Lijf & Lijn alle pijlers

+/- 5 kilo afvallen, hier gaan we langzaam verder!

21-06-2010 11:26 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier gaan we dus verder!

Langzaam maar zeker gaan we ons doel bereiken

Succes iedereen!

( even een vraagje voor de mensen die in de tabel staan en niet meer mee willen doen, als jullie dit lezen, geef het even door en dan pas ik de tabel aan)

Naam Start Huidig Verschil Streef Lengte Cupmaat Maja8278,4 op 2/11/201078,3-0,171,3 op 21/06/2011 1.76CMinoutje71,567,0-4,565,01.76CLuneth59,757,8-1,955,01.6575DSagrera66,762,5-4,262,01.72Noeks8471,569,1-2,467,51.72CIkkuzzz66,064,3-1,762,01.68BAbigail_Virginia64,564,0-0,559,01.66Nazife55,054,2-0,850,01.58CSophiepapa76,074,8-1,21.77Didi72,070,0-2,062,01.66Queenfan65,065,0-0,060,01.6370/75DJerry55564,061,8-2,261,01.74BEvychickie83,576,1-7,475,01.77Berggeitje6765,0-2,0631.79BFlint61,060.0-1,057,01.80BGottya274,073,6-0,469,01.69C

oud topic
@flint, als je maar een klein beetje nagel hebt zou je eigenlijk een pedicure moeten zoeken die kunstnagels kan zetten. ( nou ja moeten, je moet niets natuurlijk ) Die kan dan de nagels die wel normaal zijn, gewoon netjes maken en degene waar bijna niets zit of die gescheurd zijn oid weer mooi maken met een kunstnageltje, ziet er echt mooi uit, hoor.

@didi, je gaat toch niet met een gescheurd nageltje rondlopen, dalijk blijf je ergens achterhangen en heb je helemaal geen nagel meer!

Je gewicht:

@nazife, ik was gisteren ook inspiratieloos wat eten betreft, da's dus friet geworden Wij zijn ook een halve dag iets gaan doen met de koters en toen kon het grote hangen beginnen 's-middags.

Vandaag iets koeler, dus ben bang dat ook ik hier eens een keertje moet gaan poetsen, dat kan geen kwaad.

Mijn gewicht is blijven hangen op de 63, valt me 100% mee.
Goeiemorgen

Gaat lekker hier

Lekker ongezond gegeten dit weekend. Als er al wat te eten was en te veel bier op zaterdag avond.

Ik heb de neiging om op te geven. Zit weer op 75 kg en voel me een propje.

Ik heb me aangemeld op de dr. frank dieetsite.

Ik heb nu medicijnen tegen een parasiet en die leeft voornemelijk van koolhydraten.

Ik hoop dat ik een paar kilo kan afvallen en het ding kwijtraken in een paar weken tijd.
Maja, je gaat niet opgeven, hoor! Het komt goed!

Is dat wat, dat dr Frankdieet? Is toch heel veel met eieren?

Wat houdt die parasiet in dan, waar merk je aan dat die hebt dan en hoe zijn ze daar achter gekomen? ( oh, dat zijn wel heel veel vragen, zie ik )

Zeg tegen die parasiet dat hij ( of zij) snel even een paar kilo wegvreet
Ladies

Ben er weer...had vorige week soort van onverwacht een weekje vakantie en met dit heerlijke weer niet achter de pc gezeten haha....

Weet niet of jullie mijn gewicht ook willen weten maar hier komt ie 79.4....eindelijk onder de 80

Nou ben nu weer voor het eerst op het werk dus even opstarten en dan tussen de middag even bijlezen en weer aansluiten...

Hoop alles goed met jullie?
quote:Ikkuzzz schreef op 05 juli 2010 @ 09:02:

Maja, je gaat niet opgeven, hoor! Het komt goed!

Is dat wat, dat dr Frankdieet? Is toch heel veel met eieren?

koolhydraatarm dieet. Eens kijken of daar wat nuttigs gezegd wordt

Wat houdt die parasiet in dan, waar merk je aan dat die hebt dan en hoe zijn ze daar achter gekomen? ( oh, dat zijn wel heel veel vragen, zie ik ) al tijden last van buikpijn en naar de wc moeten rennen na vet eten enzo (ranzig verhaal) toch maar eens testen en nou hebben ze iets aangetroffen wat 1 op de 5 heeft maar sommige mensen krijgen er de klachteen van die ik heb. Maar eens aan de AB dus...

Zeg tegen die parasiet dat hij ( of zij) snel even een paar kilo wegvreet
Dat is een mooie mijlpaal Evy!

Naar zeg, zo'n parasiet Maja. Ik hoop dat de AB snel aanslaat.

@ Ikkkuzzz. Ik haal het natuurlijk wel weg, maar dan heb ik echt een mininageltje van 2 mm over. Ik vind dat en geen gezicht en een beetje griezelig.
Hoi dames!

Vanochtend weer gewogen, helaas weer wat aangekomen. 72.7 Tja. de stress is weer uit mn leven en de lekkernijtjes gingen er weer goed in afgelopen week hahaha

Dus nu maar weer lekker gezond eten.

Ik heb dit weekend een aantal vriendinnen gezien die ik al een maandje of vijf niet had gezien. Eén en al complimenten over dat ik duidelijk afgevallen was, vooral (volgens hun) bij mijn buik en bovenbenen (!) Dus dat was wel erg fijn om te horen. Dus hoewel het kwa kilo's niet echt geweldig gaat, heeft het sporten toch wel het gewenste resultaat. Binnenkort ook maar weer eens meten ipv wegen.

Vandaag wat minder zon hier, dus een geschikte dag om duizend-en-één dingen te doen die nodig moeten gebeuren. Piep af en toe wel even op het forum.

Fijne dag vandaag!!!!
Ja, fijne dag allemaal, het is een mooie!

Heerlijk weekend gehad maar krijg het Internet in m'n nieuwe huisje nog niet geinstalleerd dus even weinig berichten van mijn kant (gelukkig hier op het werk wel Internet).

Mijn gewicht vanmorgen: 65.9 das bijna 1.5 kilo erbij i.v.m. met 2 weken geleden? Heb ook niet opgelet en weinig gesport ook vorige week moet ik zeggen. Maar doe nu dus weer serieus mee!

Maja, vervelend zo'n parasiet en dat je er last van hebt!

Ik heb wel gepoetst in m'n nieuwe huisje! (zaterda) was wel warm maar wel lekker als het gedaan is!

Evy, gefeliciteerd met de -80!

Gottya en Ikkuzz: resultaat van vandaag ook niet verkeerd toch?

Nogmaals fijne dag!
@Berggeitje

Is ook zo hoor, maar ben bang dat ik dan volgende week weer zwaarder ben. Word zo gek van dat gejojo....! Aan de andere kant krijg ik toch te horen dat ik afval, complimenten, mensen zien het. Maar dat vergeet je weer zo snel als je ziet dat je weer bent aangekomen.

Wat doen jullie zoal vandaag??? Iedereen druk aan het werk?? Voorbereidingen treffen voor de vakantie? Het zal al wel door menigeen vermeld zijn, maar wat zijn jullie plannen voor de vakantie?
Pff hier weer even een klein berichtje van mij....wat is het weer druk zeg hier op mijn werk...eerste dag is altijd weer snel bijwerken enzo en verder met de andere dingen....

@ Gottya...net weekje vrij gehad en was heerlijk!! Niet weg geweest maar was ook niet echt nodig he ...nu weer even doorbikkelen en dan pas weer vrij als ik een huisje heb gekocht..heb nu een optie op iets dus allemaal even afwachten
Ook aan het werk hier... maar straks lekker sporten! Heb er weer helemaal zin in vooral met dit weer eerst stukje fietsen en dan aan de slag!

Vakantie ga ik richting de bergen (!) met vriend maar pas in september. Lekker hiken over rots en ijs . Ik ga in augustus nog wel voor werk weer naar Engeland en dan een paar dagen eraan vastplakken met collega's, ook leuk. En dan nog een paar weekendjes klimmen en misschien zelfs nog een weekje klimmen ergens tussendoor... maar twijfel nog!
54 kilo vanochtend...

@berggeitje, met al dat geklim doe je je nick wel eer aan

Ik heb vannacht zo raar gedroomd dat ik nog een beetje van slag ben, herkennen jullie dat?
Pfff, wat een verhalen weer, ik kan het echt niet bijhouden na een dag werken, hoor .

Nazife, ik herken het heel erg, dat dromen waardoor je van slag bent. Ik heb ook last van slaapwandelen, is voor mij heel erg echt dan en man denkt ook dat ik wakker ben. Hij krijgt me dan ook nauwelijks wakker tot ik zelf besef dat ik aan het dromen ben. Maar die 'gewone' dromen heb ik ook, dan lijkt het gewoon zo echt dat ik 's ochtends me afvraag of het nu echt was of niet. Soms is het leuk, soms ook niet. Bij mij hangt het sterk samen met teveel aan m'n hoofd hebben, dan worden m'n dromen ook intenser.

Gottya, ik moet nog anderhalve week werken dan ga ik 2 weken op vakantie. Komt slecht uit, ik ben natuurlijk net begonnen, maar het is niet anders.

Ikkuzzz, ik heb wel eens gekeken naar een pedicure die ook nagels zet, maar ik heb de stap nog nooit genomen. Misschien moet ik dat eens doen, maar het is weer zo'n ding dat ik moet bijhouden. Ik heb er weinig zin in, maar het zou het leven qua blote voetjes wel een stuk aangenamer maken. Ben alleen bang dat ik er voor de vakantie niet meer aan toe kom en daarna heb ik er zeker geen tijd meer voor.

Maja, dat klinkt niet fijn, die parasiet. Hoe kom je daar dan aan?
jeetje wat wordt er weer veel bijgeschreven. Ben niet helemaal bij met lezen. Kom net terug van een lang weekend weg. Heerlijk!!! En wat een weertje....

Heb me niet gewogen en ik denk dat ik het ook niet wil weten...heb alles genomen waar ik zin in had. Wijntje, ijsje, 3 gangenmenu's ....Het was genieten echt waar!!

Deze week probeer ik weer wat beter op te letten en lekkernijen te laten staan. Morgenvroeg weer lekker hardlopen.

Ik weeg me maandag de 12e weer.

Morgen weer voetbal!!
@flint, ik ben dus de hele ochtend boos geweest op nazman omdat hij in mijn droom zo'n klootzak was geweest. Arme schat...

@jerry, wat fijn dat je genoten hebt van je weekendje. Je had idd geen slecht weer. Morgen voetbal ja, en ik ben dan eindelijk voor nederland hehe. Omdat alle andere leuke landen er uit liggen en omdat het enthousiasme van anderen me aansteekt. Maar eerst nog een lange dag werken...zucht. Wel ontzettend genoten van mijn 2 eerste echt vrije dagen in maanden. zit nu te wachten op tentamen uitslagen met angst...ik wil het gewoon weten. Dan pas kan ik echt ontspannen.
Goodmorning ladies!

@Nazife

Herkenbaar. Ik blijf dan wel met beide benen op de grond staan en ga het niet projecteren op iemand. Maar ken dat gevoel de hele dag van slag te zijn van een stomme droom. Het heeft bij mij vaak toch wel te maken met dingen waarover ik op dat moment onzeker ben. Ik praat er dan ook gewoon openlijk over, er wordt gelachen/gerust gesteld en dan is het vaak voor het grootste deel weer over. Inderdaad: arme Nazman. Hij verdiend een hele dikke knuffel!!!! Spannend, wachten op de uitslag van de tentamens. Weet zelf ook nog wel hoe dat was. Hoe lang moet je nu nog?

@Jerry

Ja, Nederland - Uruguay vandaag! Wat denk je dat het gaat worden???

@Flint

Ach, komt misschien niet perfect uit, maar dan ben je natuurlijk wel heeeeelemaal opgeladen en lekker fris om met de klus verder te gaan. Gaat het goed met deze nieuwe klus trouwens?

@Evy

Spannend, een eigen huisje! Heb je al een bod gedaan? En woon je alleen of samen?

@Berggeitje

Zo hee, je doet inderdaad je naam eer aan. Een vriendin van mij klimt ook fanatiek, maar alleen in Nederland op van die klimmuren! hahahaha Vind dat van jou toch wel een stukje stoerder!

@Maja

Beterschap met je parasiet. Vervelend zeg!! Heb zelf ooit een flinke salmonella besmetting opgelopen. Ik zat tegen het plafond van de pijn. Hopelijk gaat het snel over!!!
Goeiemorgen dames. Dank voor de steun.

Vanochtend voelde ik me al wat beter. Gister was ik echt tegen het depressieve af.

Vannacht goed geslapen en nu voel ik me al veel beter. en dat is ook te zien op de weegschaal 74kg Mag die nog in de tabel?

Nadeeltje van die antibiotica is dat ik echt een rotsmaak in mijn mond heb. Maar een beetje wegspoelen met aanmaaklimo, thee en aardbeien.

en ik mag geen alcohol Net nu met 2 voetbalwedstrijden en een verjaardag.

Succes vandaag allemaal
@gottya, dat weet ik dus niet wanneer ik die uitslagen krijg en daar baal ik van. Ik wil het wel een beetje snel weten omdat ik dan misschien nog een herkansing kan regelen. Zo, en nu aan het werk
ps. voor maja!
Goedemorgen dames!!

@ Maja...fijn dat je je vandaag wat beter voelt!! En gefeliciteerd met je 74 kg!!

@ Nazife, heel herkenbaar dat dromen hoor....ik heb idd ook van die periodes of nog beter gezegd zit midden in zo een periode op het moment...wordt elke ochtend vermoeid wakker met allerlei rare beelden op mijn netvlies pffff, ik heb geen idee of dat het komt door alle spannende dingen die er op dit moment in mijn leven zijn of dat het komt doordat ik met dat dieet ben begonnen....want sinds ik daarmee ben begonnen droom ik weer ontzettend veel maar als het goed is gaat het vanzelf over..maar vervelend is het wel...

@ Gottya, ik heb inderdaad nu een optie en als het goed is al geweest of komt eerdaags onafhankelijke taxateur kijken...als dat goed uitpakt dan bouwkundig rapport en vd week met financiele man naar budget kijken, rekenen want heel de binnenkant moet gedaan worden..elektra, plafonds vervangen, nieuwe keuken, badkamer, muren, vloeren, toilet helemaal vervangen...aaaaargh als ik het zo opschrijf toch wel heeeel spannend...en het is ook mijn eerste eigen huisje ...ik ga het dus alleen kopen en alleen doen!!! Heb her en der wat hulp lijnen voor advies maar ik zal toch echt zelf aan de bak moeten...MAAR ik heb er erge zin in!!

@ Berggeitje, wat gaaf klimmen!! Heb mega hoogte vrees dus diepe respect hier

@ Flint, nieuwe klus..mmm...volgens mij wat gemist, ga even teruglezen

@ Jerry...jaaaaa spannend he vanavond, ziotten denk ik allemaal aan de buis gekluisterd haha

Dames tot vanmiddag weer
@ nazife: van slag zijn door dromen is herkenbaar, zeker als het een emotioneel heftige is. Ik kan wel vaak mijn dromen een beetje 'sturen' en anders mezelf wakker maken als de droom me echt niet aanstaat, dat is wel handig... Ik hoop ook dat je snel uitslagen van tentamens krijgt!

@ jerry: voetbal!!! Heb er ook zin in vandaag, eindelijk op een normale tijd dus lekker kijken met familie en vriend op de bank

@ maja: vervelend dat je je zo rot voelt. Beterschap! Enne: de aardbeien zijn wel lekker nu he (kwamen ze bij jou nu uit eigen tuin?)

@ Evy: dat klinkt als een hoop werk! Maar dan kan je het wel helemaal lekker naar je zin maken je nieuwe huisje. Gaat wel altijd meer tijd inzitten dan je denkt . Ik huur nu, incl. de hele inventaris (keukenspullen, bank, tafel + stoelen, lampen, tv, schilderijen aan de muur etc. stond er allemaal al) en het appartement is vrijwel af. Misschien nog wat dingen van mezelf ophangen en extra lampjes inzetten en klaar is ... berggeitje!

@ gottya: ik klim gewoon-doordeweeks ook binnen hoor. Maar buiten is toch ook een heel fijn gevoel, en heel anders dan binnen op het plastic moet ik zeggen! Over 1.5 week weer een weekendje Belgie joehoe!
pff aangemeld bij het dr. frank dieet. Mag ik ff lachen:

dag 1

Je ontbijt

EI MET SPEK

Je lunch

MOZZARELLA TOMAAT

Benodigdheden

•1 bolletje Mozzarella

•2 tomaten

•peper

Je avondeten

RODE BIETJES MET HAASKARBONADE

Tussendoortjes

Wat mag ik als tussendoortje eten?

Tijdens het dr. Frank dieet kun je meer eten dan je mogelijk zou denken. Je kunt namelijk alle producten als tussendoortjes gebruiken die geen koolhydraten bevatten. Hierbij kun je denken aan stukjes vlees en vis (zonder paneermeel), kaas, groenten, rauwkost, tomaten of eieren. Let ook op vet, kies bij voorkeur voor vetarme producten.

Maak bijvoorbeeld eens lekkere tussendoortjes zoals asperges met ham, augurk met boterhamworst of plakjes komkommer met roomkaas.

Je kunt ook een heerlijk kaasplankje samenstellen uit een paar stukjes brie, Goudse kaas, camembert, boursain op komkommer + een paar olijven. Een vleesplankje kan bijvoorbeeld bestaan uit: chorizo, salami, ham en rollade. Neem normale porties; een paar plakjes of blokjes van alles.

Zal ik het proberen?
Hoi Maja,

Mag ik wat zeggen...ben zelf namelijk met Cambridge bezig en heb ook gekeken naar Dr. Frank....al die dieeten zo ook prodimed, sanaslank etc zijn gericht op geen koolhydraten en ze werken allemaal .....het punt is dus daarna!! Ik heb me nou al in heel veel van die dingen ingelezen en het gaat er dus om dat als je je gewicht hebt bereikt je heeeeeeeeeeel langzaam en rustig in een stappen plan je normale eten moet gaan opbouwen.....en dan heb ik het dus over minimaal drie weken waarin je elke week weer iets van koolhydraten toevoegd aan je eetpatroon...daarmee voorkom je dat je dus weer als een gek aankomt...

Ik ben nu bezig met Cambridge en het is pittig maar ben nu toch al behoorlijk wat kilo's kwijt ....ik heb hiervoor gekozen omdat er dus wekelijkse begeleiding bij zit en als ik klaar ben dus met haar opnieuw mijn eet patroon ga opbouwen...

Beetje lang verhaal maar hoop dat je er wat aan hebt
Misschien dat ik dan mijn luch koolhydraat arm ga maken.

Ik wil het ook ter ondersteuning van de antibioticakuur. Helemaal niet lijkt me dus geen optie. Maar ik weet van mijn moeder dat brood'verslaving' ook voor behoorlijk kilootjes te veel kan zorgen.
@ Maja, ik hoor ook veel mensen over het boek "grip op koolhydraten" van Yvonne Lemmers. Ik zeg je eerlijk ik heb het niet en niet gelezen maar hoor er veel positieve dingen over....misschien een tip om eens in te kijken bij bv boekhandel of het voor jou iets kan betekenen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven