
Weigering garantie oplossing koptelefoon
zondag 23 februari 2025 om 11:10
Hallo Viva people!
Heb 2 weken geleden fysiek in de lokale Action een in ear headphone gekocht, was maar 2 tientjes maar doet er ook niet toe verder.
Gisteren viel mijn rechter oortje het geluid weg. Resetten lostte niks op. Naar de Action terug gegaan met bon en ze geven aan dat vanwege hygiene er niks mee kunnen en dus helaas pech.
Is dit normaal? Ik mag toch minimaal verwachten dat het een jaar mee gaat. Zie website:
https://www.action.com/nl-nl/klantenser ... -garantie/
En toen ik dit te horen kreeg na de andere Action geweest wat verder weg, ook die stuurde me weg. Weten de medewerkers gewoon de garantie voorwaarden niet?
Kortom, hoe nu verder?
Heb 2 weken geleden fysiek in de lokale Action een in ear headphone gekocht, was maar 2 tientjes maar doet er ook niet toe verder.
Gisteren viel mijn rechter oortje het geluid weg. Resetten lostte niks op. Naar de Action terug gegaan met bon en ze geven aan dat vanwege hygiene er niks mee kunnen en dus helaas pech.
Is dit normaal? Ik mag toch minimaal verwachten dat het een jaar mee gaat. Zie website:
https://www.action.com/nl-nl/klantenser ... -garantie/
En toen ik dit te horen kreeg na de andere Action geweest wat verder weg, ook die stuurde me weg. Weten de medewerkers gewoon de garantie voorwaarden niet?
Kortom, hoe nu verder?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in