarom was ze naar haar ouders gegaan om daar op de computer te werken.

Maar nu had ik bedacht dat ik maar naar kantoor ga fietsen zometeen om haar oplader te halen, ik heb wél een sleutel van kantoor.

En dan kan ik meteen even boodschappen doen, want ik had dus niet op haar gerekend vandaag

Haha! Wat een gedoe! En wat stom dat ik het was vergeten dat ze zou komen In ieder geval wel erg gezellig!

En zojuist moest ik hier dus enorm opruimen, want het leek wel alsof er een bom ontploft was.

Hoe is het hier verder?

(en waarom plakken jullie allemaal plaatjes van nieuwe kleren, nu wil ik ook!!)
Zitten jullie allemaal lekker in de zon? Groot gelijk!

Ik heb de hele stad rondgefietst op zoek naar een AH die wél open was. Uiteindelijk maar de AH To Go op het station gegaan

Zijn we niet gewend in A'dam!

Nu nog een rondje stofzuigen en badkamer schoonmaken en vriendin kan komen!
Zo, toch maar even terug gelezen. Zit de schoonmaakronde even uit te stellen

The Killers waren geweldig!!

Beetje jammer dat ik te druk was met werk, dus haast-haast naar de HMH en daarna weer terug naar Noord om de avond af te ronden. Was dus uiteindelijk om 3:50u thuis en sliep rond 4:30u.

Gisteren ook hele dag gewerkt dus moet nog gaan nagenieten van het concert, erg vreemd.

Roparun is stom trouwens. Ik had opeens een mail van mijn vader (!!) die hij naar meerdere mensen had gestuurd. Met linkjes waarin we kunnen volgen hoe hij en z'n loopclubje het doen met de Roparun.

Geen idee hoe hij aan m'n mailadres komt trouwens, hij heeft 3,5 jaar geleden ook al eens gemaild maar daar heb ik nooit op gereageerd.

Nu echt maar even stofzuigen e.d. en daarna nog even van de zon genieten buiten.
Ik ben er weer!

Heb het erg leuk gehad bij mijn vriendin. Wel een beetje duf nu van niet al te veel slaap en veel in de tuin in de zon hangen.

Vinyl voor de scriptie die af is!

MdK, wat een leuke schoenen!

Verder wel bijgelezen maar even weinig zinnigs toe te voegen.
Lekker Drift! Wat goed!

Enne.. van zon krijg je ook energie enzo... dus komt helemaal goed
Kikker!

Ik krijg zowel van de zon als van mijn vriendinnetje energie maar kakte even helemaal in toen ik thuis kwam. Ben nu weer aardig aan het opkrabbelen en ga maar eens wat te eten maken.

Vind het zo lekker dat morgen ook nog een vrije dag is.

Moet jij maar extra van genieten Vinyl, je hebt 'em erg verdiend!
Ja, ga ik zeker doen. (en even naar mijn zusje wat spullen voor haar huis brengen.)

Stomme is dat ik nu echt even zit van: tsja.. en nu? haha
Vinyl, kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met je tijd moet doen Geniet maar van het niks doen!

En leuk dat je morgen naar je zusje kan. Je was laatst bij haar klussen toch? Is ze inmiddels verhuisd?

Age, lees ik nu goed dat jij ineens mail hebt gehad van je vader? Dat lijkt me vreemd zeg. Zeker als het een algemeen rondgestuurd mailtje is. Kan me voorstellen dat je daar verbaasd over bent!
Ja, ze is gisteren verhuisd. En ik heb hier nog wat spullen voor haar, lampjes, tuinstoelen.. dus ik ga dat maar eens langsbrengen en kijken hoe het is geworden!

En inderdaad... het is ineens gek om niks te doen...Begin ook weer een beetje te malen, maar dat gaat wel weer over

Oh, heb het van Age haar mail niet eens gezien! Dat is zéker raar zeg!
Dat malen zul je nog wel even houden vrees ik

Gewoon negeren en leuke dingen gaan doen! Nu het weg is kun je er toch niks meer aan veranderen.

Moet je nog veel voorbereiden aan je presentatie? Of valt dat wel mee en is het vooral een kwestie van het maken van een mooie presentatie?

Fijn dat je zusje verhuisd is, al was het vast zweten om met dit weer spullen te verslepen. Maar dat is beter dan regen lijkt me.

Ik lees dat je het gezellig gehad had met de Angels. Fijn! En leuk om elkaar ook eens te zien!
Nou, eerder malen over andere dingen waar ik geen tijd voor had deze 2 weken...

Dat ik nu zo graag even zou bellen om te vertellen dat het af is enzo.

Stom he?

Ik moet voor de presentatie alles nog doen. Het moet iets zijn wat zijdelings te maken heeft met je scriptie. Een soort verdieping. Pfft... geen idee nog hoe ik dat precies wil invullen... Dus ik ben nog helemaal blanco!

Enne.. mijn zusje kwam van een kamer, dus het slepen viel mee begreep ik. Wat dozen en de rest werd gebracht aan koelkast en wasmachine enzo

En die date met de Angels was leuk! Bij de Winkel van Sinkel gegeten. Gezellig weer! Maar was wel spannend hoor, toch eigenlijk ook wel weer vreemden!
quote:Vinyl schreef op 31 mei 2009 @ 21:15:

Nou, eerder malen over andere dingen waar ik geen tijd voor had deze 2 weken...

Dat ik nu zo graag even zou bellen om te vertellen dat het af is enzo.

Stom he?

Da's helemaal niet stom! Heel begrijpelijk. Er is nu gewoon ruimte in je hoofd om weer aan hem te denken.

Dus je presentatie moet zijdelings met je onderwerp te maken hebben? Dat lijkt me wel lastig. Kun je wel lekker creatief zijn in wat zijdelings is

Mooi dat het gezellig was met de engelen! Kun je lekker eten in de Winkel van Sinkel?
Nou jaaaah! Had ik een hele reactie getypt en die staat hier helemaal niet!

Nou ja, het was iets van dat ik niet meer daarover wil malen, dat het snel over moet gaan...

En wat betreft dat zijdelings: ik wil het hebben over de link met de kredietcrisis. Dat rechtsbijstandsverzekeringen het nu zo druk hebben met arbeidsgerelateerde zaken. Dat er voor vakbonden nu dus genoeg te werven is!

En over de winkel van sinkel had ik geschreven dat je er lekker kunt eten, maar dat de bediening bagger is. Ze weten daar dat ze tóch wel populair zijn, dus ze steken ook geen enkele energie in klantvriendelijkheid
Test 1-2-3
Ah, hij doet het weer! Wat er net namelijk steeds gebeurde is dat ik in Chrome als ik wat postte niet in dit topic bleef maar naar de homepagina ging. En dus mijn posting ook niet geplaatst werd. Gek he? Maar hij doet het weer!
Wat vreemd Vinyl! Het blijft een beetje rommelen de laatste tijd hier...

De Winkel van Sinkel staat inderdaad bekend op de belabberde bediening. Als je daar op het terras zit moet je echt minimaal 20 minuten wachten op je drankje. Ik ga er dan eigenlijk ook nooit naartoe.
Ja, dat was nu ook zo. Een van ons kreeg niet eens een glas bij het flesje cola. En toen we weggingen was het er nog niet, ondanks vragen...

Wel grappig trouwens, het foute feest begon daarna, dus we hebben ons goed kunnen vergapen aan héél fout uitgedoste mensen,

Oh, enne.. Erwt!!!!! Joehoe!!!!! Je bent toch niet echt weggewaaid met je vlieger?
Ik ben er weer

Vliegeren was leuk, maar bijna téveel wind voor mijn vliegertje waardoor ie steeds in een paar stukken ter aarde stortte en weer gerepareerd moest worden . Misschien toch eens een grotere kopen, waardoor ik met windkracht vijf ook goed kan vliegeren. Wel leuk! Heb gevliegerd op de hei (bij oud-Vinyl-dorp in de buurt, de G-hei), dat is echt een vliegerplek met heel veel vliegeraars!

Daarna samen beetje rondgereden, ijsje gegeten, bij XanZus langs, verder gereden, bedacht dat we toch niet gingen bbq'en maar pannenkoek bij pannenkoekrestaurant eten, verder rijden, langs de Rijn kijken, en nu weer thuis. Tis nog heeelll lekker weer, geweldig!

Vinyl, wat goed dat alles nu helemaal af is en dat je het zelfs al naar de drukker gemaild hebt!

Age, is de roparun stom of je vader?

Wel raar dat ie je ineens mailt... typisch... heeft ie verder nooit contactpogingen gedaan?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven