Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 8 december 2019 om 00:34
Dat lijkt mij ook daadwerkelijk een sympathieke man.doornroosje9 schreef: ↑07-12-2019 11:44Nou, als ik Eddie Vedder zou tegenkomen, zou ik er ook niet rustig kunnen langslopen, denk ik.![]()
https://www.ad.nl/binnenland/eddie-vedd ... oogle.com/
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 8 december 2019 om 00:42
Ach, wat leuk!Dana schreef: ↑08-12-2019 00:34Dat lijkt mij ook daadwerkelijk een sympathieke man.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 8 december 2019 om 00:53
Sorry, als Eddie/PJ fan moet ik even inbreken hierDana schreef: ↑08-12-2019 00:34Dat lijkt mij ook daadwerkelijk een sympathieke man.

Ik was bij het concert waar hij over haar vertelde. Zo'n mooi mens, mooie man en die stem, oh die stem

23 juli sta ik in het veld in Amsterdam!

I wanna live my life with the volume full!
zondag 8 december 2019 om 01:06
Vind je dat echt? Ik heb alleen de op net gelezen, maar ik kan me daar juist heel veel bij voorstellen. Een greep uit wat mijn blijkbaar nogal rijke fantasie bij de OP binnen 1 minuut verzon:
- borsten die zodra de bh uitgaat tot op de knieën blijken te vallen
- vel dat ivm na 100 kilo afgevallen zijn niet meegekrompen is
- billen die zonder corrigerende slip tot de knieholten reiken (extra gênant als aan de voorkant van de knieën dan ook nog die tepels hangen)
- littekens omdat je ooit door een dronken chirurg bent gehecht na een enorm ongeluk met vele ernstige verwondingen
- schaamlippen tot aan je knieën (wederom: extra génant als daar aan de voorkant je tepels en aan de achterkant ook nog eens je billen tegenaan slingeren)
- wratten all over (ik moet ineens aan dat nummer ergens uit de 90s denken, once there was this girl who wouldn't want to change with the girls in the change room)
Nu maak ik er een beetje een grapje van, maar ook in minder ernstige mate kan ik me levendig voorstellen dat er dingen zijn die je normaal gesproken niet ziet maar die iemand enorm onzeker kunnen maken. (De schoonheidsindustrie verdient er goud geld aan.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 8 december 2019 om 01:14
Maar het meeste, zo niet alles daar van, is heel simpel op te lossen.Dana schreef: ↑08-12-2019 01:06Vind je dat echt? Ik heb alleen de op net gelezen, maar ik kan me daar juist heel veel bij voorstellen. Een greep uit wat mijn blijkbaar nogal rijke fantasie bij de OP binnen 1 minuut verzon:
- billen die zonder corrigerende slip tot de knieholten reiken (extra gênant als aan de voorkant van de knieën dan ook nog die tepels hangen)
- littekens omdat je ooit door een dronken chirurg bent gehecht na een enorm ongeluk met vele ernstige verwondingen
- schaamlippen tot aan je knieën (wederom: extra génant als daar aan de voorkant je tepels en aan de achterkant ook nog eens je billen tegenaan slingeren)
- wratten all over (ik moet ineens aan dat nummer ergens uit de 90s denken, once there was this girl who wouldn't want to change with the girls in the change room)
Nu maak ik er een beetje een grapje van, maar ook in minder ernstige mate kan ik me levendig voorstellen dat er dingen zijn die je normaal gesproken niet ziet maar die iemand enorm onzeker kunnen maken. (De schoonheidsindustrie verdient er goud geld aan.)

En mocht je echt wat van plan zijn....

Geen vent die daar bezwaar tegen maakt hoor

zondag 8 december 2019 om 01:16

Net als dat ik het van LV wel kan begrijpen, toen ik die documentaire met de terugblik van Doe Maar zag kreeg ik ook het gevoel dat het gewoon echt sympathieke mannen zijn.
En Metallica, daar is ook zo'n mooi verhaal over. Dat ze bij de hoofdredacteur van Aardschok hebben gelogeerd voordat ze beroemd werden en altijd contact hebben gehouden.
Ik hou van zulke verhalen.

zondag 8 december 2019 om 01:17
zondag 8 december 2019 om 01:19
Hahaha, ik wilde bij dat eerste plaatje net zeggen: maar dat moet toch ook een keer uit en ik snap echt wel dat je je dan kunt schamen als de hele boel dan ineens naar beneden valt.
Maar toen zag ik je tweede plaatje.

zondag 8 december 2019 om 01:24
ja ik heb ze ook allemaal bedacht maar geen enkele variant is meeuwigDana schreef: ↑08-12-2019 01:06Vind je dat echt? Ik heb alleen de op net gelezen, maar ik kan me daar juist heel veel bij voorstellen. Een greep uit wat mijn blijkbaar nogal rijke fantasie bij de OP binnen 1 minuut verzon:
en de littekens of wratten hebben niks met je figuur te maken. figuur is vorm/ lichaamsverhouding/ figura
zondag 8 december 2019 om 01:31
Dunne rode beentjes en veren in haar reet.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.

zondag 8 december 2019 om 01:31
Kan alleen een ernstige scoliose bedenken i.c.m. met luciferstokbeentjes met schoenmaat 52.

zondag 8 december 2019 om 01:41

zondag 8 december 2019 om 01:44
Ja precies, ik zat ook in zulk soort richtingen te denken.PoesinBoots schreef: ↑08-12-2019 01:42Of enorme sinaasappelhuid. Met een hangbuik ofzo. En/of enorme hangborsten.
Dat kun je met kleding goed verhullen.

zondag 8 december 2019 om 01:50
ook niet meeuwig. zou ze veren hebben?PoesinBoots schreef: ↑08-12-2019 01:42Of enorme sinaasappelhuid. Met een hangbuik ofzo. En/of enorme hangborsten.
Dat kun je met kleding goed verhullen.
zondag 8 december 2019 om 01:56
Ja, zoiets. Een enorm holle rug waardoor de borst naar voren en de kont ver naar achteren uitsteekt. Maar dat verhul je toch niet echt met kleding, lijkt me. Tenzij het dan weer veel minder erg is dan TO denkt (en dat zou natuurlijk goed kunnen, als alleen de echt opmerkelijke 'afwijkingen' van het zogenaamde schoonheidsideaal tot grote onzekerheden leidden dan zou de schoonheidsindustrie er geen goud aan verdienen).

zondag 8 december 2019 om 02:03
Dat is weer geen figuur-kwestie.

Maar hoe dan ook: ik kan me levendig voorstellen dat mensen onzeker worden van uiterlijke 'onvolkomenheden' die je pas ziet als de kleren uitgaan. Maar daten via internet of apps lijkt me sowieso al de hel, ik kan me daar niets bij voorstellen en ik hoop vurig het nooit te hoeven ondervinden.

zondag 8 december 2019 om 02:03
waarom zou iemand zeggen dat ze op een meeuw lijkt als het niks betekent?PoesinBoots schreef: ↑08-12-2019 02:00Dat meeuwig betekende toch niks?
(Maar het leidt wel lekker af)