Lijf & Lijn alle pijlers

Wij gaan afvallen!!

20-03-2008 10:24 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan afvallen!!

Wie doet er mee?

Of je nu 1, 10 of 100 kilo kwijt wil, iedereen is welkom!

We houden onze resultaten bij in een tabel als stok achter de deur. Hier kunnen we elkaar motiveren, elkaar streng toespreken als dat nodig is , onze frustraties kwijt, en natuurlijk ook gewoon lekker kletsen , maar het ultieme doel is afvallen!

We gaan ervoor!!

NaamLeeftijdLengteStartHuidig kgStreef kgBMIStreef %Totaal %Totaal kgPrulletje231.5865.063.25525.32-15.38-2.77-1.8Vinyl301.6978.576.16926.64-12.1-3.06-2.4Pemberly301.6991.587.87830.74-14.75-4.04-3.7Chaja_000241.7975.775.46423.53-15.46-0.4-0.3May86221.7891.086.07827.14-14.29-5.49-5.0Superzuster251.7669.565.06520.98-6.47-6.47-4.5Mirjam82261.7370.067.06322.38-10.0-4.29-3.0SuzyQ211.6476.572.26526.84-15.03-5.62-3.4Mintien311.6874.572.76325.76-15.44-2.42-1.8Meis73xx341.7877.074.06723.35-12.99-3.9-3.0Magnolia81261.7064.463.46021.93-6.83-1.55-1.0LaFemmeO.241.7884.082.57026.03-16.67-1.79-1.5Lekkerdan361.7274.074.06425.01-13.510.00.0Ster26261.6583.082.05930.12-28.92-1.2-1.0Eclair231.7383.081.57527.23-9.64-1.81-1.5Oostengeltje291.7084.083.27028.79-16.67-0.95-0.8Femme2261.6557.055.55320.39-7.02-2.63-1.5Just-moi20221.7368.068.06022.72-11.760.00.0Binnel271.6768.668.65824.59-15.450.00.0Anemoon281.8577.175.87322.14-5.32-1.69-1.3Zima261.7478.078.06525.76-16.670.00.0Melanthe251.7571.771.723.410.00.0Renaat28281.6571.569.861.525.63-13.99-2.38-1.7Rooos291.8280.078.97023.82-12.50-1.38-1.1Lievebees301.8078.577.57223.92-8.28-1.27-1.0Runner84231.6055.052.55020.51-9.09-4.55-2.5Jodi21211.6860.060.05721.25-5.00.00.0Cinturita301.6881.581.56328.88-22.70.00.0

Nog even een tip aan iedereen die meedoet: Klik hier linksboven van dit topic op het belletje en stel een notificatie in. Zo weet je wanneer er nieuwe reacties zijn en houden we het topic gaande
@ oostengeltje: GEFELICITEERD!!! wauw 30, mooie leeftijd. goed dat je het lekker gevierd hebt! high tea...hmmmm lekker

@ cinturita: wat vervelend allemaal vorige week, hoe gaat het nu met je vriendin? en dan ook nog dat je een huis moet vinden. succes en sterkte!

ik ben net eindelijk weer eens op de weegschaal gaan staan (tja ik stel het altijd uit, zie er een beetje tegenop ). maar....ik ben wel afgevallen. ik weeg nu 77,5 kg.

nou is mijn oma afgelopen weekend overleden, en heb ik dat onderzoek gehad...tja, daar val je wel van af. komende week nog de begravenis, en morgen ook nog mijn 'TOM' (om het maar op zijn cinturita's te zeggen). dus deze week zal ik nog wel op gewicht blijven.

ik snoep nu wel gewoon, dit soort dagen werkt je lichaam gewoon anders.

ik heb veel ijs gegeten. weten jullie of dat heel slecht is, of dat dat nog best wel meevalt?? lekker is het namelijk wel!
Haai! Daar ben ik nog weer eens een keer. Wat heb ik vandaag last van een energiedip zeg! Ik kan merken dat ik zoveel zoetigheid niet meer gewend ben op een dag zoals gisteren. Bizar! Het lijkt wel verslavend...

Vandaag nog wel een paar keer mezelf vergrepen aan iets zoets, maar morgen is het weer normaal.

Cin, hoe is het nu met je? En met je vriendin? Niks ernstigs hoop ik...

roos, gecondoleerd met je oma...naar. En dan ook nog ongesteld...ik weet niet maar ik ben so wie so een labieltje dan, dus als je verdrietig bent is het dubbel zo erg denk ik. Sterkte!

Eet smakelijk voor straks!
dank je, oostengeltje.

echt apart dat je al zo snel weer gewend kan raken aan zoetigheid zeg! is het echt niets anders? heb je vandaag wel genoeg gegeten?

ik heb honger, maar mijn vriend is nog niet thuis van zijn werk...dat vind ik altijd het lastigst: om pas rond half 8 - 8 uur te gaan eten, terwijl ik altijd al vanaf 5 uur trek heb...
rooos, ik heb zeker wel genoeg gegeten hoor. Morgen is ook weer helemaal normaal.

Enneuhm, ik heb ook wel eens dat mijn vriend laat thuis komt, dan zet ik een grote kop thee en eet ik van die crackertjes van lu, met zeezout. Dan ben je niet zo flauw. En ze zijn nog lekker ook! En weinig calo'tjes!

Slaap lekker voor straks allemaal!

Groetjes!
hello sweetue light pies!

hier alles zn gangetje, dank voor jullie berichtjes, eefe een sv haha:

met mn vriendin gaat het half half, een tumor is er uit bij dr blaas, maar de dokters hadden tijdens de operatie per ongeluk in haar blaas geprikt (o meeeeeeeeeen!) en nu moet ze wachten dat ze de tweede tumor eruit halen omdat ze eerst moesten wachten dat die wond vd blaas geneest! en de uitslag is in 1,5 week van die kweek vd eerste tumor. gelukkig is ze wel opgevangen in een huis van familie (ze woon t nl niet in nl) maar voor haar kids is het wel erg zielig die zijn nog onder 18 en een zal hier blijven studeren enzoekt nog kamers in rdam en school is al begonnen en de ander is 15 en haar school is al gestart maar aan de ander kant vd oceaan! (plus gescheiden pa komt niet effe helpen)

maar goed, ik onderhoud contact en ergens deze week hoop ik haar te kunne opzoeken.

sweet roosje: gecondoleerd met je oma (f) , ik hoop dat het een mooie begrafenis wordt waar je lieve mensen om je heen hebt en sterkte toegewenst vanuit amsterdam.

laat ons weten als je wilt hoe het verder gaat met jou en je onderzoek ok, en TOM is TOM, ikheb deze week echt niet aan de regels gehouden. dus morgen denk eerder een tegenvaller maar ja, lif e is full of surprises dus soms mag je wel effe maling hebben (hahaha).

en oostengeltjeeeeeeeeeeeeeeee: hieperde pieeeeeeeeeeeep! hoeraaaaaaaaa! lang zal ze leven , lang zal ze leven!! welkom in de wereld genaamd 30! its a whole different world, your mind will changeeeeeeeee, your spirit has grown hhahahahha:

YOU ARE A 30 MAGIC WOMAN... YO ARE A 30 MAGIC WOMAN! (santana deuntje erbij).

kortom join da club! gezelliiiiiieg!

en ook nog grappig: mn man komt ookaltijd laat thuis als ik al" crepeer" hahaha vd honger... soms eet ik al en laat ik gwn voor hemover hoor! ik eet de laatste dagen zoiezo andere pot dn hem. je weeeeeeet toch?!

nou ladies idd, keep the spirit, WE HAVE DA POWER!! en voor jullie allen een toppie dinsdag toegewenst! tot mails!

big hugh van cinturita
o cinturita, wat een erg verhaal van je vriendin. ik hoop voor je op een goede uitslag!

vandaag heb ik echt heel netjes gegeten, alleen 1 bonbon. nou dat is best knap toch (gezien mijn TOM)?

ik ga zo al avondeten, want ik moet straks de hele avond de deur uit. ik heb lekker couscoussalade gemaakt. hmmm, heb er zin in.

nou, ik ga lekker eten.
Hey meiden,

wat houden jullie het allemaal goed vol, ondanks de vervelende zaken die nu spelen allemaal.

@ Roos, gecondoleerd met je oma, hoop dat het een mooie dienst wordt!

@ Cinturita heel veel sterkte met je vriendin!! Fijn dat ze hier zo'n goede vriendin heeft die er voor haar is nu!

@ Oostengel nog gefeliciteerd!!!!

Hier ook even een 'afval-update' dan, alhoewel t meer een aankom-update zal zijn vrees ik. Na een erg fanatieke vakantie ging het thuis al snel mis. Ben net begonnen met m'n stage en zit ook volle bak in de herkansingen, zit gelukkig al op de helft, maar duik zo weer de boeken in. K kon t snoep en lekkers allemaal niet weerstaan helaas. Wel veel gesport, k kan nu al 20 minuten hardlopen zonder tussendoor te stoppen, dus wie weet beperkt dat de schade een beetje.

Maar goed, als je al die verhalen hoort heeft afvallen toch relatief weinig belang hè, heel veel sterkte nog allemaal!
wauw may, 20 minuten hardlopen?! echt knap. wanneer ga je je weer wegen? misschien valt het best mee. als je het ook druk hebt gehad, en veel stress, dan kan het best zijn dat je zelfs afgevallen bent hoor.

zet anders 'gezonde' knabbels neer bij je studieboeken. zoals wortel, komkommer, of crackertjes. dan kan je wel je stress wegknagen, en hoef je je niet schuldig te voelen.

en al het snoep dat je in huis heb: gewoon weggooien! dan kan je ook niet meer in de verleiding komen. dat helpt mij tenminste altijd. als ik dan door huis ga struinen op zoek naar wat te eten, dan moet ik wel genoegen nemen met een wortel of boterham..

succes!
Heeey,

ben er speciaal voor naar de supermarkt gelopen... dus ja, zo was ik er van overtuigd dat ik malthesers moest hebben Heb op één of andere manier iedere keer een dipje als t wat beter gaat, want vlak daarvoor gaf de weegschaal 83 aan, mijn ultieme record tot nu toe. K ga er dus pas weer op staan als k denk dat t weer 83 gaat zijn. Kan soms gewoon ff lekker zijn, jezelf zo voor de gek houden.

Thnx voor de lieve berichtjes iig, de steun van t forum is echt super fijn!
net een hele reep chocola gegeten..

voel me zo slecht nu.
Geeft niets Roos, kan gebeuren!! Morgen weer een dag!
hello lieve meiden,

thanks for da support! ik hoop dat vandaag een mooie dag voor allen wordt. ikkan jullie vertellen da tik gister gewoon" lekekr weer visburger heb gegeten hahaha en net als roosie eergister een bonbon of 2 haha!

en zo liep het ade hele week half om half dus ik ben allang blij da tikondanks mn junkfood en chocoactie alsnog 100 grammetjes ben afgevallen: 76.8 kilo vanochtend.

het lijkt wel alsof we het allemaal te pakkenhebben deze week?!! hahaha, dat is wel komsich eigenlijk, de groep is in staking!

maaaaaaaaar heb vandaag weer de smaak te pakken om voor volgende week woensdag toch echt 500 grammmetjes verloren te hebben dus ........ KNALLLLLLLLLLEEEEEEEEN!

haha

heb het voor de rest echt onwijs druk men, lange werkdagen, gister van 11.00- 21.-00 en vnadaag minder maar zit ooknog in de feestcomissie voor mn werk en as donderdag is t party geblazen(ojeeeeeee) en dan werk ik van 10.00 23.00 uur wojooooooooooo, en dan nu deze: dit hele weekend heb ik taartcurusus!!! hahahaha, maar is voor mn neefje en heb een grote schoonfamilie hihi!

pffffffffff..........drukke agenda!

ok meiden, heeeeeeel veel succes met herkansingen en the walk of life, en remember: WE CAN DO IT!!

u can win if you wan t, if you want it you will win!

knufffffffffff cinturita
Heey,

hoe gaat t nu met iedereen?? Ik heb maar een weekje vrij genomen, m'n eetpatroon is ff niet zo best en er komen van t weekend nog feestjes aan ook... maandag ga ik er weer fanatiek tegenaan, dan zijn de herexamens voorbij en TOM ook, dus dan gaan we er weer voor

Succes nog allemaal!!
Ladies!

Sorry voor mijn afwezigheid! Ben zo moe...pff druk joh!

Jarig, scriptiestress, sollicitatiegesprek, nog meer scriptiestress....maar goed, vandaag mezelf weer overgegeven aan de chocolade, morgen weer ok. Ik merk dat wanneer ik zo moe ben, eerder zin heb om te snoepen. Heeft iemand enig idee hoe dit werkt???

Succes iedereen!!!!!!!!!
Goedemorgen iedereen,

hier begonnen aan t laatste ochtendje studeren, vanmiddag ben ik er lekker weer vanaf!

Snap goed wat je bedoelt hoor Oostengel, denk dat je lichaam gewoon heel goed weet dat t van suiker een korte oppepper krijgt en dat je er daarom vooral naar snakt als je behoefte hebt aan zo'n oppepper. Het is ook moeilijk om hier helemaal vanaf te komen, een compleet suikervrij leven en daarmee bedoel ik nooit meer eens een gebakje, biologisch eten om alle toegevoegde suikers te mijden enz., heb ik domweg het doorzettingsvermogen niet voor. Maar daarom blijft je lichaam wel gewend aan die incidentele boost en zal ze er ook om vragen indien nodig.

Dit is tenminste het idee wat ik heb over de, onder ons zeer wel bekende, suikerverslaving. Het is nu enkel aan ons hoe we hier mee omgaan... pfff, wat mij betreft ist maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Succes nog allemaal!!!
Haai!

Lekker weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!

May, wat werkt ons lichaam toch raar he? Maar vooral, dat je geest je zo voor de gek kan houden...bizar.

Ik ben trouwens wel gezakt naar 81,6 kg! Daar ben ik erg blij mee. Na een moeizame start, lijkt het nu wel vanzelf te gaan...mmm...alle stress helpt ook wel mee natuurlijk...

Trouwens, nieuwe Dyanne collectie is weer uit. NIet zozeer de plusmaten die ik leuk vind, maar de rest, vaak houdt ze wel rekening met de vrouwelijke vorm, waardoor je buik en billen heel mooi uit kunnen komen.

Succes iedereen!!!!!!
Heeey,

lekker oostengel dat t nu zo gemakkelijk gaat!!

Hier erg slecht weekend gehad, maar wel lekker genoten. Vanaf vandaag er weer tegenaan, dus zal wel weer kleine battle worden may vs sugar

Succes weer allemaal!
May: je kunt het hoor! Als je je knop hebt omgezet...dan kun je een hoop voor elkaar krijgen! It's all in the mind (ahum)! hahahaha! Hoe zijn je tentamens gegaan eigenlijk?

Volgende week op vakantie, dus ben benieuwd of ik het dan ook allemaal kan volhouden!

Toedels!
Haha, tuurlijk kunnen we het!! Maar toen ik mijn vorige berichtje net gepost had wilde ik gaan eten.... bleken m'n bammetjes dus nog op t aanrecht te liggen. Ben maar snel even naar de hema om 2 kaas-croissants te gaan. Niet echt goed, maar in ieder geval al geen suiker.

K kan niet goed inschatten hoe de tentamens gegaan zijn, heb me namelijk al eens vaker verbaasd over rare normeringen (zowel in positieve als in negatieve zin )

En jij ging toch naar Curacao Oostengel? Heerlijk joh!!!!
De normering van tentamens snap ik soms ook niet...wij hebben zelfs een docent die aftrek van punten geeft als je antwoord te lang is (subjectief lijkt me zo) en als je taalfouten maakt...hahahaha!

Oef, hamkaascroissants, lekker!!

Ik ga naar Curacao inderdaad! Heerlijk! Maar, de moeder van Vriend ligt in het ziekenhuis, dat is nog wel even spannend...maar met positieve gedachten kom je ver, dus: ik ga zeker met vakantie!

Eet smakelijk voor straks!!!!!
Haha, bij mij wast precies t omgekeerde met een tentamen: je had maximaal 6 kantjes (2 per vraag) en totaal had ik 4 kantjes volgeschreven met zaken die allemaal goed en relevant waren (zei de docent zelf ook) Ze gebruikten alleen een nakijk model waarbij je bepaalde termen moest noemen vooraleer je punten kreeg... uiteindelijk niet gehaald dus Arrghh raar gedoe :-S

Dmn, wat rot van de vriend van je moeder!! Heel veel sterkte in ieder geval! En zoals je al zegt, met positieve gedachten kom je ver: in een week tijd kan iemand veel opknappen!!

Smakelijk voor straks ook! ga je wat lekkers eten??
vandaag is weer echt een baaldag. heb mezelf gewoon niet echt in de hand...alles gaat mis.

ik dacht vanmiddag: laat ik nou eens heel gezond en uitgebreid gaan koken (voor het lijnen). dus boodschappen gedaan en heel lang in de keuken gestaan om allerlei curry's te maken.

maar ... nou is het weer helemaal mis gegaan. ik heb ergens 1,5 liter water bijgegooid, ipv 1,5 dl! ik dacht al:het kookt helemaal niet in. het is nu onwijs waterig.

en nu zit ik dus met snoep op de bank. want ik ben moe, het eten is verpest, en ik baal.

(sorry voor mijn gezeur..ik moest het even kwijt)
Rooos voor jou:
dank jullie wel!

wat vervelend oostengeltje, voor de moeder van je vriend. ik hoop dat het snel beter met haar zal gaan. en dat jij lekker op vakantie kan gaan! daar ben je vast wel aan toe na al die tentamens.

en ik duim voor jullie cijfers hoor, may en oostengeltje! jullie hebben hard geleerd.

vandaag ga ik er maar weer met nieuwe moed tegenaan. (ik wilde net alweer een koekje nemen..) ik ben ook verslaafd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven