Mode & Beauty alle pijlers

39 jaar en toch (weer) een dure miskoop gedaan,

31-07-2009 22:38 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoe stom kun je nu nog zijn. Ik las in de Glossy een stukje van die visagist Thijs nog wat over een fan-tas-tische shampoo die gebruikt werd door allerlei beroemdheden en waarmee je je haar de boost van z'n leven zou geven. Gekocht dus via internet voor slechts 97 euro (incl. conditioner) maar excl. verzendkosten. Wat een troep. M'n haar wordt er touw van en ik krijg er jeuk van op m'n hoofdhuid (nog nooit van m'n leven last van gehad). Dus na 1x gebruiken weer teruggegaan naar m'n oude vertrouwde blondshampoo van Andrelon waar m'n haar wel geweldig van gaat zitten. Kom op, laat me mezelf beter voelen door een nog ergere (lees duurdere) recente miskoop hier neer te zetten.
anoniem_70225 wijzigde dit bericht op 03-08-2009 21:21
Reden: 't was de Glossy niet de Beaumonde
% gewijzigd
Ik zou ze mailen dat ik de shampoo best wel wil houden, of weg donderen.. Maar dat ik (een gedeelte van) mijn geld terug wil.
quote:kingmarja schreef op 03 augustus 2009 @ 15:37:

Nou, deze mail kreeg ik van de klantenservice:

Geachte Klant,

Wij nemen gebruikte goederen niet terug. In uw geval kan ik me begrijpen dat u ontervreden bent met uw aankoop, zeker omdat u veel geld ervoor betaald heeft.

Ik zal met de fabrikant hierover overleggen. Wellicht kunnen hun er iets mee doen.

Ik ben benieuwdMet dat taalgebruik, betwijfel ik het Slecht hoor.
quote:kingmarja schreef op 03 augustus 2009 @ 15:37:

Nou, deze mail kreeg ik van de klantenservice:

Geachte Klant,

Wij nemen gebruikte goederen niet terug. In uw geval kan ik me begrijpen dat u ontervreden bent met uw aankoop, zeker omdat u veel geld ervoor betaald heeft.

Ik zal met de fabrikant hierover overleggen. Wellicht kunnen hun er iets mee doen.

Ik ben benieuwdOMG!
The time is now
quote:Rozigst schreef op 03 augustus 2009 @ 15:34:

[...]

En betalen dan? Bij de FAQ staat alleen Mastercard, Visa en Paypal... zijn dat de enige betaalmogelijkheden?Volgens mij wel. Ik doe alles met Paypal, overigens. Veel handiger en veiliger.
Maar ik heb geen betaalvriendje....

(Het moge duidelijk zijn waarom niet? )

Vriend wel trouwens Whoehoe! Liefjeee
Ik heb twee creditcards. Maar betaal altijd alles direct af. Dus kost me verder niets. Gewoon handig!

Paypal kan overigens ook gewoon vanaf een bankrekening.
quote:Albion83 schreef op 03 augustus 2009 @ 15:56:

[...]

Met dat taalgebruik, betwijfel ik het Slecht hoor.Ik ben ook bang dat het nie goed gaat komen nie
Sjee, wat een slecht geschreven mail. Zou er ook niet teveel (niets) van verwachten. Bar slechte service, je zou toch anders verwachten van iets wat goed zou moeten zijn en waar je goed voor betaald hebt.

Dit vind ik dus ook kul: Wij nemen gebruikte goederen niet terug (staat dat aangegeven in de kleine lettertjes ergens mss en als klant heb je toch recht op terugsturen bij wat jij ervaart als je je haar ermee wast?). Hoe kun je in godsnaam weten of iets je jeuk op je hoofd etc. geeft als je het NIET kunt gebruiken. Ik zou daar wel zo'n mail op terug sturen, oei oei. Zijn ze telefonisch niet bereikbaar, dat je belt en eist of iemand die verstand van zaken heeft je terug kan bellen.

Als het nou om een tientje ging (en dan is het nog niet netjes) maar dit gaat om heel wat meer, vind het zo zonde voor je.
Balen zeg, Marja!

Weet je wat ik zou doen? Ik zou gewoon een balletje opgooien bij die Thijs via de Beaumonde. Het is toch schandalig dat zo'n kapper reclame durft te maken voor iets wat zo slecht is?

Bellen, mailen, you name it. Gewoon vragen WAAROM hij nu vindt dat het zo'n briljante shampoo is.

Nee heb je (al ) ja, kun je krijgen.....
quote:Moordwijf schreef op 03 augustus 2009 @ 14:15:

@hiltje

Hoeveelw il je voor die laarsjes

Zijn het deze? Ja toch?

[afbeelding]

Hoi Moordwijf,

Nee, die jij geplakt hebt zijn nieuwe collectie. Die van mij zijn in het paars uitverkocht, maar bij de sale staan nog wel roze Marc Jacobs laarsjes, van het zelfde model. Ze hebben een aparte uitsparing bij de hak, zijn van glad (boterzacht) kalfsleer en mooie heldere kleur paars. Vind ze zelf mooier dan die van de foto die jij hebt geplakt.

De paarse laarsjes waren iets duurder dan de roze, euro 519 en waren afgeprijsd naar 159,-. Ik heb er nog 18,- verzendkosten bij betaald. Heb ze een halve dag gedragen en ze mogen weg voor euro 150,- excl verzendkosten. Passen en ophalen kan in R'dam.

(sorry voor deze marktplaats achtige correspondentie op dit topic, maar misschien maak ik Moordwijf blij)
quote:Quinty schreef op 03 augustus 2009 @ 18:53:

Balen zeg, Marja!

Weet je wat ik zou doen? Ik zou gewoon een balletje opgooien bij die Thijs via de Beaumonde. Het is toch schandalig dat zo'n kapper reclame durft te maken voor iets wat zo slecht is?

Bellen, mailen, you name it. Gewoon vragen WAAROM hij nu vindt dat het zo'n briljante shampoo is.

Nee heb je (al ) ja, kun je krijgen.....Ja, je hebt gelijk. Ik ga hem ook eens mailen. Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoorden.Ik ga gelijk googlen om te zien hoe ik de beste man kan bereiken.
quote:Beauties schreef op 03 augustus 2009 @ 18:17:

Sjee, wat een slecht geschreven mail. Zou er ook niet teveel (niets) van verwachten. Bar slechte service, je zou toch anders verwachten van iets wat goed zou moeten zijn en waar je goed voor betaald hebt.

Dit vind ik dus ook kul: Wij nemen gebruikte goederen niet terug (staat dat aangegeven in de kleine lettertjes ergens mss en als klant heb je toch recht op terugsturen bij wat jij ervaart als je je haar ermee wast?). Hoe kun je in godsnaam weten of iets je jeuk op je hoofd etc. geeft als je het NIET kunt gebruiken. Ik zou daar wel zo'n mail op terug sturen, oei oei. Zijn ze telefonisch niet bereikbaar, dat je belt en eist of iemand die verstand van zaken heeft je terug kan bellen.

Als het nou om een tientje ging (en dan is het nog niet netjes) maar dit gaat om heel wat meer, vind het zo zonde voor je.Gelukkig kreeg ik wel snel antwoord en ik beschouw het nog niet als een verloren zaak. Maar inderdaad, het is jammer dat zo'n duur product zo verschrikkelijk tegenvalt dus ook niet een klein beetje.
Wat een flutmail zeg... niet te geloven... Vakantiekrachtje van 16 jaar in elkaar geflatst zeker...
quote:Metatron schreef op 03 augustus 2009 @ 21:02:

Wat een flutmail zeg... niet te geloven... Vakantiekrachtje van 16 jaar in elkaar geflatst zeker...Dan hoop ik niet dat ze zo onverstandig zijn om 't jochie mij te laten bellen. Ik heb een klacht namelijk
quote:hiltje schreef op 03 augustus 2009 @ 18:57:

[...]

Hoi Moordwijf,

Nee, die jij geplakt hebt zijn nieuwe collectie. Die van mij zijn in het paars uitverkocht, maar bij de sale staan nog wel roze Marc Jacobs laarsjes, van het zelfde model. Ze hebben een aparte uitsparing bij de hak, zijn van glad (boterzacht) kalfsleer en mooie heldere kleur paars. Vind ze zelf mooier dan die van de foto die jij hebt geplakt.

De paarse laarsjes waren iets duurder dan de roze, euro 519 en waren afgeprijsd naar 159,-. Ik heb er nog 18,- verzendkosten bij betaald. Heb ze een halve dag gedragen en ze mogen weg voor euro 150,- excl verzendkosten. Passen en ophalen kan in R'dam.

(sorry voor deze marktplaats achtige correspondentie op dit topic, maar misschien maak ik Moordwijf blij)Ik kan ze niet vinden op de site. kun je een plaatje plakken?
quote:Moordwijf schreef op 03 augustus 2009 @ 22:03:

[...]

Ik kan ze niet vinden op de site. kun je een plaatje plakken?

Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken (blond)

Als je naar 'sale' gaat, heb je twee categorieen sale. Volgens mij summersale en shopsavings. Ze staan onder die laatste categorie. Kijk bij de roze met 70% korting en niet bij de violet met 50% korting. Succes!
quote:

Avaeyebrow schreef op 03 augustus 2009 @ 09:28:

Heb twee maanden geleden een hele set potjes gekocht van Bobbi Brown. Concelers, blush, kwasten, lippenstift een vermogen. Tja en dan heb ik het pas 2 keer gebruikt en ben weer overgegaan op mijn oude MAC merk. Zo ¤ 120 over de balk waar ik niets mee doe. Ik ben een sucker voor makeup en huidverzorging waar ik uiteindelijk niets meer mee doe!

Dat is dus de pest als je het kunt betalen. Als je dat niet kunt doe je over het algemeen dit soort aankopen niet..

Nou dat is het hem nou juist ik kan het eigenlijk niet betalen ;)
quote:hiltje schreef op 03 augustus 2009 @ 22:13:

[...]

Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken (blond)

Als je naar 'sale' gaat, heb je twee categorieen sale. Volgens mij summersale en shopsavings. Ze staan onder die laatste categorie. Kijk bij de roze met 70% korting en niet bij de violet met 50% korting. Succes!

Deze?

Oh nee nevermind.. lijkt niet op je beschrijving... (ook blond)
quote:Avaeyebrow schreef op 03 augustus 2009 @ 22:18:

quote:

Avaeyebrow schreef op 03 augustus 2009 @ 09:28:

Heb twee maanden geleden een hele set potjes gekocht van Bobbi Brown. Concelers, blush, kwasten, lippenstift een vermogen. Tja en dan heb ik het pas 2 keer gebruikt en ben weer overgegaan op mijn oude MAC merk. Zo ¤ 120 over de balk waar ik niets mee doe. Ik ben een sucker voor makeup en huidverzorging waar ik uiteindelijk niets meer mee doe!

Dat is dus de pest als je het kunt betalen. Als je dat niet kunt doe je over het algemeen dit soort aankopen niet..

Nou dat is het hem nou juist ik kan het eigenlijk niet betalen ;)Als je dat woordje eigenlijk niet gebruikt had, had ik een (beetje) medelijden met je gehad maar helaas nu totaal niet meer
quote:Metatron schreef op 03 augustus 2009 @ 22:38:

[...]

Deze?

[afbeelding]

Maar die zijn ook ultiem gaaf (alleen niet meer in mijn maat).

Let op, dan leg ik het nog een keer uit,

mytheresa.com

Ga naar sale

Ga naar shopsavings

Ga naar shoes

Ga naar boots

Ga naar het tiende paar laarsjes: voila, roze Marc Jacobs laarsjes. En die heb ik in het paars! (de hak is in het echt hoger dan op de foto lijkt, ongeveer 9-10 cm bij maat 41).

gaat volgende keer leren plaatjes plakken.

Ze zijn mooi! (damn, ik heb ook maat 41)

Trouwens;

Rechtermuisklik boven op een plaatje (een online plaatje!); kies uit menu: afbeeldingslocatie kopiëren

Om in te voegen klik je het 'schilderij'icoontje aan.

Plak link (url) Voila!
quote:Metatron schreef op 04 augustus 2009 @ 08:19:

[afbeelding]

Ze zijn mooi! (damn, ik heb ook maat 41)

Trouwens;

Rechtermuisklik boven op een plaatje (een online plaatje!); kies uit menu: afbeeldingslocatie kopiëren

Om in te voegen klik je het 'schilderij'icoontje aan.

Plak link (url) Voila!

Jaaaa, dat zijn ze! Mooi he!!!

Vind het ook super jammer dat ze me echt niet goed zitten.

Vind de roze wel iets te heftig. Ze zijn nml in het echt behoorlijk fel van kleur. De paarse leken op de foto ook meer bescheiden dan in het echt, maar toen ik ze aanhad zei iedereen gelijk: sooooo, nieuwe laarzen....
Nou onderstaande mail kreeg ik van een assistente (denk ik) van Thijs Willekes. Iedergeval al een stuk beter dan die van die haarwinkel

Beste Marja, Wat een vervelend verhaal. Ik heb het aan Thijs voorgelegd en hij was verbaast, mede omdat hij zelf ook alterna gebruikten de mensen die hij dit heeft geadviseerd nu weglopen met deze producten,Kun jij ons laten weten welke het was (welke lijn en welk product) dan gaan wij hier ook even achteraan.Het enige wat herkenbaar is dat je haar kan aanvoelen als stro. Om dit te voorkomen is het gebruiken vaneen conditioner bij Alterna een must. Dit vanwege het feit dat alle producten fosfaat vrij zijn. Graag hoor ik van je! Groeten,Hanneke
Dat klinkt al positiever!

Maar, je had er toch een conditioner bij? Ik neem aan dat je dat ook aan hun hebt verteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven