WW - We blijven doortellen
zondag 7 november 2010 om 18:37
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
zondag 7 november 2010 om 21:24
Jaaaaaah, ik kan weer internetten. Wat is dat onhandig zeg als het niet werkt, merk je meteen hoe vaak je het gebruikt.
Qua eten was het niet een echt goede week, maar geen idee hoe ik met de punten ben uitgekomen want kon ook niet op WW-online.
Blijf momenteel al een tijdje rond de 61 kilo hangen en kom er maar niet echt onder. Merk dat ik daardoor een beetje de motivatie kwijt ben.
Heb het vorige topic zojuist doorgelezen en volgens mij hebben er meerdere op dit moment een dipje.
Maar morgen weer een nieuwe week met nieuwe kansen.
Propje, wat jammer dat je stopt met schrijven. Wens je heel veel succes met verder afvallen!
En Es wat goed zeg dat jij zo handig bent met de tabel. Super dat je het hebt overgenomen.
Voor de tabel: mijn startgewicht was 69,5 kilo.
Nog een fijne avond en tot morgen!
Qua eten was het niet een echt goede week, maar geen idee hoe ik met de punten ben uitgekomen want kon ook niet op WW-online.
Blijf momenteel al een tijdje rond de 61 kilo hangen en kom er maar niet echt onder. Merk dat ik daardoor een beetje de motivatie kwijt ben.
Heb het vorige topic zojuist doorgelezen en volgens mij hebben er meerdere op dit moment een dipje.
Maar morgen weer een nieuwe week met nieuwe kansen.
Propje, wat jammer dat je stopt met schrijven. Wens je heel veel succes met verder afvallen!
En Es wat goed zeg dat jij zo handig bent met de tabel. Super dat je het hebt overgenomen.
Voor de tabel: mijn startgewicht was 69,5 kilo.
Nog een fijne avond en tot morgen!
zondag 7 november 2010 om 22:34
Netjes Es! Volgens mij heb je mijn gegevens inmiddels allemaal, behalve de gevreesde nieuwe gegevens die morgen komen..
@ Winterdip...ik ben ook aan het uitbuiken van ons etentje bij de mexicaan vanavond... En je hebt gelijk trouwens hoor, het zat er ook niet zomaar aan. Deze week gaat mijn man weer een aantal weken weg, en hoewel ik het vreselijk vind, is het voor mij wel makkelijker om dan op mijn eten te letten.
We zijn trouwens allemaal zo te lezen wel lekker eensgezind. Allemaal een off-week.
@ Mife;
Ik hoop tussen nu en een uur nog op een goede wc-sessie. Misschien helpt het nog, maar ik denk het niet.
@ Winterdip...ik ben ook aan het uitbuiken van ons etentje bij de mexicaan vanavond... En je hebt gelijk trouwens hoor, het zat er ook niet zomaar aan. Deze week gaat mijn man weer een aantal weken weg, en hoewel ik het vreselijk vind, is het voor mij wel makkelijker om dan op mijn eten te letten.
We zijn trouwens allemaal zo te lezen wel lekker eensgezind. Allemaal een off-week.
@ Mife;
Ik hoop tussen nu en een uur nog op een goede wc-sessie. Misschien helpt het nog, maar ik denk het niet.
maandag 8 november 2010 om 00:20
Zeg, ben ik nu heel onnozel als ik zeg dat ieders startgewicht "gewoon" het huidige gewicht is plus wat diegene is afgevallen? 
Fijn dat de tabel een nieuwe eigenaresse heeft en iedereen hier weer komt posten! Mijn week ging goed, tot het weekend werd. Ben benieuwd of mijn goede week het off-weekend nog een beetje compenseert Ik weeg weer dinsdagochtend, omdat ik echt bang ben dat ik morgen (moet om 5.30 uur op) vergeet te wegen.
Succes iedereen. Op naar een TOPweek voor iedereen!

Fijn dat de tabel een nieuwe eigenaresse heeft en iedereen hier weer komt posten! Mijn week ging goed, tot het weekend werd. Ben benieuwd of mijn goede week het off-weekend nog een beetje compenseert Ik weeg weer dinsdagochtend, omdat ik echt bang ben dat ik morgen (moet om 5.30 uur op) vergeet te wegen.
Succes iedereen. Op naar een TOPweek voor iedereen!
maandag 8 november 2010 om 06:06
jij ook toet, Mogge, by the way!!
