Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
quote:nostradame schreef op 12 juni 2009 @ 16:25:

You had that foto with the hair al around your head. Like Uncle Fester. Or am I vergissen jou met iemand else?no that was ikke , needed a change, just like Adam
quote:Maleficent schreef op 12 juni 2009 @ 16:11:

[...]

and why EDAM that niet deed. Maybe that hij toen al zo unhappy was because he was niet complete without Mickey, so he did not care dat a strange man was de boobs van zijn wife aan het touchen.No no no no. You zijn allemaal wrong.

Ai think hij did niks omdat hij hoped that it Jensen so goed should labouren dat hij Patrees zou burglaren. Was Edem meteen of the problem of. Het marriage was toen jet in verval, remember.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Nickname00 schreef op 12 juni 2009 @ 16:26:

[...]

Dat is true. En so I can learn en help Jan en Liza later on.You see? It is toch ergens good for.
quote:Nickname00 schreef op 12 juni 2009 @ 16:24:

[...]

Psy?Unfortunately, that is not mijn studie, but this is still very good for your probleemoplossendvermogen and analyse vermogen!
Goh, het heeft nogal wat feet in de dirt zeg.
quote:jasmine schreef op 12 juni 2009 @ 16:16:

[...]

Deed Patty Brard ook niet something spiritual on Ibiza?Patty has klysma's op Ibiza hon......She poops zich een turn in de rondte, to de-poison he, van de hard liquor.
Ah, you were seeing the world only half and living your life only half. That was because you had al the hair in your gezicht.
Does Mickey do Adams hair nou? Patries always deed his hair. He looked like his fohn had exploded.
quote:japi schreef op 12 juni 2009 @ 16:27:

Goh, het heeft nogal wat feet in de dirt zeg.Yes, inderdaad. Maar het is ook niet nothing, die hele story.
adam heeft ook hyves , daar maken ze allemaal ruzie met elkaar

klik
No, zeker and steady niet!
Who had eigenlijk all been over Mickey?

Ruud the Wild, Adam, the dead guy.. who else?
quote:Margaretha2 schreef op 12 juni 2009 @ 16:19:

[...]

Is he American? En I maar denken that he an omhooggevallen dutch guy with enstelleraitus was! No no no no. Why denk je that he so beautiful 'Madânah' could zeggen!!!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Nickname00 schreef op 12 juni 2009 @ 16:30:

Ruud the Wild, Adam, the dead guy.. who else?Welke dead guy? She is also a necrofiel??????
quote:Nickname00 schreef op 12 juni 2009 @ 16:30:

Ruud the Wild, Adam, the dead guy.. who else?welke dead guy?
Okay, since I am SOGGING already, je zal niet believen wat ik op Adam hyves read:

Onderzoek protocol 36 van het Verdrag van Lissabon @ home 30 jul 2008

Like he is zo belangrijk doing that, pff..

Sneller or later Mickey will also see what a zakkenwasser Adam is, met zijn hele I am important act!
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 juni 2009 @ 16:32:

[...]

Welke dead guy? She is also a necrofiel??????HAHAHAHA! Thing with bommen and auto's and so..
Ik vind Micky wel leuk.
Mickey Hoogendijk wint rechtzaak tegen ex-partner

07 december 2007, Vrijdag

Micky Hoogendijk heeft in een juridisch gevecht met een ex-zakenpartner gelijk gekregen van de rechter. De actrice heeft volgens de rechter nog 20.000 euro tegoed van haar voormalige zakenpartner Jan Pieter Melchiot. Micky had samen met Jan Pieter Melchiot een bedrijfje opgezet om filmtalenten via internet een kans te bieden. Na verloop van tijd voelde de blondine nattigheid. Mickey kreeg de indruk dat het de multimiljonair niet te doen was om haar talent, maar dat hij met haar in zee was gegaan omdat hij verliefd op haar was. Micky: "Toen ik mijn vermoedens uitsprak en vertelde dat ik niet verliefd op hem ben, stopte hij met betalen. Hij neemt ook al maanden zijn telefoon niet op." De voormalige GTST-ster spande vervolgens een kort geding aan. De rechter heeft haar nu in het gelijk gesteld.

this one went er dus not over heen
quote:El_lebel schreef op 12 juni 2009 @ 16:33:

[...]

HAHAHAHA! Thing with bommen and auto's and so..

he lives still..

is invalid because of no legs, but alive!
quote:Poezewoes schreef op 12 juni 2009 @ 16:31:

[...]

No no no no. Why denk je that he so beautiful 'Madânah' could zeggen!!!

Thanks. Ik was dat completly forgotten. Maar nu daar is weer een heldere picture op my netvlies. Nostalgia.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 juni 2009 @ 16:32:

[...]

Welke dead guy? She is also a necrofiel??????No no no, zet was zie artist, Rob Scholtens.
.
quote:Mac123 schreef op 12 juni 2009 @ 16:34:

Ik vind Micky wel leuk.wij ook
I don't know welke dead guy she means...
Ja Poezewoes, the quarter has fallen.

Lindy, oh ik dacht that je je slang van je hubby had gelearnd.

Nostradame: wat een insight!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven