welke bekende mannelijke Nederlander vind jij leuk?

maandag 28 januari 2013 om 14:55
maandag 28 januari 2013 om 15:12
Ewout Genemans vind ik altijd sympathiek overkomen en volgens mij is hij ook slim.
Egbert Jan Weber vind ik een erg goede acteur en gewoon erg leuk om naar te kijken.
Volgens mij kun je met Roeland Fernhout onwijs lachen.
En om Edwin Evers lig ik elke morgen in de auto in een deuk en hij is altijd aardig.
Egbert Jan Weber vind ik een erg goede acteur en gewoon erg leuk om naar te kijken.
Volgens mij kun je met Roeland Fernhout onwijs lachen.
En om Edwin Evers lig ik elke morgen in de auto in een deuk en hij is altijd aardig.
Follow your heart, but take your brain with you....
maandag 28 januari 2013 om 15:20

woensdag 30 januari 2013 om 22:06
[quote]pliert schreef op 30 januari 2013 @ 20:25:
[...]
Nee dat kan niet, snotwolf zegt iets over 2 kinderen en 'm in een 22 jarige stoppen.
Spannend dit! Gaan we het ooit nog oplossen!?![/quote
Ik denk dat het inderdaad over hem gaat:
http://www.nu.nl/achterkl ... jojo-hebben-relatie-.html
Ik heb dit hele verhaal verder niet gevolgd, maar hieruit begrijp ik dat hij dus al gescheiden was. Een leeftijdsverschil van 12 jaar is nu ook weer niet enorm wereldschokkend.
[...]
Nee dat kan niet, snotwolf zegt iets over 2 kinderen en 'm in een 22 jarige stoppen.
Spannend dit! Gaan we het ooit nog oplossen!?
Niet echt mijn smaak, misschien komt dat wel omdat ik hem heel erg op Jan Mulder vond lijken (maar dan 20-25 jaar jonger).
donderdag 31 januari 2013 om 21:05
quote:boringbookwurm1905 schreef op 30 januari 2013 @ 22:39:
[...]
Hij zat gisteren of eergisteren bij DWDD en Sylvana vond dat ook, dat was vrij duidelijk. Ze hield het niet echt droog, geloof ik...
.
Niet echt mijn smaak, misschien komt dat wel omdat ik hem heel erg op Jan Mulder vond lijken (maar dan 20-25 jaar jonger).Daarom kwam ik er ook op. Ik heb toch wel een zwak voor sportmannen. Gewoon omdat mijn man echt geen sport lijf heeft
[...]
Hij zat gisteren of eergisteren bij DWDD en Sylvana vond dat ook, dat was vrij duidelijk. Ze hield het niet echt droog, geloof ik...

Niet echt mijn smaak, misschien komt dat wel omdat ik hem heel erg op Jan Mulder vond lijken (maar dan 20-25 jaar jonger).Daarom kwam ik er ook op. Ik heb toch wel een zwak voor sportmannen. Gewoon omdat mijn man echt geen sport lijf heeft