Startgewicht: 105, vanmorgen status quo.
Wat een lekkere etentjes hebben jullie allemaal chter de rug zeg, ondanks dat het vroeg is krijg ik gelijk trek in klekker eten
Gos, hatseklats, wat ellendig toch, dat je man zo vaak weg is...hoe lang blijft hij nu weg dan?
Fijne dag allemaal!!!
Startgewicht: 105, vanmorgen status quo.
Wat een lekkere etentjes hebben jullie allemaal chter de rug zeg, ondanks dat het vroeg is krijg ik gelijk trek in klekker eten
Gos, hatseklats, wat ellendig toch, dat je man zo vaak weg is...hoe lang blijft hij nu weg dan?
Fijne dag allemaal!!!
maandag 8 november 2010 om 08:58
Ja tuurlijk kun je het startgewicht ook uitrekenen het totaal afgevallen gewicht bij het huidig gewicht op te tellen. Maar volgens mij is het fijner als je het in een oogopslag kunnt zien.
Goed gedaan Toet, toch nog een beetje eraf. En Bente moest natuurlijk haar enorme gewichtsverlies van vorige week compenseren.
Hier 80,1 dus min 0.2. Ben er erg blij mee, want gisteren was de enige dag afgelopen week dat ik binnen mijn punten ben gebleven.
Goed gedaan Toet, toch nog een beetje eraf. En Bente moest natuurlijk haar enorme gewichtsverlies van vorige week compenseren.
Hier 80,1 dus min 0.2. Ben er erg blij mee, want gisteren was de enige dag afgelopen week dat ik binnen mijn punten ben gebleven.
maandag 8 november 2010 om 08:58
Hoi allemaal,
Ik lees al een aantal weekjes met jullie mee, ik vind dat jullie zo goed bezig zijn, en vind het erg leuk om jullie berichtjes te lezen, en nu er een nieuwe topic geopend is, hoop ik dat ik met jullie mee mag schrijven, aangezien jullie mij afgelopen weken al gestimuleerd hebben zonder dat jullie het wisten, kan het alleen maar beter worden denk ik. Ik ben sinds 27 sept begonnen met ww, ik ga elke maandagavond naar zo'n meeting waar ik gewogen word, dus hoop vanavond weer op een goed resultaat, weer even afwachten.
Ik hoor wel of dit oke is.
groetjes Ellen
Ik lees al een aantal weekjes met jullie mee, ik vind dat jullie zo goed bezig zijn, en vind het erg leuk om jullie berichtjes te lezen, en nu er een nieuwe topic geopend is, hoop ik dat ik met jullie mee mag schrijven, aangezien jullie mij afgelopen weken al gestimuleerd hebben zonder dat jullie het wisten, kan het alleen maar beter worden denk ik. Ik ben sinds 27 sept begonnen met ww, ik ga elke maandagavond naar zo'n meeting waar ik gewogen word, dus hoop vanavond weer op een goed resultaat, weer even afwachten.
Ik hoor wel of dit oke is.
groetjes Ellen
maandag 8 november 2010 om 09:04
Hoi Ellen, welkom!!
Hier positief verrast... -0.2. Is natuurlijk eigenlijk helemaal niks, maar heeeeeee, het is eraf! Nieuwe gewicht is 84 en dat betekent precies 8 kilo eraf. Jeuj. Hoop wel op een betere week komende week...
Binnenkort reageer ik weer op iedereen, voor nu een goede dag met mooie lijstjes! Zullen we die vanavond allemaal hier neerplempen voor de motivatie?
Hier positief verrast... -0.2. Is natuurlijk eigenlijk helemaal niks, maar heeeeeee, het is eraf! Nieuwe gewicht is 84 en dat betekent precies 8 kilo eraf. Jeuj. Hoop wel op een betere week komende week...
Binnenkort reageer ik weer op iedereen, voor nu een goede dag met mooie lijstjes! Zullen we die vanavond allemaal hier neerplempen voor de motivatie?
maandag 8 november 2010 om 09:42
Hier zoals ik al had verwacht licht in de +, 61,7.
Afgelopen week 4 ons erbij (gewicht in de tabel is niet van vorige week).
Baal er wel van, maar eigenlijk valt het me nog best mee als ik zie wat ik de afgelopen week gegeten heb.
Mife, goed idee om die eetlijstjes vanavond door te geven.
Motiviteert weer extra en wie weet doen we van elkaar nog ideeen op.
Welkom Ellen!
Afgelopen week 4 ons erbij (gewicht in de tabel is niet van vorige week).
Baal er wel van, maar eigenlijk valt het me nog best mee als ik zie wat ik de afgelopen week gegeten heb.
Mife, goed idee om die eetlijstjes vanavond door te geven.
Motiviteert weer extra en wie weet doen we van elkaar nog ideeen op.
Welkom Ellen!
maandag 8 november 2010 om 10:44
Hoi Ellen, welkom! Lekker komen posten en meedoen, natuurlijk hartstikke goed. Hier een goed resultaat : - 9 ons. Helemaal blij want natuurlijk uit eten geweest (wel opgelet) en 1x pannekoeken gegeten maar verder wel voorzichtig gedaan maar niet geschreven (das vaak gevaarlijk) al met al ben ik nu 98,1 kilo dus ook de 99 bijna achter me. Maarrrrrrrr overmorgen op vakantie met alle verleidingen van dien, elke avond uit eten Heerlijk maar gevaarlijk. Ik hoop zo dat ik de gehate 100 uit beeld houd. Nu dus even jubelen voor mij. Volgende week weeg ik niet, daarna moet ik kleur bekennen (of kilo's) Heb met mezelf afgesproken dat ik vanwege de komende drukte (altijd leuk op vakantie gaan ) ik deze week niet ga schrijven maar wel heel streng doen. Tot in het vliegtuig donderdag gaat hier een ijzeren regime gelden.
Ik kom vast nog even langs voor die tijd!
Succes deze week!
Ik kom vast nog even langs voor die tijd!
Succes deze week!
Slapen is goud
maandag 8 november 2010 om 13:37
maandag 8 november 2010 om 13:47
zo jij dan! /1,7 das wel lekker na je herfstdip vorige week toch? Je had toch een weegschaal in de war? Lekker zeg, daar gaat de smiley weer
Enn die 100.....ik hoop zo op: die zien we nooit meer.....terug! Ik weet, ik heb het zelf in de hand maar weet het niet voor over 2 weken......ga wel mijn best doen zonder tellen
Enn die 100.....ik hoop zo op: die zien we nooit meer.....terug! Ik weet, ik heb het zelf in de hand maar weet het niet voor over 2 weken......ga wel mijn best doen zonder tellen
Slapen is goud
maandag 8 november 2010 om 13:48
maandag 8 november 2010 om 14:05
Ja vrij maf he... vorige week was er 1,8 bij, nu weer 1,7 eraf. Uiteindelijk was ik 2 weken geleden dus toch nog een onsje lichter dan nu. Maar mijn ww geeft ook een neergaande lijn aan met om de 3 tot 4 weken weer even een flinke lijn omhoog. Heel weird. Maar goed, al met al gaat het er toch vanaf ja. Ik zal niet meer stressen
Noppie, je ontbijt tijdens de vakantie gewoon beginnen met fruit, dat scheelt al heel veel. Komt vast goed hoor, die 100 komt niet meer terug.
Es, je bent snel met de tabel. Fijn!
Noppie, je ontbijt tijdens de vakantie gewoon beginnen met fruit, dat scheelt al heel veel. Komt vast goed hoor, die 100 komt niet meer terug.
Es, je bent snel met de tabel. Fijn!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
maandag 8 november 2010 om 17:42
Ondanks al jullie negatoeve gevoelens zijn er toch al een hoop goede resultaten binnen, goed zeg!!!
Welkom Ellen, wat goed dat wij je al konden motiveren zonder dat we het wisten, nu we het weten wordt het vast nog meer
Eetlijstje van vandaag?
O" yoghurt met cruesli
T: niets
L: 3 boterhammen, 1 hagelslag, 1 brie en 1 filet americain, optimeldrink
T: appel
D: manlief kookt: aardappeltjes uit de oven met spekjes en ui (ik neem zon min mogelijk spekjes), snijbonen, haaskarbonaadje. Ik gok op mandarijnen toe.
Welkom Ellen, wat goed dat wij je al konden motiveren zonder dat we het wisten, nu we het weten wordt het vast nog meer
Eetlijstje van vandaag?
O" yoghurt met cruesli
T: niets
L: 3 boterhammen, 1 hagelslag, 1 brie en 1 filet americain, optimeldrink
T: appel
D: manlief kookt: aardappeltjes uit de oven met spekjes en ui (ik neem zon min mogelijk spekjes), snijbonen, haaskarbonaadje. Ik gok op mandarijnen toe.
maandag 8 november 2010 om 17:56
Lekker lijstje weer Bentetje! Wat voor cruesli neem jij altijd?
Mijn lijstje:
O: 3 rijstwafels en fruit
T: niks
L: 4x knackebrod. 2 met kipfilet, 1 met 30+ kaas en 1 met sandwichspread
T: koffiewafeltje en koffie met warme melk
D: gepofte aardappel, pangasiusfilet en salade
T: Grieks yoghurtje 0% met bruine suiker
Benieuwd naar jullie lijst!
En goede resultaten inderdaad )
Mijn lijstje:
O: 3 rijstwafels en fruit
T: niks
L: 4x knackebrod. 2 met kipfilet, 1 met 30+ kaas en 1 met sandwichspread
T: koffiewafeltje en koffie met warme melk
D: gepofte aardappel, pangasiusfilet en salade
T: Grieks yoghurtje 0% met bruine suiker
Benieuwd naar jullie lijst!
En goede resultaten inderdaad )
maandag 8 november 2010 om 18:24
O. magere yoghurt met kwark en all bran en honing en een kiwi
L. bruin bolletje met op 1 kant linere smeerpate en op de andere kant hagelslag
D. rijst met biefstuk en gewokte groente
En nog zat punten over voor een tussendoortje volgens mij.
En vandaag ook weer een uur flink gebuffeld in de sportschool. 40 minuten crosstrainer, 10 minuten fietsen, 10 minuten roeien en daarna nog buikspieroefeningen. Mijn streven is om over 2 weken mijn aangepaste einddoel te halen, 65 kilo.
L. bruin bolletje met op 1 kant linere smeerpate en op de andere kant hagelslag
D. rijst met biefstuk en gewokte groente
En nog zat punten over voor een tussendoortje volgens mij.
En vandaag ook weer een uur flink gebuffeld in de sportschool. 40 minuten crosstrainer, 10 minuten fietsen, 10 minuten roeien en daarna nog buikspieroefeningen. Mijn streven is om over 2 weken mijn aangepaste einddoel te halen, 65 kilo.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
maandag 8 november 2010 om 19:01
40 min crosstrainer???? Mijn billen doen nu al pijn bij de gedachte. Ik denk dat ik een trauma heb van afgelopen vrijdag.
Hier geen net lijstje, maar ik post het toch maar.
Ontbijt: Glas melk 2 sinasappels. (Eigenlijk mag dit volgens mij niet samen, want de melk blokeert de opname van vitamine c of zo).
Lunch: 2 Blue band goede start boterhammen. Een met pindakaas een met chocopasta. Lekker. En blue band brood is toch verantwoord witbrood...
Tussendoor: Een paprika + 100g cherrytomaatjes. 100g kipfilet. Wilde die eigenlij op crackers doen, maar ik heb alleen nog maar van die volkorencrackers van Lu en die vind ik niet lekker. Dus uiteindelijk weggelaten. Doe ik straks wel met smeerkaas, dan vind ik ze wel te doen.
Avondeten: 1 heel blik unox stevige tomatensoep. Vriend en ik eten op maandag nooit samen en dat is mijn kans om soep te eten. Hij houdt niet van soep.
Nu ga ik maar eens bodypumpen.
Hier geen net lijstje, maar ik post het toch maar.
Ontbijt: Glas melk 2 sinasappels. (Eigenlijk mag dit volgens mij niet samen, want de melk blokeert de opname van vitamine c of zo).
Lunch: 2 Blue band goede start boterhammen. Een met pindakaas een met chocopasta. Lekker. En blue band brood is toch verantwoord witbrood...
Tussendoor: Een paprika + 100g cherrytomaatjes. 100g kipfilet. Wilde die eigenlij op crackers doen, maar ik heb alleen nog maar van die volkorencrackers van Lu en die vind ik niet lekker. Dus uiteindelijk weggelaten. Doe ik straks wel met smeerkaas, dan vind ik ze wel te doen.
Avondeten: 1 heel blik unox stevige tomatensoep. Vriend en ik eten op maandag nooit samen en dat is mijn kans om soep te eten. Hij houdt niet van soep.
Nu ga ik maar eens bodypumpen.