Geld & Recht alle pijlers

Weigering garantie oplossing koptelefoon

23-02-2025 11:10 152 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Viva people!


Heb 2 weken geleden fysiek in de lokale Action een in ear headphone gekocht, was maar 2 tientjes maar doet er ook niet toe verder.

Gisteren viel mijn rechter oortje het geluid weg. Resetten lostte niks op. Naar de Action terug gegaan met bon en ze geven aan dat vanwege hygiene er niks mee kunnen en dus helaas pech.

Is dit normaal? Ik mag toch minimaal verwachten dat het een jaar mee gaat. Zie website:
https://www.action.com/nl-nl/klantenser ... -garantie/

En toen ik dit te horen kreeg na de andere Action geweest wat verder weg, ook die stuurde me weg. Weten de medewerkers gewoon de garantie voorwaarden niet?

Kortom, hoe nu verder?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je al bij de fabrikant aangeklopt zoals sommigen hier aanraden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mbree schreef:
04-03-2025 22:23
Heb je al bij de fabrikant aangeklopt zoals sommigen hier aanraden?
Ja, verwijzen weer door naar de Action.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven