John Williams schiet vrouwen te hulp die vinden dat hun man veel te veel tijd besteedt aan zijn hobby en veel te weinig tijd aan het gezin. Door deze uit de hand gelopen hobby is ook de relatie onder druk komen te staan en samen met psycholoog Barbara Nanninga neemt John alle problemen onder de loep. Het doel is om vrouw en gezin weer op de eerste plaats te laten komen.
Ik heb gehoord via via, van iemand die bij dit programma werkt, dat ze moesten vluchten in hun busjes. De man werd zo boos en heeft iedereen gebeld. Op elke hoek stond een van zijn mannetjes klaar
Ik heb gehoord via via, van iemand die bij dit programma werkt, dat ze moesten vluchten in hun busjes. De man werd zo boos en heeft iedereen gebeld. Op elke hoek stond een van zijn mannetjes klaar
Ik heb gehoord via via, van iemand die bij dit programma werkt, dat ze moesten vluchten in hun busjes. De man werd zo boos en heeft iedereen gebeld. Op elke hoek stond een van zijn mannetjes klaarhij heeft zijn eigen joego's?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best