Gewichtsverlies 2025 topic met tabel
woensdag 19 februari 2025 om 17:54
Na de vorige editie van 2024 van Kokodo, op verzoek een nieuwe topic voor 2025 met tabel.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.
Nickname | Lengte | Start | Huidig | Streef | Tot afgevallen | BMI |
---|---|---|---|---|---|---|
Zeeschelp | 1.68 | 75.0 | 69.7 | 64.0 | -5.3 | 24.7 |
Purrmaid | 1.68 | 94.2 | 76.0 | 70.0 | -18.2 | 26.9 |
MissFitz | 1.64 | 87.7 | 81.8 | 68.0 | -5.9 | 30.4 |
Whippet26 | 1.78 | 111.2 | 102.3 | 92.0 | -8.9 | |
NLNJ | 1.70 | 85.5 | 65.5 | 65.0 | -20.0 | |
Love2Dance | 1.73 | 96.6 | 85.7 | 80.0 | -10.9 | 28.6 |
CreaMus | 1.65 | 76.1 | 69.7 | 60.0 | -6.4 | 25.6 |
Avena | 1.68 | 92.8 | 75.8 | 70.0 | -17.0 | 26.9 |
Luilaksmurf | 1.78 | 108.5 | 100.4 | 90.0 | -8.1 | 31.7 |
Wombat | 1.73 | 64.9 | 64.0 | 59.0 | -0.9 | 21.4 |
zeeschelp wijzigde dit bericht op 03-04-2025 14:50
12.75% gewijzigd
maandag 17 maart 2025 om 12:34
maandag 17 maart 2025 om 12:45
Ik kom hier meekijken, hoef nog niet in de tabel. Ben al een leven te zwaar. En drie keer eerder een serieuze lijnpoging. En net zoveel korte mislukte pogingen.Uiteindelijk steeds weer terug gevallen. En steeds ook wat zwaarder....een echte jojo dus.
Heb weinig motivatie, tenzij ik in het bijzijn van een arts ben. Voelt alsof alles wat ik ga doen voor niets zal zijn, ook deze keer. Of juist deze keer. Suikerverslaving lijkt ook progressief.
Fantastisch dat bij jullie de knop om is en dat jullie zo goed bezig zijn! Complimenten allemaal
.
Ik ga nu een glas water nemen en stoppen met klagen.
Heb weinig motivatie, tenzij ik in het bijzijn van een arts ben. Voelt alsof alles wat ik ga doen voor niets zal zijn, ook deze keer. Of juist deze keer. Suikerverslaving lijkt ook progressief.
Fantastisch dat bij jullie de knop om is en dat jullie zo goed bezig zijn! Complimenten allemaal
Ik ga nu een glas water nemen en stoppen met klagen.
maandag 17 maart 2025 om 15:40
Dat is bij mij ook . Ik weet dat mijn eerste afvalpoging was toen ik 18 was…want sindsdien drink ik geen suiker meer in mijn thee. Ik woog toen niet eens 58 kilo. Dus hoezo moest ik lijnen /
@zeeschelp wat een heftige periode voor jou en je gezin waar jullie nu vollop inzitten. En wat knap dat je probeert dit om te zetten in andere dingen. Respect maar denk vooral aan jezelf ook als dat bv inhoud dat je even geen puf of zin hebt in de tabel bij te houden.
Welkom poespas , ik hoop dat je hier wat motivatie kan vinden. Iedereen gaat hier in zijn eigen tempo op zijn eigen manier dus sluit vooral ook actief aan als je er zin in hebt. Vaak helpt dat al om meer motivatie te krijgen, hoe meer je er bewust van bent vaak hoe beter. Het is een cliche maar als eenmaal de knop om is gaat het je echt makkelijker af.
@whippet16 wat sneu van je hond

En de andere hond zal wel wat afleiding geven nu maar die zal ook verdrietig zijn. Wel goed dat je nu lekker veel gaat wandelen. Hier ook een duitse herder maar die laat mijn man eigenlijk altijd uit. Die is zo ontzettend sterk dat ik altijd last krijg van mijn arm met wandelen. Jammer want hij is echt superlief( behalve tegen andere honden soms

Heb verder zoveel gelezen hier dat ik niet meer weet waar ik op wilde reageren

maandag 17 maart 2025 om 18:47
Hier is het afgelopen week niet zo goed gedaan, ik merk dat ik de motivatie een beetje kwijt aan het raken ben. En nu had ik zaterdag ook nog een high tea. Was super lekker, maar uiteraard veel te veel gegeten.
Deze week dan helaas ook 0.4 kg bijgekomen. Vandaag gaat het overigens wel goed.
De resultaten die in de tabel staan zijn vanaf 2 januari, maar ben eerder ook al eens veel afgevallen (ruim 20 kg). Door gebruik van medicatie weer ruim 10 kg bijgekomen, ik ben aan het proberen deze er nu weer af te krijgen.
Deze week dan helaas ook 0.4 kg bijgekomen. Vandaag gaat het overigens wel goed.
De resultaten die in de tabel staan zijn vanaf 2 januari, maar ben eerder ook al eens veel afgevallen (ruim 20 kg). Door gebruik van medicatie weer ruim 10 kg bijgekomen, ik ben aan het proberen deze er nu weer af te krijgen.
maandag 17 maart 2025 om 20:17
CreaMus is wel herkenbaar wat je schrijft. Ik vind het ook lastiger om vol te houden. Het ging super goed, dus het kan niet eraan liggen dat ik slechter resultaten heb en daarom het "opgeef"
Ik ben 18 kilo bijgekomen door een paar jaar medicatie en die ben ik ook zo zat. Dus wil ze echt kwijt. Fijn dat je een goeie dag had, morgen weer een en dan is die 400 gr er met veel drinken zo weer af.
Love2dance ik vind lopen ook niks. Ik heb een whippet en echt een heerlijk beest. Geeft zo enorm verdriet, roep nu ook, na deze nooit meer een hond. Gewoon door de pijn van het afscheid elke keer. Wat je zegt over die van jullie met wandelen zo was de andere hier ook, maar meer grote mond uit onzekerheid als vals. Maar het lijkt vaak wel zo voor een ander.
Ik had vandaag een redelijke dag. Alles goed, alleen vanmiddag met de kinderen uit school bij de thee een stroopwafel en net geen 2 liter water gedronken. Morgen maar weer even extra bijtanken !
Ik ga vrijdag maar weer wegen. Ik wil het s morgens wel eens door, maar door de hectiek met iedereen voor school en werk is het vaak druk in de badkamer dat ik het vergeet.
Ik ben 18 kilo bijgekomen door een paar jaar medicatie en die ben ik ook zo zat. Dus wil ze echt kwijt. Fijn dat je een goeie dag had, morgen weer een en dan is die 400 gr er met veel drinken zo weer af.
Love2dance ik vind lopen ook niks. Ik heb een whippet en echt een heerlijk beest. Geeft zo enorm verdriet, roep nu ook, na deze nooit meer een hond. Gewoon door de pijn van het afscheid elke keer. Wat je zegt over die van jullie met wandelen zo was de andere hier ook, maar meer grote mond uit onzekerheid als vals. Maar het lijkt vaak wel zo voor een ander.
Ik had vandaag een redelijke dag. Alles goed, alleen vanmiddag met de kinderen uit school bij de thee een stroopwafel en net geen 2 liter water gedronken. Morgen maar weer even extra bijtanken !
Ik ga vrijdag maar weer wegen. Ik wil het s morgens wel eens door, maar door de hectiek met iedereen voor school en werk is het vaak druk in de badkamer dat ik het vergeet.
maandag 17 maart 2025 om 20:21
Welkom Poespas
Bijzonder om al een paar verhalen van jullie dieetverleden te lezen.
Zeeschelp jouw andere topic had ik gevolgd
indrukwekkend en heel verdrietig.
Als jong meisje was ik al veel bezig met (mijn)gewicht. Dat is rond mijn 17e wel echt uitgemond in grotere eetproblemen.
Daar heb ik gelukkig sinds de komst van mijn kinderen veel minder last van. Ook ben ik tijdens zwangerschappen nooit erg veel aangekomen. Verder was ik altijd wel iets te zwaar maar altijd ook wel redelijk stabiel in gewicht. En omdat ik lang ben, was alles ook redelijk in verhouding. Ik kan er nu milder op terugkijken dan ik toen deed hoor!
Sinds een paar jaar ben ik ongeveer 10/15 kilo lichter dan ‘vroeger’ en dat blijft ook wel weer mooi stabiel. Dat krijg ik ook niet cadeau, moet er zeker wel op letten. En ja…. De wens om rond de 67/68 kilo uit te komen blijft bestaan. Ik kan me er alleen echt moeilijk toe zetten en daar baal ik wel van! Ik kan wel zeggen dat er van alles speelt wat mij afleidt van mijn doel, maar ja, zo is er altijd wel iets!!! Dus dat is een smoes.
Ik was hartstikke goed begonnen in januari. Geen weegschaal bij de hand gehad, een tijdje, maar ik zat zeker op 75/76. Voor de carnavalsvakantie zat ik op 72.6. Afgelopen week zat daar een kilo bij….En nu is de motivatie ver te zoeken! Balen hè
Bijzonder om al een paar verhalen van jullie dieetverleden te lezen.
Zeeschelp jouw andere topic had ik gevolgd

Als jong meisje was ik al veel bezig met (mijn)gewicht. Dat is rond mijn 17e wel echt uitgemond in grotere eetproblemen.
Daar heb ik gelukkig sinds de komst van mijn kinderen veel minder last van. Ook ben ik tijdens zwangerschappen nooit erg veel aangekomen. Verder was ik altijd wel iets te zwaar maar altijd ook wel redelijk stabiel in gewicht. En omdat ik lang ben, was alles ook redelijk in verhouding. Ik kan er nu milder op terugkijken dan ik toen deed hoor!
Sinds een paar jaar ben ik ongeveer 10/15 kilo lichter dan ‘vroeger’ en dat blijft ook wel weer mooi stabiel. Dat krijg ik ook niet cadeau, moet er zeker wel op letten. En ja…. De wens om rond de 67/68 kilo uit te komen blijft bestaan. Ik kan me er alleen echt moeilijk toe zetten en daar baal ik wel van! Ik kan wel zeggen dat er van alles speelt wat mij afleidt van mijn doel, maar ja, zo is er altijd wel iets!!! Dus dat is een smoes.
Ik was hartstikke goed begonnen in januari. Geen weegschaal bij de hand gehad, een tijdje, maar ik zat zeker op 75/76. Voor de carnavalsvakantie zat ik op 72.6. Afgelopen week zat daar een kilo bij….En nu is de motivatie ver te zoeken! Balen hè

maandag 17 maart 2025 om 21:31
Vr25 inderdaad balen, maar wel herkenbaar. Ook geen reden om heel streng voor jezelf te zijn. Denk dat veel die momenten hebben. Ik op het moment precies hetzelfde. Dat je al zoveel lichter bent en blijft is al super toch. Snap die wens naar minder, in mijn achterhoofd heb ik dat ook.
Gek eigenlijk toch, ik zeg zo vaak toen in rond 20 was en 78 woog, voelde ik me zoo dik en ellendig. Geneerde me enorm voor mezelf en nu 30 ! Kilo zwaarder, 25 jaar verder zit ik beter in mijn vel als toen. Tuurlijk zegt een stemmetje dat ik de wens heb terug te gaan, maar rationeel weet ik dat ik daar niet perse gelukkiger van word, maar gewoon iets comfortabelere wil worden in mijn eigen lichaam.
Gewoon kalm aan, het is geen race!
Sorry had geen peptalk achtig iets moeten worden van moeder overste haha
Gek eigenlijk toch, ik zeg zo vaak toen in rond 20 was en 78 woog, voelde ik me zoo dik en ellendig. Geneerde me enorm voor mezelf en nu 30 ! Kilo zwaarder, 25 jaar verder zit ik beter in mijn vel als toen. Tuurlijk zegt een stemmetje dat ik de wens heb terug te gaan, maar rationeel weet ik dat ik daar niet perse gelukkiger van word, maar gewoon iets comfortabelere wil worden in mijn eigen lichaam.
dinsdag 18 maart 2025 om 08:41
Ik ben altijd al 'groot' geweest.
Toen ik 13 was woog ik wel veel te veel voor die leeftijd.
Ik heb toen een jaar lang sla etc mee naar school genomen.
Ik ben daar heel erg van afgevallen, maar uiteindelijk ben ik toch weer langzaam in een verkeerd eetpatroon gekomen.
Ik ben niet perse een binger, maar wel een snacker.
Elke dag een bakje chips/kaas/whatever is ook heel gezond.
Ik zat heel toevallig laatst te kijken naar fotos van toen ik 16-17-18 was en ik werd daar heel verdrietig van. Ik weet nog zo goed hoe lelijk en dik ik mij toen voelde.
Met mijn nu-oog zag ik een mooie, absoluut niet te dikke, gezonde dame.
Ik heb vanochtend toevallig gewogen en ik kwam op 87,5.
Dat is echt zoooo lang geleden...
Ik voel mij echt beter, maar ben nog lang niet klaar.
Wat ik nu wel anders doe is letten op mijn eiwitten. Vond het zo'n onzin dat gepush over eiwitten en proteine, maar voor mij is dat op dit moment de sleutel.
Toen ik 13 was woog ik wel veel te veel voor die leeftijd.
Ik heb toen een jaar lang sla etc mee naar school genomen.
Ik ben daar heel erg van afgevallen, maar uiteindelijk ben ik toch weer langzaam in een verkeerd eetpatroon gekomen.
Ik ben niet perse een binger, maar wel een snacker.
Elke dag een bakje chips/kaas/whatever is ook heel gezond.
Ik zat heel toevallig laatst te kijken naar fotos van toen ik 16-17-18 was en ik werd daar heel verdrietig van. Ik weet nog zo goed hoe lelijk en dik ik mij toen voelde.
Met mijn nu-oog zag ik een mooie, absoluut niet te dikke, gezonde dame.
Ik heb vanochtend toevallig gewogen en ik kwam op 87,5.
Dat is echt zoooo lang geleden...
Ik voel mij echt beter, maar ben nog lang niet klaar.
Wat ik nu wel anders doe is letten op mijn eiwitten. Vond het zo'n onzin dat gepush over eiwitten en proteine, maar voor mij is dat op dit moment de sleutel.
dinsdag 18 maart 2025 om 09:04
Zo naar dit. Miljoenen jonge meisjes die denken dat er iets mis is met hun lichaam. Ik vond dat ik een dikke kont en dikke bovenbenen had. Ik had een BMI van 21 toen ik 18 was.

En dan begint de ellende, het jojoën. En langzamerhand steeds een beetje zwaarder. Maar misschien is het ergste nog wel dat je continu je lichaam afwijst. Alsof het niet goed genoeg is. Klote dieetcultuur.
O, voor de tabel:
Huidig: 75.8
Totaal: 17.0
BMI: 26.9
The impossible just takes a little longer.
dinsdag 18 maart 2025 om 09:39
Zo te lezen heeft iedereen al eerder voor de afvalrace gestaan. Zo zonde als je nu dan ziet dat het toen helemaal niet nodig was maar ja daar doen we niks meer aan helaas.
Hier geen gebrek aan motivatie maar die weegschaal werkt niet mee hoor. De afgelopen dagen loopt hij langzaam op tot zelfs weer het gewicht van 11 dagen geleden.
Ik weet dat het een mindfuck is dus die zeg ik als mantra steeds tegen mezelf
.
Ik weet ook dat je 7700 kcal extra moet eten om een kilo aan te komen en ik heb gewoon iedere dag rond de 1500 gegeten en een dag 1750 dus het moet iets van vocht,zout oid zijn. Mijn cyclus kan ik de schuld niet meer geven
We zullen volhouden !
Hier geen gebrek aan motivatie maar die weegschaal werkt niet mee hoor. De afgelopen dagen loopt hij langzaam op tot zelfs weer het gewicht van 11 dagen geleden.
Ik weet dat het een mindfuck is dus die zeg ik als mantra steeds tegen mezelf
Ik weet ook dat je 7700 kcal extra moet eten om een kilo aan te komen en ik heb gewoon iedere dag rond de 1500 gegeten en een dag 1750 dus het moet iets van vocht,zout oid zijn. Mijn cyclus kan ik de schuld niet meer geven

We zullen volhouden !
dinsdag 18 maart 2025 om 09:51
Bij mij ging het tussen mijn ca 16e en 36e altijd vrij simpel. Als ik een kg was aangekomen lette ik even een week of 2 goed op en dan was die kg er weer af zonder iets extreems te doen. Zo heb ik het ook van mijn moeder geleerd: jojoën voorkomen door niet te lang te wachten met ingrijpen en ook geen radicale diëten, gewoon tijdelijk iets minder eten.
Ze is altijd slank geweest en ik was dat ook. Op de een of andere manier heb ik er nu zoveel meer moeite om de knop te vinden! Heb de laatste paar jaar een paar pogingen gewaagd maar met erg weinig succes en ook niet lang volgehouden. Dat komt ook wel door depressieve episodes, dan lukt het me echt niet.
Ze is altijd slank geweest en ik was dat ook. Op de een of andere manier heb ik er nu zoveel meer moeite om de knop te vinden! Heb de laatste paar jaar een paar pogingen gewaagd maar met erg weinig succes en ook niet lang volgehouden. Dat komt ook wel door depressieve episodes, dan lukt het me echt niet.
dinsdag 18 maart 2025 om 10:48
Zo herkenbaar, ik voelde me al te zwaar toen ik nog een tiener was. Achteraf gezien was ik dat absoluut niet. Ook inde jaren erna heb ik altijd het idee gehad dat ik moest afvallen, terwijl ik pas echt zwaarder werd na twee kinderen en een Bourgondisch huwelijk. Eigenlijk heel zonde dat je bijna je hele leven ongemakkelijk in je vel zit.
Hier even een non-scale victory, ik trok afgelopen weekend een jas aan die eerder nogal strak om de heupen zat en steeds omhoog kroop. Die zit nu perfect losvallend
. Dus ondanks een tegenvallend resultaat op de weegschaal afgelopen week is er wel degelijk progressie.
Hier even een non-scale victory, ik trok afgelopen weekend een jas aan die eerder nogal strak om de heupen zat en steeds omhoog kroop. Die zit nu perfect losvallend

dinsdag 18 maart 2025 om 17:42
Juist fijn! Dankjewel. Ook voor het delen van jouw verhaal.Whippet16 schreef: ↑17-03-2025 21:31Vr25 inderdaad balen, maar wel herkenbaar. Ook geen reden om heel streng voor jezelf te zijn. Denk dat veel die momenten hebben. Ik op het moment precies hetzelfde. Dat je al zoveel lichter bent en blijft is al super toch. Snap die wens naar minder, in mijn achterhoofd heb ik dat ook.
dinsdag 18 maart 2025 om 17:50
Whippet16 schreef: ↑17-03-2025 21:31Gek eigenlijk toch, ik zeg zo vaak toen in rond 20 was en 78 woog, voelde ik me zoo dik en ellendig. Geneerde me enorm voor mezelf en nu 30 ! Kilo zwaarder, 25 jaar verder zit ik beter in mijn vel als toen. Tuurlijk zegt een stemmetje dat ik de wens heb terug te gaan, maar rationeel weet ik dat ik daar niet perse gelukkiger van word, maar gewoon iets comfortabelere wil worden in mijn eigen lichaam.
Exact dit inderdaad. Het is doodzonde dat we vroeger zo onzeker waren in die mooie, jonge lijven, maar in ieder geval zijn we dat onzekere gevoel wel kwijtgeraakt. Ik heb formeel nog steeds overgewicht, maar ik zit nu gewoon prima in mijn vel. Comfortabel inderdaad. Ik kan (weer) van alles met mijn lijf. Dat telt voor mij nu veel meer dan hoe het er precies uitziet.
dinsdag 18 maart 2025 om 17:51
missfitz schreef: ↑18-03-2025 10:48Zo herkenbaar, ik voelde me al te zwaar toen ik nog een tiener was. Achteraf gezien was ik dat absoluut niet. Ook inde jaren erna heb ik altijd het idee gehad dat ik moest afvallen, terwijl ik pas echt zwaarder werd na twee kinderen en een Bourgondisch huwelijk. Eigenlijk heel zonde dat je bijna je hele leven ongemakkelijk in je vel zit.
Hier even een non-scale victory, ik trok afgelopen weekend een jas aan die eerder nogal strak om de heupen zat en steeds omhoog kroop. Die zit nu perfect losvallend. Dus ondanks een tegenvallend resultaat op de weegschaal afgelopen week is er wel degelijk progressie.
Zo fijn, die NSV's, haha!
dinsdag 18 maart 2025 om 21:30
Interessant om meer over jullie te lezen! Wel wat verdrietig om te horen dat bijna iedereen van ons al haar hele leven ontevreden is, en achteraf gezien, onnodig. Misschien moeten we er iets van leren en nu ook minder negatief naar onszelf kijken in de spiegel. Afvallen voor de mooi en gezondheidsdoelen is natuurlijk altijd prima, maar het leven is te kort om er ongelukkig door te zijn. Ik hoop echt dat we dit onze dochter ook meegeven.. Dat ze precies goed is als ze is en dat ze niet dr eigen grootste criticus wordt. Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Whippet, chapeau dat je het in je eentje doet. Misschien krijg je je partner nog wel gemotiveerd
Wat jammer dat een aantal de motivatie beginnen te verliezen. Ik merk wel dat mijn eetlijstjes ook iets minder strikt zijn, al probeer ik wel bij mn macros te blijven. Hou vol allemaal, we zijn zo goed bezig! Straks in de zomer plukken we er de vruchten van, alleen al omdat je het minder snel warm krijgt tijdens een hittegolf haha.
MissFitz, wat een heerlijk gevoel, kledingvictories zijn mijn favo.
Ook hier werkt de weegschaal niet echt mee, maar ik ben gisteren mijn nieuwe cyclus ingegaan (ik wilde bijna zeggen: ongesteld geworden, maar het is eerder ongesteld gebleven.. zucht) morgen naar de gyn, hopelijk kan ze me makkelijk helpen en is er geen curretage nodig. Maar hier gisteren dus ook 71.1kg, wel te verklaren erdoor maar niet leuk.
Gisteren bootcamp gedaan, en net een mini run gedaan want ik ga opbouwen naar de 10km. Doel is binnen het uur. Net 2.6km gelopen in 16 minuten, niet slecht!
Vandaag
O: 2 lattes met mn moeder (veeeel koolhydraten bleken achteraf..)
T: proteine reep
L: duitse biefstuk met 2 proteine crackers met carpaccio
A: kip korma met broccoli rijst
T: proteine dessert
Totaal: 1643 kcal/92 kh/153 eiwit/77 vet
Whippet, chapeau dat je het in je eentje doet. Misschien krijg je je partner nog wel gemotiveerd

Wat jammer dat een aantal de motivatie beginnen te verliezen. Ik merk wel dat mijn eetlijstjes ook iets minder strikt zijn, al probeer ik wel bij mn macros te blijven. Hou vol allemaal, we zijn zo goed bezig! Straks in de zomer plukken we er de vruchten van, alleen al omdat je het minder snel warm krijgt tijdens een hittegolf haha.
MissFitz, wat een heerlijk gevoel, kledingvictories zijn mijn favo.
Ook hier werkt de weegschaal niet echt mee, maar ik ben gisteren mijn nieuwe cyclus ingegaan (ik wilde bijna zeggen: ongesteld geworden, maar het is eerder ongesteld gebleven.. zucht) morgen naar de gyn, hopelijk kan ze me makkelijk helpen en is er geen curretage nodig. Maar hier gisteren dus ook 71.1kg, wel te verklaren erdoor maar niet leuk.
Gisteren bootcamp gedaan, en net een mini run gedaan want ik ga opbouwen naar de 10km. Doel is binnen het uur. Net 2.6km gelopen in 16 minuten, niet slecht!
Vandaag
O: 2 lattes met mn moeder (veeeel koolhydraten bleken achteraf..)
T: proteine reep
L: duitse biefstuk met 2 proteine crackers met carpaccio
A: kip korma met broccoli rijst
T: proteine dessert
Totaal: 1643 kcal/92 kh/153 eiwit/77 vet
dinsdag 18 maart 2025 om 21:41
Heel vreemd, ik had al gereageerd !! Niks te vinden meer!
Je gaat super Avena!
Misfitz heerlijk, dat zijn ze leuke dingen.
Wombat veel drinken dan komt het vaak wel weer goed. Zoals ze hier ook zeggen vaak, is ook veel vocht.
VR25, graag gedaan !!
Ik neem eigenlijk geen extra eiwitpoeder. Probeer wel op eiwitten te letten, maar dit kan veel beter. Helpt dit enkel met het verzadigde gevoel of val je er ook beter door af ? Ik merk dat ik in het begin, toen ik begon, meer eetmomenten had. Dat zou ik eigenlijk weer wat terug moeten brengen en dan eventueel met ei wit rijkere dingen.
Je gaat super Avena!
Misfitz heerlijk, dat zijn ze leuke dingen.
Wombat veel drinken dan komt het vaak wel weer goed. Zoals ze hier ook zeggen vaak, is ook veel vocht.
VR25, graag gedaan !!
Ik neem eigenlijk geen extra eiwitpoeder. Probeer wel op eiwitten te letten, maar dit kan veel beter. Helpt dit enkel met het verzadigde gevoel of val je er ook beter door af ? Ik merk dat ik in het begin, toen ik begon, meer eetmomenten had. Dat zou ik eigenlijk weer wat terug moeten brengen en dan eventueel met ei wit rijkere dingen.
dinsdag 18 maart 2025 om 23:44
Het is gewoon echt verrekte moeilijk om je gewoontes te veranderen.
Ik heb zelf besloten dat ik nog elke dag iets lekkers mag om 4 uur. Zo lang ik water drink, beweeg en mijn 250 gram groente eet. Iets lekkers in de middag zit zo diep ingebakken, dat gevecht ga ik nu niet aan, nu ik aan andere knoppen draai. Morgen eerste keer GLI. Wrs weet ik alles al maarja, tis wel de stok achter de deur.
Vandaag was ik in een groep dineren. Express minder gegeten de dag en alleen water gedronken. Viel me wel.op dat ik de zwaarste van allemaal was. Dat is echt een scan die ik overal doe. Oppervlakkig maar waar.
Ik heb zelf besloten dat ik nog elke dag iets lekkers mag om 4 uur. Zo lang ik water drink, beweeg en mijn 250 gram groente eet. Iets lekkers in de middag zit zo diep ingebakken, dat gevecht ga ik nu niet aan, nu ik aan andere knoppen draai. Morgen eerste keer GLI. Wrs weet ik alles al maarja, tis wel de stok achter de deur.
Vandaag was ik in een groep dineren. Express minder gegeten de dag en alleen water gedronken. Viel me wel.op dat ik de zwaarste van allemaal was. Dat is echt een scan die ik overal doe. Oppervlakkig maar waar.
woensdag 19 maart 2025 om 09:26
Wow luilaksmurf super !!! Lekker zo'n resultaat he ! Ben jaloers op je, zo dicht bij die 100! Nog een week of 2 en je zit eronder !
Poespas is ook een goeie. Het is ook geen straf dat opletten/lijnen he. Ik eet ook bijna elke dag wel iets lekkers en dat kan echt geen kwaad.
Lekker weer dus wens iedereen een fijne dag !
Poespas is ook een goeie. Het is ook geen straf dat opletten/lijnen he. Ik eet ook bijna elke dag wel iets lekkers en dat kan echt geen kwaad.
Lekker weer dus wens iedereen een fijne dag !
woensdag 19 maart 2025 om 09:41
Thanks, ben wel blij dat het door blijft gaan. Zijn nu 1.5 week terug van vakantie. En was daarvoor 101.6.
Ik twijfelde nog of ik nu nog een onderhoudswerk moet inplannen, maar denk dat ik doorga, ook omdat ik deze week merk dat mijn lijf ook steeds beter honger aan gaat geven en omdat de vakantie ook al een soort onderhoudsweek was. Maandag had ik echt genoeg aan 1400 kcal en heb zelfs geen trek gehad in een stroopwafel die man wel pakte.
Gisteravond wel een ijsje op met z'n allen, omdat oudste zo goed z'n best had gedaan met zwemles. Maar paste echt ruim in mijn kcal budget. 1800 gisteren en ijsje dat ik had was 280. Pak ik van het weekend met mooi weer wel een waterijsje als ik minder kcal budget over heb.
Ik twijfelde nog of ik nu nog een onderhoudswerk moet inplannen, maar denk dat ik doorga, ook omdat ik deze week merk dat mijn lijf ook steeds beter honger aan gaat geven en omdat de vakantie ook al een soort onderhoudsweek was. Maandag had ik echt genoeg aan 1400 kcal en heb zelfs geen trek gehad in een stroopwafel die man wel pakte.
Gisteravond wel een ijsje op met z'n allen, omdat oudste zo goed z'n best had gedaan met zwemles. Maar paste echt ruim in mijn kcal budget. 1800 gisteren en ijsje dat ik had was 280. Pak ik van het weekend met mooi weer wel een waterijsje als ik minder kcal budget over heb.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in