ForumFotoVerhaal.
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:11
Vroeger was ik helemaal verslaafd aan die foto romans. Die hele foute, met mensen die altijd op elkaar waren, maar er gebeurde van alles ( omhelzing met nicht, waardoor Zij denkt dat Hij al een relatie heeft enzo ) Tot de laatste foto, waarbij je Hem en Haar in een innige omhelzing ziet.
Het lijkt me leuk om een VivaFotoVerhaal te maken, op zijn viva's. Het liefst met een spannende verhaallijn en hilarische foto's .
We beginnen ons verhaal bij zonsondergang:
Ze keek zuchtend naar de mooie zonsondergang. De zon had de lucht in een mooi pallet van kleuren omgetoverd, en het was genieten.
Nou ja , genieten... het zou genieten zijn geweest als ze vandaag niet achter iets heel vervelends was gekomen..
Het lijkt me leuk om een VivaFotoVerhaal te maken, op zijn viva's. Het liefst met een spannende verhaallijn en hilarische foto's .
We beginnen ons verhaal bij zonsondergang:
Ze keek zuchtend naar de mooie zonsondergang. De zon had de lucht in een mooi pallet van kleuren omgetoverd, en het was genieten.
Nou ja , genieten... het zou genieten zijn geweest als ze vandaag niet achter iets heel vervelends was gekomen..
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 26 augustus 2009 om 02:17
Dat motherfuckergedoe zag Jozefien wel zitten , als echte MILF ( mom i like to fuck ) , dus verzamelde ze een vriendinnenclub om zich heen die er ook niet vies van was.
Maar haar hondje raakte er danig van in de war; elke keer een andere man die uit haar slaapkamer kwam... die raakte dan ook in een ecnhte identiteitscrisis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 26 augustus 2009 om 02:59
Josefien had het best goed bekeken in dat gesticht met al die tralies. Sex, eten drinken, en zelfs wc-papier.
Toch ging het kittentjetje naar een asiel waar ze vrolijk ontvangen werd.
Josefien werd allengs toch 'n bietje depri.
Zonder hond/kat (what's in a name) en een kooi vol vrouwen.
"Daar zit ik nou, zonder Ome Henk. En neef Harry? Van hem hoor ik ook niks meer. Die teringlijer gaat er toch mooi met mijn huis vandoor. Ome Henk vond mij toch eg wel 1000 keer liever dan die hufter, neef H. dus.
Josefien moest erg huilen en huilen en nog meer huilen. Eigenlijk was ze gewoon een jankerd geworden. (hier wordt meer het woord huilie gebruikt, tja)
Zo zag ze er vroeger uit......
Toch ging het kittentjetje naar een asiel waar ze vrolijk ontvangen werd.
Josefien werd allengs toch 'n bietje depri.
Zonder hond/kat (what's in a name) en een kooi vol vrouwen.
"Daar zit ik nou, zonder Ome Henk. En neef Harry? Van hem hoor ik ook niks meer. Die teringlijer gaat er toch mooi met mijn huis vandoor. Ome Henk vond mij toch eg wel 1000 keer liever dan die hufter, neef H. dus.
Josefien moest erg huilen en huilen en nog meer huilen. Eigenlijk was ze gewoon een jankerd geworden. (hier wordt meer het woord huilie gebruikt, tja)
Zo zag ze er vroeger uit......
woensdag 26 augustus 2009 om 08:45