Mommyvloggers - deel 7
zondag 17 december 2023 om 20:03
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
vrijdag 8 maart 2024 om 13:03
Buiten de oliehandel vind ik het een slow-living account. Hou van het voeren van de kippen, het buurtinitiatief voor de schoolbus, de ruimte voor pleegzorg.
himalaya wijzigde dit bericht op 08-03-2024 15:35
0.33% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 8 maart 2024 om 20:04
Ik heb dat bedrijf van die olietjes even gegoogled en de oprichter was een Mormoon waar behoorlijk wat mee mis bleek. Ik snap werkelijk niet dat je je inlaat met zo’n bedrijf, behalve MLM ook nog kwakzalverij. Verder super leuk gezin! een dochter werkte afgelopen zomer bij de Kraantjes in Luxemburg van Een Huis Vol
vrijdag 8 maart 2024 om 21:03

zaterdag 9 maart 2024 om 09:33
Ik denk dat ze mentaal ingestort is doordat ze gelezen/gehoord heeft wat iedereen op fora en in haar woonplaats over haar te zeggen heeft. Denk dat ze zich rotgeschrokken is.
zaterdag 9 maart 2024 om 09:37
Je ziet de KliekvanLies bij alle grote gezinnen terugkomen: bij de Kraantjes, bij Annemarie en ik heb ze zelfs een keer in een bericht bij de Jelies gezien. DIe hang naar meer bekendheid vond ik vreselijk. Dat was in de tijd dat ze elke ochtend een zonsopgang fotografeerde en weinig anders interessants te melden had.Koffieleut123 schreef: ↑08-03-2024 20:04Ik heb dat bedrijf van die olietjes even gegoogled en de oprichter was een Mormoon waar behoorlijk wat mee mis bleek. Ik snap werkelijk niet dat je je inlaat met zo’n bedrijf, behalve MLM ook nog kwakzalverij. Verder super leuk gezin! een dochter werkte afgelopen zomer bij de Kraantjes in Luxemburg van Een Huis Vol
Fox off!
zaterdag 9 maart 2024 om 09:38
Ik denk dat Debbie al jaren meeleest en niet ineens schrikt van wat de fora over haar schrijven.
Pijn aan de tanden, kiezen, kaak is zo vreselijk. Daar kujn je echt ondersteboven van zijn. Weggesneden verstandskiezen is echt geen pretje. Ik ben er ooit ook eens 2 weken flink ziek van geweest.
Pijn aan de tanden, kiezen, kaak is zo vreselijk. Daar kujn je echt ondersteboven van zijn. Weggesneden verstandskiezen is echt geen pretje. Ik ben er ooit ook eens 2 weken flink ziek van geweest.
Fox off!
zaterdag 9 maart 2024 om 09:41
Bij alle mensen die hier of bij de insta-families die hier besproken worden, zie ik volgers staan die hier ook besproken worden. Zeker de grote gezinnen volgen elkaar, Janneke volgt de nodige vanwege haar marketingwerk etc.
En AM maakt ook iedere dag filmpjes van de koffie die doorloopt, kind wat in de bakfiets gaat, sleutel op het haakje etc.
Gelukkig klik je er snel doorheen als het je niet boeit. Bij iedereen.
En AM maakt ook iedere dag filmpjes van de koffie die doorloopt, kind wat in de bakfiets gaat, sleutel op het haakje etc.
Gelukkig klik je er snel doorheen als het je niet boeit. Bij iedereen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 9 maart 2024 om 09:43
Ik weet niet of het een hang naar bekendheid is voor of dat grote gezinnen gewoon onderling contact zoeken via social media. Liesbeth heeft bijv ook veel contact met andere pleegouders die op Instagram actief zijn zoals Charlotte en pleeggezin van Jan steen en gezinshuis bleijvoort. Die laatste twee hebben nooit #spon dus commercieel belang is nul. Dus ik denk niet dat het haar om “roem” te doen is persé. Bij haar blijven twee kinderen overigens vrijwel altijd buiten beeld, dus het kan wel.
zaterdag 9 maart 2024 om 09:55
@nopepsiplease: ik verwijs je graag naar de transparantie van Annemarie in de huidige stories. Voor jou info: de locatie is gesponsord en het paardrijden is gesponsord. Wil jij even bijhouden hoevaak AM hier transparant over is? Ik zie geen reclameblok en ook geen betaald partnerschap.NoPepsiPlease schreef: ↑07-03-2024 20:24Oh thanx! Ik wil het weleens proberen. Dank influencer jij. Ik zou een factuurtje richting de HEMA sturen.
Ik vind wel degelijk een verschil zitten tussen influencers en gewone reclame. Gewone reclame is heel duidelijk gespeeld en ook duidelijk reclame. Een influencer als AM trek ik dan ook prima, want die zegt ook gewoon hier is het reclameblok.
Op het moment dat er gedaan wordt alsof ze je bestie zijn en jou willen laten meegenieten van het moois dat zij hebben ontdekt haak ik af.
Verdere opmerkingen over AM kunnen in het familyvloggerstopic geplaatst worden, om dit topic niet te vervuilen.
Fox off!
zaterdag 9 maart 2024 om 13:42
Iedereen was al opgehouden hier over AM...Nutella schreef: ↑09-03-2024 09:55@nopepsiplease: ik verwijs je graag naar de transparantie van Annemarie in de huidige stories. Voor jou info: de locatie is gesponsord en het paardrijden is gesponsord. Wil jij even bijhouden hoevaak AM hier transparant over is? Ik zie geen reclameblok en ook geen betaald partnerschap.
Verdere opmerkingen over AM kunnen in het familyvloggerstopic geplaatst worden, om dit topic niet te vervuilen.
zaterdag 9 maart 2024 om 13:43
Weggesneden? Ze zijn gewoon getrokken en ze stond zo weer buiten... Niets gesneden of ietsNutella schreef: ↑09-03-2024 09:38Ik denk dat Debbie al jaren meeleest en niet ineens schrikt van wat de fora over haar schrijven.
Niet dat trekken lekker is... Maar laten we de drama aan Debbie overlaten

zaterdag 9 maart 2024 om 13:58
Amen! En die weet al lang hoe er over haar geschreven woord hoor, die is echt niet mentaal ingestort, hoogstens om het te kunnen gebruiken voor een nieuwe diagnose. Dat mensen er nog intrappen, heel naïef! Anyway ik ben weer weg, je mag hier nooit teveel (negatiefs) over Debbie zeggenLoucagalinha schreef: ↑09-03-2024 13:43Weggesneden? Ze zijn gewoon getrokken en ze stond zo weer buiten... Niets gesneden of iets
Niet dat trekken lekker is... Maar laten we de drama aan Debbie overlaten